Samsung Galaxy Watch3 zwart - Reviews

Vorm
rond
Kleur behuizing
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch3 zwart op Kieskeurig.nl.

Jdijk 04-03-2021

Goede uitstraling en groot gebruiksgemak

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Heel erg fijn om mee te werken . Vooral het draaggemak en de beleving van een echt horloge maken het waard om deze watch aan te schaffen . Gebruik het met plezier . Enige kanttekening is het niet kunnen betalen met de watch

Kvl238 03-03-2021

Mooi horloge met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Een fijn en makkelijk bruikbaar horloge dat er ook nog mooi uitziet. Via wijzerplaten zelf te stijlen met eigen foto's

Japser1978111222333 03-03-2021

Bijzonder en interessant

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Ik ben niet meteen een held met modernste apparatuur, maar dit is wel erg leuk te noemen.
Moet nog wel even mijn weg verkennen met het nieuwe horloge.
De eerste indruk is erg goed te noemen.
Nadat je er een poos mee gespeeld hebt? Word het vanzelfsprekend hoe het werkt en opgebouwd is.
Kan steeds makkelijker de dingen vinden en instellen.
Zitten hoop leuke features op en dat je zelf de wijzerplaat kan kiezen.
Wat me opvalt is dat er veel apps en wijzerplaten kan kopen.
Ook is de afwerking en vormgeving strak te noemen.
Ik draag niet vaak een horloge, maar ga het nu wel vaker doen.

Daisy80 03-03-2021

Mooiste en beste cadeau ever!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Alleen maar tevreden! Ik heb geen minpunten kunnen vinden, dit horloge motiveerde mij meer te bewegen, een gezonder en activeren leven te leiden. Helpt mij bewuster te zijn van ongezond gedrag. En daarbij de vele mogelijkheden die het horloge heeft om de drukke dagelijkse bezigheden gemakkelijker maken in ons drukke leven.

Anoniem 03-03-2021

Bevalt erg goed!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Ik ben zelf niet zo'n extreme horloge liefhebber, maar dit horloge maakt me erg enthousiast. Vorige week gekocht en nu al heel veel plezier van. Gebruiksvriendelijk en een leuke gadget om te hebben. Mooi formaat en design. Een aanrader!

Kingofzamunda 03-03-2021

Echt een vet horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Compleet, snek en veel apps. Horloge heeft een mooi scherm en is goed te bedienen. Eerste smart-watch waar ik echt tevreden over ben.

Nieuwe1964 03-03-2021

Mooi horloge maar....

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Dit is mijn 3e samsung watch. Na een gear s3 frontier en een watch werd het tijd om mezelf te verwennen met een watch3
Ik vind het weer een verbetering. Ik blijf blij met de eerste twee maar deze is met weer beter, lichter, slanker. Kortom design is top
Er is echter 1 maar. Ik heb een iphone gekoppeld en helaas is de ecg en bloeddruk functie dan niet beschikbaar
Misschien komt deze nog maar ik vind het een gemiste kans dat deze functies er nu niet zijn.

Johan 65 03-03-2021

Mooie en slimme smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Hele mooie en slimme smartwatch. Werkt prima. Nu nog alle functies leren. Mooie combinatie tussen functionaliteit, sportiviteit en design!

Anoniem 02-03-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Super leuk om te gebruiken gemakkelijk om te gebruiken zou het aan iedereen raden voor een Samsung smart watch3

Marja50 02-03-2021

Stijlvol horloge met veel functies

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Mooi horloge dat zeker een blikvanger is. De bediening is erg makkelijk. Door de ingebouwde GPS en de mogelijkheid om spotify direct vanaf het horloge te gebruiken kun je je telefoon gewoon in je zak laten. Wel zo handig.

Hero64 02-03-2021

Stijlvolle doeltreffende Eenvoud

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Mooi design, stijlvol en niet schreeuwerig.
Functies in veelvoud. Goed over nagedacht doeltreffend effectief. Integratief geheel met telefoonfuncties. Samsung top@!

Westy1968 02-03-2021

Perfect horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Ik heb enkele jaren een Samsung Gear S2 gebruikt. Het horloge beviel goed maar op een gegeven moment ging ik zaken missen. De Watch 3 vult deze behoefte aan GPS en aanvullende gezondheids checks perfect op. Ik draag het horloge nu 2 dagen en tot nu toe naar volle tevredenheid.
Zeker aan te raden

Leith 02-03-2021

Samsung altijd een top service

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Ik heb een smartwacht galaxy 3 cadeau voor mijn vrouw gekocht, ze was er super tevreden over, ik ben een apple gebruiker en ik ben zeer onder de indruk. Mijn overstap nadert

PK62 02-03-2021

Perfecte stimulans

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Perfecte integratie met de telefoon (Samsung Note). Stimuleert om meer te bewegen. Stap vooruit ten opzichten van vorige smart watch zeker op accutijd die echt waargemaakt wordt.

Tommy8811967 02-03-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Ben van gear s3 naar watch 3, het is een stuk lichter dan voorgaande s3. Je merkt ook gelijk kleur verschil van de watch3. Een flinke verbetering. Top product!

Anoniem 01-03-2021

Supercool!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Hij werkt precies naar wens en hij is heel handig. Het draadloos opladen vind ik ook erg fijn, want het werkt als een magneet die zichzelf aan de onderkant van het horloge bevestigd.

Anoniem 01-03-2021

Fantastisch horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Ik vind het horloge fantastisch! Het werkt makkelijk en de functies zijn erg handig! Kortom een gadget die de moeite waard is en het geld hahah

jiiihad 01-03-2021

GEWELDIG

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

De Samsung Galaxy Watch 3 die ik voor mijn vader en broer heb gehaald, werkt volgens hun perfect! Het heeft alles wat je nodig hebt om letterlijk binnen hand bereik te reageren. Nu mijn vaders scherm van zijn Samsung stuk is gegaan, kan die de meeste handelingen verrichten met t horloge. Het geluid tijdens het bellen, klinkt precies het zelfde. Het ontvangen van berichten, resgeren op berichten en het luisteren naar muziek gaat allemaal vlekkeloos

Ace68 01-03-2021

Ik krijg er energie van!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Heb het nu een aantal dagen en ontdek iedere dag weer iets nieuws. Met de laatste update zelfs een bloeddrukmeter en Ecg! Krijg er meer energie door in deze coronatijd om meer te bewegen door de notificaties die je krijgt en bewust maakt om te bewegen. Scherm is duidelijk afleesbaar.

Dibbes2020 01-03-2021

Perfect cadeau

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Voor haar verjaardag heb ik mijn vrouw deze smartwatch cadeau gegeven. Ze is dol op gadget en mooie dingen. De combinatie van deze twee bevat deze watch. Voor haar werk moet ze representatief voor de dag komen, in haar vrije tijd wil ze meer sportiviteit uitstralen. Door de achtergrond te weinigen kan ook dat met één apparaat. Ze is er dolblij mee en ik dus ook.