Samsung Galaxy Watch3 goud - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch3 goud op Kieskeurig.nl.

Anoniem 10-03-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Wauw! Wat een geweldig horloge! Gekocht voor mijn vader. Mooi design, gebruikersvriendelijk. In 1 woord GEWELDIG!

RazzleDazzle 13-05-2021

Premium look, Top materiaal/scherm kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

in vergelijking met de normale watch 3 voelt de titanium versie premium aan en het geld waard. Kwaliteit is zeer goed en het scherm met touch werken zoals het hoort met mooi beeld kwaliteit. Het bandje is zeer gemakkelijk te verkleinen je krijgt ook een klein tooltje meegeleverd om het makkelijker voor jou te maken om de schakels er tussen uit te halen. De batterij duurd is ongeveer 2 dagen dat is niet enorm veel maar met de apps en andere mogelijkheden die de watch is dat makkelijk te accepteren. Kort om enorm blij met de aankoop!

Vince226 13-05-2021

Mooi veelzijdig klokje

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Mooi horloge, zit lekker om de pols. Apps en sensoren werken naar behoren. Slechts 1 negatief punt, en dat is de batterij. Na 1.5 dagen is het tijd om op te laden.

Jnh78 13-05-2021

Blij met nieuwe watch...

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Horloge is mooi vormgegeven, horloge is niet zwaar om de pols, helder scherm, makkelijk te gebruiken met draaibare ring. Reageert snel. Jammer vind ik dat er geen gebruik gemaakt is van android als besturing. Mijn ander smart watch had dat wel en samsung telefoon ook. Dat werkt makkelijker en bijv. ,eer opties zoals app van ING. Verder erg blij mee.

Annet4675 13-05-2021

Supergaaf

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Hij ontdekt zelf een training. Hij schakelt precies zoals ik het wil. Allerlei functies, top gewoon. Alleen als ik de mobiel op niet storen zet gaat horloge ook op niet storen en dat is normaliter niet erg, maar de wekkerfunctie doet dan ook niet

Retsmol1 13-05-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Het is een goed horloge. Gaat alleen snel leeg, maar dat komt door alles wat er op kan. Het is dus je geld wel waard

Peterrrrrr 13-05-2021

Nice smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Doet wat hij moet doen. Hij is heel makkelijk ingebruik. Fijn horloge.
Moet wel nog een sport bandje bij bestellen, omdat hij standaard wordt geleverd met een leren bandje

Hij is perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Ik kan me geen beter horloge wensen ik ben er echt blij me kan er alles mee en ik kan me phillips hue lampen ermee bedienen al met al beste samsung smartwatch tot nu toe wil er 1 winnen voor me vriendin dan is zei ook de gelukkigste ze wil er graag 1 voor het sporten

Anoniem 13-05-2021

Goeie smartwatch, maar kon wel beter

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Deze smartwatch heeft alles wat je van een smartwatch kan verwachten. De functionaliteiten zijn top, stappenteller werkt accuraat, speaker is helder, microphone werkt goed, de apps zijn nuttig, ECG werkt, (alhoewel ik de nuttigheid ervan niet zie) ook hartslagmeter en bloeddrukmeter werken goed, (maar dit laatste, is niet altijd betrouwbaar.) Er zijn wel een paar aspecten die tegenvallen. De leather strap die met de horloge komt, is helemaal lastig, en om weg te goeien. Voor de ene of andere reden kan ik Samsung Pay in de app store niet vinden. Een heleboel watchfaces moet je kopen (bij Huawei is de watchfaces selectie veel meer), en de grootste teleurstelling is de batterij. Als je alle functionaliteiten aan zet (daarom heb je tog een smartwatch gekocht) moet je dan de horloge zeker elke dag opladen. Als je een paar tweaks doet, dan kan het misschien 2 dagen duren. Vergeleken met de Huawei GT2 Pro, dit is zeker een teleurstelling. En waarom duurt het zo lang om op te laden? De batterij is kleiner dan 400mAH, maar duurt zeker 2 lange uren om op te laden. Zelfs mijn telefoon die een 4000mAh batterij heeft, duurt minder bij het opladen. Foei Samsung. Als de batterij groter was, dan zou ik dit product met 5 sterren beoordelen.

Disaster 13-05-2021

Prima smartwatch waar je mee gezien kunt worden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Mooi design met ruim voldoende functies waarmee het aan de verachting voldoet. Het bandje had wat breder gemogen maar voldoet zeker. Assortiment van alternatieve bandjes vanuit Samsung zou wel een welkome aanvulling zijn.

Evert71 13-05-2021

Modern en 'tijdloos model' horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Ik ben erg tevreden met de keuze voor dit modele te kiezen. Ik heb veel vergelijkbare merken en types beoordeeld en de keuze dus laten vallen op de Galaxy Watch 3. Het horloge voldoet geheel aan mijn verwachting. En het leuke eraan, er valt nog genoeg te ontdekken.

Prima horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Het is een prima horloge, veel functies. Mijn vorige watch is kapot gegaan en maken was duurder dan een nieuw horloge. Heb bandje bandje van de vorige watch zat beter, daar zat ook een extra bandje bij, deze is van leer en dan hoor je continu piepen en kraken. Heb nu een ander bandje gekocht. Het horloge kan ook niet laden met het laadstation van zijn voorganger, heel erg jammer. Ik ben vaak op verschillende plaatsen en dan had een extra laadstation heel makkelijk geweest. Het vorige laadstation vond ik ook beter, die kon rechtop staan. Heb een stalen bandje die dus rond is en niet los van elkaar nu moet ik mn horloge neerleggen en dat laadstation dr tussen doen.... verder is de batterij al een achteruitgang, met de vorige watch kon ik 4/5 dagen doen, nu 1/2 dag(en)! Het is wel een goed horloge maar ik merk geen verschil met zn voorganger, dat is wel jammer. Had er meer van verwacht.

Poesiemau 13-05-2021

Spijt komt achteraf? Bij deze smartwatch niet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Ik was al een tijdje op zoek naar een smartwatch. Deze kreeg goede reviews en dus gekocht. Geen spijt van gehad. Het horloge sluit naadloos aan op mijn Samsung telefoon en heeft een hoop fijne functies zoals het meten van bloeddruk, zuurstof, ECG en je slaapgedrag. Heel leuk zijn ook de meldingen dat je even moet bewegen, zeker bij een zittend beroep zoals ik heb. Gemiddeld doe ik er drie dagen mee zonder op te laden, dat komt misschien omdat ik de meldingen die ik wil zien beperkt houd. De enige reden dat het horloge 4 sterren krijgt i.p.v. 5, is omdat ik graag keuze had willen hebben voor het bandje.

Muis 13-05-2021

Veel gebruiksgemak

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

De draairing is heel erg prettig om snel naar schermen en items te scrollen.
De knoppen zitten zo dat je ze niet perongeluk indrukt als je je pols buigt. Horloge is waterdicht. Veel (ook gratis) nuttige watchfaces.
Nadelen zijn dat je soms best hard op het scherm moet duwen en dat je minder widgets hebt dan bij wear os horloges. Ik mis bv de timer-widget, die gebruikte ik op mijn vorige horloge heel veel.
Batterij gaat minder lang mee dan gehoopt. Horloge is erg dik.

JvdS 13-05-2021

Top horloge!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Super blij met deze nieuwe smartwatch!! De Samsung galaxy watch3 voldoet aan mijn verwachting!! Mooi design! Heel veel handige functies!! Makkelijk in gebruikt en een echte eye catcher!! Ik raad deze smartwacht zeker aan!! Mijn man is gelijk verkocht en wil er nu ook 1

Latje1989 13-05-2021

Leuke horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Leuke horloge, mooi design, handig ding, doet wat hij moet, stappen tellen, bloedzuurstof meten, hartslag, slaap, stressmonitor, eigen afbeelding kan je er ook opzetten, kortom leuk en handig ding!

Anoniem 12-05-2021

Goede smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Ik vind het een goede smartwatch. Heb hem sinds vandaag en heb maar 1 minpunt gevonden. Snel en mooi horloge, wel is de accu snel leeg verder prima horloge

Maureen92 12-05-2021

Super!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Echt een super fijne smartwatch. Enige nadeel is de batterijduur, hij gaat maar een dagje, anderhalf dagje mee.

Anoniem 12-05-2021

Helemaal geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Nu al jaren samsung telefoon, smartwatch, speakers, televisie, tablet en oortjes.. ja inderdaad ik ben helemaal gek van samsung service is geweldig info en feedback is altijd op orde.
Nu mijn nieuwe watch 3 helemaal geweldig zo blij mee doet wat hij moet en de nieuwe functies zijn geweldig.. alleen had het horloge bandje wel iets groter gemogen.. maar ondanks dat is de service en het product geweldig.

Chiefmartijn76 12-05-2021

Samsung Galaxy Watch 3

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Het is mijn derde samsung watch maar telkens een stapje beter in kwaliteit en draag comfort. Hij is weer een stukje lichter dan zijn voorganger en er zitten makkelijke functionaliteit op.