Samsung Galaxy Watch Active2 zwart - Reviews

Vorm
rond
Kleur behuizing
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active2 zwart op Kieskeurig.nl.

6,5

HaDo 24-05-2020

mijn 2de review

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Heb al eerder een review geplaatst en dit is dan ook mijn vervolg na het horloge een aantal maanden te hebben gedragen.

Had 'm vrnl gekocht voor het beluisteren van de radio met de earbuds maar de verbinding daarvan is niet je-van-het - tenzij je de telefoon in de buurt hebt - het is niet zo dat je nu verder van je telefoon kunt met de earbuds en dat het horloge het "doorgeefluik is" (wat ik wel had gehoopt) dus kun je 'm net zo goed/beter verbinden met je telefoon.
Radio luisteren kan natuurlijk ook zonder de buds - best aardig geluid en altijd gezellige muziek in de buurt. Zelf muziek zetten op het horloge blijft natuurlijk ook een optie.
En ik wilde graag kunnen betalen met het horloge maar dat kan helaas nog!! steeds niet met ING...
Waar ik 'm wel veel voor gebruik is voor het beantwoorden van telefoontjes en dat had ik zeker niet verwacht - goed geluid en je kunt tegelijkertijd je ding blijven doen - zeer handig dus en vaak vlugger dan de telefoon uit je tas, zak oid halen.
Ook what's app berichtjes kijken is handig zodat je kunt zien of je meteen wilt handelen of niet.
Beantwoorden blijft makkelijker op je telefoon - tenzij je alleen wilt "markeren als gelezen" of een enkele emoticon terug wilt sturen.
En je kunt je slaapritme kijken - kun je zien of je goed geslapen hebt - niet dat dat wat uitmaakt maar ach, toch wel leuk om te zien.
Ikzelf gebruik 'm niet icm de health functie of te sporten maar dat wist ik van tevoren al - daar heb ik 'm ook niet voor aangeschaft en deze functies voegen voor mij persoonlijk niets toe.
Al blijf ik het wel leuk vinden dat ie je complimentjes geeft bij het behalen van je aantal gezette stappen of als je in beweging komt na een tijdje te hebben gezeten.

Het scherm en de randen zijn ook na enkele maanden gebruik en best veelvuldig stoten en zelfs kluswerk nog steeds krasvrij en dat vind ik een hele grote plus!!
Eigenlijk ben ik nog steeds erg blij met horloge ook al zijn de redenen waarvoor ik 'm had aangeschaft helaas tegengevallen (radioluisteren - kunnen betalen via nfc)
Desondanks ben ik er toch blij mee en zolang ie het blijft doen zal ik 'm dan ook zeker met veel plezier blijven gebruiken maar of ik bij het kapot gaan van deze een nieuwe aan zou schaffen weet ik daarom niet zo 1-2-3.
Maar dat heeft dan meer te maken met de functies die voor mij belangrijk zijn en niet met het horloge zelf!

Oh ja, het horloge blijkt het toch wel zo'n dag of 3-4 misschien zelfs 5 te kunnen doen met 1x opladen - ikzelf laad 'm gewoon elke ochtend even op - hoeft ie ook niet zo lang aan de stroom.

Pluspunten

• scherm/randen ook na maanden gebruik nog krasvrij
  • je kunt er mee bellen en gebeld worden
  • best lange batterijduur
  • draagcomfort en goede kwaliteit
  • goed geluid

Minpunten

• alleen galaxystore te gebruiken
  • niet kunnen betalen met nfc bij ING
  • prijs

Anneke60 10-02-2020

Mooi horloge met vele apps

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Ik heb hem nu een paar dagen er staat dat de battery 74 uur mee gaat bij mij niet soms nog geen dag als ik dat had geweten had ik hem zeker niet gekocht voor zoveel geld waar ik best voor moest sparen

JeroenW661991 08-02-2020

strak design, goede integratie

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Heb de Galaxy Watch Active 2 44mm gekocht afgelopen december als kerst cadeautje en het viel mij al heel snel op dat hij zonder het installeren van extra apps al heel veel kan! voor Whatsapp heb je bijvoorbeeld geen aparte app nodig, je ontvangt de berichten gewoon op je watch en kan ze vanuit daar ook gewoon beantwoorden. net zoals de muziek app van samsung. deze werkt voor elke speler, hij detecteert ook mijn radio app dus ga er vanuit dat het ook werkt met bijv google play music of spotify, ook erg leuk trouwens dat je een playlist aan kan maken die dan gesynchroniseerd wordt met de watch.

De watchfaces standaard meegeleverd zijn al erg goed en je kunt er genoeg aan aanpassen, verder zijn er vaak wel leuke aanbiedingen dat je gratis watchfaces kan downloaden. ik gebruik zelf nog altijd de standaard watchface waar hij mee komt, wel een beetje aangepast zodat hij geel is en iets andere info weergeeft.

het meegeleverde bandje is wat klein maar voor mij groot genoeg, ga er zelf nog een ander bandje voor halen een metalen.

batterlij gaat bij mij veel langer mee dan verwacht (en van wat ik er in andere reviews over las maar dat ligt natuurlijk aan mijn gebruik. hij gaat in ieder geval met gemak 3 tot 4 dagen mee.

ben er al met al heel erg tevreden mee!

JackM 27-01-2020

Top Watch, maar dikte is >13,mm en geen 10,9mm !!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

2 dagen in bezit. Zeer scherp en snel scherm en veel mogelijkheden om uit te proberen.
Als dikte wordt 10,9 mm vermeld, maar in werkelijkheid is deze grotendeels meer dan 13 mm !!!. De sensor uitstulping/deksel, die het grootste deel van de onderzijde beslaat, wordt schijnbaar niet meegerekend. Jammer dat werkelijke dikte niet vermeld wordt.

Matthijsvw2109 16-01-2020

Very nice watch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Ben nu 1 maand in bezig van watch active2 44mm, ik ben er tevreden over het product! Veel features die je normaal niet snel gebruikt gebruik ik nu heel gemakkelijk. Werkt goed samen met andere apparaten.

Echter 1 opmerking, de rand beschadigd wel heel gemakkelijk! Stukjes blauw vallen er af... Zelfs zonder te stoten.... zonde van zo'n mooi apparaat

Anoniem_123444 23-01-2021

Super model wat heerlijk werkt.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Er is een duidelijke uitleg hoe de watch werkt. GPS is heel nauwkeurig. De functies zijn oneindig die er op zitten. Ik ben heel blij met mijn aankoop.

rachella 23-01-2021

super fijn horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

het horloge werk fantatsich, hij zit mooi om me pols hij is lekker klein dat staat goed. alles werkt na behoren en hij blijft ook goed lang opgeladen. ik ben er heel blij mee ik kan niet meer zonder

Yoeri2004 22-01-2021

Mooie aanvulling op m'n telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Ik heb sinds kort deze smartwatch. Hij bevalt me onzettend goed. Hij ziet er mooi uit en is echt heel praktisch. Alles wat je wil kun je erop zien. Een aanrader dus!

Dwight008 22-01-2021

Motiveert om je doelen te halen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Het is een fijne horloge met echt alle opties die nodig zijn voor het sporten! Echter is 1 ding heel jammer, tijdens het fietsen met koude temperaturen meet de horloge je hartslag niet. Bij 2 graden hiud de horloge geen goede hartslag bij.

Rjpteeuwen 22-01-2021

Heel blij ermee

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Het motiveert me supwr erg om meer te bewegen en meer naar buiten te gaan. Ook de spotify functie werkt perfect met m'n Bluetooth koptelefoon tijdens het hardlopen. Hoef mn telefoon niet meer mee te nemen

Ceesjan23 22-01-2021

Erg mooi display, compact horloge, leuke functies

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Aangeschaft voor mijn dochter van 13. Past prima om haar kleine (15 cm) polsomtrek. Het oogt zeer mooi, het display is perfect, horloge is solide, stevig en de functies die het bevat zijn prima voor haar leeftijd en profiel: sportief (o.m. waterdicht), veel muziek, af en toe bellen, en heel veel in te stellen herinneringen die hard nodig zijn op die leeftijd ;-)

Anoniem 22-01-2021

Samsung Watch Active2

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Het uiterlijk van het horloge ziet er super mooi uit en de instructies die gegeven geworden zijn heel makkelijk te volgen.

Kelsssey 21-01-2021

Heel fijn horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Ik ben van de Apple watch overgestapt naar de samsung watch. Na een uur was ik heel blij met mijn keuze. Het horloge is vrouwelijk niet te groot en heeft veel verschillende opties. Het het horloge is makkelijk in gebruik en het wijst vanzelf hoe het horloge werkt. Maar ook via je telefoon en de watch zelf wordt alles goed uitgelegd.
Ik ben erg blij met mijn keuze voor de Samsung watch

Ellen111 21-01-2021

Mooi strak design

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Super mooi en mega handig horloge! Strak design en aanpasbaar voor iedere situatie door het veranderen van scherm. Houd goed je stappen en bewegingen bij. Soms telt hij de trappen niet goed, maar dit is niet heel storend. Al met al een top ding.

LauLau 21-01-2021

fijn Horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Horloge doet het goed. fijne touchscreen.
tellen, meten? slaap en trainen registreert de watch goed! mis alleen skeeleren als trainingsfunctie.
instaleren was erg makkelijk!

Anoniem 21-01-2021

Geweldige Smartwatch!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

De eerste ervaring was al geweldig; iets moois om te ontdekken. Enkele dagen in bezit en het voelt heel goed, verbluffend hoe alles soepel en gemakkelijk werkt...Ben er heel blij mee..

Nyferia 21-01-2021

Super veel opties!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

De design is mooi en het bandje zit erg fijn. Zeer makkelijk te koppelen met je telefoon en simpel in gebruik. Ik kan echter nog niet achterhalen hoe ik een ren route erop kan zetten.

Jas85 20-01-2021

Super gelikte active 2

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Al 4 jaar ervaring met de gears2 top horloge en functioneert nog steeds. Nu de active 2 gekocht voor mijn vrouw. Een mooi en elegant horloge. Mooie pasvorm en zoals gewend een fantastische bediening!

Jane206 20-01-2021

Gebruiksvriendelijke smartwatch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Super fijne smartwatch, zeker wanneer je zelf al een samsung telefoon hebt. Alles synced snel, de watch is in te stellen zonder de gebruikshandleiding te lezen. Daarnaast werd er een oplader meegeleverd waarmee de smartwatch draadloos is op te laden. Accu gaat lang mee en laad ook snel op. Nu al een top ervaring!

luuk19 20-01-2021

super fijn

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

ik heb dit horloge nu pas een dag maar hij werkt super fijn. ik was ook heel erg verbaasd over de luidsprekers en de microfoon, ik heb gelijk vrienden gebeld hiermee en was super zuiver allemaal. overall een top horloge