Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud - Reviews

Opslag
32 GB opslag
Besturingssysteem
Android 7.1.1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud op Kieskeurig.nl.

Iris 31-01-2018

Niet erg blij

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud

Ik ben al zo'n 7 jaar tevreden Samsung gebruiker. Helaas is dit veranderd sinds ik de Samsung Galaxy A8 heb gekocht. Ten eerste kan ik bijna nooit verbinden met mijn wifi- netwerk thuis, dan krijg ik de melding: internet misschien niet beschikbaar. Hierdoor heb ik nu al 2 weken mijn computer 24 uur per dag aan staan, omdat de telefoon wel met de hotspot van mijn computer kan verbinden en ik wil graag altijd bereikbaar zijn. Dit is natuurlijk niet erg goed voor mijn computer. Ten tweede doet de vingerafdruksensor het ook vaak niet. Ik heb dan geen vettige vingers en de sensor ik ook gewoon schoon, maar ik krijg steeds de melding: veeg over de vingerafdruksensor en probeer opnieuw. Dit doe ik dan maar dan werkt het nog steeds niet. Als laatste doet de lader het ook maar half. Bijna altijd als ik de lader in mijn telefoon plug krijg ik de melding: zorg dat de lader correct is aangesloten. Gebruik de oplader die u bij het apparaat hebt ontvangen. Ik heb hierbij altijd de lader correct aangesloten, en ik gebruik ook gewoon de lader die ik bij het toestel heb gekregen. Ik vind dit allemaal heel erg jammer omdat ik voor deze telefoon al een lange tijd een zeer tevreden gebruiker was van Samsung.

Henk2000 29-11-2018

Top smartphone voor deze prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud

Ik heb de A8 ongeveer een maand geleden gekocht en heb nog geen moment spijt gehad. Deze smartphone heeft alles wat je nodig hebt, van een goeie camera tot een batterij die makkelijk een dag meegaat met intensief gebruik. Ik raad deze mobiel zeker aan omdat het een super goeie mobiel is voor een zeer lage prijs.

Marissa 24-11-2018

Prima fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud

Fijne telefoon! Doet niet veel onder aan premium telefoon zoals mijn vorige galaxy S7! Werkt prima en snel! goede batterijduur, makkelijk in gebruik, mooi design, prima foto's, met front-camera matig scherp als je in zoomt, met selfie camera hele mooie foto's. alles is ook in te stellen om meer professionele foto's te kunnen maken. Ik ben er blij mee!

Pluspunten

• Selfiecamera
  • Water en stofdicht
  • Alles wat je nodig hebt

Minpunten

• Scherpte frontcamera

Anoniem 18-08-2018

Mooi toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud

Mooi apparaat alleen mijn apps blijven afsluiten sinds de nieuwste update... en ik krijg een rare melding tijdens het spelen van spelletjes.. enig idee hoe ik dit kan oplossen...?

Robert5800 29-05-2018

Voelt als een premium telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud

Erg blij met dit toestel. Het is snel, krachtig en het kan tegen wat water. De vingerafdruk en gezicht scanner werken prima. Mijn enige nadeel: als je bijvoorbeeld een YouTube video kijkt die 16:9 Beeldverhouding heeft, krijg je of zwarte balken aan de zijkant of je kunt inzoomen maar dan valt een deel van het beeld weg. Over het algemeen ben ik er erg tevreden over.

marina 25-05-2018

Bijna High end telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud

Ik heb hem nu een paar weken gebruikt,de vingerafdrukscanner werkt gelijk, altijd ook als ik natte of vette vingers heb,het scherm is beeldschoon,hij werkt snel en de kleuren zien er geweldig uit, hij heeft een dubbele frontcamera ,hij heeft always on display, dus je hoeft nooit je scherm te ontgrendelen als je de tijd wil weten.Hij is waterdicht en het allerbelangrijkste voor mij, hij krijgt elke maand beveiligings updates! Hij is ook al flink in prijs gezakt, voor mij een perfecte telefoon.

B de Vries 07-05-2018

Redelijk toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud

Niet veel verschil qua vooruitgang met mijn oude Samsung S5. Ik ben blij deze bewaard te hebben, ik overweeg zelfs om deze weer in gebruik te nemen. Heeft voor mij een prettiger gebruikersgemak. Camera van de A8 vind ik zelfs slecht. Veel moeite met scherpstellen. Haalt het niet met de camera van de Samsung S5, die moeiteloos zowel van ver als dichtbij scherpstelt en daarmee juist de meest prachtige foto's maakt.

Marc 06-02-2018

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud

Ik heb de telefoon nu 1 week en ben zeer tevreden.

Vingerscanner werkt perfect en de plek is ook fijn. Beter dan bij de S8. Toestel is super snel dankzij ruim RAM geheugen (4gb). Scherm heel mooi en scherp.

Maakt ook goede foto's voor een midrange toestel. Vooral selfies dankzij dubbele front camera.

Werkt gewoon erg goed.

Minpunt? Nog niet laatste Android versie.