LG GM205 zwart, oranje

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GM205 zwart, oranje op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

wim8 09-04-2011
Geschreven voor: LG GM205 zwart, oranje

Camera redelijk en mp3 speler prima (geweldige speaker. Ook leuk is de radio die zonder (geen hoofdtelefoon nodig) antenne werkt en goeie ontvangst heeft.
Sms ok maar geluid bij bellen zeer matig. En gsm is er toch op de eerste plaats om te bellen. Maar als gadget (goedkoop) erg leuk.

why-not 31-10-2010
Geschreven voor: LG GM205 zwart, oranje

Na bijna 3 maanden deze telefoon gebruikt te hebben ik mijn mening over de GM205 maar matig.

Ik was op zoek naar een goedkope, simlockvrije muziektelefoon, toen ik deze tegenkwam. Telefoon besteld en de volgende dag thuisbezorgd gekregen.
De 1e indruk was goed. Nette verpakking, nette strakke telefoon en in het rood natuurlijk een hele mooie telefoon om te zien.
Bij het opstarten begonnen de moeilijkheden. De 8GB MicroSD kaart van mijn Nokia werd niet herkend. Na lang zoeken er achter gekomen dat de telefoon maar tot 2GB herkend.
Nieuw geheugenkaartje gekocht, muziek er op gezet en:
Wowh! Wat een geluid komt hier uit zeg!
Met het volume op het hardste kraakt ze niet, en het geluid is mooi helder en knetterhard.
Basgeluiden zijn een beetje matig, maar het is dan ook een telefoon, en geen gettoblaster.

Na ongeveer 2 weken begon het gedonder. Voornamelijk bij het gebruik van de muziekspeler (bij mij 80% van het telefoongebruik) liep deze regelmatig vast. De telefoon gaat dan op de vergrendeling, maar kan er niet meer af, dus haal ik de accu er maar uit.
Maar soms loopt ie ook helemaal vast, dan is er niets geen beginnen meer aan en blijft ie bijvoorbeeld op "verzenden" staan bij het sturen van een smsje.

Voor ongeveer 2 weken terug viel ineens het beschermkapje van de speakers er af. Zo uit het niets. Er is niet lomp mee omgegaan, verder ziet de telefoon er ook nog heel netjes uit. Erg zonde, en ook zeker een punt voor mij om LG op aan te schrijven.

Samengevat:
Fantastische muziektelefoon, tot ie vastloopt of uit elkaar valt.

kaartje01 03-09-2010
Geschreven voor: LG GM205 zwart, oranje

Een fijne mobiel. Ziet er leuk uit. Komt een mooi geluid uit en zit gewoon alles op wat ik nodig heb.Heb de telefoon nu een paar weken, dus kan niet oordelen over de degelijkheid. Hij is al wel een keer gevallen en dat maakte geen verschil in geluid(wat bij mijn vorige telefoon wel het geval was).Nadeel is dat er een hele beknopte gebruiksaanwijzing bijzit en het voor mij even duurde voor ik door had hoe ik muziek op mijn tel. kon zetten.