Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

Opslag
256 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 145 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

Kees 19-03-2018

Kosten

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.
Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Devinio 04-10-2018

Perfecte telefoon

Geen minpunt op aan te merken. Alles is perfect, je verbaast veel mensen met het grote scherm, de goeie camera's, het mooie dolby atmos geluid...

Vetplantje 01-10-2018

Geweldige telefoon

Ik heb dit telefoon al ruim 6mnd in bezit en ben er nog steeds erg blij mee. Heb weinig op of aanmerkingen. Alleen vind ik het wel jammer dat de 360foto niet meer als optie is.

Gido 19-09-2018

Prima

Best prima, maar had er wel meer van verwacht. Hij lijkt kwa uiterlijk veel op de s8 en er is de laatste jaren niet echt heel veel veranderd.

Weldergirl 17-09-2018

Fijne telefoon

Ik ben ondanks dat de S9 niet tegen een stootje kan erg tevreden over de extra functie van de telefoon. Van de camera tot de het voorscherm zeer tevreden!

Natasja7 17-09-2018

Super telefoon!

Ik heb deze telefoon nu een maand en ben er zeer tevreden mee. Dew S9 ziet er niet alleen mooi uit, maar is ook krachtig en snel. Alleen maar pluspunten!

SanneMe 16-09-2018

Super telefoon

Na jaren overgestapt van iPhone naar Samsung. Nog geen moment spijt gehad. Eindelijk bevrijd van IOS. De camera is geweldig.

Patrik 16-09-2018

Goede telefoon, ram had iets meer mogen zijn.

Top toestel, wordt niet warm/heet tijdens zware games als pubg of guns of boom. Ram loopt soms wel richting einde met 400/500 over van de 4gb. Al met al een heerlijk toestel. Min punt ram zal naar 2 jaar aan de lage kant zijn en batterij had wel 4000milia mp mogen zijn. Al met al wel heel tevreden.

Jappie 13-09-2018

Geweldig toestel.

Ik ben zeer tevreden over het toestel,maar vind de accu echt slecht en zeker niet te vergelijken met de accu van de iphone X.

Narjiss 10-09-2018

Great!

Ik heb dit toestel vorige maand aangeschaft met een abonnement en ik ben zeer tevreden. Het toestel reageert erg snel en heeft leuke gadgets! Het voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. En de mooie paarse kleur is een mooie bonus ^^

Pferdtje 09-09-2018

Kappen met die Bixby knop

Fijne telefoon het niet hebben van een home knop went snel. De edge rand verbergt soms nog iets. Camera is geweldig! Soepel snel schitterende foto's. Filmen gaat perfect.

Alleen serieus die Bixby knop volledig overbodig vreselijk irritant ik praat niet tegen mn telefoon ik wil er niet tegen praten als ik info wil dan zoek ik het wel op ik kan me er meerdere keren per dag aan irriteren. Omdat die knop er op zit geen 5 sterren.
En weinig sterren voor de functies terwijl er echt wel super gave dingen op zitten die ik regelmatig gebruik.

Anoniem 09-09-2018

Goeie telefoon, slechte accu.

Ik heb deze telefoon nu een kleine twee maanden. Voor het eerst een samsung. Besturingssysteem was dus natuurlijk even wennen, maar bevalt me nu erg goed! De accu daarentegen valt me erg tegen. Zonder veel programma's te draaien gaat deze krap een dag mee. Als ik de telefoon licht gebruik dan komt deze de dag niet door zonder bij te laden.

Anoniem 09-09-2018

Geweldig

Ik heb de s9 ongeveer een maand, en bevalt mij enorm,
Prachtige camera
Snelle internet verbinding
Een fenomenaal scherm
Snelle telefoon
Intelligente scan werkt prima
Speakers klinken luid en mooi

Er is maar 1 nadeel
De batterij is prima, ik kom er een goede dag door met redelijk wat gebruik, maar het wordt wel krap, verder een fantastische telefoon

DiWa 07-09-2018

uitstekend

Heel tevreden.Doordat mijn andere telefoon plotseling de geest heeft gegeven wilde ik een andere telefoon aanschaffen. De verkoper van mediamarkt Heerhugowaard heeft mij prima heeft geholpen en mij een goed advies heeft geven, zodat ik de galaxy S9 heb gekocht.

pepijn 06-09-2018

Goed toestel, veel handige functies

mooi design, mooi groot scherm, en prima fotoos.
Helaas heeft de achterkant schade opgelopen, dus wel wat kwetsbaar