Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 150 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green op Kieskeurig.nl.

8,9

Frank Verschuur 19-03-2019

Veel nieuwe snufjes en een te gekke camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Voor hetgeen ik er mee moet doen is tie te gek. Hij is lichter en de foto's zijn scherper dan ode foto's zijn scherper en beter. Dankzij deze s10 ben ik van mening dat ik nooit meer een ander wil

Pluspunten

• Camera
  • Gewicht

Jeffrey 17-03-2019

Strak design, Premium bouw kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb dit product gekozen omdat ik toe was aan een nieuwe/grotere telefoon. Ik heb vele Samsung telefoons in mijn bezit gehad, maar dit is toch wel echt de beste tot nu toe. De in-screen fingerprint scanner is verbazingwekkend snel, ik heb dezelfde duim een aantal keer erin ge-mapped. Zodat hij mijn vinger sneller zou herkennen.

De Galaxy S10+ is dan ook zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groot scherm
  • In-screen fingerprint scanner
  • Meerdere camera's
  • Stevige bouwkwaliteit

Minpunten

• Bixby
  • Veel pre-installed apps

Rene 15-03-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik ben helen maal tevreden met de s10+ mooi groot scherm en super helder scherm en nog steeds vind ik samsung de beste mobiel die der is
Kwa menu ook makkelijk en alles goed te vinden

Pluspunten

• Mooi
  • Groot scherm
  • Makkelijk menu
  • Licht goed in de hand

Minpunten

• Zit wel een prijskaartje aan

Frits D 07-07-2020

Gebruiksvriendelik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green

De S10plus is gebruikersvriendelijk, goed leesbaar, helder en duidelijk, ligt lekker in de hand dus eigenlijk de wereld in je handpalm

John69 06-07-2020

Zeer complete smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green

De camera's, batterij, opslagruimte; in alles is deze smartphone beter dan mijn vorige (Samsung Galaxy S8). Wel even wennen aan vingerafdruk aan voor- i.p.v. achterzijde.

Timo004 05-07-2020

Alles werkt uistekend

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green

Ik heb dit product een tijdje geleden gekocht en heb hem sinds dien ook veel gebruikt. Alles aan het toestel werkt goed alleen is het jammer dat je de bijbehorend hulpknop niet in het nederlands kan zetten. Voor de rest goed

Anoniem 03-07-2020

Super telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green

Ik heb al jaren Samsung na 1 keer iPhone voor mij nooit meer .
Ben super tevreden over Samsung telefoon (en tv ook )
De s10+ bevalt heel goed na de Samsung s8+.

Anoniem 03-07-2020

Uitstekende telefoon!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green

ik heb de s10+ nu al 1 maand, en het is een uitstekende telefoon. De baterih is super en het scherm is hartstikke mooi en helder.

Anoniem 02-07-2020

Geen min punten bij mijn Samsung producten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green

Ik heb een Samsung s9, een Samsung S10, een Samsung Watch en een tablet. Hiervoor had ik alles van Appel, maar ik heb de stap genomen om Samsung een kans gegeven en ik heb er geen spijt van. Ben ontzettend tevreden over alles wat ik van jullie gekocht heb. Bedankt voor alles.

Anoniem 02-07-2020

Goede batterij

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green

Ik had eerst een samsung galaxy s8+ en daarmee vergeleken is de batterij van de samsung galaxy s10+ stukken beter en ben ook erg blij met de verbeterde prestaties.

Yorrit 02-07-2020

Perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green

Als je iets wilt, dan kan het, omdat er zo veel mogelijkheden zijn waardoor je de telefoon goed kan personaliseren. Het scherm is vlijmscherp en er is genoeg ruimte om alles te doen. Met genoeg ram is geen app te zwaar en het opladen is super snel. De camera is heel erg goed alleen is de selfie camera best groot en zit die niet in het midden bovenin, dit zorgt ervoor dat je bij sommige apps een zwarte balk hebt.

stefanie20 01-07-2020

Een super fijne en makkelijke telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green

ik heb de Samsung s10+ nu ongeveer een maand, en ben er super blij mee! Maakt mega mooie foto's veel geheugen, en hij werkt lekker snel. Prima geluid ook! Ik ben overgestapt van iPhone naar samsung en ik heb er geen moment spijt van gehad..ik zou deze telefoon zeker aanraden. Enige wat iets minder is is als je hem veel gebruikt de batterij iets te snel leeg gaat.

Mun86 01-07-2020

Geweldige snelle gezichtsherkenning

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green

Ik heb na mijn samsung s8, de samsung galaxy s10+ vorige maand gekocht en ben er erg tevreden mee. Vooral de snelle gezichtsherkenning vind ik top. Alleen jammer dat er geen lampje brandt, bij een inkomend bericht net als bij de s8 wat ik gewend was. Maar voor de rest ben er erg blij mee.

AndreDuckie 01-07-2020

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green

ik had een A90 5zg gekocht omdat het een mooi toestel was echter miste ik het gemak gebruik van een s . Ik heb altijd een s gehad. Toen de mogelijkheid zich voordeed om een s10 +te kopen , was de keuze niet moeilijk.

Anoniem 01-07-2020

Een mooi apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green

Ik heb dit toestel een paar weken. Hij doet wat het moet doen. Ik had ook een iphone Xr kumnen kopen, maar ik ben blij dat ik dat niet had gedaan. vind dat samsumg al best veel extra's op een toestel hebt. Maar deze telefoon heeft veel extra's om te ontdenken. Ik ben nu nog steeds bezig om alle extra's uit te vinden. Het heeft mooie camera's, het stelt lekker snel scherp. De selfie camera's vind ik strak in het scherm verwerkt en maakt zeler goed foto's. Sommig mensen vinden die camera's niet mooi of irritant aan de voir kant maar ik vind het er juist strak en mooi uit zien. Het scherm is echt prachtig, vooral met het edge. Er komen wel snel vinger afdrukken op het scherm, maar dat is niet heel erg.

Ik heb nog geen spijt van de Samsung S10 PLUS.

Anoniem 01-07-2020

Snel, scherp en super!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green

S10 plus nu een maand in gebruik. En ja: heel snel ook bij meerdere apps. Heel scherpe foto's en video's en.... beeld. Waarom super? Perfecte accu. Ik heb alles en mis dus niets.

enmuchoki 01-07-2020

great features

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green

I bought this three days ago I like it so far. Samsung has never dissapointed me I hope the trend continues. It is just a liitle big on my hands.

Irma3288 01-07-2020

Geweldige telefoon de s10+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green

Ik heb de Samsung s10+ vorige week gekocht en ven er super blij mee. Het uiterlijk is prachtig. De camera is uitstekend en het geheugen van 1 TB is onbeperkt! Super nooit meer foto's of app's verwijderen omdat er te weinig geheugen is! :)

Mrc92 30-06-2020

Top Phone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green

I never get disappointed choosing Samsung over and over again. Great display, great camera, great battery...what else?

pietere03 30-06-2020

beste op de markt

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green

Nu al een paar jaar samsung als vaste telefoon. Heb nooit problemen ermee gehad. Eerst had ik een samsung galaxy s7 en ben nu overgegaan op een samsung galaxy s10+. perfect!