Samsung Galaxy Watch3 goud - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch3 goud op Kieskeurig.nl.

Anoniem 10-03-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Wauw! Wat een geweldig horloge! Gekocht voor mijn vader. Mooi design, gebruikersvriendelijk. In 1 woord GEWELDIG!

Inki67 19-06-2021

Leuk compact apparaatje.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Ik heb nu voor het eerst een smart watch. Vind het nog spannend allemaal en gebruik nog niet alle functies. Maar ben lerende. Ik vindt de kleur erg mooi.
Ben tot nu toe heel tevreden.

Chezz 18-06-2021

Blij mee

Soepel, simpel, vloeiend.
Mooi, elegant, vrouwelijk.
Je kunt het helemaal naar jezelf maken, leuk maken.
Ook alles wat je wil je wil en moet zien, is mogelijk.
Fijn in gebruik. Persoonlijk. Geen last om de pols.

SUUSje2021 18-06-2021

Echt een waardevolle aanvulling!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Ik ben hier super blij mee. Ik hoef niet continu op mijn telefoon te kijken, alles is goed leesbaar. Kan hiermee opnemen en reageren op berichten. Tevens wordt je gemotiveerd te bewegen en je kan zelfs je hartslag in de gaten houden. Kortom absoluut geen spijt van.

Wess1806 18-06-2021

Smartwatch 3

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Super Horloge, enige nadeel is dat hij vrij snel van Bluetooth connectie met telefoon af gaat.
Dus denk niet dat als ik te ver van telefoon ben dat ik hier mee kan bellen. Dit moet ik nog even uitvinden

Anoniem 18-06-2021

Fijn horloge met alle functionaliteiten

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Een mooi en fijn horloge. Ziet er echt uit als een normaal horologe, het wisselen van de bandjes is makkelijk (bandje voor het sporten aangeschaft). Wat ik zocht aan functionaliteiten zijn aanwezig in het horloge (sportactiviteiten, stopwacht, WhatsApp, Agenda en Mail) . De interface is prettig en duidelijk. Aantal activiteiten in Strava App zijn wat beperkt, maar deze zijn wel aanwezig in Samsung Health (met koppelingsmogelijkheid richting Strava). Was al bekend bij aankoop is dat de batterijduur beperkt is. Vooral het gebruik van Strava/Samsung Health vreet aardig aan de batterij. Red net twee dagen op een lading.

Aad1980 17-06-2021

Fijne horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Wat ik fijn vindt aan dit horloge is, dat je verbinding met je telefoon niet wegvalt. Dat je whatsapp berichten goed binnen krijgt. Nadelen batterij niet meer dan 1 dag mee gaat.

H1rry 17-06-2021

Wat een uitblinker

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Nu een week in bezit. Fijn in bediening zeker in samenwerking met mijn note. Mooier en veel mannelijker dan een watch van een ander merk.

Anoniem 17-06-2021

Doet alles super, op 1 ding na.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Sporten, hartslag, slapen en noem het allemaal maar op houdt hij perfect bij. Enige minpunt is dat Bixby geen Nederlands verstaat, dit is vooral lastig als je op Whatsapp berichten wilt reageren met spraakbesturing. Dit kan dan wel in het Engels maar dus niet in het Nederlands. Verder een top product!

Arie60 17-06-2021

Goede smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

De smartwacht doet wat ik ervan verwacht.
Ik vind de afstand voor de koppeling tussen smartwatch en smartphone korter dan verwacht.

Crimereaper 16-06-2021

Degelijke watch met goede besturing

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

De watch voldoet goed aan de verwachting
Apps voor de watch zijn er voldoende
Hij lijkt ook op een echte horloge met een goed doordachte opzet zoals de ring die je goed navigeert door de menu.s
Enige minpuntje is dat de accu maar 2.5 dag mee gaat
Maar raad hem wel aan om hem aan te schaffen voor Android telefoons

Ivandrenthe74 16-06-2021

Geweldig sport horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Dit is alweer mijn tweede sport horloge van Samsung en wens me geen andere meer. Alle info klopt feilloos. Erg blij mee en kan het iedereen aanbevelen.

Yol27 16-06-2021

Fijne gadget

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Ik ben blij met mijn Samsung Galaxy Watch3. Tijd is duidelijk. Extra functies werken prima. Ik vind het heel handig dat berichten en telefoontjes op mijn pols zichtbaar zijn, en dat ik ze kan beantwoorden. Pas na 2 dagen intensief gebruik is hij bijna leeg.

OlafB 16-06-2021

Goede mix tussen smartwatch en sporthorloge

Koop dit horloge als...

je houdt van de subtiele draaischijf om de wijzerplaat.

Geen enkele andere smartwatch-fabrikant biedt zo'n unieke functie, en het is een fantastische manier om te communiceren met een wearable waarmee je alles op het scherm kunt zien terwijl je door de menu's bladert. Als je van dat idee houdt, is dit het horloge dat je moet hebben.

Ik ben persoonlijk niet van de vierkante smartwatch. Ik vind dat niet echt mooi. De Galaxy Watch 3 is een prachtig ogende - ronde - smartwatch, met een scherp en levendig scherm dat kan wedijveren met alle toptoestellen. Als je een smartwatch koopt vanwege zijn uiterlijk, overweeg dan zeker de Galaxy Watch3.

Daarnaast was ik op zoek naar een smartwatch waarmee ik mijn (sport)aktiviteiten kan bijhouden. De Galaxy Watch 3 is niet alleen een geweldig horloge voor algemeen gebruik, met heel veel functies and apps die je kunt downloaden, maar zit ook vol met fantastische gezondheidsfuncties, zoals automatische tracking voor trainingen, en ondersteunt een grote verscheidenheid aan trainingen. Als je zowel een slimme polsgenoot als ook een gezondheidstracker wilt, dan is dit horloge echt ideaal.

Mas33 15-06-2021

Mooie vormgeving

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Deze smartmatch ziet er goed uit.
Alleen niet aan te bevelen als je zelf een I-Phone hebt.
Dan kun je geen whatsapp berichten ontvangen.
Ook het synchroniseren loopt niet zoals met een Samsung telefoon. Dat is jammer want voor het design heb ik voor een Samsung watch gekozen.

Verder leuke functies zoals hartslagmeter en het meten van sportactiviteiten!

Grat 15-06-2021

Super smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Geweldig ding telt al mijn stappen en activiteiten. Helpt mij enorm met meer bewegen en water drinken en kan al mijn berichten er op zien. Gewoon een super ding.

Anoniem 15-06-2021

Bijna alles kunner.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Had hiervoor de een ander type Samsung smartwatch de s3.
Deze batterij gaat veel langer mee.
Het is een mooie smartwatch, ziet er sjiek uit.

Rooz1 15-06-2021

geweldig design

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Fijne smartwatch wat belangrijk voor mij was dat ik er mee kan zwemmen en dat het de afstand registreert, voldoet prima, bovendien is het ook nog eens leuk om te zien, vooral omdat het in 2 maten verkrijgbaar is zodat ook mensen met dunnen polsen het kunnen dragen.

Eefjezuyd 14-06-2021

Alleen maar lof!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Wat een leuk product, koppeling samsung met iPhone Gsm gaat prima, en kan zelfs bellen. Hele mooie horloge, ik krijg alleen maar complimenten, mooie horloge!

Djuke 14-06-2021

Fantastisch horloge!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Na lang vergelijken voor de Samsung Galaxy Watch 3 45 mm gekozen. Heb niet zo'n brede pols en had eerst de 41 op het oog maar toch blij dat ik de 45 mm heb gekozen. De 41 viel bij mij toch wel klein uit.
Koppelen aan mijn Galaxy telefoon ging heel simpel. Uiteraard de tijd maar ook de berichten die je ontvangt en de health functies zijn erg handig.
Gebruik hem nu een dikke week en heb er nog geen seconde spijt van.