Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

9,6

Jelle St 28-11-2018

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik had hiervoor de S7 en mocht al een tijdje verlengen. Echter kon ik niet kiezen omdat ik over de accuduur van mijn S7 allesbehalve tevreden was en ik bang was dat de S9 niet heel veel beter zou zijn aangezien de accu niet veel groter is dan zijn voorganger(s). Na contact met m'n provider toch maar voor het toestel gegaan, dit in verband met de Black Friday deals. En ik gebruik hem nu 5 dagen en man... de accu is meer dan genoeg. 's ochtends op tijd van de stroom af en kan de hele dag prima doorkomen. En dan moet ik toegeven dat ik toch wel een beetje een gebruiker ben van m'n telefoon. Gewoon lekker de vertrouwde Samsung look over Android maar wel sneller en stabieler dan de S7. Kortom ben weer tevreden, het is wel even wennen van de S7 naar de S9+ omdat hij zo groot is, maar door de handige functies, het edge menutje waar je snelkoppelingen in kan zetten en als je over de vingerafdruk scanner wrijft komt het meldingenvenster naar beneden. Waar ik ook bang voor was, was dat het mij zou irriteren dat de vingerafdruk scanner aan de achterkant zit maar ook dit valt me reuze mee. Haast wel juist prettiger dan voorop. En de irisscan unlock moet ik nog aan wennen, ik ben gewend dat ik ff snel m'n scherm aan doe om meldingen te kijken, maar die irisscan is soms zo snel dat ik die meldingen niet eens kan lezen maar m'n telefoon gelijk ontgrendeld is haha. Zoals al eerder aangegeven, ik heb hem nog maar 5 dagen. Maar ben tot dusver zeer content met het toestel! Ik heb nog wat foto's genomen in het donker wat ook weer super werkt. Dat is toch wel een reden dat ik kies voor een Samsung, de camera is uitmuntend en ook het scherm is magnifiek! Wat ik wel mis is een glasplaatje wat perfect past en over het gehele scherm plakt bijvoorbeeld ipv alleen de randjes wat zo weer los is. En ik vind het jammer dat er geen originele hardcase Samsung case is. Deze had ik wel bij m'n S7 en die heb ik, tot ik de S9+ in ontvangst mocht nemen, gebruikt. Dat vind ik veel fijner dan die Siliconen hoesjes enzo.

PAYntema 17-09-2018

Top.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Na 2 jaar lang de S7 te hebben gebruikt, merkte ik dat ik meer van de telefoon aan het verlangen was, dan dat deze aan kon. Hij werd warm en raakte snel leeg. Tijd voor een nieuwe. Ik heb, mede door de ervaringen van de S7, direct gekozen voor de S9+ omdat deze een zwaardere processor heeft.
Tot nu toe, naar volle tevredenheid.
Toch blijft het veel geld voor een telefoon.

Erdna 23-08-2018

Zeer snelle telefoon en een schitterend scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

In juli aangeschaft en geen moment spijt van de investering gehad. Werkt echt snel, heeft ruime opslagmogelijkheden en een schitterend scherm.

Dick Enschede 13-05-2018

Geweldige kamera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Omdat ik op reis ging had ik een telefoon nodig met een goede camera en de mogelijkheid om een 2e Sim kaart te gebruiken. Zo voorkwam ik gesleep met een camera en een tweede telefoon. De camera is in een woord geweldig. Ook vergrotingen op A4 formaat zijn prachtig. De opnames van concerten zijn mooi en afspeelbaar op mijn Samsung TV. Het telefoongeluid is luid en duidelijk en ook de microfoon is prima. Ik ga de telefoon nu met een opvouwbaar keyboard gebruiken en kan de IPad thuis laten. Het is een geweldige telefoon.

Pluspunten

• Camera
  • 2 simkaarten mogelijk
  • Schermkwaliteit
  • Draadloos oplaadbaar

Anoniem 16-03-2019

Mooi helder beeldscherm, maakt mooie foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Vorige maand aangeschaft en ben er super tevreden over...
Het enigste minpuntje vind ik dat de batterij tamelijk snel leeg is.
Maar daarentegen staat dat die ook weer in een kleine 2 uur volledig opgeladen is.
Mooi duidelijk helder beeldscherm en maakt duidelijke foto's

Anoniem 16-03-2019

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik vind mijn S9+ een geweldig toestel. Heb er in mijn korte vakantie mooie foto's mee gemaakt. Deze zijn ook heel mooi geworden. Ook bij weinig licht. Ik moet nog een hoop dingen ontdekken maar dat komt goed. Om het compleet te maken heb ik van mijn zoon een Ledhoesje cadeau gehad. Geweldig ding beschermd en je ziet op het hoesje de tijd en wie er belt. Fantastisch.

kurnia 11-03-2019

beste mobiel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

deze mobiel is het beste wat je kan hebben op dit moment. kan alles wat hij moet doen. ben er blij mee.

Anoniem 11-03-2019

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Heb dit eind januari gekocht ben er echt super blij mee moet nog wel veel ontdekken maar dat komt vanzelf goed

Anoniem 11-03-2019

Zeer tevrefrn met het toestel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb mijn mobiel telefoon op woensdag 8 januari 2019 gekocht.
Ik ben erg tevreden met mijn toestel.

Jim87 08-03-2019

Geweldig toestel Samsung S 9+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Maakt hele mooie fotos, is snel en makkelijk mee te werken. 1 en al top dus! Had ik nog even gewacht kwam de s10 alweer uit

PercyR 06-03-2019

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb dit toestel 2 maanden geleden gekocht. Ben er erg te vrede over. Werkt snel en doet wat je verwacht. Nu met duale SIM. Dit was voor mij de reden en stap dat ik eindelijk weer Samsung ging gebruiken. Geweldig product :)

Anoniem 05-03-2019

Perfecte smartphone!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

De samsung Galaxy s9+ is voor mij en ik denk ook voor veel anderen een echt toppertje
Ten eerste het prachtige scherm waar je alles haarscherp op ziet, ook dankzij de 6 gigabyte RAM is het geen probleem om zware games te spelen. Ook de standaard 64 gigabyte opslag is ruim voldoende voor al je foto's en video's
En dan de camera, deze is echt spectaculair. Met de dubbele kamera zie je veel diepte in je foto's en maak je prachtige portret foto's.

Kortom een toppertje voor een scherpe prijs.

Fabienne99 05-03-2019

Heel erg mooi design

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb in januari 2019 deze telefoon gekocht ! Eerst twijfelde ik erg omdat ik een ander besturingssysteem gewent ben. Nu ben ik erg blij mee ! Allereerst heeft de telefoon een prachtig design ! Ook makkelijk in omgang. Verder vind ik het erg fijn dat ik al mijn bestanden die ik in word gebruik terug kan vinden op mijn telefoon ! Ook maakt dit toestel prachtige foto's. Top telefoon dit ! Zeker een aanrader !

toni123 04-03-2019

Meest professionele camera eenvoudig te bedienen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb vorige maand deze telefoon gekocht omdat we een weekend weg gingen.. Ik kon niet wachten totdat de volgende Samsung uitwas.. Hij maakt de perfecte foto's tot nu toe!

Anoniem 04-03-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben zeer tevreden over de 9+ werk super snel ik ben van s7 edge naar s9+ gegaan wat een voor uit gang

Anoniem 04-03-2019

Prachtige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik had nog nooit een van de nieuwste telefoons gehad, nu heb ik de samsung galaxy s9 + en oh wat ben ik verliefd !! Het geluid, de kwaliteit van de camera en niet te vergeten alle opties die erop zitten. Ik was al een samsung fan maar nu weet ik zeker dat ik nooit meer anders wil. Bedankt samsung !!!!

Abeda 04-03-2019

Hogere kwaliteit van leven

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Met de s9+ ben je voorbereid op alles wat je maar kan indenken om te doen met een smartphone. Hij loopt NOOIT vast en de batterij is ontzettend sterk. Hij stelt je nooit teleur, maar is een apparaat waar je op kan rekenen als je hem het meest nodig hebt.

Suzanne van D 03-03-2019

SUPERSNELLE MOBIEL MET SUPERGOEDE CAMERA

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Deze S9+ nu enkele weken in gebruik en wat bevalt het goed. De S9+ is supersnel, de oplaadtijd van een uur met de supercharger is fantastisch en de camera maakt haarscherpe beelden in hoge resolutie. Heb ook het Samsung LED View hoesje erbij gekocht, superstrak design met mooie LED weergave waarmee je telefoontjes makkelijk kunt opnemen zonder hoesje te openen.

Monica34 03-03-2019

Fantastisch toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb dit toestel gekocht vanwege de goede reviews over dit toestel en de goede specificaties van de telefoon. Samsung komt zijn beloften na, het is een fantastische telefoon. Ook zeker de camera is een absolute topper. Onder andere de foto's die je maakt in schemer/donker zijn erg mooi. De kleur goud is overigens meer roze/brons/rosé in vergelijking met andere gouden telefoons van Samsung.

Peter65 03-03-2019

Wat een technologische vooruitgang, super!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Na 6 jaar plezier te hebben gehad van mijn vorige mobiel, werd het tijd voor een nieuwe. Wat een sprong in technologie is er gemaakt. Met name de camera is zoveel beter geworden dan die van mijn vorige mobiel: de kleuren zijn mooier en het maken van een foto als het wat donkerder is, is geen enkel probleem. De ondersteuning van 2 SIM kaartjes maakt dat ik nu niet meer met 2 mobieltjes door het leven moet.