LG DSN11RG zwart - Reviews

bluetooth
Geluidsvermogen (gem.)
Type/soort
soundbar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de LG DSN11RG zwart op Kieskeurig.nl.

bb 09-09-2020

Een intelligente soundbar!

Geschreven voor: LG DSN11RG zwart

Super geluid, eenvoudige bediening, mooi design, snelle installatie, bluetooth, google home, ...
Maar vooral slim dat deze soundbar is. Razendsnel (je merkt er niets van) analyseert hij de tv-beelden en past het geluid dan optimaal aan! Je moet het gezien/gehoord hebben om het te geloven....

Pluspunten

• intelligentie

Minpunten

• verpakking

Ma-La 08-09-2020

Mooie set met prachtig geluid

Geschreven voor: LG DSN11RG zwart

Wij genieten elke dag van deze soundbar set! Er komt geweldig surround geluid uit mede door de achterspeakers. De subwoofer zorgt voor mooie diepe klanken, waardoor het in zijn totaliteit een mooi vol geluid geeft. We hebben inmiddels van verschillende films kunnen genieten met een heuse bioscoopervaring in ons eigen huis. De soundbar was verrassend makkelijk te installeren en doordat de speakers draadloos zijn, hoefden we geen kabels weg te werken. Voor ons is de soundbar qua lengte precies goed. Hij past perfect bij onze televisie en het lijkt zelfs alsof ze bij elkaar horen. De soundbar gebruiken we ook om muziek af te spelen. Mijn telefoon is ermee verbonden en zo kan ik naar de muziek op mijn spotify afspeellijst luisteren. Het enige wat ik jammer vind is dat ik Google assistant aan moet zetten via een knop op de afstandsbediening. Het lijkt mij makkelijker en fijner als Google assistant op elk moment werkt en bijvoorbeeld ook de volume van de televisie aangepast kan worden. Of dat ik de volume ksn aanpassen via de afstandsbediening van onze televisie, aangezien deze ook van LG is. Maar verder is het echt een top product!

• Makkelijk te installeren
  • prachtig surround geluid
  • Google assistant

Minpunten

• Volume televisie aanpassen
  • Soundbar is best groot

Tess 05-09-2020

Geweldig geluid!

Geschreven voor: LG DSN11RG zwart

Het design is ongelooflijk knap, gelijk in welke ruimte je dit hangt het past zeker overal!
Om het product te verbinden heb ik even bezig geweest, voor mij ging dit niet zo vlot omdat google wat moeite had met verbinden. Maar eens dit inorde was was het puur genieten van het geluid dat uit dit toestel komt!!

Pluspunten

Minpunten

• verbinden

LaurensO 05-09-2020

flink veel geluid uit mooie bar

Geschreven voor: LG DSN11RG zwart

het product komt in een gigantische doos, dat is al aardig indrukwekkend!
uitpakken en aansluiten gaat hartstikke makkelijk, alle componenten zijn draadloos, dus alleen de bar op HDMI aansluiten en alles op stroom aansluiten en klaar ben je! geen gedoe met kabels trekken!.
vervolgens instellen met de google home app en optioneel (wat wel handig is) de LG app installeren.
en dan kan het genieten beginnen, echt een bak mooi surround geluid komt eruit, ik vind het een prima vervanging van mijn Yamaha surround set. mooi gedetailleerd en vol geluid.
nog wat spelen met de AI sound instellingen, kijken wat het beste profijt opleverd, er kan van alles ingesteld worden.
kortom genieten bij films, series, games, muziek luisteren en ook gewoon TV kijken!

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk aan te sluiten

Minpunten

• assistent is luid

Demi 31-08-2020

Ideaal voor films en series

Geschreven voor: LG DSN11RG zwart

De soundbar DSN11RG van LG is perfect voor filmfanaten die ook het surround-gevoel willen ervaren. De soundbar wordt geleverd met 2 draadloze achter-speakers (links en rechts) en een draadloze subwoofer. Na minder dan 10 minuten was de soundbar al geïnstalleerd en ready to go (Via Google Home, ook Google Assistent mogelijk). Tip: gebruik voor het beste geluid een HDMI-kabel in plaats van de meegeleverde optische kabel. Momenteel staat er een Samsung QLED tv in de woonkamer, met de HDMI-kabel kwam het geluid het best tot zijn recht. Daarnaast is het handig om de app te downloaden: LG Wi-Fi speaker app. In de app kun je bepaalde geluidsinstellingen veranderen. Wanneer je de soundbar en de speaker een plek hebt gegeven, is het handig om een AI Room calibration-test te doen (ook te vinden in de app). Tijdens deze test wordt het geluid aangepast aan de omgeving, voor een optimale geluidservaring. Het geluid vind ik het best tot zijn recht komen in films of series waarbij Dolby Atmos wordt ondersteund. De opties voor geluidsinstellingen zijn echter wel beperkt en wanneer je bepaalde instellingen daadwerkelijk verandert dan is er niet veel verschil te horen. De geluidsbalans is dus niet helemaal aan te passen naar eigen voorkeur. Dit zou nog een verbetering kunnen zijn. Verder ben ik erg tevreden over hoe zuiver het geluid klinkt en over het design van de soundbar.

Pluspunten

• Zuiver geluid
  • Snelle en gemakkelijke installatie
  • Draadloze speakers

Minpunten

• Beperkte geluidsinstellingen

tim046 27-08-2020

DSN11RG

Geschreven voor: LG DSN11RG zwart

Het eerste wat je over de set moet weten is dat de installatie super eenvoudig is kwestie van alles op de stroom aansluiten 2 apps downloaden en doen wat de telefoon en soundbar zeggen duurt maximaal 10 min

Het ontwerp van de set is eenvoudig en past in elke woonkamer.

Qua geluid is het echt een top set enigste waar je rekening mee moet houden dat je veel verschillende standen hebt ik zelf vindt dat movie het beste werkt bij tv kijken en gamen.

Je kan elke speaker met de app apart bedienen dit vindt ik erg handig.

Verder is de Google assistant handig echter voor mij overbodig aangezien ik al een Google speaker heb

Conclusie :

Ben je opzoek naar een top geluid set en heb je geen budget gaa vooral voor deze aangezien hij draadloos is en eenvoudig te installeren is

Pluspunten

• Dolby Atmos
  • Goede bass
  • Google assistant
  • Makkelijke installatie
  • Draadloos

Minpunten

• Google geluid harder
  • Achter speakers geluid soms de Zacht

Joke De Schryder 26-08-2020

Topper van een soundbar

Geschreven voor: LG DSN11RG zwart

Zeer mooie kwaliteitsvolle soundbar met een fantastisch geluid. Hij is een paradepaardje in je woonkamer! Je hoeft niet meer naar de bioscoop want tv, film of muziek is all suround. Google assistent is ook aanwezig dus je vraagt wat je wil of voert commando uit om je tv te bedienen. Alles makkelijk snel te instaleren. De draadloze achterspeakers kunnen bevestigd worden aan de muur, zowel ook de soundbar. Hij staat mooi. Wij zijn zeer zeer positief over deze soundbar, hij staat altijd op ofwel muziek of film of streamen. Wij hebben geen minpunten. Hij is echt een pareltje. Als je twijfelt, niet doen! Ga ervoor is zeer zeker zijn geld waardig.

Pluspunten

• Mooi
  • Fantastische sound
  • Draadloze speakers
  • Kwaliteit
  • Leuke extras

Minpunten

• Echt geen te vinden

Patrick Maquoi 24-08-2020

Geweldig klinkende soundbar

Geschreven voor: LG DSN11RG zwart

Vandaag heb ik LG Soundbar DSN11RG geïnstalleerd.

De ‘unboxing’ (het uitpakken van de verschillende apparaten) ging zeer vlot. Alle onderdelen zitten goed verpakt.
Enkel moet men er rekening mee houden dat de grootte van de doos nogal onhandig is om alleen te dragen.

De gebruiksaanwijzing is eenvoudig opgesteld. Eens de Google Home app is gedownload en de connectie met uw WiFi netwerk ok is loopt alles een trein.

Zelf heb ik de soundbar aangesloten via de meegeleverde optische kabel.
Spijtig dat er standaard geen HDMI bij zit voor mensen zonder optische in/out.
De subwoofer en de surround speakers zijn draadloos en moeten enkel 'gepaired' worden.

Zodra alles aangesloten is wordt je van je stoel geblazen door het verbluffende geluid. Alle zones zijn perfect regelbaar.

Kortom, een echte kanjer van een soundbar!

• Klankwaliteit
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• Geen meegeleverde HDMI kabel

Jans Steven 21-08-2020

mooi geluid

Geschreven voor: LG DSN11RG zwart

Bij deze behoor ik tot de gelukkige die deze sounbar met bijhorende subwoofer en achter speakers mocht testen. Het is echt een genot om naar deze opstelling te luisteren, het komt zeer natuurlijk over tijdens interviews en praatprogramma's maar het geeft je even zeer een een cinema gevoel bij een actie film. Het geluid draait dan net rondom u alsof je zelf mee doet in de film. Kwa vermogen kom je zeker niet te kort, bij het afspelen van muziek kun het zo hard zetten alsof je op een concert zit, en dit allemaal zonder de klank te vervormen.
De opstelling is zeer makkelijk te bedienen via de app of via de bijgeleverde afstandsbediening. Idem de installatie van de soundbar zelf, dit is echt kinderspel. Stekker in het stopcontact en je bent vertrokken. Verbinden kan je via wifi, bluetooth, hdmi, aux of optische kabel, allemaal zeer eenvoudig. En las je het niet weet kan je het altijd aan de Google assistent vragen die je verder helpt. Het is echt een aanrader want het levert dezelfde kwaliteit als een installatie de 2x zo duur is.

Pluspunten

• kwaliteit
  • design
  • verbindingen

RMartini 18-08-2020

kamervullend geluid uit soundbar formaat

Geschreven voor: LG DSN11RG zwart

Wat een feest om naar deze soundbar te luisteren. Met dolby atmos hoor je echt overal effecten in films. Pas je speakers naar wens aan in de bijbehorende app en gebruik google assistant om netflix of spotify te starten. Dit is echt een soundbar anno 2020, de laatste handigheidjes met prachtig geluid. Om toch nog een klein minpuntje te noemen: soms mis je wat middentonen. Dat heeft met het formaat van de speakers te maken, je kan het LG amper kwalijk nemen. De subwoofer vult de kamer goed, en de vele speakers eromheen leveren een heerlijk geluid af.

Pluspunten

• zeer goed geluid
  • eenvoudig aansluiten
  • google assistant

Minpunten

• mist soms middentonen

Evelyne 18-08-2020

Heel mooi geluid

Geschreven voor: LG DSN11RG zwart

De soundbar is degelijk verpakt en het uitpakken hiervan is ook niet al te ingewikkeld.

De soundbar ziet er qua design strak uit en met de kwaliteit lijkt ook alles goed te zijn.

De installatie van de soundbar is plug en play, het is zo gepiept en wijst zichzelf.
Je moet hem wel direct op de WiFi aansluiten en aanmelden.
Verder heb je een optical aansluiting, USB , Bluetooth en 3 HDMI aansluitingen

De app's installeren en aanmelden van de app's kost meer tijd dan de installatie zelf.
Benodigde app's zijn LG WiFi speaker ,deze geeft hij als aanbeveling als je de telefoon of tablet via de WiFi koppelt aan de soundbar.
Hiermee kun je de soundbar bedienen via je mobiele apparaten.
He je meer LG producten in huis dan kun je via de LG ThinQ app al LG apparaten via je telefoon of tablet bedienen.
En dan heb je nog de Googel home app of ook wel bekent als Google Assistent, hiermee kun je de soundbar bedienen via je stem bijvoorbeeld een ander radio station kiezen of even snel vragen wat het weer word of Spotify streamen via Googel Cast enz.
Heb je bijvoorbeeld verlichting die geschikt zijn voor Googel home app dan kun je die nu ook via de Googel assistent via je soundbar bedienen. Nu over het geluid , dat is waar het voornamelijk om draait.
De soundbar is uitgerust met Meridian wat mij persoonlijk weinig zegt maar het zal ongetwijfeld wel zijn bijdragen leveren.
De soundbar is uitgerust met een AI Room Calibration zodat je in elke ruimte een
Gebalanceerd geluid hebt.
Dolby Atmos & DTS:X
Deze zorgen voor een extra dementie qua geluid tijdens het film kijken.
Het geluid is verder nog te personaliseren via een paar standaard instellingen bijvoorbeeld music, movie enz.
Ook met de equalizer kun je de soundbar fine-tunen
Ik moet wel zeggen dat de soundbar echt to zijn recht komt bij een wat hoger volume.
Zowel TV/films kijken als muziek luisteren is een genot met deze soundbar is zeker een meerwaarde voor je huis als je van een goed geluid houd.

Pluspunten

• Ruimtelijk geluid
  • Eenvoudig aan te sluiten