Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 152 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Guan 23-09-2022

Heerlijke telefoon

Deze mobiel is fantastisch! Heb hem een jaar geleden gekocht, maar is helaas pas gestolen. Had natuurlijk weer een nieuwe nodig en dus weer dezelfde gekocht. Maar gewoon hoe de telefoon werkt en functioneert is heerlijk. En dat voor een niet al te dure prijs, zeker je geld waard!

Anoniem 07-09-2022

Overtreft je verwachtingen.

Mijn Samsung S10+ is volgens je logische gevoel te bedienen. Is en blijft snel en accuraat. Maakt prachtige fotos. Eigenlijk alles wat je wilt is mogelijk. Mijn eerste S10+ heeft het 2 jaar uitstekend gedaan, tot ik hem liet vallen. Daarna weer dezrlfde terg gekocht.

Anoniem 07-09-2022

Perfect !

A good telefoon with good function ! I am really satisfied to choosing samsung, I want to buy next time the last version!

Anoniem 30-08-2022

Formidabel! Fantastisch! Ik ben daar heel blij mee

Ziet er ècht gaaf uit! En doet het naar behoren. Ik gebruik hem vaak⁰ Ghktthjjk hijkkk iikkkkkgfikook

Sharonaaa 29-08-2022

Top telefoon

Fijne telefoon. Mooi groot scherm, en makkelijk te bedienen. Maakt mooie foto's. Helder display. Geluid is prima. Heb de telefoon nu 2.5 en werkt nog als nieuw.

Anoniem 26-08-2022

great phone

great phone, i would buy again if i ever want to buy phone. design and color, elegant, strong, clean

Millie202 25-08-2022

Het is heel goed het werkt snel en de baterij gaat bij mij niet snel op ook doet het geluid enzo het goed

H M van Brero 25-08-2022

Doet wat hij moet doen

Heb hem pas een paar weken dus kan er nog niet veel over vertellen maar tot nu toe bevalt hij mij goed.

Denise130 20-08-2022

De telefoon is niet te groot en precies goed

Hij werd super goed nooit moeite mee kunnen genoeg foto's en filmpjes op, als je hem laat vallen is ie best snel stuk dat is wel jammer maar dat is natuurlijk niet heel erg.

Ben7 13-07-2022

Wat ik vind van de galaxy s10+

Ik vind de telefoon best fijn gebruik het all lang het is best sterk om ik het vaak laten vallen en geen barst op het scherm maar het glitch soms Dan word mijn sche zwart en Dan moet ik het uit doen of met bellem kan ik even iemand niet horen

DirkJanW 06-07-2022

Snel en eenvoudig in gebruik

Het overzetten van mijn oude Samsung A5 naar mijn nieuwe S10 plus verliep erg soepel. Mijn S10 plus is bovendien snel, heeft een grote opslagcapaciteit zodat ik eindelijk weer nieuwe apps kan toevoegen.

Tenslotte viel het mij op dat het stereo geluid veel beter was.

Remon k 01-07-2022

Waarom nieuw als het oud kan

Het is niet een nieuwste telefoon. Maar de snelheid en het gemak is gewoon vergelijkbaar met de nieuwe modellen.
Een top mobieltje voor een prima prijs

Frans1 27-06-2022

Samsung S10 plus

Gewoon een waanzinnig goede telefoon. Ik had hiervoor ook een Samsung ,dit was de S7.
Maar de Samsung S10 plus is zo veel beter, terwijl ik al dik tevreden was met de Samsung S7.

Anoniem 20-06-2022

Mooi en makkelijk bedienbaar toestel!

Deze smartphone is gemakkelijk in gebruik. Heeft een mooie uitstraling en is ook nog eens supersnel. Maakt mooie foto's en voor de niet ervaren fotograaf heeft het veel hulpmiddelen om nog mooiere foto's te kunnen schieten.
Het geluid is ook erg prettig, doordat het zowel uit de boven als onderkant komt heb je een mooi en duidelijk surround geluid.
Minpunten voor mij zijn persoonlijk; de bixby knop + routines. Iets wat ik niet gebruik en me vooral in de weg zit.

Anoniem 16-06-2022

Maxi pleasant

Best telefoon dat ik ooit gehad, mooi in het hand.makelijk te lezen,heel goed camera.Ik zal heel lang van deze telefoon genieten

MDgazan 13-06-2022

Goede mobiel, alleen een onnodige kno

De S10+ heeft een prettig formaat en het scherm gaat over het gehele toestel wat netjes oogt. Het enige aanmerkingspunt is de bixby knop. Wanneer ik horizontaal mijn mobiel vast hou druk ik per ongeluk op de knop die zeer gevoelig reageert dus het gebeurt snel. De knop is een overbodige toevoeging die eerder in de weg zit. Verder een geweldige telefoon.

Anoniem 11-06-2022

Schermkwaliteit, accuduur,processorsnelheid

Conclusie: mooi formaat smartphone met een hele goede schermkwaliteit,gebruiksvriendelijk,goede camera,processorsnelheid,accuduur

Capt Manus 09-06-2022

Super geweldig telefoon

S10 plus is van alle gemakken voorzien en of je hem gebruik voor werk of als huis musje of echte gamer ben net als ik dat kan Gemakkelijk aan met nieuwste versie Android 12 ik heb de versie met wel 128gb interne opslag en dat kan nog uitgebreid worden met sd kaartje en ik heb dan de versie van 8gb werkgeheugen je kan hele mooie foto,'s of films maken ik zeg topper van Android telefoon zeker aanrader ook omdat de S10 + 2 camera's voor heeft wat de kleine zusje s10 niet heeft en de S10+ heeft ook groter scherm

Anoniem 02-06-2022

Geweldige telefoon! Super camera en razendsnel

Ik heb deze telefoon sinds een week.
Hiervoor verschillende Samgsung telefoons gehad.
Over alle zeer tevreden. Na een uitstapje naar een iphone 11, na 4 weken heb ik deze ingeruild voor de samsung s10 plus. Ik neem nooit meer een ander merk!
Top design
Top prestaties
Top systeem
Aanrader dus!!

Boas 01-06-2022

Mooie foto's en filmpjes ook zeer goed beeld

Ik ben heel blij met de galaxy s10+ ik heb hem nu een paar weken en hij belvalt me zeer! Zeker een aanrader!!!