Philips TAPB603/10 zwart - Reviews

losse subwoofer
Bluetooth
bluetooth
Geluidsvermogen (gem.)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips TAPB603/10 zwart op Kieskeurig.nl.

6,5

• Slecht

Jvdbo 21-12-2019

Fantastisch geluid!

Geschreven voor: Philips TAPB603/10 zwart

We hebben deze soundbar nu enkele weken in gebruik als vervanging van een Harman Kardon Surround systeem.
Het geluid is eigenlijk veel beter dan wat we met de HK hadden.
Aansluiten is erg makkelijk en Dolby Atmos is echt geweldig.
Jk kan deze echt aan iedereen aanbevelen. Goed geluid en makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Fantastisch geluid
  • Makkelijk in gebruik
  • Mooi ontwerp
  • Dolby Atmos is super!

Blitzkikker 13-05-2020

Briljant geluid

Geschreven voor: Philips TAPB603/10 zwart

Soundbar heeft een erg mooi design, maar vooral het geluid is heel erg goed. Mooie diepe bassen en het geluid heeft een groot bereik. Aansluiten is ook zo gebeurd. Gebruik de soundbar voornamelijk in combinatie met Apple tv. Ook het streamen van muziek via mobiel is makkelijk.
Oorspronkelijk gepost op philips.com

J. Sneijders 02-04-2020

Philips 55inch oled tv i.c.m. Soundbar TAPB603/10

Geschreven voor: Philips TAPB603/10 zwart

Onlangs soundbar gekocht en aangesloten op recente Philips oled tv met HDMI kabel. Geen geluid. Terug naar personeelswinkel. Nieuw advies gekregen. Geen geluid. Nieuwe HDMI kabel gekocht. Geen geluid Terug naar personeelswinkel. Advies, koop een optisch kabeltje. Zo gedaan. Wel geluid, verder niets. Dolby niet in te schakelen. Daar sta je dan met twee dure moderne producten die samen niet functioneren. Goed waardeloos!

Minpunten

• Werkt maar gedeeltelijk

Koen 09-05-2020

Hallo

Heb je hem wel op de tv in de HDMI ARC ingang gestopt vaak maar 1 van de vaak 4 uitgangen heeft de ARC aansluiting

PeterHo 24-12-2019

Super soundbar

Geschreven voor: Philips TAPB603/10 zwart

Wat een geweldige sound komt er uit. Ook een prachtig design. Nog meer plezier van je televisie nu. Installatie erg eenvoudig. Aanrader deze soundbar!
Oorspronkelijk gepost op philips.com