Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim) - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Ron Kremer 08-03-2019

fantastisch toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

prachtig toestel met ongekende mogelijkheden, super snel, goed formaat de s pen doet goed zijn werk, deze telefoon in een must have

JM Hendriksen 25-02-2019

Samsung Note 9, een koning der titanen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Vanaf het moment dat dit toestel in handen hebt, weet je het zeker. Dit is een absolute winnaar. Komende van de Samsung S7, kan ik alle meerdwaarde van de Note 9 enorm waarderen en dat zijn er nogal wat.

Omdat mensen vaak alleen het laatste onthouden, begin ik gelijk maar met de minpunten. Dat zijn er een paar.
- groot
-duur

Mooi! Nu we dat hebben gehad, kunnen we verder met de pluspunten.

En dat zijn er meer.

Allereerst viel mij de degelijkheid van het toestel op, een stevige grip en een fantastisch scherm. Zelfs als het uit staat. Ik ben ooit begonnen met de Samsung S6 edge en destijds was ik niet kapot van het infinity display en bij de S7 ben ik daar dan ook vanaf gestapt. Nu echter bij de Note 9 vind ik het wel prettig, want wat een prachtig "oneindig" scherm lijkt het!

Ik heb gekozen voor de diep donkerblauwe kleur, welke de telefoon een luxe uitstraling geeft. Bij mij verdwijnt hij gelijk in een hoesje, want beschadigen wil ik 'm niet. Daar is hij gewoonweg te mooi voor.

De knoppen voelen solide en werken naar behoren, wel jammer vind ik de bixby knop. Die is wat onhandig geplaatst en druk je nog wel eens per ongeluk in. Aangezien ik bixby niet gebruik, kan dat nog wel eens vervelend zijn. Gelukkig gebeurt dat niet al te vaak.

Natuurlijk is er de welbekende Stylus, iets waarvan ik eerst dacht dat het een leuke gimmick zou zijn. Maar de handigheid ervan zag ik al snel in. Selfies maken op afstand, je camera bedienen op afstand - fantastisch! Eindelijk sta ik zelf ook op de foto. De batterij duur van het pennetje is wel kort, pakweg 20-30 minuten, maar is snel weer op te laden door hem even terug te zetten in je toestel .

De camera's heeft Samsung netjes weggewerkt en doen geen afbreuk aan het fantastische design. Ik heb een luxe hoesje om mijn telefoon, met kaarthouder en extra vakjes. Deze stevig en wat dikker en ik kan daarom wat lastiger bij de vingerscanner komen. Wel werkt deze uitstekend en herkent deze mijn vinger al bij de minste aanraking.

Het overzetten van de S7 naar de Note 9 heb ik met de meegeleverde app gedaan en verliep vlekkeloos. Alle fotos en instellingen kwamen direct over en wat ik niet mee wou nemen, kon ik ook achterwege laten. Ik kon dus direct met het toestel aan de slag.

Ik werd verwelkomd door Android Oreo en kreeg gelijk de update naar Android Pie voorgeschoteld. Deze upgrade duurde een klein half uurtje, maar daarna stond de nieuwste versie op mijn Note 9. Wat een genot, wat een beeld.

Ik heb hem nu bijna een maand in gebruik en durf bijna met zekerheid te zeggen dat ik niet meer anders dan een Note wil. Juist, ik ben een fanboy geworden!

De batterijtijd verbaast mij nog het meest. Ik gebruik de telefoon best intensief. Ik stream op youtube/twitch, maak veel foto's, social media gebruik ik erg veel, mijn gezondheid hou ik bij, ik deel veel op de welbekende apps (insta,whatsapp,etc), in het kort ik gebruik hem best heel intensief en mijn Note weet het net geen 48u vol te houden. Bijzonder! Opladen kan zowel via de bekabeling (USB-C) als draadloos en duurt nog geen 2 uur om van 0 naar 100% vol te gaan. Ik hoef mijn telefoon niet meer 's-nachts eindeloos aan de lader te hebben dus! De batterij gaat nu dus nog langer mee, hoera!

Ik wandel veel met mijn hond buiten in het bos en mag daar graag plaatjes en filmpjes van maken. Ik keek mijn ogen uit toen ik mijn eerste filmpje terugkeek. Het dynamische beeld was fantastisch en ik had helemaal niets aan de instellingen gedaan. Foto's zijn even zo goed, maar ik had ook niet anders verwacht.

Ik heb voordat ik dit toestel ging aanschaffen een aantal andere toestellen in de overweging genomen, maar ik ben zo blij met mijn besluit. Die toestellen had dit nooit kunnen toppen.

Om nog even op de kernwaarden terug te komen:
Functies: 5 sterren, want die zijn er bijna onbeperkt. 5 Sterren
Prestaties: Vlot, snel, mooi, met alles. 5 Sterren
Design: Is persoonlijk, maar ik hou ervan. 5 Sterren
Prijs/kwaliteit: Hier is altijd ruimte voor verbetering, daarom 4 sterren.

Wat een paradepaardje!

Kan je hem betalen en vind je het grote formaat geen probleem?

Dan is dit ook een toestel voor jou.

Martijnp 28-10-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Vind het een erg fijne telefoon ook omdat het scherm zo mooi groot is en het geluid is top door de dolby audio ik ben er erg blij mee

Paulh 23-10-2019

Vertrouwde note

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Nu twee maanden in bezit en is supersnel, prachtig scherm en met de originele Samsung hoes helemaal perfect

Anoniem 11-10-2019

Geweldig ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Geweldig apparaat voor de iets oudere medemens omdat je er boodschappen op kunt schrijven en notities en afspraken enz

Anoniem 08-10-2019

Veelzijdig, snel en efficient.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

De Note 9 is zo veelzijdig, snel en efficient dat de laptop, de tablet en de fotocamera de deur uit kunnen. Na een jaar met de Note 9 te hebben gewerkt heb ik bovenstaande apparaten niet meer gebruikt. Had wel altijd alles mee op vakantie om toch altijd en overal mijn werk te kunnen doen echter blijkt telkens dat ik alles met de Note 9 kan regelen en de andere apparaten niet gebruik. Kortom: TOP!!!

Anoniem 04-10-2019

Groot beeld en fijn dat er een pen bij zit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu bijna een jaar en ik ben er echt heel blij mee vooral de pen is fijn in gebruikt

Anoniem 02-10-2019

Camera beeld pennetje

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Goeie kamera werkt snel mooi beeld het pennetje is handig en de gezichs Herkenning doet het goed en vinger afdruk

ThomasG 01-10-2019

Een aanrader voor de werker op de telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb de galaxy note 9 al een aantal maanden en ik moet zeggen dat ik er uiterst tevreden over ben. Ik was van een redelijk simpele telefoon overgestapt en was op zoek naar iets waar ik meer op kon werken en me geen zorgen om hoefde te maken wat betreft werkgeheugen en snelheid. Kortom: iets krachtigs. De Note 9 is precies dat; het werkt uitermate prettig, ik heb nooit een lege batterij gehad en ik kan zo maar doorgaan. De reden dat ik het een 4/5 geef is omdat het wennen aan het ecosysteem nogal een taak is maar ik durf te wedden dat ik na nog een tijd het waarschijnlijk wel 5/5 zou geven. Een echte aanrader dus.

Woutery 30-09-2019

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik gebruik de note 9 nu al een tijdje.
Hij werkt top.
Batterij gaat lang mee, de adaptive fast charge doet ook goed zijn ding.
Hij draait meeste spellen zoals fortnite perfect. Kortom gewoon een top telefoon voor betaalbare prijs

Dennis1968 28-09-2019

Zeer vriendelijk in de bediening

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb dit toestel al meer dan een jaar..
Eigenlijk nooit problemen ondervonden.
Eventuele vragen zijn ook makkelijk terug te vinden via Samsung

MichelleV93 28-09-2019

Supersterke en kwalitatief goede telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Naar mijn idee is de Samsung Note 9 ontzettend sterk en (bijna) niet kapot te krijgen. Dit in combinatie met een hele goede camera en veel opslag. Mede hierdoor laadt alles ook heel snel. Ik gebruik hem voor alles: foto's, opslag, zakelijke doeleinden en allerlei ondersteunende apps. Voor zowel prive als zakelijk gebruik een zeer fijne telefoon!

Anoniem 27-09-2019

Een hele complete en geweldige daily companion!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Recentelijk in het bezit gekomen van mijn Galaxy Note9 en ik ben helemaal in mijn nopjes met dit top toestel. Ik ben een stuk productiever en daarnaast kan ik alles bewerkstelligen met mijn Note9!

Anoniem 27-09-2019

Uitstekende telefoon met een handig pennetje!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb deze telefoon 2 maanden in bezit en ik ben uiterst tevreden! De waterdichtheid, grote batterij, goede camera's en vooral het handige pennetje geven mij een fijne gebruikerservaring. Ik kan iedereen die niet bang is voor een grote telefoon deze telefoon aanraden! Het werken met het pennetje werkt erg therapeutisch als je thuis op de bank zit :)

Lptje 25-09-2019

Zeer snel en mooi design!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb de Samsung Galaxy note 9 nu 2 maanden in gebruik en t voelt als thuiskomen.
De s pen is nog uitgebreider en preciezer dan zijn voorganger en ik ben zeer te spreken over t design van t toestel. Ook de batterijduur verbaast me. Hij gaat met intensief gebruik meer dan een dan mee, echt heel fijn! Top toestel dus

Sharonjadesharon 25-09-2019

Razend snel,vol mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb deze samsung note 9 gekocht omdat ik mijn Samsung S 10+ was verloren na net 3 weken.
Ben blij met mijn note 9 ook vanwege de s-pen maar ook omdat hij een geweldige vervanger is voor de s10 ben zeer te vreden

mmdanielm 24-09-2019

Zeer handig en elegant!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Het ontwerp is erg elegant en zonder notch voor het scherm, de S pen maak het verschillend tegen die anderen, ik heb de blauwe kleur met S pen geel!
De hardware is zeer krachtig en meer dan voldoende opslagruimte.
Bixby-knop is niet handig , Ik gebruik het nooit.
Ik waardeer dat het een koptelefoonuitgang hebt.
Batterijprestaties vind ik het leukst.
Beeldkwaliteit top! ¡AMOLED!
De cameraresultaten zijn verbluffend ook in het avond, ik werk met haar en ben ik zeer tevreden.

Voldoet aan het overschot met verwachtingen...

Noahvb 20-09-2019

Geweldige service en toestellen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb altijd een samsung toestel gehad onder andere de s6 edge , s8 ,s8+ note 9, en momenteel de s10+ en een galaxy watch active 2 . Ik koop al mijn gsm's bij jullie omdat jullie de beste software ,de snelste en beste toestellen hebben en een perfecte service . Ik kijk alvast uit naar de s11 :)

JeeJee 20-09-2019

Geweldige smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Fijne smartphone voor alles. Camera is top. De s- pen en de mogelijkheid om notities te maken zonder je telefoon aan te zetten is erg handig. Zeker zakelijk gezien en je niet altijd met een laptop wil slepen. Met deze batterij kun je rustig 24 uur vooruit! Helemaal top

Anoniem 13-09-2019

Een productie machine

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik had de note 9 vooral vanwege de pen, de performance en de batterij duur. De pen is ideaal voor het maken van notities en aantekeningen in pdf documenten. Multitasking werkt ook prima, enerzijds door de performance en anderzijds door het pennetje en de grootte van het scherm. De foto's die je met dit toestel maakt zijn goed maar vooral foto's tijdens minder licht halen niet de kwaliteit van andere high end toestellen in deze prijsklasse.