Samsung Galaxy Watch3 zwart, zilver - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch3 zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Reijer 07-09-2022

Werkt na behoren

Watch werkt naar behoren gewoon geen klachten.
Jammer dat het antwoord weer te kort is. Dat kan en moet anders. Geen verplichting om een lang antwoord tegeven.

Anoniem 04-09-2022

Super batterijduur, makkelijke bediening

De bediening is uitermate simpel, duidelijk en helder scherm, ook de batterijduur van ruim 24uur is erg fijn. Zelfs bij internsief gebruik van de health functies! Helaas konden mn oude wijzerplaten niet overgezet, maar genoeg leuke te vinden in de shop

Ook de eenvoud van koppeling met andere apparaten is kinderlijk eenvoudig

Anoniem 01-09-2022

Fijne compacte telefoon

Fijne compacte telefoon dus past beter in je broekzak of tas het enige nadeel is om er goede passende hoesjes voor te vinden voor bijv. Met een koortje eraan voor als je geen zakken hebt ik heb er 1 speciaal voor deze telefoon en halverwege lag m'n telefoon op de grond

Anoniem 31-08-2022

Is gewoon prima hij is geweldig

Hij bevalt prima is gewoon goed wil geen andere hebben maar zou wel mensen aan laten schaffen dat zal ik doen

Alfie 30-08-2022

Top product

Galaxy watch 3 is een hele volwaardig smartwatch met alle functies die je kunt wensen, heel makkelijk om berichten ook te lezen

Guzman 29-08-2022

Zeer mooi horloge (en meer) voor iedereen

Heel gebruiksvriendelijk en snel in te stellen. Communiceert prima met mijn Android Samsung telefoon. Ik gebruik hem voornamelijk voor de tijd uiteraard, weerbericht, ECG, bloeddruk en binnenkomende berichten. Je kunt ook inkomende gesprekken aannemen en nog meer fratsen maar die komen later wel al ik ze echt nodig heb. O ja....een paar keer mijn telefoon moeten zoeken thuis...je kunt je telefoon laten bellen dus snel gevonden.

Anoniem 28-08-2022

Geweldig

Ik heb hem al een tijdje en is geweldig ik hou er van beter dan apple ik haat die Apple ik blijf altijd bij samsung ik wil heel graag samsung buds pro plus

Anoniem 27-08-2022

Geweldige watch waar je nooit meer over tijd thuis

Werkt perfect, heeft 1 klein nadeel ,whats'app werkt er niet op, voor de rest geen nadelen, heb hem bijna 2 jaar,

Semedo 27-08-2022

Geweldig

Ik ben erg blij mee, het doet wat het moet doen is erg handig voor het werk dat ik doe, ik kan niet altijd bij mijn telefoon dus dit is super handig

edrw 26-08-2022

Zeker een aanrader

Na veel twijfelen toch gekocht, een smartwatch voelde als een overbodige luxeaankoop. Maar wat een fijn ding! Ik heb het display aangepast zodat ik de batterij, het weer, komende gebeurtenissen en mijn hartslag kan zien. In één oogopslag up-to-date, super.
Ook de meldingen om tussendoor even op te staan zijn voor iemand met een kantoorbaan zeer geschikt. De synchronisatie met Samsung Health via de telefoon is ook prima.
Het enige dat niet altijd lekker verbindt met de Watch is mijn muziekapp. Maar dat neem ik op de koop toe.
Verder komen berichtjes en oproepen keurig binnen, en zo mis ik niets ook al zit mijn telefoon in mijn tas.
Hij gaat 's avonds uit (ik slaap er niet mee) en twee dagen red je makkelijk met één batterijlading.

Anoniem 23-08-2022

Top horloge

Ik vind dit een heel fijn horloge. Je kan er alles mee. En er mee zwemmen. Ik ben ook erg blij er mee. Ik zal heel graag die galaxy buds pro plus willen. Want luister graag naar muziek. Jullie krijgen geen 10 maar 100 pluspunten.
Groetjes van Axel

Anoniem 10-08-2022

Super horloge. Erg blij mee. Zit fijn, duidelijk

Fijn en mooi horloge. Veel mogelijkheden en goede batterij . Zit fijn, duidelijk en uitgebreid menu.

Anoniem 15-07-2022

Mijn verjaardagscadeau

Ben 80 jaar geworden. Wilde mijn gezondheid onder controle houden. Ook de app voor het golfen was een must voor mij.

Wil l 11-07-2022

Fantastisch

Valt me niet tegen ben er erg blij mee en het is makkelijk om er mee om te gaan. Mooie wijzerplaat erop gezet

Viking27 10-07-2022

Super features!

Absolutely excellent watch! Bettery lasts easily 24h+ when using all the power features. Measures so many data and is a lot of fun to use while sporting,a

Erikjo 24-06-2022

Prima Samsung smartwatch 3

Fijne smartwatch met veel mogelijkheden.
Alleen jammer dat er voor Google “maps“ betaald moet worden.

Seber 20-06-2022

Zeer tevreden en een hele goede uitwerking.

Ik heb mijn Samsung Galaxy watch 3 al 2 maanden en ik moet zeggen het bevalt mij enorm. Voor mijn dagelijkse routine is het het perfect. Nu kan ik mijn horloge ook niet meer kwijt raken.

Miro 17-06-2022

Galaxy watch 3

Ik ben zeer tevreden met watch,in gebruik is heel makkelijk synchronisatie met andere apparaten snel en precies. Ik heb heen min punten tot nu ontdekt. Heel handig bij sporten en werk,met andere woorden ik ben zeer tevreden net Samsung

JazzBlue 13-06-2022

Mooie smatwatch met een echte 'horloge look'

Fijne smartwatch met alles erop en eraan. Goede functies, duidelijke uitleg tijdens het eerste gebruik. Het beste vind ik dat het echt op een normaal horloge lijkt. Het is een mooie sieraad en ook nog eens zeer functioneel.

Anoniem 12-06-2022

Gebruikersvriendeloijk

Over het horloge is goed nagedacht en er is geleerd va de voorgaande modellen . Het is gebruikersvriendelijk en geeft veel informatie Je hoeft niets alles te installeren , Nee neem dat wat je wil aan apps en verder niet .