Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

Opslag
256 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 47 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

SanneMe 16-09-2018

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Na jaren overgestapt van iPhone naar Samsung. Nog geen moment spijt gehad. Eindelijk bevrijd van IOS. De camera is geweldig.

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

Patrick 8124 16-11-2018

Geweldige kenmerken top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Super fijn toestel blijft me verbazen iedere keer weer. Zeer blij met deze aankoop.
Mijn vrouw wil er ook graag 1 van de Sint... dus.......

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Kaatje 69 05-12-2018

Super mobiel

Ik ben meer dan tevreden over de S9
Supermooie foto's maakt hij ook nog eens dus helemaal blij met mijn S9

1 minpuntje... de vingerscanner werkt regelmatig niet.

Ritsyx 05-12-2018

Na jaren samsung vermeden, nu een liefhebber.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de s9 nu een half jaartje. Qua smartphones nooit een Samsung genomen want het beviel mij niet. Ook was ik niet overtuigd over de Edge rand. Mijn vriend, die een Samsung liefhebber is raadde deze telefoon aan. Op goed geluk, waagde ik mij eraan en hebben we beide een s9 gehaald. Hij een zwarte en ik de lilac. Nou, ik ben zeker tevreden! Het scherm is mooi, wifi signal werkt goed, nfc chip zit op een goede plek. De telefoon maakt mooie foto's. De accu gaat goed mee. Alles is gewoon super. En dat terwijl ik NOOIT iets had met Samsung.

Effiew87 05-12-2018

Fijne snelle smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Altijd al Samsung gehad sinds de 1e smartphobe, de S1. Ook met deze weer erg tevreden! Maakt hele mooie foto's, is snel, heeft veel handige features en heeft een mooi formaat. Ik moest wel wennen het ontbreken van de home knop en de terug knop, maar nu ik daaraan gewend ben is dat ook weer prima. Je kunt er nu namelijk voor kiezen om ze standaard in beeld te hebben of dat je moet swypen om ze zichtbaar te hebben.

Vinay 05-12-2018

Toptelefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon in juli uit mijn hoofd aangeschaft, omdat ik gewoonweg kon verlengen en koos ik maar voor de S9. Ben van Galaxy S6 maar Galaxy S9 gegaan en man, wat een enorm verschil! De telefoon ansich is sowieso al veel sneller, de camera is niet normaal goed (beter dan professionele camera's waar je wat 100jes voor neerlegt) en zo kan ik nog wel even doorgaan. Daarbij rond ik het ook mee af, het is gewoonweg een toptoestel waar je allerlei dingen mee kunt doen!

MichelleG1993 05-12-2018

Awesome phone!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Heb de samsung galaxy s9 (blue) vorige maand gekocht. Ben altijd fan van samsung geweest. En deze telefoon gaat all me wensen te boven. Ik kan nu prachtige foto's maken van mijn dochter! Want de telefoon maakt professionele fotos. Veel opslag voor de vele fotos wat nog uitgebreid kan worden. Ben van de s7 naar de s9 gegaan en er ging leek wel een nieuwe wereld open wat telefoon betreft. Prachtige fotos ook in de aparte apps zoals snapchat. De telefoon is snel. Niet te groot niet te klein precies goed. Kan er alles mee! Heb geen computer meer nodig! Ik ben onwijs blij ermee en raad hem iedereen aan!
Samsung blijft me verbazen. En zal niet afwijken van samsung.

Paul R 04-12-2018

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

De Samsung S9 werkt zo prettig en intuïtief dat ik zelfs mijn Laptop en IPad nauwelijks meer aanraak. Bovendien heeft hij een geweldige camera. Dit toestel is een echte aanrader!

Vanesh 04-12-2018

Awesome phone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb inmiddels al een half jaar de Galaxy s9 en hij bevalt geweldig. Er is niets wat je niet kan doen met deze telefoon. Je hebt geen aparte camera meer nodig om scherpe foto's te maken, je hebt je eigen laptop in je broekzak zitten.

Cheryl 04-12-2018

Geweldige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

De samsung 9 is echt een opvolger met veel extra, dual sim, geweldige selfie kwaliteit, spraakschrijver, snelheid noem maar op. Ik vind het echt een superfijne telefoon.

Raymond1982 04-12-2018

Geweldige telefoon !!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Ben van provider gewisseld en ging kiezen tussen huawei p20 en samsung s9, de keuze was niet zo moeilijk. Ging voor de samsung s9 waarbij je de gegevens probleemloos over kan zetten. Hiervoor een s7 gehad en kon alles overzetten ! 1 woord geweldig ! Zou deze echt aanbevelen als telefoon.

Jps70 04-12-2018

Soepel overstappen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Heb de s9 pas een week maar zelden zo makkelijk gewisseld naar een nieuwe telefoon en merk. Alleen nog even bedenken welk soort hoesje het best past voor mij.

Anoniem 04-12-2018

Bevalt reuze goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Heb de S9 nu ruim 2 maanden in gebruik en ben zeer tevreden! Heb alleen een beschermplaat op beeldscherm laten plaatsen en nu is sommige toets functies lastiger. Laat deze zsm verwijderen. Verder top toestel.

ragger180 04-12-2018

De beste telefoon voor zijn prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de telefoon voor mijn moeder aangeschaft en het heeft alles wat je zou moeten verwahten van een 2018 flagship. Hij is veel in prijs gedaald en vandaar maakt het onder andere zo'n goeie keuze. Het scherm is perfect en hij gaat lekker lang mee.