Samsung Galaxy Watch3 goud - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch3 goud op Kieskeurig.nl.

Anoniem 10-03-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Wauw! Wat een geweldig horloge! Gekocht voor mijn vader. Mooi design, gebruikersvriendelijk. In 1 woord GEWELDIG!

Marjanne03051985 12-06-2021

Super watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Tot nu toe heb ik echt maar 1 nadeel ondervonden van de watch 3. En dat is dat het geen Nederlandse taal herkend bij de spraakberichten. De spraak naar tekst functie kan zo handig zijn in dit geval.
Heb ook al 2 nieuwe bandjes erbij gekocht, en de bandjes wisselen gaat ook zo gemakkelijk! Dit klik systeem werkt echt perfect. Verder werkt de watch super snel! Echt een aanrader!!!

Mo68 12-06-2021

1 e indruk

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Het is een mooi horloge met veel functies waar ik nog niet helemaal uitkom,wel heel jammer dat ik het horloge instel op binnenkomst meldingen maar na een halve dag stopt het horloge met het melden, resetten is dan de enige oplossing en dat wil ik niet dagelijks doen

Ikkuh66 11-06-2021

Super Galaxy Watch3

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Deze Galaxy Watch3 BT 45mm is weer een van de super producten van Samsung. Daarom toch weer voor deze gekozen wat een veel zijdige smartwatch, TOP.
Het design is ook weer mooi en er is weer goed over nagedacht voor het gebruik van hem alles werk soepel en snel en simpel.
Vindt het schermpje de Super Amoled zeer duidelijk en strak fijn om na te kijken. Met de vele sensors werkt de smartwatch weer op zijn best vooral de medische sensors. Deze gebruik ik nogal en ik ben er zeer positief over, geven goede noukeurige waardes door. De samenwerking met de Samsung Galaxy S21+ 5G is super en simpel. De App Galaxy Wearabel (gratis) is zeker een must om alles soepel te laten verlopen, teveel om op te noemen. Kijk eens op de Samsung site en lees en vergelijk met andere smartwatch, je komt dan wel tot de conclusie dat dit een goede keuze is.
Voor mij zeker wel en in deze korte tijd heb ik nog niets negatiefs tegen gekomen. Overtuig je zelf.

Geen fijn horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Interface klopt niet veel van, te weinig verschillende apps tenzij tegen betaling, niet gebruiks vriendelijk.. ik heb hem retour gedaan. Apple watch is echt heel veel beter!

geweldige functies

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Het horloge past mooi om een smalle pols en er zijn veel bandjes beschikbaar. Batterij duur is 2 dagen bij intensief gebruik. Er staan leuke faces in de store die gratis te downloaden zijn. Spotify werkt en sportfuncties lijken accuraat. Aanrader!

Pnudz 11-06-2021

Mooi horloge, ideaal icm met de S21

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Mooi design, scrollen dmv draairing super fijn ipv swipen.
Mis alleen nog de mogelijkheid om een bankpas te gebruiken met het horloge, dus hoop dat het snel mogelijk gemaakt wordt.
Verder top horloge!

Jet5678 11-06-2021

Super, een aanrader!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Na aanschaf van mijn Samsung mobiel nu ook de galaxy watch 3 aangeschaft. Typisch iets waarvan je later denkt, had ik het maar veel eerder gedaan. Vooral het kunnen monitoren van onder meer hartslag, bloeddruk en slaap voegt echt iets toe! Wel blijft het een log ding, maar de voordelen wegen daar zeker tegen op.

RonnyG 11-06-2021

TER VERVANGING VAN DE GALAXY WATCH

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

ik deze aangeschaft ter vervanging van de galaxy watch ik ben heel tevreden
goede prijs, super gebruiks vriendelijk

Margie50 11-06-2021

Top

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Twijfelde tussen watch 3 en active 2, maar vond design van de watch 3 toch mooier en handig dat het niet alleen touch screen is.

Blomber 11-06-2021

SUPER KLOK

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Ik heb hem nog maar net in mijn bezit, maar hij is fantastisch. Ik gebruik hem dagelijks en in mijn sport.

WendyBRem81 11-06-2021

Mooi model!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Makkelijk te installeren! Mooie vormgeving. Super bediening. 1 nadeel je moet hem eerst helemaal opladen, en ik ben vrouw met weinig geduld:)

Riccardo2021 11-06-2021

Top Horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

De samsung watch3 ziet er mooi uit en het werkt naar behoren de functies zien er mooi uit kort om gewoon een echte aanrader voor iedereen ik ben er erg blij en tevreden mee.

Soran33 11-06-2021

Top

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Vanaf het moment dat je hebt dan weet je wat je gemist hebt in de tijden dat je het niet gehad hebt.
Het gemak.

Stijlvol horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

De informatie die ik nodig heb komt snel en overzichtelijk in beeld. Dankzij de hulpschermen zijn de instellingen heel snel aan te passen.

M Ibrahim 10-06-2021

Handigste aankoop van het jaar!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Mijn familie gebruikt al jaren alleen maar samsung apparaten, toen ik dit apparaat kocht had ik dus al hoge verwachtingen. Maar dit horloge was het het geld waard! Dit horloge kan zo veel: berichten verzenden, bellen, workouts bij houden, helemaal customizebal naar je eigen smaak, en nog veel meer. Kortom echt een top product.

P De Ruiter 10-06-2021

Watch3

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Mooi horloge met bijzondere functies.
Werkt perfect en ideaal met de s21.
Batterijduur is 2 dagen, misschien met een update zelfs meer.

Anoniem 10-06-2021

Geweldige Smart Watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Tot nu toe (6 dagen in gebruik) enig minpuntje is dat ik de telefoon bijna dagelijks moet opladen. Misschien heb ik iets aan staan wat veel van de batterij vraagt. Dit gaan ik nog uitzoeken. verder heel blij mee!!

Pkoppers 10-06-2021

GEWELDIG

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Deze Galaxy Watch3 BT 45mm(SM-R840NZSAEUB) is echt super vooral als ik op de fiets zit makkelijk in gebruik en in een opslag kan je zien wie er geld of wie een berichtje stuurt en nog veel meer mogelijkheden. Dus in een wordt TOP TOP TOP

marlekle 09-06-2021

werkt super

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Ik ben erg blij met mijn Samsung smartwatch 3. Het fijnst is dat je kunt hardlopen zonder telefoon. GPS doet het werk en je kunt offline luisteren naar spotify.