Samsung Galaxy Watch3 zwart, zilver - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch3 zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 15-07-2022

Mijn verjaardagscadeau

Ben 80 jaar geworden. Wilde mijn gezondheid onder controle houden. Ook de app voor het golfen was een must voor mij.

Wil l 11-07-2022

Fantastisch

Valt me niet tegen ben er erg blij mee en het is makkelijk om er mee om te gaan. Mooie wijzerplaat erop gezet

Viking27 10-07-2022

Super features!

Absolutely excellent watch! Bettery lasts easily 24h+ when using all the power features. Measures so many data and is a lot of fun to use while sporting,a

Erikjo 24-06-2022

Prima Samsung smartwatch 3

Fijne smartwatch met veel mogelijkheden.
Alleen jammer dat er voor Google “maps“ betaald moet worden.

Seber 20-06-2022

Zeer tevreden en een hele goede uitwerking.

Ik heb mijn Samsung Galaxy watch 3 al 2 maanden en ik moet zeggen het bevalt mij enorm. Voor mijn dagelijkse routine is het het perfect. Nu kan ik mijn horloge ook niet meer kwijt raken.

Miro 17-06-2022

Galaxy watch 3

Ik ben zeer tevreden met watch,in gebruik is heel makkelijk synchronisatie met andere apparaten snel en precies. Ik heb heen min punten tot nu ontdekt. Heel handig bij sporten en werk,met andere woorden ik ben zeer tevreden net Samsung

JazzBlue 13-06-2022

Mooie smatwatch met een echte 'horloge look'

Fijne smartwatch met alles erop en eraan. Goede functies, duidelijke uitleg tijdens het eerste gebruik. Het beste vind ik dat het echt op een normaal horloge lijkt. Het is een mooie sieraad en ook nog eens zeer functioneel.

Anoniem 12-06-2022

Gebruikersvriendeloijk

Over het horloge is goed nagedacht en er is geleerd va de voorgaande modellen . Het is gebruikersvriendelijk en geeft veel informatie Je hoeft niets alles te installeren , Nee neem dat wat je wil aan apps en verder niet .

Van den berg23 10-06-2022

Matig zonder playstore

Dit horloge werkt met galaxy store ipv. Google playstore. Dit betekent dat je er heel weinig mee kan.

Anoniem 08-06-2022

Fijne watch3

Ik heb de Samsung watch3 gekocht
Eigenlijk meer voor oa de health app om daarme alles n beetje mee te bekijken kwa sporten en slapen
Dat werkt erg mooi
En die extraatjes wat je er nog allemaal neer mee kan is erg mooi ik sta er zelf van te kijken
Ook wat je allemaal kan instellen prachtige
Ik ga een mooie tijd tegemoet met deze horloge
Ben zeer tevreden

notnoah 08-06-2022

Geweldige aankoop

Ik ben heel blij met het product ik zou het zeker aanraden en ik ben er blij mee dat ik kan weten of ik moet bewegen en dat geeft ij ook aan en dat is fijn

Anoniem 05-06-2022

Geweldig product

Ik heb de Samsung galaxy watch3 al een paar maanden en tot nu toe de beste koop die ik heb gedaan. De watch3 doet alles wat je van een watch mag verwachten en nog meer. Ik heb al mijn vrienden met mijn watch3 kennis laten maken , zij zijn zeer enthousiast over de watch3.

oldenmenger 03-06-2022

Super horloge ben er erg blij mee zijn

Erg blij mee
Zou zo weer kopen
Kan er alles mee
Heb in huis alles van Samsung werkt allenmaal uitstekend

Henri7 01-06-2022

Review Samsung galaxy watch 3

Daar ik net een open hart operatie heb gehad, zijn de functies op de watch3 meer dan voldoende en functioneel voor mij. De watch3 is nu als een soort 'gezondheidsbehoeder' voor mij!

Anoniem 01-06-2022

Zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden, zit goed om mijn pols,
geeft alles duidelijk weer en de synchronisatie is goed met mijn Samsung S21 telefoon. Enigste - puntje is de duur van de batterij, als je er ook sport / wandel activiteiten mee doet is hij ook veel sneller leeg, dus nu een draadloze (powerbank) oplader besteld

Anoniem 31-05-2022

Mooi en goede smartwatch

Het is een fijn horloge. Met veel functies en uitgebreid menu en genoeg personalisatie opties. Fijn dat er ook meerdere bandjes bij zitten

Anoniem 29-05-2022

Gewoon geweldig, makkelijk te bedienen, veel keuze

Heel fijn horloge.Makkelijke bediening,veel mogelijkheden. Veel keuze in wijzerplaten, zeker aan te bevelen.

missmoos 29-05-2022

erg fijn !!

ik had al een Samsung waatch maar vond deze erg mooi ben door mijn man verwent omdat hij hem gekocht heeft
erg fijn ding deze kan meer afstand aan van mijn telefoon vandaan die andere was daar best in gelimiteerd
makkelijk in gebruik

Jarod123 20-05-2022

Top Horloge

Lange batterij levensduur en snel apparaat, veel functies.
Mooi scherm. Misschien wat meer apps aanbieden. Maar voor de rest is het allemaal prima

CedJul 20-05-2022

Top Smartwatch

Een nette en degelijk smartwatch met wijzerplaatjes voor ieder zijn smaak. Makkelijk in gebruik. Makkelijk te verwisselen horlogebandjes. Automatisch meldingen als je te lang zit ervaar ik als heel positief. Batterijkwaliteit is gemiddeld, tja het is een smartwatch!