Samsung Galaxy Watch3 goud - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch3 goud op Kieskeurig.nl.

Anoniem 10-03-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Wauw! Wat een geweldig horloge! Gekocht voor mijn vader. Mooi design, gebruikersvriendelijk. In 1 woord GEWELDIG!

Jan54 10-05-2021

Een geweldige smartwatch.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Een geweldige smartwatch met heel veel mogelijkheden.
Bovendien zijn er veel verschillende wijzerplaten en extra's te downloaden.
En alles werkt perfect.

Mmezas1 10-05-2021

Geweldige aanvulling op mijn S20+

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Het horloge is een goede aanvulling voor mijn S20+! Echt een gemak en ook de functies in health zijn top!

Ultra 10-05-2021

Top Watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Fijn klokje met een zee van mogelijkheden.
Heb me agenda gevuld voor school krijg dan de meldingen op de horloge.
Daarnaast met me atletiek houd hij alle schema's bij.
Elke dag een andere wijzerplaat geeft je telkens een andere look.
Foto maken op afstand met je mobiel is ook lache.
met andere woorden een echte aanrader.

Ultra 10-05-2021

Top Watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Lang gewacht en toch aangeschaft en geen moment spijt.
Wat een mogelijkheden het is net of je zelf 007 bent.
Agenda meldingen op je Watch, zit je te lang stil achter je PC geeft hij een melding, berichten en nog veel meer. Instaleren is erg makkelijk volg rustig de aanwijzingen op je telefoon. Een echte aanrader.

Anoniem 10-05-2021

Mooi Klokje

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Mooi klokje, doet wat het moet doen en elke dag verrast het mij weer met nieuwe/andere functies die ik nog niet eerder had ontdekt

Dalanda19 10-05-2021

Mooi, Slim en Snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Reden aanschaf: veiligheid kind.

Dit is "onze" eerste smartwatch.
Ik zag er een beetje tegenop maar het instellen ging echt veel gemakkelijker dan verwacht.

De 41mm past gelukkig ook om het polsje van mijn bijna 11 jarige die de overstap al vroeg maakt naar het VO. Ik wil graag dat hij mij snel kan bereiken als dat nodig is, en ik hem wat nu nog wel eens lastig is omdat hij zijn telefoon niet altijd hoort.

Super makkelijk in gebruik, belt prettig en fijn dat er een val- en SOS functie op zit en dan ook nog eens waterdicht! ;)

Ik had eerdere goedkopere opties bekeken maar ik kwam er niet uit.

Wel wordt het tijd dat er gewerkt wordt aan een extra simkaart uit 1 belcontact die je op 2 devices kan combineren zodat er gebeld kan worden zonder telefoon in de buurt maar dat staat los van dit super vette horloge!

AnDreetje1987 09-05-2021

Super blij mee!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Zo blij als een klein kind was ik toen ik mijn Smartwatch binnen kreeg. Na het openen van de verpakking werd ik nog veel vrolijker.
Hij is zo degelijk, het scherm is erg helder, de functies die hij heeft zijn geweldig! Tot nu toe heb ik nog niet gevonden wat er nog mist.
Hij is erg handig in gebruik, binnen no time heb je in de gaten hoe je hem gebruikt.

JKarimi 09-05-2021

Galaxy wacht 3

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Mijn eerste dag dat ik de smartwacht in bezit heb. Tot nu toe bevalt het mij erg goed. De smartwacht doet wat het hoort te doen. Alles loop vlot. Nu een hele dag actief en Intensief in gebruik.

Jutta 09-05-2021

I Love it.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Ik heb hem pas 1 dag, jaar hij is echt geweldig, hij doet precies waar ik hem voor nodig heb. Geeft richtlijnen in de medische richting. Maar houd je ook op de hoogte van je berichten en meldingen zonder je telefoon elke keer uit je tas te pakken. Echt geweldig.

Gast68 09-05-2021

Uitgebreide mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Watch werkt boven verwachting.
Super integratie met mijn Samsumg S10e telefoon!
Bij slim gebruik houdt de accu het 2 dagen vol, laden gaat echter snel, dus ookal is geen probleem.

peter444 08-05-2021

stoere klok

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

niet alleen een mooi horloge maar ook een smartwatch die eenvoudig is in het gebruik en je uitnodigt tot verstandig bewegen. echt een aanrader

Adriaanj 08-05-2021

Leuk hebbeding

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Naast het mooie design, heeft het ook functioneel leuke extra mogelijkheden zoals het lezen berichten, telefoon, bewegen etc. Zelf ben ik niet zo handig met het maken van instellingen, maar met de gebruiksaanwijzing/handleiding erbij is het redelijk gelukt.

Eeeee 08-05-2021

Fijn horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Mijn tweede smartwatch van Samsung al. Gebruik het horloge veel. De 3 is iets uitgebreider. Alleen jammer dat ik voor de bloedtuk meter ook een Samsung mobiel nodig heb.

Spacelady77 08-05-2021

Compleet en met mooie vormgeving

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Superblij met mijn watch. Mooie vormgeving en prettig in gebruik. Helemaal instelbaar naar je persoonlijke smaak.

Werkt voortreffelijk met mijn samsung 20 plus

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Het watch 3 model voldoet aan al mijn verwachtingen. Zoals de healthy functie en trainings programma's. En alle verdere functies zijn prima in orde

veelzijdig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

een smartwatch die wat meer kan als standaard, niet alleen hartslag maar tevens ECG, zuurstof in bloed en bloeddruk. tot nu toe zeer tevreden

Makkelijke bediening

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Heel blij met mijn nieuwe Samsung Watch3. Mooi design, gemakkelijk bediening in een woord geweldig. Supper blij ermee.

Jeffrey851 08-05-2021

Geweldig horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Ik heb de watch pas sinds gisteren en nu verkocht aan het horloge! Hou alles zeer goed bij en de gezondheids apps zijn echt geweldig!

yigitkara 07-05-2021

Heel handig

Hij bevalt me zeker.
Het gemak die de watch 3 biedt is groot meldingen , telefoontjes ,berichten en natuurlijk de health. Hij staat goed , niet te zwaar aan je pols. Wel moet er een gemak bij komen : het betalen met de horloge met samsung pay. Voor de rest is het een hele fijne horloge!!