Fysic FM-9260 Senioren mobiele klaptelefoon 2.4� kleurendisplay FM radio en SOS functie Zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Fysic FM-9260 Senioren mobiele klaptelefoon 2.4� kleurendisplay FM radio en SOS functie Zwart op Kieskeurig.nl.

Claeysens 11-03-2019

Één eenvoudige, handige seniorentelefoon

Geschreven voor: Fysic FM-9260 Senioren mobiele klaptelefoon 2.4� kleurendisplay FM radio en SOS functie Zwart

Één kleine opklapbare gsm voor senioren. Dit toestel heeft me al vele kilometers bespaart. Voorheen altijd probleem van zodra men telefoon hanteerde ging hij af. Maar met dit toestel kan zelfs mijn pa van 82 overweg. Goed toestel, aanrader!

Pluspunten

• Klein en opklapbaar

Annelies Dunnewijk 06-02-2019

duidelijk en handig

Een duidelijke, goed in de hand liggende telefoon. Eenvoudig te gebruiken. Handig is het alarm en de zaklantaarn en de mogelijkheid om een foto te maken. Een aanrader voor iedere senior. Ik hoop dat ik er net zo lang mee zal doen als mijn vorige (10 jaar), die kon niet tegen de wasmachine!!!

Robert Claeys 21-10-2019

Fysic FM-9260 Duidelijk en compact

OK qua Prijs/Kwaliteit
Duidelijke tekens
Compact van behuizing
Eenvoud in gebruik
Prima product zonder tielantijntjes

Pluspunten

• Ingesteld met het blad uit de verpakking.
  • Dus makkelijke instelling.
  • Overzichtelijk menu

wat wordt bedoeld met weergavenaam ?? 03-05-2019

mooi scherm in kleur en duidelijk toetsenbord

gemakkelijk te bedienen en mooi grote toetsen.
Omdat het toestel open en dicht geklapt kan worden, zijn een groot scherm en een groot toetsenbord mogelijk, terwijl het toestel toch zeer compact en veilig meegenomen kan worden.

Pluspunten

• groot scherm in kleur
  • grote toetsen
  • compact mee te nemen
  • veilig door extra sos toets