Samsung Galaxy Watch3 goud - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch3 goud op Kieskeurig.nl.

Anoniem 10-03-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Wauw! Wat een geweldig horloge! Gekocht voor mijn vader. Mooi design, gebruikersvriendelijk. In 1 woord GEWELDIG!

MrBase 05-05-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

De watch3 bevalt mij heel goed. Erg makkelijk in gebruik. Overzichtelijk menu. In combinatie met Samsung s10 telefoon ging het installeren vanzelf. Ook downloaden van nieuwe apps zeer gemakkelijk

JoterB 05-05-2021

Mooi alles in een pakket.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

De watch meteen gebruikt. Sport functies gebruikt en moeiteloos aan mijn telefoon kunnen linken.
Verder biet de watch gigantisch veel functies en mogelijkheden. Met het leren bandje staat hij niet minder dan een normaal horloge.

Pietvw 05-05-2021

Top horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Na het uitpakken zeer eenvoudig en snel de mogelijkheden van het horloge eigen gemaakt. De medische functies werken heel handig en gemeten waardes zijn goed.

Manon 1985 05-05-2021

Top

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Super tof horloge... batterij is soms wel erg snel leeg... maar ben er super blij mee.. en jammer dat je er nog niet mee kan betalen..

Anoniem 05-05-2021

Persoonlijke begeleider aan de pols

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Deze smartwatch is zo compleet als maar kan. Persoonlijke Assistent, fitness instructeur, life coach, telefoon en muziekspeler in één. Allemaal in een compact en stijlvol design wat hoge ogen gooit bij de mensen om je heen.

Bolleke 05-05-2021

Mooie en fijne smartwatch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Ik was bang dat het horloge te groot zou zijn voor mijn smalle polsen, maar dit is absoluut niet het geval! Het staat juist supermooi! Dit komt ook door de mooie kleur van het horloge en van de mooie leren band. Ook de zorg dat ik er te oud (54 j) is zeker niet het geval!
De smartwatch is erg gebruikersvriendelijk. De weg wijst zich vanzelf. Ik heb hem nu vier dagen in mijn bezit en er zijn nog gigantisch veel mogelijkheden te ontdekken.
Vanochtend een van de vele ingeprogrammeerde trainingen (een kickbokstraining) gedaan.Dit werkt als een trein.
Berichten van whatsapp komen mooi binnen. Ook je mail kun je bekijken op je telefoon.
Ik heb al een calculator-app en een navigatie-app toegevoegd. Op internet is veel informatie te vinden over goede apps.
Ik heb een siliconenbandje erbij besteld voor het sporten. Het bandje is werkelijk in 10 seconden verwisseld.
Er is veel keus in wijzerplaten. Je kunt zelfs kiezen voor een eigen foto.
Ik ben veel aan het 'spelen' met de smartwatch en dan gaat de batterij 1,5 dagen mee. Ik denk dat het bij 'normaal' gebruik veel langer zal zijn.
De communcatie met de telefoon verloopt vlekkeloos en erg snel.
Er valt nog heel veel te ontdekken. Ik kan er nog lang enthousiast over vertellen, maar ik raad iedereen aan om het zelf te ervaren! Hij is het bedrag waard!

Carmen2021 05-05-2021

Wat een Beauty

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Wauw wat een mooi horloge. De kleur brons is zeer mooi. Het horloge is makkelijk te bedienen. Het wijst zich zelf. Wordt geleverd in een strakke doos. Erg blij mee

J88y 04-05-2021

Mooi Horloge en mooie kleur uitgebreide functies

Werkt goed.
Erg uitgebreid qua functionaliteiten.
Handige health apps.
Je word gemotiveerd om wat meer activiteiten te doen op een dag.
Heel veel verschillende frontjes.

Zuhal 04-05-2021

Top cadeau

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Mijn man heeft hem als verjaardagscadeau gekregen. Het is zijn eerste smartwatch. Hij was er heel blij mee en is de rest van de dag bezig geweest om alles uit te vinden wat zijn nieuwe horloge te bieden heeft.

Anoniem 04-05-2021

Nice looking smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

This made me workout more from the first day.
Nice features overall.
Leather strap is a little bit stiff, but I guess it will get softer overtime.
Too bad that black version of the Watch3 is not available in 41mm size, and that there is no option to choose either silicon or leather strap.
Battery could be better, same battery life as Active2 is little bit disappointed.

Ron38 04-05-2021

Heel mooi en handig horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Nadat mijn man eenzelfde horloge had gekocht waar hij heel blij mee was, hebben we er de volgende dag gelijk nog een gekocht voor mijzelf. Het kostte even wat tijd om alle vele verschillende functies te vinden, maar het went wel heel snel. De hartslag en saturatiemeter werken erg snel en accuraat. Na kalibratie werken zelfs de bloeddrukmeter en de ECG heel goed, waardoor je makkelijk overzicht kan houden op je gezondheid. Zeker een aanrader!

Thisisivy 03-05-2021

Makkelijk instellen, handige functies

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

De watch3 is makkelijk in te stellen, dus wees daar niet bang voor! Eenmaal ingesteld kun je direct aan de slag met een heleboel handige functies, zoals hartslag, slaapritme, bloeddruk en uiteraard ook agenda, WhatsApp, bellen etcetera etcetera. En de heldere wijzerplaat is in te stellen op wat je zelf wil, hoe leuk is dat! Ik ben heel enthousiast en raad hem iedereen aan!

Anoniem 02-05-2021

Eenvoudige bediening werkt super.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Zoals al onze andere Samsung producten ook deze keer weer iets wat voldoet aan onze verwachting. Koppeling met andere devices verloopt prima.

Bernadina 01-05-2021

Een super gaaf smart watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Ik ben super blij met mijn nieuwe smart watch...Hij doet het super precies dat wat ik verwacht had.Altijd blij om producten te kopen van samsung.

BLooij 30-04-2021

Top Watch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Ik ben zeer tevreden over mijn samsung watch. Kan er alles mee doen wat beschreven staat en voldoet zeer zeker aan mijn wensen.

Anoniem 29-04-2021

Sieraad en ultieme smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Hij is super handig om even je binnenkomende berichten te lezen! En door de achtergrond te veranderen heb je ook een horloge in je eigen stijl. Prachtig horloge en sieraad!

Anna3331 29-04-2021

Hele fijne smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Na een aantal weken twijfelen of een smartwatch wel wat voor mij zou zijn toch de stap genomen. En laat ik eerlijk zijn: ik wil niet meer anders. Alles is zo makkelijk; je krijgt meldingen binnen die je direct kunt zien zonder enige moeite, je hoeft immer je telefoon niet eerst uit je zak of tas te pakken. En je kan eenvoudig reageren op WhatsApp, in je agenda kijken naar afspraken of een email lezen.
Wat ik zelf ook veel gebruik is de stappenteller, stappenteller, water drink melder, calorieën teller, hartslag en stresslevel. Ik probeer wat gezonder bezig te zijn, hiermee heb je goed overzicht over een aantal basisingrediënten om je dagelijksleven makkelijk wat gezonder te maken. Ook motiveerd het om juist nog wat meer te lopen.
Ik heb het horloge nog maar kort en je kan er zelf een heleboel apps en widgets aan toevoegen dus dit is natuurlijk nog lang niet alles maar ik ben tot nu toe erg tevreden.

Laura294 28-04-2021

Wat een topding

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Gekoppeld met mijn S20. Alles is snel en intuïtief in te stellen, bellen gaat prima, verbinding met telefoon en buds pro gaat naadloos en er zitten bergen opties en mogelijke widgets en apps op. Ik ben verliefd!

Rengers58 28-04-2021

Prachtig horloge, maar vooral zoveel meer

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

De Galaxy Watch 3 Titanium net uitgepakt en wat is'íe mooi. Het op maat maken van de armband ging buitengewoon makkelijk en ook al ziet'íe er al uit als een prachtig horloge, het is ook nog eens een weergaloze life-style coach.