De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic SC-HTB600 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Adrivn 05-05-2021

Soundbar mooi

Geschreven voor: Panasonic SC-HTB600

Na lang gebruik van het apparaat kan ik zeggen dat ik door de technologie die in deze Soundbar gebruikt wordt me in de bioscoop voel. Er is een HDMI-ingang en -uitgang in de Soundbar. Op het apparaat kunnen bijvoorbeeld consoles of een Blu-Ray-speler worden aangesloten. TV aangesloten op de HDMI-uitgang dankzij het verbeterde audio-retourkanaal eARC Panasonic Soundbar kan de nieuwste meerkanaals surround sound-formaten Dolby Atmos en DTS: X ontvangen en afspelen. Het heeft Bluetooth voor het draadloos afspelen van muziek. De soundbar is voorzien van een draadloze Subwufer, de low-tone speaker heeft 200 watt vermogen, wat samen met de strip 360 watt totaal systeemvermogen geeft. Het geluid dat eruit komt, is duidelijk. Als ik naar muziek luister of naar een serie kijk, word ik omringd door het geluid. Panasonic kan zowel kleine als grotere ruimtes aan. Vanwege zijn formaat produceert het een luid, helder en resonerend geluid. Bij luider luisteren kraakt er niets wat een heel mooi effect geeft. De apparatuur verraste mij zeer positief, het geluid is werkelijk fenomenaal.

RiaSan 28-03-2021

Mooi geluid, zeker een aanrader.

Geschreven voor: Panasonic SC-HTB600

We hebben de mogelijkheid gehad om deze soundbar met subwoofer te testen en wat zijn we daar blij mee! We hebben hem inmiddels een maandje in huis en de soundbar is niet meer weg te denken, we hebben hem altijd aan staan. Of we nu gewoon tv kijken, een film kijken of muziek luisteren, alles kijkt/luistert fijner met deze soundbar. Door de verschillende standen op de soundbar (muziek, film, voice, nieuws en standaard) kun je het geluid aanpassen aan wat je zit te kijken/luisteren. Het nadeel vinden we wel dat de soundbar niet automatisch zachter gaat als het geluid ineens een stuk harder is. Daarnaast is de subwoofer wat aan de grote kant. Ondanks dat komt er wel een mooie bass uit, dit maakt film kijken fantastisch (het lijkt net of je in de bioscoop zit). Al met al raden we deze soundbar wel aan en vinden we de prijs/kwaliteitverhouding prima.

Pluspunten

• Meerdere geluidsstanden
  • prijs/kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Grote subwoofer
  • Geen bijgeleverde kabels

De Jong 25-03-2021

Prima geluid

Wij hebben de Panasonic SC-HTB600EGK Zwart
nu ongeveer vier weken in gebruik en zijn heel tevreden. Na wat struggeling om de soundbar en subwoofer aangesloten te krijgen, is de kwaliteit echt prima. Even een muziekje afspelen vanaf je telefoon of tablet via bluetooth naar de soundbar werkt heel fijn. De soundbar heeft verschillende modussen waaronder muziek en film. Je muziek klinkt dan net wat mooier als in de algemene modus. Dus ik raad wel aan om de verschillende opties te gebruiken. De beleving wordt net wat echter, ook tijdens het film kijken. De combinatie van met onze tv zorgt er wel voor dat het geluid van de tv altijd via de soundbar wordt afgespeeld, maar dat went vanzelf. Het is een mooi strak design en met de bijgeleverde beugel kan de soundbar aan de muur bevestigd worden. De subwoofer is wel wat aan de grote kant maar heeft wel een mooi design. Je kan de soundbar bedienen met de bijgeleverde afstandsbediening of met knopjes aan de achterkant. Deze zijn wel wat moeilijk bereikbaar als je de soundbar aan de muur hebt bevestigd.

Pluspunten

• Geluid

Minpunten

• Grootte van de subwoofer
  • Bereikbaarheid knopjes

Geert Uding 19-03-2021

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Panasonic SC-HTB600

Toen ik de doos binnenkreeg schrok ik eerst wel een beetje van het formaat van de subwoofer. Deze is te vergelijken met een computerkast. Maar nadat alles op z'n plek stond viel het allemaal erg mee. Het aansluiten via HDMI ging erg soepel en in de handleiding staat precies hoe of wat je moet doen.

Het geluid wat deze soundbar produceert is zeker een dikke plus. Door de 2.1 Dolby klinkt alles super goed. De bar heeft verschillende modi voor verschillende soorten programma's en muziek. Wat ook erg fijn is, is dat de soundbar reageerde op de afstandsbediening van de televisie qua volume.

Natuurlijk is het niet alleen maar super. Het grootste nadeel dat ik kon vinden was dat de bar, na 20 minuten geen input gedetecteerd te hebben, vanzelf uit gaat. Dit betekend dat als je een programma op pauze zet en na 21 minuten weer op play zet, de soundbar niet vanzelf weer aangaat. Dit moet je dan zelf doen. Dit kan gelukkig via een bijgeleverde afstandsbediening.

De bluetooth aansluiting werkt niet altijd even goed qua verbinden. Mijn telefoon werd meteen herkend, maar die van mijn vrouw is na vele pogingen nog steeds niet verbonden.

Al met al is dit apparaat een dikke aanrader als je van muziek en tv houd. Ik kan hem dan ook zeker aanraden

Pluspunten

• Goed geluid
  • Gebruiksvriendelijk
  • Makkelijk aan te sluiten

Minpunten

• Grote subwoofer
  • Gaat niet automatisch aan na automatisch uit
  • Bluetooth heeft moeite met sommige telefoons

Slh Greve 15-03-2021

Mooi geluid, prima prijskwaliteits verhouding

Geschreven voor: Panasonic SC-HTB600

Ik heb onlangs de mogelijkheid gehad om de Panasonic SC-HTB600EGK Soundbar te testen.
Het installeren van de soundbar verliep op zich zonder problemen, er was een duidelijke handleiding toegevoegd. Helaas zaten er geen audiokabels bij de set en heb deze apart nog moeten bestellen. Dit was op zich probleem, de kosten hiervan waren nog geen 7 euro. Het installeren en instellen in de verschillende geluidsopties is makkelijk en kost niet veel tijd.
De soundbar heeft een mooie stijlvolle design die goed bij mijn interieur past, dit vind ik toch echt een must. Er zit een draadloze subwoofer in deze set, die goed geluid levert. Het vermogen van de soundbar is in 160w en die van de subwoofer is 200w, dit levert een mooi en krachtig geluid in de gehele kamer. Het is net de x factor die je nodig bent bij het bekijken van een film of wanneer je muziek aan het luisteren bent.
Wat een pluspunt is dat je de soundbar ook aan de muur kunt bevestigen door middel van het bijgeleverde ophangsysteem.
Een leuke optie is dat je smartphone of tablet doormiddel van Bluetooth kunt verbinden en kunt genieten van muziek, de 2.1 Dolby systeem is een echte toegevoegde waarde om de geluidskwaliteit naar een nog hogere kwaliteit te halen.
Al met al zeer tevreden met deze set, het heeft een prima prijs/kwaliteits verhouding.

Pluspunten

• super geluid!
  • mooie stijlvol design van de soundbar
  • gemakkelijke installatie

Minpunten

• Er worden geen audiokabel bijgeleverd

Heid2020 04-03-2021

Mooi apparaat, mooi geluid

Geschreven voor: Panasonic SC-HTB600

Deze soundbar bestaat uit 2 delen, een subwoofer (behoorlijk formaat) en een soundbar. Het installeren is heel simpel, je sluit hem aan en hij verbind via Bluetooth met de apparaten. Het geluid is fenomenaal, echt geweldig. Concerten komen volledig tot z'n recht met deze soundbar, zowel qua geluid als volume. Want het volume kan echt op standje 'buren pesten'. Als slechthorende vind ik het fijn dat stemgeluid beter tot z'n recht komt met deze soundbar, ik kan het wat beter verstaan. Wat ik heel fijn vind aan deze soundbar is dat je je telefoon kan koppelen via Bluetooth en zo muziek af kan spelen. Ook dat geeft een heel mooi geluid, ideal voor feestjes. Het is geen goedkope soundbar maar is wel de investering waard wanneer je veel eisen aan een soundbar hebt. Ik vind het een dikke aanrader, mits je ook wel ruimte hebt voor die grote subwoofer.

Pluspunten

• volume
  • helder geluid

Minpunten

• grote subwoofer