Xiaomi Mi 8 64 GB / blauw / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Xiaomi Mi 8 64 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

H.Hlards 10-02-2019

Een week in bezit.. Perfecte kwaliteit prijs verhouding

Geschreven voor: Xiaomi Mi 8 64 GB / zwart / (dualsim)

Een week de Xiaomi M8 in bezit, nadat ik voor mijn Samsung Note 5 van bijna 3 jaar oud geen updates meer kreeg.
Heb dit toestel gekocht vanwege prijs kwaliteit verhouding. Ook is deze voorzien van de razendsnelle "Qualcomm Snapdragon 845" Chipset die normaal in toestel van 500 - 700 wordt gebruikt, maar er zijn meer redenen...

De dubbele 12MP camera aan de achterkant komt van Sony, omdat deze fabrikant uitstekende camera's bouwt en tevens de uitvinder is van de CCD beeld opname chip. ( Charge Coupled Device ).
Dit is exact dezelfde camera als die in de duurste Apple 10 serie wordt gebruikt maar die voor 900 / 1200 Euro wordt verkocht.... Deze Xiaomi M8 kost tussen de 325 en 355 Euro !!

Ook het OLED / AMULED display is identiek als dat van Apple en komt van Samsung's zelfde lopende band.
Deze fabrikant heeft altijd als eerste de nieuwste know how / technologie in huis heeft en zich al lang bewezen heeft op dat gebied.

De front camera heeft maar liefst 20 MP en maakt haarscherpe Selfies en heeft daardoor vele toepassing mogelijkheden.
Een dubbele simkaarthouder voor een tweede simkaart of geheugen uitbreiding.
Razend snelle goedwerkende vingerprintscanner aan de achterkant.
Vormgeving is perfect en doet niet onder aan de veel duurdere toestellen.

Verder is deze telefoon voorzien van het snel opkomende Google "Android One" besturings systeem waardoor bediening uiterst makkelijk wordt door het weglaten van onnodige onoverzichtelijke Apps en toeters en bellen.

Deze Xiaomi M8 wordt geleverd met een mooie gratis beschermhoes die totaal niet opvalt maar zijn werk uitstekend doet.
Wordt geleverd met 32 GB met 6 GB intern geheugen, of 64 GB en met 8 GB Ram intern geheugen.
Met SD kaart nog verder uit te breiden.
Voor mij een perfecte aankoop en houd nog geld over voor de zomervakantie..
Groeten van een techneut.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit verhouding
  • Erg snel !!
  • Tot drie jaar lang updates
  • Googles Android One eenvoudige besturing.
  • Onnodige Apps zijn allemaal te verwijderen

Minpunten

• Kan ik niet bedenken.