Samsung Galaxy Watch Active2 bruin / M|L - Reviews

Vorm
rond
Kleur behuizing
goud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active2 bruin / M|L op Kieskeurig.nl.

6,5

HaDo 24-05-2020

mijn 2de review

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Heb al eerder een review geplaatst en dit is dan ook mijn vervolg na het horloge een aantal maanden te hebben gedragen.

Had 'm vrnl gekocht voor het beluisteren van de radio met de earbuds maar de verbinding daarvan is niet je-van-het - tenzij je de telefoon in de buurt hebt - het is niet zo dat je nu verder van je telefoon kunt met de earbuds en dat het horloge het "doorgeefluik is" (wat ik wel had gehoopt) dus kun je 'm net zo goed/beter verbinden met je telefoon.
Radio luisteren kan natuurlijk ook zonder de buds - best aardig geluid en altijd gezellige muziek in de buurt. Zelf muziek zetten op het horloge blijft natuurlijk ook een optie.
En ik wilde graag kunnen betalen met het horloge maar dat kan helaas nog!! steeds niet met ING...
Waar ik 'm wel veel voor gebruik is voor het beantwoorden van telefoontjes en dat had ik zeker niet verwacht - goed geluid en je kunt tegelijkertijd je ding blijven doen - zeer handig dus en vaak vlugger dan de telefoon uit je tas, zak oid halen.
Ook what's app berichtjes kijken is handig zodat je kunt zien of je meteen wilt handelen of niet.
Beantwoorden blijft makkelijker op je telefoon - tenzij je alleen wilt "markeren als gelezen" of een enkele emoticon terug wilt sturen.
En je kunt je slaapritme kijken - kun je zien of je goed geslapen hebt - niet dat dat wat uitmaakt maar ach, toch wel leuk om te zien.
Ikzelf gebruik 'm niet icm de health functie of te sporten maar dat wist ik van tevoren al - daar heb ik 'm ook niet voor aangeschaft en deze functies voegen voor mij persoonlijk niets toe.
Al blijf ik het wel leuk vinden dat ie je complimentjes geeft bij het behalen van je aantal gezette stappen of als je in beweging komt na een tijdje te hebben gezeten.

Het scherm en de randen zijn ook na enkele maanden gebruik en best veelvuldig stoten en zelfs kluswerk nog steeds krasvrij en dat vind ik een hele grote plus!!
Eigenlijk ben ik nog steeds erg blij met horloge ook al zijn de redenen waarvoor ik 'm had aangeschaft helaas tegengevallen (radioluisteren - kunnen betalen via nfc)
Desondanks ben ik er toch blij mee en zolang ie het blijft doen zal ik 'm dan ook zeker met veel plezier blijven gebruiken maar of ik bij het kapot gaan van deze een nieuwe aan zou schaffen weet ik daarom niet zo 1-2-3.
Maar dat heeft dan meer te maken met de functies die voor mij belangrijk zijn en niet met het horloge zelf!

Oh ja, het horloge blijkt het toch wel zo'n dag of 3-4 misschien zelfs 5 te kunnen doen met 1x opladen - ikzelf laad 'm gewoon elke ochtend even op - hoeft ie ook niet zo lang aan de stroom.

Pluspunten

• scherm/randen ook na maanden gebruik nog krasvrij
  • je kunt er mee bellen en gebeld worden
  • best lange batterijduur
  • draagcomfort en goede kwaliteit
  • goed geluid

Minpunten

• alleen galaxystore te gebruiken
  • niet kunnen betalen met nfc bij ING
  • prijs

Anneke60 10-02-2020

Mooi horloge met vele apps

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin / M|L

Ik heb hem nu een paar dagen er staat dat de battery 74 uur mee gaat bij mij niet soms nog geen dag als ik dat had geweten had ik hem zeker niet gekocht voor zoveel geld waar ik best voor moest sparen

JackM 27-01-2020

Top Watch, maar dikte is >13,mm en geen 10,9mm !!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin / M|L

2 dagen in bezit. Zeer scherp en snel scherm en veel mogelijkheden om uit te proberen.
Als dikte wordt 10,9 mm vermeld, maar in werkelijkheid is deze grotendeels meer dan 13 mm !!!. De sensor uitstulping/deksel, die het grootste deel van de onderzijde beslaat, wordt schijnbaar niet meegerekend. Jammer dat werkelijke dikte niet vermeld wordt.

_Marck 03-03-2021

Topcadeau!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin / M|L

Cadeau gedaan aan mijn vriendin voor d'r afstuderen, wel spannend aangezien ze nooit voor dit specifieke horloge heeft gevraagd. Samen met bluetooth oordoppen kan ze door koppeling met haar favoriete hardloopapp en muziekdiensten nu zonder onhandige telefoon gaan hardlopen. Echt een chique accessoire, wat ze ook gewoon in dagelijks leven wil dragen.

JVLE 03-03-2021

Eenvoudig gebruik, goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin / M|L

Fijn horloge, makkelijk in gebruik. Diverse apps te downloaden, waaronder strava!
Voor hardlopen wordt je Pace en hardslag per km via gesproken bericht doorgegeven.
Ook voor fietsen en wandelen een fijn product!

Anoniem 03-03-2021

Hele mooie smartwatch

Geweldig.
Zitten enorm veel functies op en een heel mooi design.
Ook een hele mooie prijs voor een smartwatch met al deze opties.
Zeker een aanrader.
Echt een smartwatch voor vrouwen in de kleur pink gold. Draagt heel comfortabel

Diaannaa66 02-03-2021

Mooi horloge met genoeg functies voor een goede pr

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin / M|L

Ik ben heel erg blij met dit horloge.
Alle functies voldoen aan mijn verwachtingen.
Ziet er leuk uit en motiveert mij zeker om te bewegen!

Raisa 02-03-2021

Top!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin / M|L

Ik ben erg blij met mijn Samsung galaxy watch active2! Echt heel tevreden! Hij doet het goed, de batterij gaat langer mee dan verwacht en hij ziet er mooi uit.

Krissly 02-03-2021

Mooie smartwatch met veel mogelijkheden!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin / M|L

Ik heb deze horloge zojuist binnen gekregen, makkelijk in gebruik! Strak design. De 40mm is een mooie maat. De smartwacht doet wat hij moet doen, met veel extra mogelijkheden. Het motiveert mij nu al om in beweging te komen, Ready to Go!

Anoniem 02-03-2021

super horloge!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin / M|L

je kan er zelfs mee bellen! werkt super fijn!
Je kan ook je eigen style kiezen van de wijzerplaat dus past bij elke outfit!

Marleen M 02-03-2021

Mooi horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin / M|L

Zojuist ontvangen en ik moet het horloge nog goed leren kennen. Het eerste zicht is mooi en ook het siliconen bandje draagt erg prettig.

Marijke1988 01-03-2021

Mooi design

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin / M|L

Het is een erg mooi design. Het horloge is ook niet groot wat voor mij prima is. De functionaliteiten van het horloge zijn ook erg uitgebreid waardoor ik het voor veel doeleinde kan gebruiken.

Anoniempje 123 01-03-2021

Geweldige functies mooi scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin / M|L

Ik heb de Samsung Galaxy Watch Active 2 aangeschaft.
En heb er zeker geen spijt van.
Heel mooi helder scherm ook op de 40mm goed leesbaar.
Veel verschillende functies en erg uitgebreid.
Ben hem nog steeds aan het ontdekken .
En natuurlijk is het top dat hij ook kan bellen altijd handig.

Christian1973 28-02-2021

Prachtig design, zeer mooi scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin / M|L

Dit horloge besteld voor mijn vrouw, zelf had ik al de Galaxy Watch 46 mm. Het design van de Active 2 is echt schitterend, oogt veel platter, de touchscreen-ring is ook een mooie vinding.Voor haar uiteraard de 40 mm-versie gekocht, maar hij is dus echt heel mooi. Ze twijfelde lang of ze een smartwatch wilde, maar uiteindelijk weten te overtuigen met o.a. de meldingen, de stappenteller bijv. en toch ook wel de noodknopfunctie! En dus bij de Active 2 ook de valdetectie (zit helaas niet op die van mij). Mooie bijkomstigheid is de update van afgelopen maandag waardor de ECG- en bloeddrukfuncties beschikbaar zijn in Nederland.

Edwa 28-02-2021

Geweldige smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin / M|L

Het is een mooi horloge. Je hebt standaard al veel apps en instellingen, die je volledig naar je eigen wens kunt instellen. De koppeling met een Samsung smartphone verliep eenvoudig en ook in het gebruik zijn het horloge en smartphone volledig aan elkaar gekoppeld. Overigens is dit instelbaar, mocht het niet wenselijk zijn. De batterijduur zou langer mogen zijn, want je wil het horloge liever niet aan de oplader leggen. De batterij heeft ca. 2 uur nodig om op te laden.

Beamertje93 27-02-2021

Super!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin / M|L

Ben heel blij met dit horloge. Hij zit als gegoten, ondanks ik een dunne pols heb en weinig horloges pas. Je kan hem helemaal naar je eigen stijl aanpassen. Alles werkt naar behoren. Echt een leuke gadget!

Anoniem 27-02-2021

Very useful

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin / M|L

It is very beautiful and so useful! I received it as a gist and I wear it all day long. It has interesting features.

JackDB22 26-02-2021

Zeer goede Smartwatch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin / M|L

De Smartwatch bevalt enorm goed, formaat is precies goed en ook de band sluit netjes. Besturingssysteem is heel handig en werkt simpel, de apps werken ook goed. Goede prijs/kwaliteit verhouding vind ik.

Bella27 25-02-2021

Samsung blijft goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin / M|L

Een korte tijd geleden heb ik een een samsung s20 fe als cadeua gekregen. İk ben er heel blij mee. En voor omdat de kleur (mintgroen) mijn allerliefste kleur is. Er was toen ook een promotie als ik het zou melden bij Samsung dat ik galaxy buds+ gratis zou krijgen. Binnen 4 weken kwam mijn oortjes binnen. Ook ben ik zeer tevreden over deze product en kwaliteit. Twee dagen geleden heb ik er ook nog mijn samsung watch s2 active gekocht waar ik nu helemaal verliefd op ben. İk ben ook tevreden over samsung service en klantenservice. Samsung is goed en blijft gewoon goed. Mijn volgende aanschaf Wordt zeker een samsung tablet..

Anoniem 25-02-2021

Super Smart Watch !

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin / M|L

Het is een verlengstuk van je mobiel, zelfs bellen, Spotfy luisteren en andere apps erop downloaden! Keuze uit verschillende trainingen, waaronder verschillende kracht oefeningen, maar je kunt ook automatische detectie kiezen. Registreert alleen calorieën vanuit activiteit en geen ruststand, dat is minder. Verder mooi design! Keuze uit verschillende displays, draagt lekker en ligt om de pols. Registreert je slaap goed. Makkelijk te bedienen.