Samsung Galaxy Watch Active roze - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active roze op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Anoniem 30-04-2019

is niet betrouwbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze

Mijn gegevens worden niet goed overgezet naar de App Samsung health, ik ben soms gegevens kwijt, De gegevens kloppen ook niet echt. Er zijn dagen dat ik heel veel stappen op mijn horloge heb, terwijl ik eigenlijk niet zoveel bewogen heb. En soms heb ik dan veel bewogen en heb ik maar weinig stappen. De batterij is na 1 dag al leeg, dus ik kan nooit mijn slaap gegevens meten.

Dlectric 27-03-2021

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze

Fijn horloge, simpel maar strak design,
Draag m elke dag met veel plezier.
Ben niet van gebruiksaanwijzingen lezen of volgen maar bij dit horloge wijst alles vanzelf.

Antoinette 19-03-2021

Overprijsde miskoop

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zilver

Een zwaar overprijsd product dat me erg tegenvalt. Inmiddels heb ik een Huawei Watch Fit en die hoef ik niet om de dag op te laden terwijl hij verder alle functionaliteiten zo'n beetje heeft, incl. geanimeerde workouts, een betere app dan Samsung Health en de optie eigen afbeeldingen als watch face te gebruiken. Een kleine week in bezit en nog 42% batterij, daar kan Samsung wat van leren.

De Samsung voelde aan als een baksteen aan m'n pols en was erg krasgevoelig. De Huawei voel ik nauwelijks.
Ik heb € 150 betaald voor dit horloge en de prijs/kwaliteit is niet okay.

Pluspunten

• Wisselbaar bandje

Minpunten

• Te snel leeg
  • Geen meting zuurstofverzadiging
  • Geen geanimeerde workouts
  • Krasgevoelig
  • Zwaar aan pols

Anoniem 16-02-2021

Ik vind het een heerlijk watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze

Ik ben all jaaren fan van samsung all jaare gebruik van tv's tot watchs nooit wat te klagen gehad Snelle service als je contact opneemt Alleen maar goed

Melanieo 04-02-2021

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze

Ik ben fan. De smartwatch doet wat hij doen moet. Hij is makkelijk in gebruik en heel nauwkeurig. Verder ziet de smart watch er mooi en stijlvol uit.

Enige min punt vind ik de batterij, die moet ik wel elke dag opladen

Mohammed Amsterdam10 04-02-2021

Ruim mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze

Ik ben heel erg tevereden met mijn aanwinst.
Eerste smartwacht, zeer tevreden over. Mooi klein comfortabel en strak design. Enorm makkelijk te configureren voor eerste gebruik als je een Samsungsmartphone hebt. Opladen is zeer makkelijk met draadloos laden.

Chafia 02-02-2021

Handige toevoeging in mijn dagelijkse leven

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze

Wat een mooi horloge! Mijn calorieën, stappen en sport activiteiten kan ik allemaal bijhouden op dit horloge, het heeft me geholpen met mijn gezondheid en het motiveert mij om door te gaan!

DeBosjes10 02-02-2021

Stijlvolle Smart Watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze

Sinds ruim een week heb ik mijn Smart Watch Active in gebruik en ben er erg tevreden over.
Eindelijk na een paar andere geprobeerd te hebben een horloge gevonden met vele mogelijkheden en die mooi staat aan mijn dunne pols. Ik heb de zilverkleurige met de grijze band gekozen, ziet er vind ik chique uit voor een Smart Watch. Ik wandel en fiets veel en hij legt alles vrij nauwkeurig
vast. Deze zomer ga ik hem zeker ook
gebruiken in het buitenzwembad.
Door zuinig om te gaan met het batterij houdt hij het zeker 2 dagen vol.
Conclusie een mooi, gebruiksvriendelijk e
n stijlvolle Smart Watch die ik de hele dag
draag.

Guler38 02-02-2021

Super trots

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze

Ik vind het een geweldig ding!! Ben er heel blij mee je kan er alles mee doen.. heb ik te lang gezeten dan krijg ik een seintje dat ik moet bewegen :) het enige nadeel is dat je alleen engelse woordjes kan inspreken en niet er mee kan bellen of gebeld worden maar voor de rest super ding !!!! Ik beveel dit product zeker aan

Jes98 01-02-2021

Mooie smart watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze

Super blij met de Galaxy Watch Active. Nu nog sneller geneigd om veel te bewegen, en ook genoeg te drinken op een dag!

Het is echt een goede aankoop!

Dorien78 29-01-2021

Super fijn horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze

Wow, zo blij met deze fijne toevoeging op mijn telefoon. Makkelijk om mijn rooster snel te vinden, stappen bij te houden en spotify te luisteren. Eigenlijk zit er zoveel op, ik kan namelijk ook foto's bekijken en zien wanneer er een bericht of email binnenkomt. Een waanzinnig veelzijdig horloge! Mijn wijzerplaat heeft een recente foto van mij en mn man. Zo heb ik hem ook altijd dichtbij. Ik heb er voor hem ook 1 gekocht en later nog 1 voor m'n scboonvader. M'n vriendin heb ik er ook 1 aangesmeerd haha, allemaal happy!

Buddy20 29-01-2021

Mooi design en goede kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze

Super fijn horloge, dat er ook nog eens mooi uit ziet. Hartslagmeter, GPS, trainingen etc, alles wat je nodig hebt bij je sportieve activiteiten. En daarbij een prachtig design, met wisselende wijzerplaten. Ik ben er helemaal weg van. De batterij gaat misschien wat minder lang mee, maar ik leg hem gewoon altijd gelijk met mijn telefoon aan de lader.

Mitch95 24-01-2021

Fantastische watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze

Heb nu de galaxy watch active en ben enorm verrast wat deze watch allemaal kan.
Vooral dat hij zelf detecteert dat je aan het trainen bent.
En ook na een tijdje stilzitten dat je actief moet worden.

Mar2021 24-01-2021

Goed, handig horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze

Ben zeer tevreden. Zitten verschillende handige functies op.
Kunt hem aan de Samsung health app koppelen, dit is ook makkelijk.

Wendy2701 24-01-2021

Erg tevreden (nu weg voor reparatie)

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze

Over het algemeen ben ik heel blij met m'n horloge, de Bluetooth verbinding vanuit het horloge was niet goed dus hij is nu opgestuurd voor reparatie, echt super goede service! Ben benieuwd hoe de reparatie verloopt

laraa 11-01-2021

super horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze

Super fijn horloge, heel makkelijk in gebruik. Werkt goed, verliest soms wel eventjes de connectie met mijn telefoon. Je kan heel veel naar eigen smaak instellen en designen

Mal82 09-01-2021

Stijlvol en informatief horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze

Ik draag de Samsung Galaxy Watch nu een aantal weken en deze bevalt zéér goed Het aantal stappen houdt hij bij. Je kunt zelf je achtergrond uitzoeken. De temperatuur buiten wordt kloppend aangegeven. Appjes zijn goed leesbaar. En!.. Zit ik te lang te luieren dan wordt er geadviseerd om weer in beweging te komen...en soms heb je dat net even nodig :-)
En de rest (want dit horloge heeft nog veel meer mogelijkheden) mag je zelf ontdekken
Verder is het draagcomfort heerlijk en er zit zelfs een extra bandje bij. Eerlijk is eerlijk, ik ben nog geen tegenvallende zaken tegen gekomen. Tip voor iemand die er ook mee wil bellen...dan moet je voor de duurdere variant gaan. Maar voor mij is deze watch TOP!

Tonny NL01 09-01-2021

Galaxy watch active

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze

Superhandige smartwatch met veel mogelijkheden. Het formaat is precies juist en ideaal bij sporten. Ook handig dat je er apps zelf aan kunt toevoegen. Het enige is de batterij life. Zou helemaal perfect zijn als je het niet elke dag hoeft op te laden.

StKe 07-01-2021

Fijn horloge !

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze

Prettig horloge dat een goede connectie maakt zodat de hartslag goed is af te lezen. Houdt prestaties makkelijk bij en goed te koppelen aan mijn telefoon.

CorineAr 06-01-2021

Mooie vormgeving

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze

Fijn horloge. Veel mogelijkheden. Leuk dat je het startscherm op zoveel manieren kan wijzigen. Ook bijpassend bij je kleding. Makkelijk te bedienen. De accu gaat best lang mee. Alleen jammer dat het startscherm niet altijd gelijk aansporing als je je pols heen en weer beweegt. Je moet er echt op tikken. Helaas heb ik niet altijd mijn andere hand vrij dus dat is een nadeel.