Samsung Galaxy Watch Active2 roze - Reviews

Vorm
rond
Kleur behuizing
Roségoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active2 roze op Kieskeurig.nl.

6,5

HaDo 24-05-2020

mijn 2de review

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Heb al eerder een review geplaatst en dit is dan ook mijn vervolg na het horloge een aantal maanden te hebben gedragen.

Had 'm vrnl gekocht voor het beluisteren van de radio met de earbuds maar de verbinding daarvan is niet je-van-het - tenzij je de telefoon in de buurt hebt - het is niet zo dat je nu verder van je telefoon kunt met de earbuds en dat het horloge het "doorgeefluik is" (wat ik wel had gehoopt) dus kun je 'm net zo goed/beter verbinden met je telefoon.
Radio luisteren kan natuurlijk ook zonder de buds - best aardig geluid en altijd gezellige muziek in de buurt. Zelf muziek zetten op het horloge blijft natuurlijk ook een optie.
En ik wilde graag kunnen betalen met het horloge maar dat kan helaas nog!! steeds niet met ING...
Waar ik 'm wel veel voor gebruik is voor het beantwoorden van telefoontjes en dat had ik zeker niet verwacht - goed geluid en je kunt tegelijkertijd je ding blijven doen - zeer handig dus en vaak vlugger dan de telefoon uit je tas, zak oid halen.
Ook what's app berichtjes kijken is handig zodat je kunt zien of je meteen wilt handelen of niet.
Beantwoorden blijft makkelijker op je telefoon - tenzij je alleen wilt "markeren als gelezen" of een enkele emoticon terug wilt sturen.
En je kunt je slaapritme kijken - kun je zien of je goed geslapen hebt - niet dat dat wat uitmaakt maar ach, toch wel leuk om te zien.
Ikzelf gebruik 'm niet icm de health functie of te sporten maar dat wist ik van tevoren al - daar heb ik 'm ook niet voor aangeschaft en deze functies voegen voor mij persoonlijk niets toe.
Al blijf ik het wel leuk vinden dat ie je complimentjes geeft bij het behalen van je aantal gezette stappen of als je in beweging komt na een tijdje te hebben gezeten.

Het scherm en de randen zijn ook na enkele maanden gebruik en best veelvuldig stoten en zelfs kluswerk nog steeds krasvrij en dat vind ik een hele grote plus!!
Eigenlijk ben ik nog steeds erg blij met horloge ook al zijn de redenen waarvoor ik 'm had aangeschaft helaas tegengevallen (radioluisteren - kunnen betalen via nfc)
Desondanks ben ik er toch blij mee en zolang ie het blijft doen zal ik 'm dan ook zeker met veel plezier blijven gebruiken maar of ik bij het kapot gaan van deze een nieuwe aan zou schaffen weet ik daarom niet zo 1-2-3.
Maar dat heeft dan meer te maken met de functies die voor mij belangrijk zijn en niet met het horloge zelf!

Oh ja, het horloge blijkt het toch wel zo'n dag of 3-4 misschien zelfs 5 te kunnen doen met 1x opladen - ikzelf laad 'm gewoon elke ochtend even op - hoeft ie ook niet zo lang aan de stroom.

Pluspunten

• scherm/randen ook na maanden gebruik nog krasvrij
  • je kunt er mee bellen en gebeld worden
  • best lange batterijduur
  • draagcomfort en goede kwaliteit
  • goed geluid

Minpunten

• alleen galaxystore te gebruiken
  • niet kunnen betalen met nfc bij ING
  • prijs

JeroenW661991 08-02-2020

strak design, goede integratie

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Heb de Galaxy Watch Active 2 44mm gekocht afgelopen december als kerst cadeautje en het viel mij al heel snel op dat hij zonder het installeren van extra apps al heel veel kan! voor Whatsapp heb je bijvoorbeeld geen aparte app nodig, je ontvangt de berichten gewoon op je watch en kan ze vanuit daar ook gewoon beantwoorden. net zoals de muziek app van samsung. deze werkt voor elke speler, hij detecteert ook mijn radio app dus ga er vanuit dat het ook werkt met bijv google play music of spotify, ook erg leuk trouwens dat je een playlist aan kan maken die dan gesynchroniseerd wordt met de watch.

De watchfaces standaard meegeleverd zijn al erg goed en je kunt er genoeg aan aanpassen, verder zijn er vaak wel leuke aanbiedingen dat je gratis watchfaces kan downloaden. ik gebruik zelf nog altijd de standaard watchface waar hij mee komt, wel een beetje aangepast zodat hij geel is en iets andere info weergeeft.

het meegeleverde bandje is wat klein maar voor mij groot genoeg, ga er zelf nog een ander bandje voor halen een metalen.

batterlij gaat bij mij veel langer mee dan verwacht (en van wat ik er in andere reviews over las maar dat ligt natuurlijk aan mijn gebruik. hij gaat in ieder geval met gemak 3 tot 4 dagen mee.

ben er al met al heel erg tevreden mee!

Matthijsvw2109 16-01-2020

Very nice watch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Ben nu 1 maand in bezig van watch active2 44mm, ik ben er tevreden over het product! Veel features die je normaal niet snel gebruikt gebruik ik nu heel gemakkelijk. Werkt goed samen met andere apparaten.

Echter 1 opmerking, de rand beschadigd wel heel gemakkelijk! Stukjes blauw vallen er af... Zelfs zonder te stoten.... zonde van zo'n mooi apparaat

Yasin_1934 01-03-2021

TOP SMARTWATCH

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Het is echt een briljante werk van Samsung! Je voelt het niet op je pols, zo ligt is hij in zijn gewicht. Het is een snelle smartwatch met veel functies zoals bellen en handige coaches voor verschillende oefeningen.

John1967 01-03-2021

Chique sportief

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Zeer mooi horloge met veel handige functies en gemakkelijk in te stellen.
Draagt lekker en houd het lang vol.

Edwin1973 01-03-2021

Geweldige ervaring

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Voor het eerst een smartwatch gekocht en ben om: hele fijne toevoeging aan mijn collectie Samsung-galaxy producten. Even wennen aan de interface, maar daarna werkt 't als geen ander. Ook mooi qua design en gewicht: je merkt bijna niet dat je een horloge van 44mm om hebt. Aanbevolen!

Anoniem 01-03-2021

Clean desing, superhandige smartwatch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Na lang opzoekingswerk kwam ik uit op deze mooi uitziende smartwatch.
Toen ik de reviews las wist ik dat dit de goede deal was.

Na het testen ben ik helemaal verkocht aan de smartwatch.
Het is een zeer goede aanvulling op mijn dagdagelijks leven/sporten.

Jesse123 01-03-2021

geweldig horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

De horloge is heel erg goed, de batterij gaat wel soms snel leeg, zeker als je m continu aan heb staan. Maar al om al is het echt een geweldige horloge

SZ007 28-02-2021

Awesome But

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

This would have been a perfect 7 star if this was flawlessly connecting with the galaxy health monitor app. One of the main reason I bought this for is the ECG. But not working yet because of the health monitor app.

Wvdz0110 27-02-2021

Werkt perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Ik heb een hele tijd getwijfeld om een smartwatch aan te schaffen maar nu ik deze gekocht heb ben ik zeer tevreden. Ik kan mijn slaapritme bijhouden, stressniveau bekijken en er zit nog meer op om je sportmomenten bij te houden in verschillende manieren van sporten, zoals fietsen, hardlopen of wandelen. Echt een tof apparaat. Hij zit ook super prettig en ik heb niet zoals sommige andere modellen niet last van mijn pols na een lange tijd de hartslagmeter erop te hebben alsof het pijn doet. Ik voel er niks van wat echt een enorm pluspunt is.

Marit1610 27-02-2021

Geweldig ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Ik heb deze voor mijn vriend gekocht en hij is er helemaal gek op. Werkt heel goed en ziet er heel mooi uit!

Arie91 27-02-2021

Mijn eerste smart watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Ik was op zoek naar een smart watch.
Voor het fietsen. Maar ook een als een verlengstuk van mijn telefoon.
En dit heeft de Samsung Galaxy watch Active2 allebei.
Is heel makkelijk ingebruik. Snel en voelt niet als een smartwatch.
Bellen gaat ook heel goed zonder dat je de andere merkt dat jij belt van heel horloge.is echt een aanrader en zeker voor de prijs. Over de accu kan ik nog niet veel zeggen omdat ik hem nog pas 3 dagen heb. Heb hem nu pas 1x opgeladen. Is echt een topper!

Linda_active2 27-02-2021

Tijdloos mooi

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Mooi en degelijk design. Heel veel mogelijkheden en met het veranderen van de wijzerplaat heb ik elke week een ander horloge. Voor dagelijks gebruik, en voor het sporten veel registraties mogelijk. Daarnaast is de synchronisatie met mijn Samsung telefoon heel gemakkelijk in gebruik.

Imke78 26-02-2021

Prachtig functionele smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Fijn horloge die er ook nog eens super uit ziet! Installeren was makkelijk en snel. Fijn dat alle berichten erop binnen komen. Accu duur is ongeveer 1.5 dag. Leuk ook alle verschillende designs van het klokje. Tot nu toe zeer tevreden.

M Lavin 26-02-2021

Happy and very satisfied!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

so happy that the watch is so easy to use and i can easily customize it to my liking! it's like having a computer on my wrist!

M Lavin 26-02-2021

VERY PRACTICAL AND YET ELEGANT LOOKING WATCH

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

I enjoyed using this watch! It has all the features you can ask for a futuristic watch! Each of us in the family now have the same beautiful watch.

Syl78 25-02-2021

Top kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Super blij met mijn Samsung Galaxy watch active 2. Makkelijke bediening en synchroniseert goed met mijn Samsung telefoon

Maartje1978 25-02-2021

super fijn horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Ontzettend veel mogelijkheden om je wijzerplaat aan te passen wat ervoor zorgt dat je je horloge in verschillende stijlen kunt dragen. Voor een vrouw natuurlijk erg prettig! :-) Duidelijk inzichtelijke gegevens en stimulans om te bewegen en je doelen te behalen. Ik heb het horloge pas een paar dagen dus heb nog niet alle opties kunnen bekijken maar naar mijn idee is het echt een top horloge!

Anoniem 24-02-2021

Super product

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Het is een super product, geen last meer van een telefoon op zak tijdens het trainen.
Kan lekker muziek luisteren tijden het rennen zonder het gewicht van een telefoon erbij en kan nog steeds goeie muziek luisteren via the watch.
Super product.

Gerardus62 23-02-2021

Fijn horloge!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Omdat ik al wat ouder ben, ben ik altijd huiverig hoe ik moet omgaan met de huidige technologie, met de Samsung smarthorloge is dit een fluitje van een cent! Dit kan iedereen, naast dat het zeer gebruiksvriendelijk is, heeft het vele mogelijkheden en ziet het er top uit!
Wat een topkoop is dit!