Xiaomi Redmi 6 64 GB / zwart / (dualsim)

Xiaomi Mi A1 64 GB / zwart / (dualsim)

Xiaomi Mi A1 64 GB / zwart / (dualsim)
8,5 (2)

Xiaomi Redmi Note 5 64 GB / zwart / (dualsim)

Xiaomi Redmi Note 5 64 GB / zwart / (dualsim)

Xiaomi Redmi Note 5 64 GB / goud / (dualsim)

Xiaomi Redmi Note 5 64 GB / goud / (dualsim)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Xiaomi Redmi 6 64 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

bert 19-10-2018

Superfijne smartphone

Geschreven voor: Xiaomi Redmi 6 32 GB / grijs / (dualsim)

Héél véél waar voor je geld, dat is de Xiaomi Redmi 6. Hij loopt net zo gesmeerd als een €300 apparaat, en dat komt door de octa core processor Mediatek MT6762 Helio P22. De processor wordt absoluut niet warm en investeerd al zn kracht in rekenwerk, wat hij heel goed doet. De batterij is helemaal geweldig, ik kan er 2 dagen mee doen, waarbij ik best veel online ben. Mi heeft Android aangepast voor deze telefoon, in MIUI. Er zit o.a. een fijne bestandenopruimer op die je telefoon lekker leeg houdt. Apps die je niet gebruikt kun je uitschakelen, maar niet op de manier zoals dat gewoonlijk gaat. Ga naar Playstore Help en feedback Delete or disable apps, dan wijst het zich vanzelf. Het schermpje en de camera's voldoen ook prima voor normaal gebruik, en social media, maar niet voor degenen die professioneel publiceren. Het geluid is ook opvallend goed, mooi vol. Mensen verstaan je prima aan de andere kant van de lijn. Onderaan zit een menutje waarmee je snel wisselt van scherm en apps kan sluiten. Gboard van Google werkt niet fijn als toetsenbord. Ik heb Classic Keyboard geinstalleerd, en die reageert wel snel.

Pluspunten

• budgetphone
  • zeer goede batterij
  • goed geluid
  • snelle nieuwe ontworpen processor
  • wordt niet warm

Minpunten

• Gboard reageert wat traag

Marjolein 22-01-2019

Prima toestel

Geschreven voor: Xiaomi Redmi 6 32 GB / zwart / (dualsim)

Een prima toestel voor een mooie prijs.

Ik koos bewust voor dit lichtgewicht met relatief kleine afmetingen, zodat het vlot in mijn broekzak past. De meeste toestellen hebben tegenwoordig een groter formaat, wat ik persoonlijk minder handig vind.
Dit toestel ligt ook prima in de hand. Persoonlijk moet ik wel nog wat wennen aan de metalen cover. Deze is mooi en strak, maar ik heb soms het gevoel dat het een beetje glijdt in de hand. Ik kocht meteen een screenprotector, maar overweeg ook nog een siliconen achterkant aan te schaffen. Op zich is dat niet echt nodig, maar ik ben het zo gewoon van mijn vorige toestel.

Grootste pluspunt van dit toestel vind ik de batterij. Bij intensief gebruik gaat hij anderhalve dag mee, anders van 's morgens tot de dag erna 's avonds. Gedaan met vrezen dat ik de avond niet haal aangezien mijn powerbank weer ergens slingert.

Alle apps konden eenvoudig binnengehaald worden via mijn googleprofiel, waardoor ik op een half uurtje het hele toestel al naar mijn zin had georganiseerd.
Ook de camera verdient zeker een positieve vermelding. Ontgrendeling via vingerherkenning vind ik een leuke extra. Het gaat snel en is veiliger. Een code geef je zo vaak in, dat je omgeving ze al snel kent.

Dit merk was mij tot voor kort onbekend, maar ik ben erg positief. Ik heb nog geen moment spijt gehad van mijn aankoop. Een echte aanrader voor een zeer schappelijke prijs!

Pluspunten

• Formaat
  • Heldere kleuren
  • Batterij
  • Vingerherkenning
  • Camera

Frans 02-06-2019

Prachtig toestel

Geschreven voor: Xiaomi Redmi 6 32 GB / zwart / (dualsim)

Sinds een week in bezit. Oogt op eerste gezicht als een duur toestel. Werkt perfect, maakt mooie foto's, accu gaat lang mee zeker 2-3 dagen bij normaal gebruik. Na wat zoeken en puzzelen vind je heel wat mogelijkheden en functies, ook makkelijke en snelle functies, hetgeen bediening alleen maar makkelijker maakt.
Echt klasse toestel voor dat geld zeker, doet denk ik niet onder voor duurdere modellen, tenminste tot nu toe.

Pluspunten

• grootte beeldscherm
  • accuduur
  • bediening
  • foto's goed
  • ligt goed in de hand

Frans 31-05-2019

Mooi goed toestel voor die prijs

Geschreven voor: Xiaomi Redmi 6 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik zocht goed en niet duur toestel waar ik mee bereikbaar was.
Mooi toestel, op eerste gezicht zou je zeggen een van de duurdere klasse. Voldoet voor mij prima, bellen appen sms en een beetje surfen. Accu gaat lang mee, mooi groot scherm. Na wat puzzelen en instelling wijzigen en te veel verwijderen perfect in bediening.

Pluspunten

• ligt goed in de hand
  • groot helder scherm
  • goede accuduur
  • makkelijk bedienbaar

Minpunten

• nog geen