Samsung Galaxy Watch Active zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active zwart op Kieskeurig.nl.

Anoniem 30-04-2019

is niet betrouwbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Mijn gegevens worden niet goed overgezet naar de App Samsung health, ik ben soms gegevens kwijt, De gegevens kloppen ook niet echt. Er zijn dagen dat ik heel veel stappen op mijn horloge heb, terwijl ik eigenlijk niet zoveel bewogen heb. En soms heb ik dan veel bewogen en heb ik maar weinig stappen. De batterij is na 1 dag al leeg, dus ik kan nooit mijn slaap gegevens meten.

Corina1510 20-07-2021

Super !

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Ben heel erg blij met me galaxy watch !
Heel handig en duidelijk , erg snel en makkelijk te bedienen.
Super blij ermee !

Jol3 19-07-2021

Geweldig in gebruik!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Zo blij met mn horloge!! Was eigenlijk op zoek naar een fitbit maar ben uitgekomen op deze modieuze watch!

MeChicca 18-07-2021

Mooi en handig horloge.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Heel mooi horloge, werkt makkelijk, is heel duidelijk. Batterij gaat ruim 2 dagen mee. Het scherm krast wel heel snel, dat is het enige minpuntje

An93la 18-07-2021

Geweldige horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Ik ben heel tevreden met mijn Galaxy Watch Active. Het design en de functies doen het uitstekend. Hij zit lekker en werkt prima.

Klara 16-07-2021

Heel helder beeld duidelijk uitleg

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Vindt het fijn als je bericht krijg en waarneer je weer bewegen moet ben op leeftijd ben er erg tevreden over

Erikdr88 07-07-2021

Complete horloge in kleine verpakking

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

De functies van deze horloge zijn super. Hij meet je hartslag en komt met een passend hardloop schema op basis van mijn eerdere resultaten.
Daarnaast werken andere apps ook super, zoals Spotify en WhatsApp.
Het kleinere model maakt het ook uitermate geschikt wanneer je smalle polsen hebt.

Klein minpuntje, batterij gaat maar 2 á 3 dagen mee

Gizmo 07-07-2021

Perfect horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Mooi horloge en het houd alles bij.
Door dit product ben ik meer bewust hoe weinig Ik bewoog. Nu ben ik actiever dan dat ik ooit ben geweest.

Dsstrat 30-06-2021

Zeer goed horloge voor zachteprijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Het horloge al een tijd in bezit en blijft goed werken. Opties zijn goed en genoeg apps om het een echte smartwatch te noemen.

Batterij duur wordt wel minder. Maar als je deze savonds oplaad gaat hij gemakkelijk een dag of 1,5 a 2 mee!

Anoniem 28-06-2021

geweldig, lekker licht horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

het horloge bevalt me goed. hij is super licht en het bandje pas mooi om de pols en soms heb je het niet eens door dat je hem om hebt. de functies zijn goed en werken goed. alleen het jammere is dat de batterij heel snel leeg gaat, als je alle functies van de horloge niet gebruikt en hem alleen maar voor de tijd gebruikt, kan je hem 1,5 dag gebruiken

Marwin 28-06-2021

Leuke smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Dit is een leuke smartwatch om je dag te monitoren, je kunt berichten lezen en beantwoorden en je activiteiten bijhouden

CarolineS 27-06-2021

Love it!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Super smart watch. Ziet er mooi uit, makkelijk bedienbaar. Alleen jammer dat mijn batterij na een dag al leeg is.

AnneB 27-06-2021

Fijn horloge !

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Ik ben erg tevreden. Vooral de wat grotere display bevalt goed. Hiervoor had ik ook een samsung watch, maar die had een kleinere display. Fijn dat diverse meldingen en koppelingen mogelijk zijn. Alleen de batterij duur mag wat langer zijn.

Ayoub 27-06-2021

Goeie compacte horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

De horloge zelf is heel mooi gemaakt en de verschillende functies zijn echt geweldig hart meting, stress etc. Top horloge!

Kleintje 196952 27-06-2021

Geweldige smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Mooi design, licht gewicht en er zit alles op wat ik wil. Bij mij gaat de batterij zeker 2 dagen mee

sandrab219 25-06-2021

Geweldig. Het ziet er goed uit.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Hij ziet er geweldig uit. Hij doet wat hij moet doen. Ik heb er geen spijt dat ik deze heb aangeschaft

Anoniem 25-06-2021

Fantastische smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Super fijn horloge/ smartwatch. Heel veel functies. Helaas al snel een kras opgehaald en weet niet waaraan. Dus daar baal ik van. Hopelijk is hij nog steeds waterdicht. Maar wat veel mogelijkheden zitten erop. Voor mij is het extra belangrijk om continue me hartslag te zien nadat ik corona heb gehad. Werkt heel goed

Eutjeee 24-06-2021

Bijzonder fijne smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

De smartwatch is ongeveer drie weken geleden aangeschaft en sindsdien niet meer van mijn pols gegaan, behalve om op te laden natuurlijk:) Klein minpuntje vind ik wel dat de smartwatch vrij snel leeg gaat wanneer deze in verbinding staat met mijn telefoon. Ik heb de smartwatch vooral gekocht om inzicht te krijgen in mijn activiteit per dag, daarom heb ik het horloge dus ook niet gekoppeld waardoor de batterij gemiddeld 3 dagen meegaat. De hartslag, het aantal stappen en m'n slaap worden naar mijn idee ook erg nauwkeurig gemeten. Dit zorgt voor goede inzichten. Al met al een tophorloge en zeker een aanrader!

Mswertz 23-06-2021

Fijne horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Ideale horloge voor het sporten en bewegen. De horloge houd alles nou keurig bij. Heel fijn dat hij ook water dicht is. Met dragen voel je bijna de horloge niet zitten.

Vereen76 21-06-2021

Super horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Ik ben super tevreden met de horloge .
Op aandringen van mijn vriend heb ik hem gekocht
Ik ben 5 jaar geleden een hartinfarct op 39 jarige leefstijl gekregen en nu dus hartpatient
Het horloge geeft mij een geruststellend gevoel omdat ik nu net ff wat verder wil wandelen en sporten dan dat ik normaal deed omdat ik niet kon zien of mijn hart hard moest werken .
Alleen ben ik blij dat ik over een paar maandjes de Samsung telefoon krijg van mijn vriend want die werkt toch beter samen dan de watch en een iPhone