Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green op Kieskeurig.nl.

8,9

KloJo 12-12-2019

Top gsm voor een top bedrag.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Heb de S10 nu ong een maand in gebruik. In t begin ff wennen aan t afgeronde scherm omdat ie soms reageert omdat je met vasthouden t scherm onbewust aanraakt.

Gsm is super snel en de camera's top. Al zo vaakde groothoeklens gebruikt. Verder werkt de vingerscanner naar behoren ondanks de schermprotectie en gaat de accu lang genoeg mee.

Voor mij als "normale" gebruiker is de S10 echt een top gsm.

Miss tips voor samsung om mee te nemen i een update:
- zijknoppen zelf instellen waar ze voor dienen.
- spotify liedjes in wekker integreren.
- Landcodes van nrs kunnen blokkeren. Bijv +27 of +26 kunnen invoeren als blokkeren. Dus alle nr's uit die landen blokkeren. Zeker gezien de spam uit die landen.

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

MrHades 15-06-2020

Galaxy S10

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Fantastische telefoon! Werkt zoals behoren en uitgerust met een geweldige camera die mooie en duidelijke foto's neemt. Audio is zeer duidelijk en de telefoon loopt niet vast.

Angelaaaatjuh 13-12-2019

??To infinity and Beyond??

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Ik heb deze Samsung S10 nu een maand, en ik heb zoveel twijfels gehad over welke telefoon het beste bij mij past. En oh wat ben ik in dat deze S10 heb gekozen. Ze is licht ze is dun ze heeft zulk scherp scherm. Ze maakt perfecte foto's en filmpjes. Ze gaat lang mee qua accu! Ze is mn BFF geworden. Kan niet meer zonder haar. Gewoon Superwoman pocketsize!

Bert1234 13-12-2019

Grote verbetering

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Ik ben onlangs overgestapt van een S8 naar een S10. Een hele grote verbetering! De vingerscanner zit nu op de juiste plek en het interne geheugen is veel groter. Ook de batterij-capaciteit is voldoende groot. Het toestel verwerkt alle dat ook sneller. Geen stokkend beeld en scrollen gaat zonder hapering. Het overzetten van alle data is een fluitje van een cent.Ik kan dit product aan eenieder aanraden.

PattyH 06-07-2020

Mooi design

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

heel mooi toestel, alleen nog een klein beetje wennen aan de home knop, maar verder een schitterend toestel welke mooie foto's maakt

Eppo24 04-07-2020

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Bij het verkooppunt werd mij informatie verteld over de Samsung S10 telefoon die ik ook heb gekocht. De ontvangen informatie klopt als een bus. Het is een super telefoon met erg veel mogelijkheden. Niets dan lof.

calista 04-07-2020

Werkt uitstekend!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

ik gebruik deze telefoon nu voor een maandje en ik ben erg tevreden! Hij is snel, herft een hele goede camera en werkt erg fijn. Echt een aanrader.

Lorenzo0703 04-07-2020

Top vooruitgang

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Ik heb deze telefoon nu een aantal weken en ik vind het echt een vooruitgang ten opzichte van mijn vorige samsung galaxy s7

DWE1 03-07-2020

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Zeer tevreden met de S10. Snelle processor, messcherpe foto's met een gebruikersvriendelijke range aan opties. Een paar verbeterpunten: Bixby krijgt een te prominente rol en is een matige assistent. Plaatsing Bixbyknop onder volumeknop is onhandig. Zelfde geldt voor plaatsing powerbutton ten opzichte van volumeknop. Zachter zetten leidt vaak tot ongewenste screenshot.

zjietS10 03-07-2020

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

had voorheen de s7..voor mij hoefde het niet een nieuwe was er zeer tevreden mee..toch maar de s10 aangeschaft..prachtige foto's..fijn groot scherm..ben helemaal happy ermee...

Laai 03-07-2020

Mooi s10

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Heb 1 week geleden een S10 gekocht is ideaal en ziet er ook mooi uit maakt mooiere foto’s dan mijn s8

Osman0809 03-07-2020

Mijn ervaring met de Galaxy s10

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Ik heb deze telefoon nu ongeveer 1 maandje, Nog geen enkel probleem gehad, de telefoon loopt nooit vast en met 128 GB heb je meer dan genoeg geheugen om je favoriete games te kopen. Ik vind de powershare ook een zeer nuttige feature, ik gebruik het vooral om mijn Samsung watch op te laden.

Willekehgk 03-07-2020

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Super telefoon! Maakt hele mooie foto's, dus ik gebruik de camera heel vaak. Ontgrendelen via vingerafdruk vind ik uitstekend werken. Batterij duur is ook goed.
Eigenlijk moet je de telefoon zelf ervaren, dan word je waarschijnlijk net zo enthousiast als ik ben.

Nynke234 03-07-2020

Fantastische telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

ik heb de telefoon nu bijna een maand en hij bevalt erg goed! Hele goede kwaliteit en erg snel. Alles werk goed en is ook nog eens een mooie telefoon om naar te kijken.