Samsung Galaxy Watch Active2 zwart / M|L - Reviews

Beste deals -15% prijsdaling
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active2 zwart / M|L op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,9

Anoniem 09-08-2022

Prima horloge

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een heel goed horloge heel handig voor bellen e alles WhatsApp kan je er mee doen en email echt top ik zou heel graag de galaxy buds willen winnen

Anoniem 02-08-2022

Beschrijving van Watch

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb de horloge voor mijn verjaardag gekregen, daarentegen is het een heel fijn product. Ik gebruik het op diverse momenten tijdens het sporten, werken en in het algemeen. Ik kan vele gegevens tracken zoals stappen, calorieën en overige gegevens. Dat gebruik ik ook dagelijks, daarnaast komt het weer goed naar voren en kan je direct je berichtjes lezen wnr je telefoon op stil staat. Ideaal apparaat, in vorm van service kan niks reviewen, omdat het product als een cadeau is gegeven.

Anoniem 01-08-2022

Voor mij een fantastisch horloge

Het is een horloge die helemaal aan mijn verwachtingen voldoet. Ben er super tevreden over. Ik zou nu iig zeggen voor mij geen andere meer.

Cynthiaaa_M 30-07-2022

Super horloge

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk en super handig enige minpuntje je kan geen spraakbericht afluisteren en foto's maken batterij duur is 1 dag

Scheel 17-07-2022

Het horloge is heel erg stijlvol en doet wat hij moet doen, heb het horloge nu bijna twee jaar in mijn bezit en hij voldoet nog steeds

Iliass m 11-07-2022

Gear watch active 2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie nette horloge met een mooie staal. Verschillende bandjes meegekregen. En de batterij gaat 2 dagen mee. Handig voor bellen en inkomende berichten , zonder je tel uit je zak te halen.

Rooo 06-07-2022

Fijn horloge

De keuze voor dit horloge was voornamelijk vanwege de grote: met een smalle damespols zijn veel horloge te groot. Verder de mogelijkheid om ook zonder telefoon te kunnen gaan rennen en muziek te luisteren, erg fijn!

Amandaa_a89 06-07-2022

Geweldig horloge

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het horloge kan precies wat ik wil en ik heb amper in de gaten dat ik hem om heb. Groot pluspunt vind ik dat de wekker wel in de slaapstand afgaat.

MichielSDelft 04-07-2022

Nauwkeurig, makkelijk te gebruiken: helemaal top!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een geweldig sporthorloge die zeer nauwkeurig je gelopen afstand, het aantal stappen, je snelheid, je hartslag en hartslagzones registreert.
Daarbij is het bedienen van de stopwatch, de muziekspeler en oa de berichtenbox ontzettend makkelijk. De meldingen van binnenkomende berichten en oproepen is makkelijk aan en uit te zetten (handig voor als je in vergadering zit).

Dikke aanrader!

Anoniem 02-07-2022

Galaxy watch opent een galaxy aan mogelijkheden.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn Samsung Galaxy Watch is onmisbaar bij mijn actieve levensstijl. Elke dag helpt de Galaxy mij om doelen te halen

Natascha_ 01-07-2022

Stylish en functionele smartwatch

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie, stylish smartwatch in strak zwart design. Functioneert goed en gemakkelijk te bedienen. Het enige mindere is dat het soms even zoeken is waar je een app vind (en of deze er op staat) en dat je horloge je elk uur vertelt dat je even niet gaan wandelen. Top horloge en nog een tof design ook!

Suuz85 28-06-2022

Mooi, elegant, makkelijk in gebruik!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij mee! Eigenlijk ben ik meer van de klassieke horloges ipv die "smart" dingen.. Maar dit is een prachtig ontwerp en heel makkelijk in gebruik voor een digibeet als ik! Ook mn zwemtraining kan ik super makkelujk bijhouden in plaats van zelf baantjes tellen! Te gek!!

Anoniem 26-06-2022

Geweldig product

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De galaxy watch is heel handig in gebruik. alles wat je nodig kan hebben zit erop. ik ben heel blij dat ik de galaxy watch heb aamgeschaft

JoeySpee 22-06-2022

Goede kwaliteiten

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De smartwatch is zeer goed en precies hoe ik hem wilt, ben er ontzettend blij mee en ga hier veel gebruik van maken.

AFD135 18-06-2022

Goed voor de prijs!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik denk, voor de prijs, deze slimme horloge is een goeie keus. Voor wat deze horloge kan doen vind ik meer dan genoeg. De hartslagmeters is accuraat, de slaapmeter is informatief, de stressmeter is een goede idee. Maar ik heb wat problemen. Soms werkt de always on display niet zo goed, bijvoorbeeld als ik te snel mijn hand beweegt, soms gaat de horloge niet ineens aan, dus ik moet op de knop drukken, de tweede probleem is dat ik moet altijd manueel de water lock aanzetten, ik denk dat die automatisch kan als bijvoorbeeld er is geluid van water. Maar in totaal vind ik het prima en zou ik aanraden voor mensen die wilt een slimme horloge kopen

Mariskaa743 16-06-2022

Heel fijn horloge!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ondanks dat dit al een ouder model is doet het wat het moet doen! Fijn horloge niet te groot(fijn voor mijn smalle polsjes) en de bandjes kun je wisselen! Zo maak je er echt je eigen horloge van en past hij bij elke gelegenheid en outfit! Batterijen doen het ook goed, bij overdag gebruik met continue metingen gaat hij ongeveer 2 dagen mee, prima dus! Veel opties ook voor wijzerplaten en functies naar wens! Top ding!

Anoniem 08-06-2022

Prima item

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima horloge met vele mogelijkheden.
Mooie vorming wat luxe uit straatt.
Grote 46mm is mooi maar mag zeker naar de 50 mm voor mij.

Teodora 08-06-2022

Een mooie toevoeging aan je dagelijks activiteiten

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Batterij had lekker lang mee en je kan lekker makkelijk al je activiteit meten. Ik vind het ook heel handig dat het je wandelingen of activiteit toch meet, ook als je het bent vergeten op te starten. Verder vind ik wel een beetje lastig om bijv. Whatsapp berichten aan te kopelen. Je kan niet zo makkelijk spraakberichten luisteren/antwoorden. Aangezien het toch een speaker/microphone heeft zou dat mooi zijn. Het us toch een aanrader.

Anoniem 06-06-2022

Prachtig functioneel en gebruiksvriendelijk

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een prachtige combinatie van stijl en functionaliteit. Je kan fitness Bijhouden. Je hartslag dus indirect u gezondheid en nog meer.

Simone4 05-06-2022

Goede horloge, veel functies

Goede horloge met veel functies. Voor het hardlopen werken Strava en Map My Run beide erg goed. De timers en alarm vallen ook in de smaak. Ook kan hij connecten met je telefoon, waardoor je ermee kunt bellen. 5 sterren. Erg praktisch