Huawei P20 128 GB / midnight blue

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 665 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei P20 128 GB / midnight blue op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Iris 05-06-2018

Groot scherm

Geschreven voor: Huawei P20 / 128 GB /

Ik heb voor dit product gekozen omdat ik toe was aan een nieuwe telefoon, en wat is nou beter dan om van de Huawei p8 naar de Huawei p20 te gaan? Gekozen voor dit product vanwege de camera en de touchscreen mogelijkheden. Makkelijker inloggen dmv je vingerafdruk. Ook het scherm is lekker groot. Super mooi geluid, waardoor je Netflix beleving erg goed is.

Pluspunten

• Geluid
  • Camera achter
  • Beeldscherm grootte
  • Vingerafdruk herkenning

Minpunten

• Sommige instellingen lastig te vinden
  • Camera voor is erg geel/groen

Shahin 05-06-2018

Fijne besturingssysteem en groot scherm

Geschreven voor: Huawei P20 / 128 GB /

Mijn vorige toestel was een iPhone dus ik kom van een totaal ander besturingssysteem over. Wat ik merk is dat Huawei de fijne knijpjes ook heeft alleen niet optimaal als een iPhone. Bij een iPhone kan je naar linke of rechts schuiven voor de opties en bij dit toestel is het voornamelijk drukken. Groot voordeel is de camera wat er in zit. Wat maakt die mooie foto's en de snelheid van onderandere de vingerafdruksensor.

Pluspunten

• Vingerafdruksensor
  • Camera
  • Werkgeheugen

Minpunten

• Zet geen koffie

Stefanie 05-06-2018

100x beter dan oude iphone

Geschreven voor: Huawei P20 / 128 GB /

Na 6 jaar een iPhone te hebben gehad was ik er klaar mee. Ik mocht mijn abonnement verlengen en vroeg een telefoonmedewerker (tevens goede vriend) naar een goede telefoon die net even wat meer kan dan een iPhone. Hij verwees mij naar de Huawei P20. Na wat gestuntel met de p20 in de winkel was ik om. Wat een prachtige telefoon en hoe geavanceerd!! Hij maakt super mooie foto's en is razend snel. De medewerker van de winkel gaf aan dat ik na 2 weken terug mocht komen als de telefoon niet zou bevallen, maar na 1 dag wist ik al dat ik deze wilde houden.

Pluspunten

• Mooie foto's
  • Groot geheugen
  • Snel
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Nog niks

Arnold 05-06-2018

Waarom,Apple,Samsung als je ook een Huawei kunt nemen !!!

Geschreven voor: Huawei P20 / 128 GB /

Huawei voldoet aan mijn eisen en mijn titel zegt alles .
Ik ben 49 jaar en heb al heel lang een mobiel
dit mijn 2e Huawei en wederom overtreft het mijn verwachting
Was sceptisch maar dat is geheel weggenomen

Pluspunten

• Foto`s maken
  • Batterijduur
  • processor-snelheid
  • Gemak

Minpunten

• Naam Huawei (klinkt goedkoop)

Claudia 05-06-2018

Groot scherm accuduur gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Huawei P20 / 128 GB /

Ik vind het een geweldige telefoon. Ik had eerst alleen maar apple maar Huawei overtreft alles!!!!
Was in eerste instantie een beetje terughouden maar ik heb spijt dat ik dit niet jaren geleden heb gedaan

Pluspunten

• batterijduur
  • gebruiksvriendelijk
  • Overzichtelijk

Jade 05-06-2018

mooi beeldkwaliteit lange batterij duur en snel in gebruik

Geschreven voor: Huawei P20 / 128 GB /

Het is een hele fijne telefoon lekker snel mooie beeldkwaliteit gaat lang mee met de batterij super goede camera ook de voorkant camera is top!!

Pluspunten

• Batterijduur
  • Camerakwaliteit

Hali 05-06-2018

Prachitge foto's

Geschreven voor: Huawei P20 / 128 GB /

Na twee jaar gebruik maken van Huawei P9 heb ik besloten om weer voor Huawei te kiezen. Vervolgens had ik door BNer een reclame op Instagram gezien van P20. Prachtige foto's! Daardoor i.p.v. P10 heb ik voor P20 gekozen.

Pluspunten

• goede camera
  • groot scherm

Minpunten

• standaard oortjes: zacht geluid

Evie annalisa 05-06-2018

Lange levens duur batterij, super camera.

Geschreven voor: Huawei P20 / 128 GB /

Van een iphone 5 naar de Huawei p20 was een hele verandering. Ik heb deze voornamelijk gekozen voor de camera. Hij maakt geweldige fotos met veel opties. Ook de batterij gaat met boven gemiddeld gebruik 2 dagen mee. Het enige min punt is dat er geen aux is, maar wel een bijgeleverd tussen stuk en oordopjes. Zeker gelijkwaardig aan de duurdere iphone 8 en galaxy 9.

Pluspunten

• Batterij
  • Camera
  • Android

Minpunten

• Geen aux

Koen 05-06-2018

Zeer mooi toestel

Geschreven voor: Huawei P20 / 128 GB /

De huawei p20 is een zeer mooi toestel, al staat er vrij veel bloatware op de telefoon (veelal nuttige tools, maar voor mensen die liever stock android gebruiken kan het storend zijn). Camera AI lijkt niet altijd even goed te werken.

Ps. De Freebuds promotie is helaas omslachtig, jammer dat ik lang moet wachten tot ze daadwerkelijk binnenkomen.

Pluspunten

• Scherm
  • Laad belachelijk snel op
  • Batterij duur
  • Design is erg gelikt

Minpunten

• Camera AI kan wellicht wat beter

yke 04-06-2018

goeie grootte, mooie foto's, lange accu

Geschreven voor: Huawei P20 / 128 GB /

het product heeft een mooi formaat, ligt daarbij goed in de hand. de foto's de je ermee maakt zijn perfect heel goed . mooie kleuren. het is wel ff wennen als je eerst een ander merk hebt gehad. enige nadeel is dat als men aan het typen is en men de spatiebalk gebruikt kan men per ongeluk op de knop drukken die ervoor zorgt dat je naar het startscherm gaat. verder voldoet de telefoon aan alle verwachtingen die ik had en ben best wel kritisch. processor is ook snel mijn volgende toestel wordt hoogstwaarschijnlijk weer een huawei natuurlijk wel een nieuwere als die er is

Pluspunten

• mooie foto's
  • goeie grootte
  • snelle processor
  • goed geluid
  • groot geheugen

Minpunten

• returnknop te dicht bij spatiebalk

Peter 02-06-2018

Perfect

Goed toestel en vormgeving. Makkelijk te gebruiken en kwaliteit goed qa prijs verhouding. Zeer mooie foto's van kortbij en veraf Dit is de 4de Huawei telefoon, p7 , p8, en de p9 nu dus p20 zou eigenlijk geen andere meer willen. 0

Pluspunten

• Snel processor
  • Duidelijke foto
  • Prijs goed kwalitijd super

Soesja 01-06-2018

Goede telefoon

Geschreven voor: Huawei P20 / 128 GB /

Als je veel om fotografie geeft, is dit een zekere aanrader. De camera heeft perfecte kwaliteit. De accu gaat minder lang mee dan ik had verwacht, ik dacht dat hij ruim een dag mee zou gaan, maar als je op je telefoon aan het werk bent is hij in de avond wel 20%. Het unlocken van de telefoon gaat echt enorm snel. Ook werkt de telefoon erg snel. Het is ook erg fijn dat er een hoesje en een beschermlaag je bij zitten. Wat wel jammer is dat je niet alle apps kunt verwijderen zoals Amazon en eBay. Het geluid zonder koptelefoon is een beetje dof, maar niet heel storend. Verder met oortjes of koptelefoon is dat doffe geluid weg. Over het algemeen is het een hele fijne telefoon met een groot scherm.

Pluspunten

• Goede camera
  • Zit al een beschermlaagje en hoesje bij
  • Dual sim
  • Werkt snel

Minpunten

• Accu duur niet extreem
  • Sommige apps niet te kunnen verwijderen

Merel 01-06-2018

Fijne telefoon voor een goede prijs

Geschreven voor: Huawei P20 / 128 GB /

Ik wilde niet meer een onwijs dure telefoon die je over twee jaar toch weer vervangt, maar wel een nieuw model. Zo kwam ik uit op de p20. Het model is stijlvol en het scherm ziet er mooi uit.

Pluspunten

• Goede camera
  • Mooi scherm
  • Goede batterijduur
  • Snel

Minpunten

• Sommige instellingen zijn onduidelijk uitgelegd
  • Gegevens overzetten vanaf Samsung moeilijk

Sassie 31-05-2018

Mooie telefoon, gebruiksvriendelijk, snel

Geschreven voor: Huawei P20 / 128 GB /

Ik was niet onder de indruk van de nieuwste Samsungs. Specificaties vd Huawei zijn beter. Accu, camera. De P20 heeft grote opslag 120 gb. Hij is snel en gebruiksvriendelijk. Krijg ook nog free earbuds!

Pluspunten

• Snel
  • Gebruiksvriendelijk
  • Goede camera
  • Goede accu

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Kevin 30-05-2018

Fijn toestel met voldoende mogelijkheden

Geschreven voor: Huawei P20 / 128 GB /

Heb deze telefoon nu een aantal weken in mijn bezig en hij bevalt me prima, hij voelt degelijk in de hand aan, de batterij gaat zeker 2 dagen mee voor ik hem op hoef te laden, maar als hij dan eenmaal leeg is is hij door zijn USB C aansluiting zo weer op volle sterkte. enige minpuntje vind ik is dat de camera iets uitsteekt waardoor het toestel zonder hoesje niet mooi vlak ligt.

Pluspunten

• voelt degelijk aan
  • mooi scherm
  • accu gaat lang mee
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• camera steekt uit waardoor achterkant niet vlak is

Ed. 30-05-2018

1wordt topper.

Hallo,
Het is een keuze die je maakt.
Heb jaren Samsung gehad maar word niet meer erg ge update.
En HUAWEI P20 is echt een toestel die ik graag heb om hem te gebruiken en er
staat echt alles op wat je nodig heb en kwaliteit is ook lekker meegenomen standard
wat er al in zit in je telefoon.
Kan alles wel op noemen maar als je een HUAWEI heb wil je niets anders meer
in ieder geval IK wel.
Echt een toppertje .

Pluspunten

• snelheid
  • batterij
  • enz, enz.
  • prijs

Minpunten

• als je het niet doe.

Famke33 30-05-2018

Huawei P20 Blauw: Waar voor je geld, goede prestaties

Geschreven voor: Huawei P20 / 128 GB /

De Huawei P20 blauwe uitvoering.

Heel wat anders als mijn vorige toestel LG g4 maar wat een verschil!
Huawei heeft een hele ontwikkeling doorgemaakt van eerst simpele budged telefoon en huismerk van de kijkshop tot een zweer krachtig toestel die helemaal meedoet op de smartphone markt.
Dit kun je zeker merken!

Deze smartphone heb ik aangeschaft in combinatie met verlengen mobiel abonnement.
Vanuit mijn provider kon ik bij dit toestel een aanbetaling doen en hoefde ik niet het hele bedrag in een keer te betalen.
Los kost toestel nu gemiddeld €630

Bij openen van de doos zit er een snellader bij en een hoesje.
Deze snellader is ook echt een snellader.
Zo kom je dus nooit met lege accu te staan.

De telefoon is makkelijk in gebruik.
Goed in te stellen naar eigen wensen.
Mooi startscherm.
Als je niet alle apps op je scherm wilt,
Bij instellingen kun je dit makkelijk veranderen.
Je kan scherm instellen met oogcomfort, warme en koude kleuren. De functie blauw licht filteren ziet er ook op. Dit vind ik erg prettig.
De telefoon geeft zelf ook tips met instellen van deze telefoon.

Uitgebreide camera's met veel opties. Bijvoorbeeld portret foto met voorgrond scherp achtergrond wazig . Blurr effect
Gaat ook automatisch op portret foto een slimme camera.
Glimlach herkenning kun je aanzetten zodra iemand lacht en camera staat aan maakt toestel een foto.

Het is dan ook een AIO Toestel.

Het toetsenbord SwiftKey kun je naar eigen wensen instellen het kan je typegedrag onthouden. Ook veel gebruikte woorden. Natuurlijk kan deze functie dit uitgezet worden.
Wat zwaardere spellen uit playstore draaien hier ook goed op. Laden gaat wat sneller.

Pluspunt De huawai heeft momenteel een actie dat je draadloze oordopjes kunt aanvragen tot 30 juni.

Kortom zeer goed toestel zeer aan te raden.

Pluspunten

• Mooi helder scherm
  • Glimlach herkenning bij camera opties
  • Free earbuds twv €159 tot 30 juni aan te vragen
  • Goede cameras

Minpunten

• Er kan geen sd kaart geplaatst worden

Joost 30-05-2018

P20: top toestel, groot scherm, scherpe foto’s

Geschreven voor: Huawei P20 / 128 GB /

Ben na ruim 10 jaar Apple overgestapt op Huawei. Super prijs-kwaliteit-verhouding! Groot scherm, scherpe foto’s etc. Ben zeer tevreden! Jammer alleen dat tijdens WhatsAppen ik veelvuldig op de onderste knoppen druk, waardoor m’n bericht veelvuldig wordt onderbroken. But that’s it!

Pluspunten

• Groot scherm
  • Scherpe foto’s
  • Super prijs-kwaliteit-verhouding

Minpunten

• Onderste knoppen veelvuldig onnodig ingedrukt

Git 30-05-2018

Goed grote scherm, lange accu duur, mooie foto's.

Geschreven voor: Huawei P20 / 128 GB /

Ik heb deze telefoon gekozen, omdat ik iets nieuws wou en deze telefoon sprak mij heel erg aan. Ik ben te vrede met deze keuze. De mooie beeld kwaliteit en dan ook nog de foto camera, daar ben ik helemaal te vrede over. top foto's. De grote geheugen is ook heel fijn.
Echt een aan rader.

Pluspunten

• Camara
  • Geheugen
  • Mooi beeld
  • Mooi geluid
  • Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• Niet waterdicht

Sral5 29-05-2018

Fijne smartphone

Geschreven voor: Huawei P20 / 128 GB /

Een fijne smartphone, razend snel en een schoon ogend design. Met deze telefoon heeft Huawei absoluut laten zien dat high-end smartphones betaalbaar en goed kunnen zijn.

Na meerdere smartphonemerken te hebben gebruikt, biedt. Huawei een fijne en handelbare smartphone. De smartphone is van vrijwel alle gebruiksgemakken voorzien. Softwarematig, maar ook hardwarematig!

Pluspunten

• Body en display
  • Stijl en design
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Geen aux, wel FreeBuds

vHemert 29-05-2018

Getuige zijn van een ongekende schoonheid.

Geschreven voor: Huawei P20 / 128 GB /

Wat is een fototoestel te vaak een ongemakkelijk ding. Met de P20 de smartphone gevonden, waar ik mooiere foto's meemaak dan mijn geavanceerde fotocamera. Daarom breek ik mijn lans voor deze P20 een pareltje met een gouden rand onder de smartphones!

Pluspunten

• Onbeschrijflijk mooie foto's.
  • Heerlijk om mee te "werken".

Minpunten

• geen.
  • nog nier gevonden.

Melanie 29-05-2018

Hele goede accu en mooi beeldscherm

Geschreven voor: Huawei P20 / 128 GB /

Wat heel erg fijn is van de telefoon is dat je voor een hele mooie prijs veel specificaties krijgt.
Zo heeft deze telefoon een super fijne accu (met mijn intensieve gebruik gaat hij 1-2 dagen mee), maakt hij mooie foto's, is hij zeer snel, en is hij heel erg gebruiksvriendelijk ook voor mensen die voor het eerst een smartphone zouden kopen.
De telefoon heeft een groot beeldscherm en t is erg mooi dat deze een notch bevat! Iets wat het een hele mooie telefoon maakt.

Pluspunten

• Accu
  • Camera

leon 29-05-2018

all-round sterke telefoon

Geschreven voor: Huawei P20 / 128 GB /

Ik heb momenteel de huawei p20 2 weken en elke dag blijf ik me weer verbazen over de goede kwaliteit van het toestel. Het eerste wat me opviel was de hoge snelheid van de telefoon, het is me tot nu toe niet gelukt om de telefoon te laten stotteren. Het tweede wat me opviel was hoe goed de gezichtsherkenning werkt, het werkt ook prima in het donker of als er nog een gezicht in de buurt aanwezig is. De camera maakt prima stabiele fotos en heeft een prima nachtmode waarmee je heldere fotos kan maken met minimaal licht. Tot slot het design. De telefoon ligt lekker in de hand en de vingerscanner aan de voorkant zorgt ervoor dat de telefoon makkelijk te unlocken is als die op een tafel of bureau ligt. Het nadeel van het design is echter wel dat de aan/uit knop erg dicht op de volume knop zit, dit zorgt voor irritatie.

Pluspunten

• accuduur
  • gezichtsherkenning
  • camera
  • snelheid

Minpunten

• plaatsing van knoppen

Margreet 29-05-2018

Huawei p20

Prima grote,

Altijd Samsung gehad. Deze doet er niet voor onder.. En is nog een stuk goedkoper ook. Beste aankoop wat ik had kunnen doen

Pluspunten

• Grote
  • Prijs
  • Snelheid
  • Camera

Cas 29-05-2018

Prachtige foto's

Geschreven voor: Huawei P20 / 128 GB /

Geweldige telefoon, super snel en top accuduur en met de camera maakt zelfs een leek als ik prachtige foto's. Daarbij was het overzetten van mijn gegevens van mijn vorige telefoon zo gepiept.

Pluspunten

• Camera
  • Accuduur
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Net iets wat groot voor in je broekzak