Samsung Galaxy Watch3 - Reviews

Vorm
rond
Kleur behuizing
Brons

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch3 op Kieskeurig.nl.

rubroe 11-09-2020

Mooie horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Nu 1 week in bezit en ik ben er erg blij mee. Ziet er prachtig uit. In gebruik nemen gaf geen enkel probleem, erg eenvoudig. Voldoet helemaal aan mijn verwachtingen, veel mogelijkheden !!

Pluspunten

• mooi design
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• hoge prijs

TonD 01-09-2020

Mooie aanvulling op Iphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Ik had mijn bedenkingen om een samsung smart watch te koppelen aan een iphone 7. Maar in de praktijk gaat dat verrassend goed. Met een aparte app in de iphone is het eenvoudig om één en ander in te stellen.
Ik ben tevreden met het gebruik en de accuduur is ong 2 dagen.

SuZR 26-08-2020

Hier heb ik jaren op gewacht

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Een horloge dat ook als sportswatch weet wat ik nodig heb. Ik ben heel blij met deze aankoop. Op kantoor is het een mooi vrouwelijk horloge (beperkt qua afmetingen en stijlvol qua kleur) en tijdens het hardlopen een volwaardig sporthorloge. Ik ben heel blij met de functionaliteit om (a)symmetrie, regelmaat, airtime etc inzichtelijk te krijgen. Een mooi aanknopingspunt om de training op aan te passen. Qua interface is het een prettig horloge. Qua widgets heb ik nog wat optimalisatie werk te doen, maar er zijn nog legio mogelijkheden die ik niet heb uitgeprobeerd. Al met al ben ik enorm tevreden! Ook accuduur is prima. Ik laad na een rondje hardlopen op en kan er dan weer enkele dagen tegen. 2 lange trainingen is echter teveel van het goede. Tussentijds opladen is dan noodzakelijk.

Anoniem 26-08-2020

Beste smartwatch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

ik had een Apple watch met iPhone en ben toen overgestapt naar Samsung. En ik ben zeer tevreden dat ik dat heb gedaan. De Galaxy watch3 is veel mooier, beter in gebruik en heeft de draairing. Gewoon een geweldige smartwatch!!!

Wabje 25-08-2020

Top watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Zeer tevreden met de aankoop, downlouden van de app en de watch installeerd vanzelf gebruik is heel eenvoudig met de ring kom je makkelijk in elk programma en apps. minpuntje is dat je moet betalen voor een andere wijzerplaat

Hette 25-08-2020

Veel potentie, maar verwacht meer

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Mooi horloge, maar ik mis de bloeddruk meter, ecg en lte. Ook zou ik koppeling met tweede telefoon willen hebben, in ook werktelefoon te kunnen koppelen. Sportbandje had voor deze prijs ook aanwezig mogen zijn.

David969 24-08-2020

Beste smartwatch tot nu toe

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Ik heb veel smartwatches geprobeerd de afgelopen jaren. Velen hadden elk hun eigen betere en slechtere punten. De galaxy watch 3 kan omschreven worden als het beste van alle werelden. Het is een snelle mooie en stevige watch met alle sensoren en functies die je nodigh kan hebben. Het desing leent zich aan een sportief en casual style.

Anoniem 24-08-2020

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

goed horloge maar beloofde bloeddrukmeter zit er niet op
Batterypack en pols bandje komen pas in september

Robinkar90 23-08-2020

Stijlvol, gemakkelijke bediening, handige features

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

De draaiende bazel is zeer prettig om het horloge mee te bedienen, ik vind het mooi dat de horloge een klassieke look heeft. Uitstraling, bazel i.c.m. leren strap zijn voor mij een perfecte match.

De batterij gaat voor alsnog 2 a 3 dagen mee mits je niet constant het horloge gebruikt (denk aan wifi/ GPS/ metingen constant of om 10 min uitvoeren).

Het is prettig dat gemakkelijk reminders toe te voegen zijn, de juiste meldingen binnenkomen bij berichten en het bellen via het horloge een goede kwaliteit heeft.

Trainingen zien er leuk uit met illustraties, ik ben benieuwd welke gezondheids-features er verder nog meer bij gaan komen in de nabije toekomst.

Ik ben wel nog in afwachting op Strava en een betaalmogelijkheid via NFC. Dit zou de score in functies afmaken.

Mirjam 23-08-2020

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Nu 2 weken in bezit en de beste keus ever. Heerlijk om navigate, spotify en oproepen e.d via je pols te kunnen doen. Met de samsungs buds in, geef ik in de auto via mijn pols bixby opdracht te bellen en alles is super duidelijk te verstaan.

Pluspunten

• Veel opties

Minpunten

emmy70 22-08-2020

Super smartwatch!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

ik heb de galaxy watch3 net 1 dag en wauw! Er gaat een nieuwe wereld voor mij open. Ivm met privacy op mijn werk ben ik niet makkelijk bereikbaar. Met deze superhorloge ben ik dat wel. Ook de samsung health app die ga ik veelvoudig gebruiken. Kortom een superwatch!

Jeroen80 21-08-2020

Aanrader!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Een horloge met een mooie uitstraling, niet te groot of te zwaar. Installeren is een eitje. Heeft ontzettend veel functies; compleet horloge.

JanPeter 21-08-2020

Beter dan verwacht !

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Na getwijfeld te hebben tussen een sporthorloge en de Galaxy Watch3 uiteindelijk toch de Galaxy Watch3 gekocht. Daar heb ik geen spijt van, je kan met dit horloge zoveel meer, en alles doet het ook goed. Fijne watchfaces die ook in de always on niet de batterij direct leegzuigen. GPS is accuraat en snel, notificaties kan je mooi filteren . Erg blij mee

Loek F 21-08-2020

Slimme Samsung Watch 3

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Hele mooie kwaliteit van de Samsung Watch 3 slimme functies een een helder beeld met mooie wijzerplaten.

Rachel deB 20-08-2020

Boven verwachting

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

eigenlijk wou ik al jaren een smartwatch. Na een paar keer een goedkopere versie te hebben aangeschaft met mindere ervaringen, besloot ik het deze keer serieuzer aan te pakken. Het was een flinke uitgave, maar tot nu toe totaal geen spijt! Geweldig apparaat.

Doosje waar de smartwatch in kwam gaf wel enigszins een goedkoop gevoel. Maar uiteindelijk gaat het om de inhoud en daar ben ik meer dan tevreden mee.

Als het in de toekomst mogelijk wordt om draadloos te betalen met mijn watch, hoor je me helemaal niet meer klagen!

Smartwachters 20-08-2020

GPS, sporthorloge, muziek

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Doet door de vele soorten klokjes die te selecteren zijn aan als een normaal horloge.
Top voor sporten, hartslag, muziek en berichten. Helaas geen LTE. Ik hoop dat ik kan omruilen wanneer dit beschikbaar komt,

NPeters 19-08-2020

Galaxy Watch3 BT 45mm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Perfect werkende horloge die alles nauwkeurig registreerd, telefoneren klinkt als of je de telefoon vast hebt terwijl je enkel gebruikt maakt van de speaker in de horloge. Werkelijkwaar ongekend het geluid wat eruit komt. Enige nadeel wat ik mij zou kunnen bedenken is de prijs, maar als je wilt concureren met Apple moet je iets.

abtoon 19-08-2020

super smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

een super horloge met heel veel nuttige functies en helemaal aan te passen naar eigen wens. ben er erg blij mee, alleen 1minpuntje is dat de sluiting van het orginele bandje teveel aan de zijkant van de pols uitkomt ipv in het midden. maar dat is persoonlijk en dat heb ik opgelost door er een metalen bandje voor te kopen zoals op de foto is te zien.

LvdZwaag 18-08-2020

Een geweldige nieuwe Galaxy Watch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Ik raad deze nieuwe Galaxy Watch 3 erg aan. De watch heeft een mooi stevig design en is erg comfortabel om te dragen. De vele verschillende functies van deze watch, bied de mogelijkheid tot het volledig personaliseren van de watch, en vele andere opties waartoe de watch in staat is. Ook is de watch zeer makkelijk te bedienen waardoor het erg fijn is om de watch te gebruiken op dagelijke basis.

Gommert 18-08-2020

Beste Smartwatch ooit!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Ik wil al jaren een Smartwatch, dus gespaard en gewacht op de Galaxy watch 3. Het is alles wat ik verwachte en zelfs veel meer. Ik kan er zelfs YouTube filmpjes op kijken. Ik heb nogal een slaapprobleem en de Galaxy Watch houd mijn slaappatroon bij. Ik zie nu wanneer ik inslaap, wakker ben enz. Ik heb hem nu nog maar 4 dagen maar ik ga hier zeker veel voordeel van hebben. En dan al die Watch Faces. Voor elke gelegenheid is er wel een te downloaden. Ik kan reageren op berichten, ermee bellen. De review wordt te lang als ik nog meer functies ga beschrijven. Wat een geweldige Smartwatch. Bedankt Samsung.