Samsung E1190 grijs - Reviews

1.4 inch scherm
Dual SIM
Datanetwerk
GSM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung E1190 grijs op Kieskeurig.nl.

GroteGrijs 19-03-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Ik heb dit mobieltje al 'n hele tijd en ik vind 't erg handig, batterij gaat redelijk lang mee geluid en ringtones voldoende, kortom er is weinig mis mee, ik zou alleen graag iets meer leestekens zien zoals haakjes en aanhalingstekens maar dat is dan ook alles wat ik mis!

Penny134 18-08-2013

Mijn nieuwe smartphone ad 250 euri gebroken op de grond. Ik kap ermee. In de zomer zo'n groot toestel in je broek is een kwelling.. Nu heb ik deze 1190, ik ben er heeel blij mee! Lekker klein, je kan niet het scherm aanraken als je m uit je zak pakt klasse! Aanrader

Valentijn van der Lende 20-03-2013

Indien je enkel een telefoon wil om te bellen en te smsen is deze mobiel ideaal. Het model geniet daarnaast van een basale vormgeving die erg duurzaam is, waardoor je lange tijd van het apparaat kunt genieten. Oftewel heb je geen behoefte aan oneindig veel functies en wil je gewoon een simpel, doch praktisch toestel? Dan is deze Samsung E1190 exact wat je zoekt.

Gerrick_Grey 26-08-2012

9,4
Simpel bellen en een sms versturen! Dan is deze telefoon precies wat je wilt hebben. Voor iemand die een telefoon wilt hebben en verder geen poespas is dit dus de perfecte keuze! Als je opzoek bent naar meer dan de basis-functies, dan is deze telefoon niet voor jouw.