Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / goud / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / goud / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Jarno S 27-11-2018

goede prijs kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / goud / (dualsim)

ik zocht een smartphone die goede prestaties leverde voor een lage prijs. en kwam toen uit op dit toestel. het is een goede smartphone met een mooi design. de batterij had wel iets beter gekund.

Peer 07-11-2018

Gewoon goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / goud / (dualsim)

Ik heb de telefoon een aantal weken geleden besteld. Hij is gewoon goed: goede camera, snelle processor, mooi uiterlijk. Het enige minpuntje is dat het iets te groot is en dat de accu maar een dag meegaat.

Old John 05-12-2018

Groot, hoge kwaliteit scherm.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / zwart / (dualsim)

Oude S3 werd onbetrouwbaar. Nieuwe A7 gekocht. Wat een schitterend slanke smartphone. Niet alleen het scherm is groot (6") maar ook het interne geheugen (64gb). Schermkwaliteit is van superioriteit. Werkt voor mijn toepassingen, zeer snel en accu-capaciteit garandeert een langdurig gebruik. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer gunstig. Ben uitermate tevreden.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Zeer plat model
  • goede accuduur
  • intuïtieve knoppen
  • maakt schitterende foto's

Minpunten

• mist usb-c (?)

Nico H 03-12-2018

Geen spijt van!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / goud / (dualsim)

De Galaxy A7 een paar dagen in huis en hij overtreft mijn stoutste verwachtingen.
ben zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Dit toestel biedt alles wat ik nodig heb en meer. Het scherm is superscherp en de kleuren fantastisch. Ben ook zeer tevreden over de camera's. Absoluut top in dit prijssegment. Eigenlijk heb ik meer gekocht dan ik had verwacht. Een aanrader dus!

Larisalrs 03-12-2018

geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / goud / (dualsim)

Ik hen deze telefoon op 2 dec 2018 gekocht, hij ziet er goed uit, groot scherm, maakt mooie fotos. ik ben echt blij met mijn nieuwe telefoon!

Anoniem 02-12-2018

Zeer fijne mobiel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / goud / (dualsim)

De galaxy A7 heb ik afgelopen november gekocht en is tot nu toe er fijn om te hebben. De mobiel is zeer snel en heeft een goede batterij. Let er wel op dat hij redelijk groot is, daar moet je van houden. Hij is lastig met één hand te bedienen.

Maarley 01-12-2018

Mooi helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / goud / (dualsim)

Heerlijk toestel, fijn groot, heerlijk om mails op te doen. Zou geen kleinere meer willen. Helaas loopt mijn A7 wel vaak vast als ik veel apps heb geopend. Ook al verwijder ik de geschiedenis, dan toch opnieuw opstarten

Mannie 30-11-2018

Wanneer krijg ik een android update?

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / goud / (dualsim)

Ik ben al een hele tijd blijnmet mijn Galaxy A7. Alleen vraag ik me af wanneer ik een Android krijg voor mijn telefoon. Ik check regelmatig op update maar heb nog steeds versie 6.0.1. Andere types samsungs in mijn omgeving hebbennde updates wel gehad.

Anoniem 30-11-2018

Heel erg betrouwbare A7 geen gekke dingen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / goud / (dualsim)

Heb de A7 nu ongeveer drie jaar en bevalt prima nog geen gekke dingen gehad prima in gebruik goede grote

Anoniem 30-11-2018

Heerlijke telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / goud / (dualsim)

Had de s5 maar die ging stuk nu heb ik de a7 die is geweldig in gebruik en ben hier erg tevreden over....

Dalton66 26-11-2018

Zo jammer van die glazen achterkant.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / goud / (dualsim)

Zeer mooi, snel, uitgebreid, glanzend en spekglad toestel.
Over het hele apparaat zeer tevreden met 1 uitzondering.
De glazen achterkant is zo spek glad en kwetsbaar dat het toestel in no time uit je klauwen valt en er een ster in de glazen achterkant zit. Welke gup verzint zoiets. Had hem net als mijn vorige toestel, de A5 (2016), van aluminium gemaakt.
Een toestel moet degelijk zijn, ook zonder hoesje.

Perous77 25-11-2018

Ligt lekker in de hand

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / goud / (dualsim)

Mooi slank toestel, meerdere opties om je gsm te beveiligen waarvan de vingerscan toch wel het handigst is. Snel switchen tussen de pagina's is a piece of cake. Lange accuduur en hij maakt loepzuivere foto's bij elke lichtbron. En niet te vergeten...de grote opslag is geweldig te noemen.

Stijn56 24-11-2018

Top apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / goud / (dualsim)

Zelf vind ik deze telefoon een echte aanrader. Hij werkt super en met de 3 camera's maak je altijd een mooie foto!

rvanhenten 19-10-2018

Super telefoon voor een super prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / goud / (dualsim)

Paar dagen geleden besteld hier direct van samsung. snelle levering en goed ingepakt. meteen aangezet en kunnen gebruiken, een heel verschil met mijn andere telefoon die een chinese android is. super vlotte telefoon en zeker iets die ik zou aanbevelen aan andere. al helemaal voor deze prijs.