Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim) - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 149 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

8,9

Frank Verschuur 19-03-2019

Veel nieuwe snufjes en een te gekke camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Voor hetgeen ik er mee moet doen is tie te gek. Hij is lichter en de foto's zijn scherper dan ode foto's zijn scherper en beter. Dankzij deze s10 ben ik van mening dat ik nooit meer een ander wil

Pluspunten

• Camera
  • Gewicht

Jeffrey 17-03-2019

Strak design, Premium bouw kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb dit product gekozen omdat ik toe was aan een nieuwe/grotere telefoon. Ik heb vele Samsung telefoons in mijn bezit gehad, maar dit is toch wel echt de beste tot nu toe. De in-screen fingerprint scanner is verbazingwekkend snel, ik heb dezelfde duim een aantal keer erin ge-mapped. Zodat hij mijn vinger sneller zou herkennen.

De Galaxy S10+ is dan ook zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groot scherm
  • In-screen fingerprint scanner
  • Meerdere camera's
  • Stevige bouwkwaliteit

Minpunten

• Bixby
  • Veel pre-installed apps

Rene 15-03-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik ben helen maal tevreden met de s10+ mooi groot scherm en super helder scherm en nog steeds vind ik samsung de beste mobiel die der is
Kwa menu ook makkelijk en alles goed te vinden

Pluspunten

• Mooi
  • Groot scherm
  • Makkelijk menu
  • Licht goed in de hand

Minpunten

• Zit wel een prijskaartje aan

Gertoer 12-04-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Super camera, verbeterde vingerafdruk, mooie uitstraling kunt voor de dag komen met deze telefoon. Al met al een heel fijne telefoon.

Oussie aob 11-04-2019

Geweldige telefoon!! S10+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

8 jaar lang iphone gehad en nu overgestapt naar de samsung s10+ het is een top telefoon heb er helemaal geen spijt van samsung heeft deze persoon heel blij gemaakt

Nel12 11-04-2019

Met alles goed

Heb al Samsung van af de S3 en de telefoons vooral nu de S10
bevallen mij zeer goed net als de tablet

Anoniem 11-04-2019

Super foto s

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Van de 8s plus naar de 10 plus wat een verschil deze maakt nog mooiere fotos ik heb hem 2 weken nu en ben er super blij mee.

Alleen jammer dat ik niet de draadloze oortjes erbij heb gekregen zeker voor deze prijs .dat had mijn telefoon compleet gemaakt.
Zeker omdat ik al zolang vertrouwen heb in samsung .

Walat 11-04-2019

Geweldige producten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik heb 8 maart de s10 plus gekocht en daarvoor de s9 plus en daar voor s8 plus de s7 edge en etc ik waardeer jullie harde werk voor de producten die jullie Maken uitstekend!

Anoniem 11-04-2019

Het beste toestel wat er nu te verkrijgen is.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Dit toestel is echt van grote klasse. Het heeft alles waarbij de gebruiker zelf nog nooit over nagedacht heeft of het überhaupt bestond. Samsung is weer verre weg de koploper in mobiele telefonie. Ik heb zelf de Samsung S10+ . Ik geef dit toestel een dikke 10.

Tjoocky 10-04-2019

Mooie complete functionele mobiel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Super gewoon, automatisch alle data van mijn vorige 8 naar de 10. Geweldige vrijheid qua opties en keuzes. Een echte aanrader

Chrunky 10-04-2019

Geweldige gsm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik heb deze vorige maand gekocht en ben superblij met de mogelijkheden. Geweldige foto's en een batterij die in ieder geval ruim 24 uur meegaat. Het toestel ligt fijn in de hand en is supersnel.

Anoniem 10-04-2019

Zeer prettig en eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Zeer prettig in gebruik en eenvoudig.
Goede camera met vele mogelijkheden.
Kortom wederom een top telefoon.

Anoniem 10-04-2019

Prachtige telefoon met een super camera!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Echt een prachtige telefoon, super snel super mooi en echt een heerlijke camera zit er op! Vingerafdrukscanner voorop werkt ook best goed, even wennen waar die zit. Snelheid ook goed zoals te verwachten, en ook handig dat je voortaan iemand anders toestel kunt opladen draadloos en de Galaxy Buds! Accu is ook prima houdt het makkelijk een dag vol! Schermkwaliteit is echt heel mooi heel natuurlijk. Camera aan de voorkant zit in het scherm en is echt veel beter dan een notch! Het went snel en zit niet in de weg.

Gerald S 10-04-2019

Super alleskunner.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Sinds lang de beste telefoon die ik heb gehad. Batterij houdt het prima, display is geweldig scherp, snelheid perfect en de camera's zijn een genot om mee te werken. Kortom, alleskunner dit! Zeer blij mee.

Mooi design, snelle processor

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

De s10 plus is beter dan ik verwacht had. Geen vernieuwend maar wel een mooi design.
Processor zeer snel en beeldscherm super helder.
Met de galaxy buds enn geweldig duo.
Reverse loading de uitvinding van de eeuw.

Lokono 10-04-2019

Geweldige kenmerken

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Heb de S10+ nu reeds een mnd in mijn bezit. Ik ben er zeer tevreden mee! Moest wel wennen aan de afmetingen. Mijn vorige S8 was kleiner. Jammer dat de power knop hoog ligt waar door ik het niet met 1 hand kan bedienen. Dat is het enige min punt. Ik ben er nu ook reeds aan gewend geraakt de telefoon op de touch screen te ontgrendelen.

Jenny50 10-04-2019

Geweldige kenmerken en maak hele mooie foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik heb deze samsung s10+ gelijk genomen toen hij uitkwam en ik ben er heel blij mee geweldige kenmerken maak mooie foto's en alles werk heel snel heb altijd samsung Galaxy gehad en ik kan het iedereen aanraden

Robkoch67 10-04-2019

Top

Ik ben super blij met de nieuwe Samsung S10+
Zoveel mooie dingen te ontdekken in de nieuwe smartphone

MichaelR64 10-04-2019

Prachtig apparaat, met zware minpunten.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik heb de keramieken versie dus pas wat later gekregen. Prachtig apparaat, echter paar minpunten die de prijs niet meer rechtvaardigen. De camera heeft weliswaar nu extra lens. Echter de low light mode is niet super. Maar het ergste is de waardeloze vingerafdruk scanner. Normale vingers, geen bouwvakker. Toch krijg ik de scan niet goed. Hij lijkt niet goed te werken komende vanuit diepe slaap. Daarna redelijk. Heel vaak meer dan 5x nodig dus niet gelukt en dan moet ik alsnog pincode gebruiken.
Batterij en scherm zijn wel prachtig. Galaxy Buds zit ik ook nog steeds op te wachten dus kan ik niks over zeggen. Ook jammer dat de exynos versie die wij krijgen minder is dan de snapdragon versie.

Marianne69 09-04-2019

Hele fijne telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Heb deze telefoon als pre order besteld en op de dag van uitkomst is de telefoon ook geleverd. Het overzetten van de gegevens ging makkelijk. Ik ben ontzettend blij met de Galaxy S10+. De telefoon heeft een lekker groot scherm.