Samsung Galaxy Watch Active2 zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active2 zwart op Kieskeurig.nl.

6,5

HaDo 24-05-2020

mijn 2de review

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Heb al eerder een review geplaatst en dit is dan ook mijn vervolg na het horloge een aantal maanden te hebben gedragen.

Had 'm vrnl gekocht voor het beluisteren van de radio met de earbuds maar de verbinding daarvan is niet je-van-het - tenzij je de telefoon in de buurt hebt - het is niet zo dat je nu verder van je telefoon kunt met de earbuds en dat het horloge het "doorgeefluik is" (wat ik wel had gehoopt) dus kun je 'm net zo goed/beter verbinden met je telefoon.
Radio luisteren kan natuurlijk ook zonder de buds - best aardig geluid en altijd gezellige muziek in de buurt. Zelf muziek zetten op het horloge blijft natuurlijk ook een optie.
En ik wilde graag kunnen betalen met het horloge maar dat kan helaas nog!! steeds niet met ING...
Waar ik 'm wel veel voor gebruik is voor het beantwoorden van telefoontjes en dat had ik zeker niet verwacht - goed geluid en je kunt tegelijkertijd je ding blijven doen - zeer handig dus en vaak vlugger dan de telefoon uit je tas, zak oid halen.
Ook what's app berichtjes kijken is handig zodat je kunt zien of je meteen wilt handelen of niet.
Beantwoorden blijft makkelijker op je telefoon - tenzij je alleen wilt "markeren als gelezen" of een enkele emoticon terug wilt sturen.
En je kunt je slaapritme kijken - kun je zien of je goed geslapen hebt - niet dat dat wat uitmaakt maar ach, toch wel leuk om te zien.
Ikzelf gebruik 'm niet icm de health functie of te sporten maar dat wist ik van tevoren al - daar heb ik 'm ook niet voor aangeschaft en deze functies voegen voor mij persoonlijk niets toe.
Al blijf ik het wel leuk vinden dat ie je complimentjes geeft bij het behalen van je aantal gezette stappen of als je in beweging komt na een tijdje te hebben gezeten.

Het scherm en de randen zijn ook na enkele maanden gebruik en best veelvuldig stoten en zelfs kluswerk nog steeds krasvrij en dat vind ik een hele grote plus!!
Eigenlijk ben ik nog steeds erg blij met horloge ook al zijn de redenen waarvoor ik 'm had aangeschaft helaas tegengevallen (radioluisteren - kunnen betalen via nfc)
Desondanks ben ik er toch blij mee en zolang ie het blijft doen zal ik 'm dan ook zeker met veel plezier blijven gebruiken maar of ik bij het kapot gaan van deze een nieuwe aan zou schaffen weet ik daarom niet zo 1-2-3.
Maar dat heeft dan meer te maken met de functies die voor mij belangrijk zijn en niet met het horloge zelf!

Oh ja, het horloge blijkt het toch wel zo'n dag of 3-4 misschien zelfs 5 te kunnen doen met 1x opladen - ikzelf laad 'm gewoon elke ochtend even op - hoeft ie ook niet zo lang aan de stroom.

Pluspunten

• scherm/randen ook na maanden gebruik nog krasvrij
  • je kunt er mee bellen en gebeld worden
  • best lange batterijduur
  • draagcomfort en goede kwaliteit
  • goed geluid

Minpunten

• alleen galaxystore te gebruiken
  • niet kunnen betalen met nfc bij ING
  • prijs

1964paul 23-09-2021

Gewoon goed!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Lekkere, niet al te forse, watch. Even stoeien met hoe het allemaal werkt en de instellingen maar als je dat eenmaal door hebt is het een heerlijk ding, geen dag meer zonder.

Anoniem 22-09-2021

Fijne horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Fijne draagbare horloge. Mooi om dagelijks te dragen. Handige functies! Ideaal met sporten. Helaas niet waterbestendig....

Rodriguez 22-09-2021

Gewoon top horloge hier all blij mee

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Ja top kijk uit naar maar heb er veel plezier van je kan er volgens mij genoeg mee naar is gewoon lekker om je pols en is gewoon top meer kan ik er niet over zeggen veel plezier mee

Tadev 20-09-2021

Active 2 super ding!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Heel fijn om overal in verbinding te staan met je telefoon..
Appjes, mailtjes,of een telefoontje allemaal uitstekend te lezen of zelfs te bellen!
Agenda is ook heel handig ik vergeet geen afspraak meer!
Ik heb hem nu ruim een jaar.
En ik weet dat ie nog maximaal een jaar mee kan.
Elke dag zit ie weer om mijn pols.
Heerlijk ding om elke dag mee te Shinen!

TimBoom 17-09-2021

Hij doet wat hij moet doen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Het horloge ligt fijn op de pols, laat relatief snel op en gaat met normaal gebruik 2 goeie dagen mee. Dat hij voor deze prijs waterdicht is is heel mooi.

SvenR 16-09-2021

Perfect!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

De galaxy active 2 is een heerlijke smartwatch. De smartwatch is makkelijk in gebruik en zeer overzichtelijk. Bellen gaat ook super. Scherm is goed helder en berichten zijn duidelijk leesbaar

Lunay 15-09-2021

Werkt goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Ik vind het een geweldig product alleen is het bandje aan de wat lossere kant. Verder kan je er spotify op installeren enzo en op die manier hoef je je telefoon niet mee tenemen met sporten, omdat de watch ook alles opneemt

Anoniem 15-09-2021

Top ding!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Heb dit horloge nu een paar weken en evht top! Waterdicht is echt handig bij handenwassen etc. Batterijduur is echt lang doe er 3 dagen mee echt een top sing!

Sjoerdtje 15-09-2021

Prachtig horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Super elegant horloge. Ik heb het horloge gekocht voor de uitstraling. Elke dag een nieuwe achtergrond. Ik heb er een prachtig leren bandje bij.

Lisa1997 14-09-2021

Stevig, mooi design en veel mogelijkheden!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Ik was verbaasd wat je er allemaal mee kon toen ik hem eenmaal uitprobeerde. Dit is mijn eerste smartwatch en ik kan na een maandje al niet meer zonder. Ik had hem perongeluk langs de muur geschaafd toen ik niet oplette en er was spartelpoets van de muur af, maar mijn horloge was (na even poetsen) nog helemaal als nieuw! Daarnaast gaat de batterij lang genoeg mee zodat ik hem maar eens in de paar dagen met mijn powerbank in een paar uurtjes weer op kan laden. Alleen het typen is soms niet helemaal handig door de woordvoorspelling, maar dat is het enige negatieve wat ik kan bedenken. Ik ben tevreden!

DannyN 12-09-2021

Prefect!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Fijn om de pols en heel simpel te gebruiken. Verbind automatisch na het opstarten en snel opgeladen.

Berta 11-09-2021

Werkt goed, handig in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Mooi om te zien, doet het goed. Batterij is wel een aandachtspunt, gebruik deze nu in de spaarstand. Dan gaat de batterij een aantal dagen mee. Anders in 1 dag leeg.

Laurens nvt 11-09-2021

Active 2 44mm and i love it

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Heerlijke smartwatch die ik gebruik voor mijn dagelijks gebruik als verlengstuk van de smartphone en het bijhouden van mijn gezondheid. Alles werkt snel en intuïtief. Gaat 2 a 3 dagen mee met normaal energieverbruik

Yelte 11-09-2021

Geweldig horloge voor het sporten!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Super fijn horloge, vooral voor het sporten. Het horloge detecteert alles. Je hebt bijvoorbeeld een always on display optie, je kan je telefoon zoeken en je hebt zelfs een zak lamp optie. Verder heeft dit horloge een prachtig design en een digitale scroll functie. Er zitten ook veel widget opties op, zodat je alles uit je horloge kan halen. Met de Samsung Watch app kun je alles goed instellen. Ik heb tot nu toe geen negatieve kanten ervaren.
Ik raad dit horloge aan.

Leonie61 06-09-2021

Heel fijne smartwatch!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Wat ik er na 3 weken van kan zeggen is dat t een heerlijk fijne smartwatch is. Even wennen maar alles geeft hij duidelijk aan. Zit prettig, je voelt niet dat je m draagt!!

Paulverlaan 06-09-2021

Lange accu duur.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Na het horloge nu 2 weken gebruikt te hebben kan ik zeggen dat ik aangenaam verrast ben, en dan voornamelijk om de accu duur gezien mijn intensieve gebruik houd hijnhet ruim 3 dagen vol.

De melding functie werkt top want je kan terug reageren dmv spraak naar text , of typen op het scherm ( nou denkt u dat is niet te doen) ja door het woordenboek pakt ie de woorden al als je 2 letters in typt dus werkt 100% top. Ook kan je de blits stelen door te bellen via het horloge (een beetje nightrider KITT idee) en nog goed verstaanbaar voor beide partijen.

Wat ook fijn is zijn de vele health mogelijkheden. Van hartslag meter tot stappen teller en calorieen meter aan toe , alles zit erop en eraan. Ook is het mogelijk om de bloed druk te meten maar ik vraag me af hoe precies het is.

Dus mocht je een uitgebreide smartwatch willen dan is dit een goede keus.

ScJa 04-09-2021

Heerlijke watch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Was wat sceptisch, want ben niet handig. Maar is eenvoudig en duidelijk te bedienen. De app op je telefoon is duidelijk en geeft goed inzicht. Keuze uit genoeg leuke frontjes. Acceptabele prijs, waar voor je geld.

ramonte 02-09-2021

super watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

goede watch, hij is er robuust en hij is makkelijke te gebruiken.
het enige wat ik jammer vind is dat niet alle sporten er in staan.
voor de rest is die top.

Anoniem 25-08-2021

Erg handig in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Ik ben vooral in het dagelijks leven erg content over de smarwatch. Bellen gaat uitstekend en verder werkt alles perfect. Boven mijn verwachtingen.