Samsung Galaxy Gio 0,158 GB / zwart, zilver

Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black
7,1
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 169 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Gio 0,158 GB / zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

BesteProduct.nl 13-07-2011

Samsung Galaxy Gio een goedkoop juweeltje?

Dat de Samsung Galaxy S vorig jaar een succes was, mag een understatement genoemd worden. Maar een high end-smartphone brengt ook een nadeel met zich mee: de prijs. En dus lanceerde Samsung in januari een tweetal budget Android mobieltjes. De Galaxy Mini en de Galaxy Gio moeten de wat minder gefortuneerde telefoonliefhebber voorzien van een prettige smartphone ervaring. Op veler verzoek bespreken we één van die twee koopjes. De Samsung Galaxy Gio is een meer dan prima smartphone met een belachelijk lage prijs. Eigenlijk valt er maar verdacht weinig te klagen. Ja, het scherm is misschien niet het allerscherpst wat er op de markt te vinden is, en ook de camera is matig, maar voor dit geld is het simpelweg een topper. Je 130 euro is 'ie meer dan waard.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Batterijgebruik bij telefoon