Fitbit Versa Lite wit / S|L - Reviews

Kleur(en)
wit
Vorm
vierkant

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Fitbit Versa Lite wit / S|L op Kieskeurig.nl.

xlau 18-04-2019

Zit lekker

Geschreven voor: Fitbit Versa Lite blauw / S|L

Heb deze smartwatch nu sinds een week thuis, in het blauw. Hij zit lekker maar na een dag dragen wel fijn om hem even af te doen. Je kan er prima mee slapen zonder last te hebben en ook leuk dat er een slaapfunctie op zit en je statistieken terug kunt kijken van hoe de nacht is verlopen.

Hij is waterbestendig tot 50m je kan er dus mee douchen, zwemmen en je hoeft je geen zorgen te maken dat die word nat geregend.

De sportfuncties lijken wat karrig maar dat zal misschien komen omdat het toch meer gericht is op de mensen die een smartwatch willen. Ik twijfel daarom nog een beetje of ik niet toch liever een ander fitbit heb.

De stappenteller lijkt niet helemaal te kloppen helaas. En de hartslag lijkt ook hoger dan werkerlijk.

Batterij gaat zo'n 4 dagen mee zoals aangegeven.

Hij is makkelijk in gebruik maar de eerste update duurde wel een stuk langer dan aangegeven.

Pluspunten

• Zit lekker

Minpunten

• Niet helemaal accuraat

Lois 17-04-2019

Goede accuduur en mooi design

Geschreven voor: Fitbit Versa Lite roze / S|L

Ik heb de Fitbit nu zo’n 3 weken in bezit en ik kan niet meer zonder. De Fitbit is gemakkelijk in gebruik en het touchscreen werkt goed. Ook is het handig om meldingen via de Fitbit binnen te krijgen, al lopen deze niet altijd even goed door. Een kwestie van de Fitbit uit en aanzetten verhelpt dit. Daarnaast vind ik dat het touchscreen snel beschadigd, maar dit is niet storend.

Ik vind het design ook mooi, precies groot genoeg. Het bandje zorgt nog wel eens voor wat zweten, maar toch blijft het horloge goed zitten. De batterij gaat laaaaaang mee en als de Fitbit weer opgeladen is, is deze ook weer zo vol. Ik vind dat de Fitbit mij op een motiverende manier helpt om sportief bezig te zijn. Ik krijg een reminder om nog wat extra stappen te lopen of als ik moet gaan slapen.

• Lange accuduur

Minpunten

• Zwetend
  • Touchscreen beschadigd snel

xmeissiex 16-04-2019

Fijne smartwatch met lange accuduur

Geschreven voor: Fitbit Versa Lite paars / S|L

Mooie en hippe vormgegeven FITBIT smartwatch.
Leuk en opvallend kleurtje, net weer even anders!

Handige app welke eenvoudig in gebruik is en je snel aan de slag kunt en je bewegingsactiviteit kunt inzien.

Het is een mooi licht horloge wat makkelijk draagt. Handig is dat je verschillende bandjes, breed en smal, kun je afwisselen.
Ik heb hem nu een week of 4 in gebruik. Ik ben er blij mee.
De batterij houdt het lang vol en is ook snel weer opgeladen waardoor je geen prestaties mist ;)
Motiverend dat je een reminder, een trilsignaal, krijgt wanneer je nog wat stappen te maken hebt of ze juist al behaald hebt. Dat motiveert om je doel steeds wat uitdagender te maken.

De stappenteller en hartslagmeter geven een goed beeld van activiteiten gedurende de dag. Ook de registratie van je slaapritme is erg handig en ook leuk om hier meer inzicht in te krijgen.

Een mooi en fijn draagbaar horloge wat handig in gebruik is, ik raad hem aan!

Pluspunten

• Handig in gebruik

Minpunten

• Bandje plakt bij warmte wat

Johan de Meijer 14-04-2019

Goede prijs/kwaliteit & accu!

Geschreven voor: Fitbit Versa Lite wit / S|L

Dit is een zeer fijn horloge, die erg goed ligt qua prijs. Hij meet zeer veel en met behulp van de app kan je zeer veel invoeren, om alles te meten wat je wilt. Sporten houdt hij accuraat bij, ook al heb je voor het GPS signaal wel je telefoon nodig.
Hij zit lekker, maar het bandje zweet een klein beetje bij mij.
Ik zit nogal wat op een bureaustoel door de dag heen en ik kon instellen dat ik een seintje kreeg als ik nog niet het gewenste aantal stappen heb gezet in 't uur. Dus dan kan ik weet even bewegen, wat erg goed voelt.
De accu gaat ongelooflijk lang mee. Zo'n 3-4 dagen.

Pluspunten

• Accu
  • Statistieken
  • Pasvorm

Minpunten

• Bandje zweet beetje
  • Geen GPS