Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Samsung Galaxy Note8 64 GB / midnight black

Samsung Galaxy Note8 64 GB / midnight black

Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

• Staat Niet nieuw
Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)
9,6

Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)
9,6
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Ron Kremer 08-03-2019

fantastisch toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

prachtig toestel met ongekende mogelijkheden, super snel, goed formaat de s pen doet goed zijn werk, deze telefoon in een must have

Anoniem 07-01-2021

Goede Smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb deze note9 gekozen om zijn hoeveelheid van de batterij deze gaat 2 tot 3 keer zo lang mee, hiervoor had ik een note8 maar die was binnen een dag leeg nu heb ik de note9 die gaat sowieso 2 dagen mee zonder opladen, en de bediening van de note9 is ook erg mooi en eenvoudig, ik heb mijn note9 ook snel ingesteld naar mijn wensen dus ja wat zal ik zeggen neem de note9 zelf en kom er achter je zal er geen spijt van krijgen het is een super goede smartphone

Anoniem 04-01-2021

Goede kenmerken en specs

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Een top toestel makkelijk in gebruik en fijne pen functies om snel aantekeningen te maken en te schetsen. Ook superhandig dat je met de pen ook foto's kan maken. Enige min puntje wat ik nu gevonden heb is dat die af en toe vergrendelen en ik hem alleen met de pen kan ontgrendelen en bedienen.

Yusuf123 24-12-2020

Samsung galaxy note 9

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik vind de galaxy note 9 heel handig voor mijn werk ik kan het heel goed gebruiken voor mijn ontwerpen omdat het een goed werkende pen heeft en voldoende capaciteit heeft.

edgar54 07-12-2020

NOTE9 : Kan Niet Zonder - is mijn PA

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Gebruik hem intensief. Ben zeer tevreden op mijn NOTE9 512 Gb RAM. Ook het batterij management [groot: 4000mAh, een zwakte 4 jaar geleden] werkt zeer goed.
Beschouw de NOTE9 als de MercedesBenz van de SmartPhone markt. Lijkt detail: de back toets is alleen functioneel op Android, niet in apple!

Mellie90 04-12-2020

Geweldig in gebruik!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben heel tevreden met de Galaxy Note9. Ik lees veel op mijn mobiel (boeken, nieuws, wetenschappelijke artikelen, etc.). Daarom was een groot scherm een must. Daarnaast wilde ik een mobiel die gebruiksvriendelijk is en niet te zwaar in de hand. Ik heb al jaren een mobiel van Samsung (heb er ondertussen al 6 verschillende gehad), maar dit is de eerste keer dat ik een Note heb gekozen en ik ben super tevreden. Totaal geen spijt van!

Anoniem 24-11-2020

Fantastische beeldscherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

De samsung note 9 is in een woord fantastische van het design tot de praktische zaken maar dan voornamelijk de extra's! De pen! Ik raad jong en oud de samsung not aan

Debuurvrouw 18-11-2020

Niet duur voor zulke kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Enige nadeel die ik had was de android updates die niet werkte en na elke installatie opnieuw werden aangegeven. Verder heerlijke telefoon, mooi helder beeld, pennetje werkt erg fijn, camera is prima te doen ookal heb ik ze beter gezien. Veel opties om alles persoonlijk te maken zoals je het wilt. Niet traag, games spelen verloopt soepel. Een ander nadeel wat ik van andere veel heb gelezen is dat het pennetje er niet in bleef zitten en kapot ging en deze opnieuw moesten bestellen een aantal keer. Gelukkig nog geen last van gehad ookal heb ik hem nu pas nog 2 maanden. Notities maken ermee is erg gemakkelijk en ook vele opties voor. Lavendel kleur heb ik hem in besteld en is erg mooi en pretty. Zeker een aanrader.

Mattie 1960 22-09-2020

Hele fijne telefoon, snel en veel opslag. Top

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Helemaal tevreden. Het is alleen jammer dat de reparatie en een nieuw scherm zo duur zijn. Bij mij zit er een klein scheurtje in.

fcr9 21-09-2020

Vrijwel onbeperkte mogelijkheden!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik nam deze telefoon over van mijn zoon, die hem mij aanbood wegens overcompleet. Ik ben intussen een maand of wat verder en kom erachter dat de Note9 veel meer kan dan ik ooit zal gebruiken. Op alle fronten een winnaar.

marcel999 17-09-2020

Ja wel goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

ik heb hem nu 2jaar en ik merk dat hij het moeilijk krijgt. Jammer ik gebruik samsung all heel lang maar het lijkt wel of ze langzamere worden. Ik heb ook problemen met de touch schreen veder ben ik nog steeds blij en ga ik naar de note 20

Anoniem 16-09-2020

Groot scherm, zuivere camera met tal van opties

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Al heel wat notes gehad maar deze overtreft alles. Je kunt het zo gek niet bedenken of het zit erop. De S pen is een van mijn favoriete gadgets! Heerlijk om snel notities te maken of een fototje mee te schieten ! Verder maakt deze telefoon onwijs mooie foto's

Anoniem 16-09-2020

Personally I love the s-pen I can draw realy easy

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

I like the pointy of the phone but I don't like the color skeem, black is Boring, purple is girl ish
And bleu and yellow doesn't fit

koreangirl 30-08-2020

Top telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

De Samsung Note 9 is echt een super telefoon! De batterij duur is ongelofelijk lang en het laad ook nog eens super snel op! Ook is het waterproof! Het fijnste vind ik de note pen! Ik hoop dat ik er heel lang mee kan.

Diede53 16-08-2020

Geweldig voor games

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

het is een mooie grote telefoon.
Hij is heel erg snel.
Camera 's zijn perfect voor foto 's en video 's
De prijs is niet erg hoog voor zo'n goede telefoon.

Sjuh1993 11-08-2020

Maakt geweldig mooie foto's!!!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

beste smartphone ever!!!!! maakt hele mooie foto's en de spen is echt een must voor hrt malen van selfies!!

Annette6257 08-08-2020

Voor mij een fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

ik hoef bijna geen leesbril meer te gebruiken.
Formaat is perfect,
Ik heb geprobeerd een paar foto's toe te voegen maar bij deze beoordeling kon het niet want bestand was te groot .... jammer want het waren mooie foto's . Prima camera.

nottie2707 07-07-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

ik heb dit nu anderhalve maand in bezit en het is nog steeds grenzeloos, de mogelijkheden die je met dit apperaat heb, had hiervoor de edge 6, maar als ik zie wat dit apperaat allemaal kan ... en nog steeds heb ik niet alles ontdekt, dus het is zeker een aanrader, het is misschien niet de nieuwste versie, maar uiteindelijk wel een aanrader

MoneMoontje 29-06-2020

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb de telefoon nu 1 maand en ik ben er helemaal weg van elke dag ondervind je wel iets nieuws ik vind het er mooi uitzien en ik kan er heerlijk tv op kijken

Miquel 28-06-2020

Gaaf toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Sinds vorige maand gebruik ik de Note 9. Echt heel fijn toestel, ik had de S8+, nu dus de Note 9. Werkt snel, accu is beter, stabiele software. Soms een beetje onhandig door zijn grote, maar dat was een bewuste keuze. Zou wel fijn zijn als Android 10 erop kwam, maar helaas.