Nokia X6-00 zwart - Reviews

3,2 inch

7,4

W.K 13-08-2011 Product half jaar in bezit

9,4
Ik heb deze telefoon nu 9 maanden en lees dan het toestel vast loopt.
Bij mij is dat niet het geval (gelukkig dan)maar heb hem via Vodafoon en was in hun winkel en de probleem oplosser daar zei tegen mij hoe ik het toestel vindt.
Ik zei hij bevalt me zeer goed hij zei is die al een keer geupload ik zei nee.
Hij had er zelf ook een en zij dan is hij veel sneller nou dat was echt waar mijn x6 is lekker snel en navigatie werk klasse hoop dat andere mensen er wat aan hebben.gr W K

Lanfranco 09-08-2011 Product half jaar in bezit

Uitstekende en fijne telefoon!Ik begrijp niet dat er zoveel negatieve reviews hier staan! touchscreen werkt prima, evenals internet, zowel met wifi als met 3g. Prima camera, maakt mooie foto's. Kortom: heel tevreden! Enige nadeel: GPS functie is een beetje traag. Het duurt vrij lang voordat hij een "fix" gevonden heeft. Ik denk dat veel negatieve reacties worden geschreven door mensen die veel te slordig met hun telefoon omgaan. Het is toch in feite een "minicomputer" met gevoelige electronica. Heb hiervoor een Nokia N79 gehad welke ook veel slechte reviews had maar heb daar na een software-update nooit problemen mee gehad: supertelefoon! Heb ook kortgeleden een Iphone 3gs gehad, maar snel weer verkocht. reden: veel te zwaar en groot in je broekzak en elke dag opladen.Ne geef mij maar m'n Nokia X6-00!

W.K 02-06-2011 Product jaar of meer in bezit

9,4
fijn toestel waar je bijna alles mee kan doen en makkelijk te bedienen en maakt mooie foto,s en film ook perfect KLASSE DING

Jazu1980 06-02-2011 Product half jaar in bezit

4,6
Dramatisch slechte telefoon met dito service..
Is nu 10 maanden in bezit, waarvan 3 maanden bij het Nokia reparatiecentrum.
Pas voor de 3de keer weggebracht, 'blikkerig'geluid, zijkanten die uit elkaar vallen en problemen met opladen.
Blijkbaar geven de mensen die bij het reparatiecentrum werken niks om telefoons, ze gaven het toestel kapot terug, schade notabene door hun veroorzaakt (zijkanten gaar door demontage), toestel gelijk terug gebracht uiteraard.
Werd gelijk teruggepakt : reparatie daarvan duurde 2 maanden !!!!!!

Conclusie : Slechte telefoon, slechte service
Voor mij never nooit meer een Nokia.....

Tinus__ 17-01-2011 Product jaar of meer in bezit

Geluid is niet slecht, kan beter. Er zijn vele mogelijkheden, het probleem is dat het lang duurt voor je de mogelijkheden kan gebruiken. De OS is super sloom. Je moet vaak zelfs wachten op het scherm om een nieuw sms bericht te typen.

Mijn toestel is al 3x ter reparatie teruggeweest, na de 3e keer kreeg ik een "nieuw" toestel. Deze heeft bijna dezelfde gebreken als mijn 1e toestel.

Hij lijkt aan de boven en onderkant ook bijna uit elkaar te vallen.

voor mij nooit meer een nokia...

Espeb1 28-12-2010 Product kwartaal in bezit

5,4
Helaas slechte kwaliteit. Is al in reparatie geweest maar loopt nu telkens vast. Moet batterij verwijderen om toestel weer werkbaar te krijgen. Telkens problemen met mail ophalen, werkt dan om onverklaarbare redenen niet. Mijn eerste Nokia, en de laatste!

BdK 23-11-2010 Product kwartaal in bezit

5,6
Toestel is voor de tweede keer in reparatie,
heeft na de eerste keer een week redelijk gewerkt.
Maakt wel contact met mijn,fabriek af,carkit maar kan er niet mee communiceren.
software loopt vast vuil achter het scherm etc,etc,
Ik heb spijt dat ik dit toestel heb genomen.

Mootje10 11-11-2010 Product paar weken in bezit

9,4
Het toestel bevalt me prima. Touchscreen werkt prima. Persoonlijk tik ik liever niet via het (als je het toestel draait) qwerty toetsenbord, vind de toetsjes aan de kleine kant (maar dit is persoonlijk). Internetten gaat prima en heeft een goed geluid.

Ik(als fervent Nokia-gebruiker) ben super tevreden met deze Nokia X6.

NocNoc 05-11-2010 Product kwartaal in bezit

Geweldige phone, de x6!....voor 1 week! lijkt een beetje een 'wegwerp' product.
Begonnen met het telkens loslaten van het usb afdek plaatje, nja, kan ik nog mee leven, daarna dagelijks vastlopen, nja, effe helemaal uit, doet tie het weer, maar nu werd het me toch echt te dol!...touchscreen reageert op druk op de achterkant van het toestel! dus maar weg gebracht...waarbij de man aan de balie zuchtend zei: zal je gelijk een formulier meegeven voor de volgende keer!! dus wat mij betreft, een afrader.

corine88 14-10-2010 Product kwartaal in bezit

3,2
Wat een ontzettend flut toestel. In het begin gelijk terug gebracht omdat de navigatie het niet deed. Kon geen verbinding maken.
Daarna een maand ofzo geen problemen gehad. Toen begon het gezeik. Iedere keer vastlopen. Het scherm reageert niet goed. Wanneer ik een 1 intoets krijg ik een 3 te zien.
Wanneer ik hem een uurtje uitzet en daarna weer aan doet hij het. Gebruik ik hem dan een aantal uur niet dan begint het vastlopen weer.
Ook het vergrendelingsknopje is er al een keer afgevallen. Dit laten maken kostte me 60 euro. Zat niet in de garantie zeiden ze. Ik had hem laten vallen volgens hun. Wat ik dus echt niet heb gedaan. Is gewoon door het vele gebruiken.
Vandaag weer terug naar de winkel.
Vind het een waardeloos toestel!!

Mackopat 08-10-2010 Product paar dagen in bezit

Ik heb dit toestel enkele dagen in bezit. Hiervoor had ik een N78 waar ik ook wel tevreden over was. Maar ik moet zeggen de X6 is op alle vlakken beter dan mijn oude n78.

Ook moet ik vermelden dat de touchscreen superfijn is. Vergeleken met de SE Vivaz en Iphone is de touchscreen van de X6 vele malen beter en fijner. Maar dat is natuurlijk mijn mening.

Verder zijn de mogelijkheden van dit toestel super. De gratis navigatie is geweldig en duidelijker dan veel betaalde navigatiesoftware.

feanwalden 2009 28-09-2010 Product paar weken in bezit

9,6
Geweldig toestel!!!!!
hier voor heb ik een HTC toutch pro gehad die haalt het lang niet bij deze nokia X6 16gb
echt kan geen min puntje vinden.
gratis navigatie is super. en werkt erg goed.
internet via t-mobile werkt erg snel met deze nokia stuk sneller dan de HTC.
kortom ik kan hem iedereen aanraden!

arierelax 18-08-2010 Product paar weken in bezit

6,6
Ik heb het toestel 3 weken,
het laat zich gemakkelijk bedienen met het touchscreen, bellen foto's en muziek gaat erg goed. internet is supertraag en begint voortdurend opnieuw te zoeken.
Dan had ik hem gekocht voor de navigatie. dit is compleet waardeloos, de programmeur heeft waarschijnlijk nog nooit van GPS gehoord, het is zeer gebruiksonvriendelijk, verder kiest het zelden de korstst weg. Zonder signaal kan je geen route plannen, voorturend storingsmeldingen. ook de uitgebreide gebruiksaanwijzing is zeer onprakties.

Tom180273 11-08-2010 Product paar weken in bezit

Om te beginnen: het is een zeer gebruiksvriendelijk. Ik had hiervoor een N95 8GB (ook tevreden over) en ik moet zeggen dat er met de X6 toch weer een grote sprong voorwaarts is gemaakt. Navigeren in het menu, contacten toevoegen, wijzigingen aanbrengen,... het gaat allemaal zo vlot met dit aanraakscherm (voor mensen met wat dikkere vingers, kantel het scherm en je hebt een groter klavier om mee te werken)
Batterij gaat ook veel langer mee (dankzij het makkelijk te bedienen vergrendelingsknopje aan de zijkant kun je hem snel aan en uit zetten)
Foto's zijn uitstekend, idem als de N95 (5MP)
Internet, e-mail aansluiten zijn een fluitje van een cent.
En nog zoveel goeie dingen...
Wat betreft het (dunne) afsluitklepje: hier is ook over nagedacht. Het is misschien wel dunner dan op andere modellen, maar ook flexibeler: dus bij een val zal het meegeven ipv breken. Het is dus een sterker toestel dan sommige hier doen vermoeden.
Ook qua bereik moet ie zeker niet onderdoen dan de N95.
Wat mij betreft wordt dit een topper.
Ook sound en volume (muziek, beltoon,...) is fantastisch...

mario1964 08-08-2010 Product kwartaal in bezit

9,6
Ik heb dit toestel al een tijdje en ik heb hem ook gebruikt in Curacao en veel foto's gemaakt en van dit toestel is het uitstekend en als video's maken is het ook goed. Voorheen had ik een nokia 6500 classic die vond ik zeer slecht het geluid was beroed en maar 1 gb geheugen en x6 met 16 GB geheugen is ruim voldoende de navigatie heb ik 1 keer gebruikt op de motor en met haedsets aangesloten en het was zeer duidelijk daarvoor een 10. De nokia x6 is een goed toestel als je weet hoe je om moet gaan, voor geen andere meer.

meltingspeed 27-07-2010 Product paar dagen in bezit

Het verbaasde mij wat om hieronder wat negatieve reacties te lezen, ik ben namelijk erg tevreden over het toestel.
Ik was hiervoor het touchscreen van een LG gewend, en deze is echt een stuk beter, niets op aan te merken.
Instellen van het toestel, inclusief contact met draadloze router en email en dergelijke gaan erg gemakkelijk, net zoals het daarna updaten van het toestel en het downloaden van de navigatie en kaarten. Die navigatie vond ik dus wel wat tegenvallen, ik kreeg te horen dat ik af moest slaan als ik de kruising al voorbij was.
Geluid is verder goed, voorlopig denk ik wel genoeg te hebben aan 16GB opslag, en het design bevalt mij erg goed.
Klepje aan de achterkant had inderdaad wel wat vaster gekunt, maar ik was nog niet van plan om hem te laten vallen om te kijken of 't klepje dan los gaat

ralph40 25-07-2010 Product paar weken in bezit

1,4
Ik heb drie Nokias gehad maar wat ik nu kreeg afgelopen vrijdag is zo een slecht toestel en krijgt hij voor alles een cijfer 1 !!!
Geluid beroerd .Bediening zeer slecht en traag ondanks het snelle internetcontract van KPN .
Camera maakt slechte fotos .
De fotos zijn niet terug te vinden in Gallery .
Wekker als het toestel uit staat ,doet het niet !Bij de Nokia N95 8GB wel luid en duidelijk .
Nokia jullie zijn waardeloos geworden .
Ik geef hem maandag terug aan KPN en wil geen Nokia toestel meer hebben !!
Schamen jullie diep voor dit slechte produkt .

peterferoza 21-07-2010 Product paar dagen in bezit

5,8
Ik persoonlijk heb me geirriteerd aan dit toestel.
ovi werkte nauwelijks evenals het internet. het touchscreen werk ook niet zoals je mag verwachten.
als je tijdens het sms-en een woord moet invoeren wat t9 niet kent gaf hij mij steeds dat ene woord wat je eigenlijk nooit meet nodig had. een voorbeeld. ik moest eens IP adres intoetsen.
dus ik toets IS en vervolgens zoeken in het lijstje met alle beschikbare combinaties, daar stond ie niet bij dus handmatig invoeren.
vanaf dat moment kreeg ik iedere keer als ik is wilde hebben inderdaad IP ( heel vervelend)
comes with music werk super ( op de laptop tenminste, de data omzetten naar de telefoon duurd net zolang als het liedje zelf zowat.
Knap vervelend als je als echte hollander voor 4 dagen muziek gedownload hebt!.
eenmaal overgebracht geniet je er super van want het toestel heeft een geluid om U tegen e zeggen. de achterkant had steviger gemogen ( eigenlijk gemoeten)
dit slaat echt helemaal nergens op. een keer hoesten en hij valt eraf.
wat ik tevens aan het toestel merktte was dat het touchscreen erg heet werd tijdens het gebruik.
na een stel smsjes versturen een telefoontje plegen en ik had het gevoel dat m'n wang verbrande, Nokia zal met de grootste zorg aan dit model hebben gewerkt maar op diverse vlakken hebben ze de plank misgeslagen in mijn idee.

MioP 21-05-2010 Product kwartaal in bezit

7,6
Inmiddels 2 maanden in bezit. Nog steeds niet gewend aan het touchscreen; zit er met smssen iedere keer naast te typen. Headset probleem is inmiddels verholpen en verder werkt tie prima. Gratis muziekdownload werkt niet.
Pennetje wat ik besteld had doet het dus niet; het werkt echt alleen met je vingers, op zich wel mooie beveiliging (er worden niet per ongeluk nummers gedraaid), maar ook wat minder nauwkeurig.
Ondanks dat ik mijn gsm niet zo veel gebruik, gaat de batterij na 2 maanden wel erg snel leeg. (bijna iedere dag opladen)
Ondanks dat de telefoon er erg mooi uitziet en op zich prima werkt, zou ik deze nooit meer nemen. Mijn vorige, een N73 werkt veel prettiger.

Plymouthfury68 18-05-2010 Product paar dagen in bezit

Erg mooie telefoon en erg gebruiksvriendelijk, ik snap hem meteen en dat is al heel wat. Hiervoor had ik een samsung omnia i900 en dit is dit 300% vooruitgang. Ben alleen benieuwd of de navigatie ongeveer hetzelfde werkt als tom tom, want nu zitten er alleen kaarten op en positiebepaling. Verder reageert hij goed op mijn vingers en is hij makkelijk te bedienen ook erg goed is het feit dat hij het toetsenbord blokkeert als je hem dicht bij je oor houdt door een sensor. Ook is het makkelijk dat je tijdens het navigeren op dit toestel bij veel dingen moet dubbelklikken om het te openen en dat scheelt een hoop ergernis.