Samsung Galaxy Watch3 goud - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch3 goud op Kieskeurig.nl.

Anoniem 10-03-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Wauw! Wat een geweldig horloge! Gekocht voor mijn vader. Mooi design, gebruikersvriendelijk. In 1 woord GEWELDIG!

J88y 04-05-2021

Mooi Horloge en mooie kleur uitgebreide functies

Werkt goed.
Erg uitgebreid qua functionaliteiten.
Handige health apps.
Je word gemotiveerd om wat meer activiteiten te doen op een dag.
Heel veel verschillende frontjes.

Zuhal 04-05-2021

Top cadeau

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Mijn man heeft hem als verjaardagscadeau gekregen. Het is zijn eerste smartwatch. Hij was er heel blij mee en is de rest van de dag bezig geweest om alles uit te vinden wat zijn nieuwe horloge te bieden heeft.

Ron38 04-05-2021

Heel mooi en handig horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Nadat mijn man eenzelfde horloge had gekocht waar hij heel blij mee was, hebben we er de volgende dag gelijk nog een gekocht voor mijzelf. Het kostte even wat tijd om alle vele verschillende functies te vinden, maar het went wel heel snel. De hartslag en saturatiemeter werken erg snel en accuraat. Na kalibratie werken zelfs de bloeddrukmeter en de ECG heel goed, waardoor je makkelijk overzicht kan houden op je gezondheid. Zeker een aanrader!

Thisisivy 03-05-2021

Makkelijk instellen, handige functies

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

De watch3 is makkelijk in te stellen, dus wees daar niet bang voor! Eenmaal ingesteld kun je direct aan de slag met een heleboel handige functies, zoals hartslag, slaapritme, bloeddruk en uiteraard ook agenda, WhatsApp, bellen etcetera etcetera. En de heldere wijzerplaat is in te stellen op wat je zelf wil, hoe leuk is dat! Ik ben heel enthousiast en raad hem iedereen aan!

Anoniem 02-05-2021

Eenvoudige bediening werkt super.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Zoals al onze andere Samsung producten ook deze keer weer iets wat voldoet aan onze verwachting. Koppeling met andere devices verloopt prima.

Bernadina 01-05-2021

Een super gaaf smart watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Ik ben super blij met mijn nieuwe smart watch...Hij doet het super precies dat wat ik verwacht had.Altijd blij om producten te kopen van samsung.

BLooij 30-04-2021

Top Watch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Ik ben zeer tevreden over mijn samsung watch. Kan er alles mee doen wat beschreven staat en voldoet zeer zeker aan mijn wensen.

Anoniem 29-04-2021

Sieraad en ultieme smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Hij is super handig om even je binnenkomende berichten te lezen! En door de achtergrond te veranderen heb je ook een horloge in je eigen stijl. Prachtig horloge en sieraad!

Anna3331 29-04-2021

Hele fijne smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Na een aantal weken twijfelen of een smartwatch wel wat voor mij zou zijn toch de stap genomen. En laat ik eerlijk zijn: ik wil niet meer anders. Alles is zo makkelijk; je krijgt meldingen binnen die je direct kunt zien zonder enige moeite, je hoeft immer je telefoon niet eerst uit je zak of tas te pakken. En je kan eenvoudig reageren op WhatsApp, in je agenda kijken naar afspraken of een email lezen.
Wat ik zelf ook veel gebruik is de stappenteller, stappenteller, water drink melder, calorieën teller, hartslag en stresslevel. Ik probeer wat gezonder bezig te zijn, hiermee heb je goed overzicht over een aantal basisingrediënten om je dagelijksleven makkelijk wat gezonder te maken. Ook motiveerd het om juist nog wat meer te lopen.
Ik heb het horloge nog maar kort en je kan er zelf een heleboel apps en widgets aan toevoegen dus dit is natuurlijk nog lang niet alles maar ik ben tot nu toe erg tevreden.

Laura294 28-04-2021

Wat een topding

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Gekoppeld met mijn S20. Alles is snel en intuïtief in te stellen, bellen gaat prima, verbinding met telefoon en buds pro gaat naadloos en er zitten bergen opties en mogelijke widgets en apps op. Ik ben verliefd!

Rengers58 28-04-2021

Prachtig horloge, maar vooral zoveel meer

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

De Galaxy Watch 3 Titanium net uitgepakt en wat is'íe mooi. Het op maat maken van de armband ging buitengewoon makkelijk en ook al ziet'íe er al uit als een prachtig horloge, het is ook nog eens een weergaloze life-style coach.

PassieP 28-04-2021

Mooi en zeer gebruiksvriendelijk!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Ik ben heel erg blij met mijn Galaxy Watch 3, het verbinden met mijn telefoon was zeer eenvoudig en het horloge is erg gebruiksvriendelijk. Je hebt in no time door hoe alle functies werken. Ik vind het ook een groot voordeel dat de watch de uitstraling van een "echt" horloge heeft en je uit oneindig veel wijzerplaten kunt kiezen. Ook het matchen van de wijzerplaat met je outfit door middel van het maken van een foto van je kleding is zo gedaan en een erg leuke toevoeging!

Cor12 27-04-2021

Watch 3 41 mm Super horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Dit is mijn eerste smart watch. Koppelen met de S20 en het gebruik van het horloge is super eenvoudig.

Wies s 27-04-2021

Wat veel functies op 1 watch!

Galaxy Watch3 blijft goed verbonden met samsung s7
Metingen zoals bloeddruk saturatie etc kloppen met de gewone metingen ..geweldig gewoon!
Zoveel mogelijkheden bellen en gebeld worden gaat ook goed
En wat belangrijk is hij is gebruiksvriendelijk!

Er is 1 ding wat ik jammer vind, hij spreekt engels en (nog) geen nederlands dwz bixby
Tekst kan je wel nederlands instellen

Ann68 26-04-2021

Kermis aan mijn pols!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Wat een leuke ervaring die Samsung Watch3. Lang over nagedacht, getwijfeld over welk merk ik zou kopen... en uitermate blij met mijn keuze voor Samsung. Ik zou het iedereen aanbevelen. Top top en nog eens top! Heb hem nog maar 3 dagen, dus nog niet echt kunnen testen, maar ben er nu al helemaal weg van!

Peter65nl 25-04-2021

Mooi superhandig horloge!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Behalve dat het gewoon een ontzettend mooi horloge is, is het ook een geweldige aanvulling op mijn smartphone. Met de telefoon in de broekzak of in de tas, kan ik berichten ontvangen, navigeren en muziek luisteren.

Wat ik ook heel leuk vind, is dat er zoveel verschillende wijzerplaten te installeren zijn, waardoor het uiterlijk en de functionaliteit van het horloge geheel naar wens zijn aan te passen.

Wel jammer dat in de Benelux de eSim niet ondersteund wordt.

Anoniem 24-04-2021

Top design en gebruiksgemak

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Heel mooi gestyled horloge. Handige bediening vooral door de ring om de kast.
Het beste horloge om te koppelen met android smartphones.
Vooral gekocht voor de health functies.
Heel blij mee!

Tom69 24-04-2021

Top Samsung!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

De bediening met de draaischijf en de knoppen zijn heel prettig. De vele wijzerplaten en apps die je kunt gebruiken zijn geweldig. Evenals de graphics.

De integratie met Outlook is heel handig en de Spotify app werkt zoals je zou verwachten. Ik heb een Samsung S10 en dan gaat de installatie en configuratie heel soepel. Je hoeft bijna niets apart in te vullen (wifi codes etc). Apps installeren etc gaat makkelijk, zowel via telefoon als direct op het horloge.

De automatische registratie van een workout (en daarvoor heb ik hem aangeschaft) werkt goed genoeg voor lopen en hardlopen. Meer heb ik nog niet kunnen testen.

De GPS registratie is niet helemaal perfect denk ik, ik heb een afwijking van 200 meter op 16KM vasgesteld tov mijn TomTom sportswatch, maar ik weet eerlijk gezegd ook niet echt zeker wat de exacte afstand zou moeten zijn. De integratie met bijv Strava gaat via Samsung Health automatisch, maar je kunt ook de Strava app apart gebruiken.

De slaapstand spaart echt batterij en dan kun je dus ook je slaap registreren, maar je zult hem toch eens per dag moeten opladen. Dat duurt zeker een uur.

De bloedrukmeting, ECG, zuurstofgehalte in bloed, hartslag etc werkt allemaal maar ik kan niet echt vaststellen hoe accurraat de metingen zijn. De losse controles die ik gedaan heb met een aparte bloeddrukmeter en hartslag meter komen wel behoorlijk overeen.

Al met al heel tevreden maar mijn volgende smartwatch moet wel een langere batterijduur hebben. Ik wist het van tevoren maar het is toch vervelender dan ik dacht (ja ik houd mijn horloge nl altijd om).

Lady_wenn 23-04-2021

Fijn horloge!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Nu een week in mijn bezit. Even ontdekken hoe alles werkt. Als je een samsung telefoon hebt is en werkt het super mooi.
Strava doet helaas niet wat hij moet doen. Komt niet overeen met samsung health. Spotify speelt fantastisch af en mijn oortjes waren zo gekoppeld. Ik gebruik hem veel voor het hardlopen. Bloeddruk meter is accuraat. Deze moet je wel eerst kalibreren met een Bloeddruk apparaat. Al met al een veelzijdig horloge met veel mogelijkheden. Makkelijk in gebruik. Batterij verbruik wel wat aan de hogere kant maar dat ligt er ook aan wat je er mee doet.