Samsung Galaxy Watch3 zwart, zilver - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch3 zwart, zilver op Kieskeurig.nl.

Anoniem 10-03-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, zilver

Wauw! Wat een geweldig horloge! Gekocht voor mijn vader. Mooi design, gebruikersvriendelijk. In 1 woord GEWELDIG!

Anoniem 19-04-2021

Hele mooie horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, zilver

Mooi horloge, ik vind hem wel wat groot om mijn pols maar dat is logisch met alle functies die erop zitten. Heel makkelijk bedienbaar, koppelen met samsung s20 ging ook makkelijk. Veel widgets en wijzerplaten instelbaar. Veel mogelijkheden om je gezondheid te checken en te verbeteren. Allerlei workouts met timer. Dat deed het hem voor mij. Ook bellen gaat top. Trillen als er een bericht binnenkomt, heel makkelijk. Whatsapp moet ik verder nog even uitvogelen hoe het precies werkt, maar krijg de berichten wel binnen, gaan wel snel weg, weet niet of je die ergens terug kan vinden. Al met al een fijne horloge waar ik veel plezier van zal hebben.

Kakie 19-04-2021

Goed horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, zilver

Ik ben blij met mijn aankoop. Het vervult alle functies. Batterij een beetje zwak. Over het algemeen beoordeel ik het 4+

MarcelDiver 19-04-2021

Top Watch Galaxy Watch 3

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, zilver

Na alle voorgaande modellen te hebben gehad, is deze een nieuwe kijk op techniek.
Zeker de Bloedruk functie en de ECG functie zijn een aanwinst.
ook de techniek laat niets te wensen over, koppelen met telefoon fluitje van een cent.
Ik ben zeer te vrede naar deze nieuwe aanwinst.

PuneetZ 18-04-2021

Lovely watch. Great fit and light on wrist.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, zilver

The watch is quite good looking. It fits snugly on the wrist and also is very light. I forgot it was even there after a few hours. Customisation options are endless. Love that you have so many options (quick responses, draw to type, keyboard and voice response) options. Really helps you disconnect from the phone. Got it at almost 140 euros less than the launch price so that's an added bonus. Only negative is that Samsung has been saying that ECG and Blood pressure monitor are coming soon for 2 years now and we still don't have it. Feel cheated that we are paying for something that we are not able to use till who knows when

ascm van waveren 18-04-2021

top product

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, zilver

top product ik zou het meerdre aanbevelen ik had hem eerder moeten bestellen prima aanvulling op me s20 ultra

Loverlysdreams 18-04-2021

Nog even stoeien

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, zilver

Nog even alles uit proberen, tot nu toe lijkt het goed te gaan, bediening niet te moeilijk .
Mooi strak uiterlijk.
Kan verschillende afbeelding er op wat ik wil.
Mooi of duidelijk, alles in 1 overzicht.

Anoniem 17-04-2021

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, zilver

Ik ben helemaal onder de indruk wat de horloge allemaal kan het is echt een aanrader om de horloge te kopen we gaan ook 1 voor mijn man halen het leukste vind ik nog dat je telefoon kan thuis laten en dat je de horloge helemaal naar je eigen smaak kan aanpassen ik heb onze trouw foto als achter grond geweldig

Anoniem 15-04-2021

Echt super handig..!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, zilver

De smartwatch maakt het net allemaal iets makkelijker om vanaf de pols de.berichten kunnen te zien terwijl de telefoon in mijn tas zit. Ook de sport functies zos hartslag ea zijn voor mij duidelijk en helder.

Joram de F 14-04-2021

Eerste smart watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, zilver

Vandaag mijn eerste Samsung smart watch binnen gekregen. Wat een fijn horloge. Makkelijk te installeren en mooi design. Kort om erf blij mee

Orsin 14-04-2021

Overtreft alle verwachtingen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, zilver

Zelf had ik nooit gedacht om een smartwatch aan te schaffen (ouderwetse stempel). Had ook verwacht dat ik er enorm veel moeite mee zou hebben om het apparaat te kunnen bedienen. Maar ik heb het horloge nu pas 2 dagen en kan er al behoorlijk goed mee uit de voeten. Zo gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Wat ik super gaaf vindt is dat ik mijn camera van mijn smartphone kan bedienen met het horloge. En ik vindt het geluid qua bellen met het horloge ook niet tegenvallen. Appen, bellen, berichten sturen, foto's maken. Het houd niet op. Het is echt een verlengstuk van je smartphone. Qua sporten heb ik nog niet alles uitgeprobeerd maar hij lijkt tot zover erg nauwkeurig. Niet alleen qua GPS maar ook de hartslag en zuurstof wordt nauwkeurig weergegeven.

Tot nu toe kan ik als enige minpuntje de batterijduur vermelden. Bij wat intensief gebruik lijkt de batterij maar 2 dagen mee te gaan.

Dizizid 10-04-2021

Te snel leeg

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, zilver

Ik heb de kleinere versie en ben meer bezig met opladen dan gebruiken. Ik kan wel van alles uitzetten om langer te kunnen gebruiken, maar dan heb je er dus weinig aan

Jopie63 05-04-2021

Fijn horloge!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, zilver

Sinds kort een Samsung Galaxy Watch 3 en ik ben er erg blij mee! Makkelijk te bedienen en veel mogelijkheden.

Moeki 03-04-2021

De Samsung Galaxy Watch 3 is een echter topper!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, zilver

Ik ben nu een paar maanden in bezit van deze Samsung Galaxy Watch 3 .... en wat heb ik een spijt dat ik dat niet eerder heb gedaan.

Het verschil met mijn vorige smartwatch, een Fossil horloge met Wear OS, is echt ontzettend groot. De Samsung Galaxy watch 3 blinkt uit in gebruiksgemak, snelheid, uitgebreide functies en ziet er ook nog eens hartstikke mooi uit.

Een aantal zaken die voor mij eruit springen zijn de uitgebreide sportfuncties waarmee je veel verschillende sporten die je kunt bijhouden. Of een automatische sportdetectie die zelf registreert wanneer je actief bezig bent en dan geheel automatisch jouw workout gaat bijhouden. De draaiende bezel is super handig. Een zeer duidelijk en goed leesbaar scherm. De mooie vormgeving. En sinds kort is er nog de functie bloeddruk- en ECG meting erbij gekomen.

Kort samengevat is dit een top smartwatch, met zeer veel uitgebreide functies, een helder beeldscherm en staat daarnaast ontzettend mooi om je pols.

riru 31-03-2021

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, zilver

Als ik iets moet melden wat beter kan, moet ik echt zoeken wat en dan toch maar langere batterij vermogen

Hemas 31-03-2021

Had ik veel eerder moeten hebben

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, zilver

Echt een geweldig horloge. Prachtig design en ontzettend veel mogelijkheden. Draagt licht om de pols en heeft een mooie klassieke uitstraling. Mede door de app heel goed in te stellen en aan te vullen met extra mogelijkheden.
Echt een aanrader. Ik had hem veel eerder moeten hebben.

mktest 31-03-2021

batterij snel leeg

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, zilver

persoonlijk vind ik dat de batterij snel leeg loopt zelfs bij gebruik van weinig functies
dit is wel een stuk verbeterd nadat het terug gestuurd is voor reparatie 2 maanden naar aanschaf.
(nieuwe behuizing,batterij,moederbord en software)
deze service werd wel zeer goed uitgevoerd en was snel geregeld

Plannele 27-03-2021

Super fijne smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, zilver

Ik ben super tevreden over deze smartwatch. Mede door de schakelarmband lijkt het alsof je een echt horloge om hebt.. zonder dat het opvalt dat het eigenlijk een smartwatch is

BasMB 26-03-2021

Lekker licht en een mooie slanke uitstraling!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, zilver

Extreem goedkoop voor wat je ermee kan. Het is een mooi licht slang model.
Batterij is wel duidelijk minder dan de oude Galaxy Watch die ik had.

W van Es 26-03-2021

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, zilver

Heb deze wath gekocht om me te helpen met mijn aandoeningen zodat ik niet over mijn grens ga ik kan alles in de gaten houden of ik te veel of te weinig loop of de hartslag, bloeddruk en noem maar op goed of minder goed is
Het is makkelijk te dragen makkelijk te bedienen is zeker een aanrader voor iedereen