Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

Opslag
256 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 48 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

SanneMe 16-09-2018

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Na jaren overgestapt van iPhone naar Samsung. Nog geen moment spijt gehad. Eindelijk bevrijd van IOS. De camera is geweldig.

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

Anoniem 25-05-2019

super voor uitgang!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

ben overgestapt van de samsung A5 naar de A9. Een super overstap. Zo blij met de verbeterde foto kwaliteit, snelheid, opslag ,gebruiksgemak en mooie ligging in de hand>>

Patrick 8124 16-11-2018

Geweldige kenmerken top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Super fijn toestel blijft me verbazen iedere keer weer. Zeer blij met deze aankoop.
Mijn vrouw wil er ook graag 1 van de Sint... dus.......

Natas 1973 10-06-2019

Zeer tevreden!! Samsung Galaxy S9

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Afgelopen week de Samsung Galaxy S9 gekregen. Wat ben ik blij met dit nieuwe toestel zeker een aanrader!

mirja123 09-06-2019

Top toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Super fijn toestel. Werkt goed en ziet er mooi uit. Heb hem nu een week in gebruik en ben er erg blij mee! Het enige wat mij is opgevallen is dat de front camera erg ingezoomd lijkt in zowel de camera app als andere foto apps (ondanks dat ik niet heb ingezoomd). Ik las dat meer mensen hier last van hebben op de nieuwere galaxy toestelen, dus hoop dat dit snel wordt opgelost. Verder een fijn toestel.

Stefanvdm 08-06-2019

Snel en eenvoudig in bediening!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Fan van Samsung! De Samsung S9 is een zeer gebruiksvriendelijk toestel. Prijs / Kwaliteit verdient een dikke pluim. Camera qua foto's en video's meer dan voldoende. Aanrader!

Anoniem 07-06-2019

Geweldige kenmerken!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik had eerder een andere toestel, maar de batterij ging snel leeg, en opslag was te weinig. De Samsung galaxy S9 is na mijn mening veel beter!

Arie 1978 05-06-2019

Altijd Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Het blijft voor mij een Samsung. Voorheen heb ik andere merken geprobeerd maar die voldeden nooit aan mijn wensen

Lariva 05-06-2019

Super fijne toestellen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Mijn eerste smartphone was de S3, toen overgegaan naar de J6, daar had ik gauw spijt van, dus overgegaan naar de S6 en nu sinds kort de S9. Ik zou niet meer over durven te stappen naar iets anders qua merk. Alles werkt en is super fijn en simpel, zelfs voor een digibeet als mij.

Timothys 05-06-2019

Samsung s9

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Vorige week toestel gekocht. Ik had eerst een iPhone, blij dat ik geswitcht ben. Toestel is snel maakt goede foto's. 1 min puntje ik vind de oortjes die er bij zitten waardeloos zeker voor akg.

Pintonella 04-06-2019

Strak design

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Inmiddels heb ik mijn telefoon en ik ben zeer tevreden. Mooie camerafuncties, dichtbij en ook ver weg. Snelheid van de apps is super.

Ambu 04-06-2019

Prima toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Zeer te spreken over de camera. De vingerafdrukscan achterop werkt goed. Ik moet wel even wennen dat hij achter op het toestel is bevestigd, maar dat is een kwestie van tijd. Verder is het toestel snel en voldoet het aan de verwachtingen.

tv84 04-06-2019

mooie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

in mei heb ik deze telefoon gekocht en ben er super tevreden over, ik wil ook niks anders dan samsung

Diem 04-06-2019

Mooi design

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Echt een mooi toestel dat snel is en mooie foto’s maakt. Zelfs al heeft deze maar 1 camera. Ik ben nog aan het uitvogelen wat er allemaal nieuw is ten op zichte van mijn vorig toestel de S7. De super slomo is aardig maar ik vind de kwaliteit van de video te laag en je kunt niet lang in deze modus filmen dus zoek je moment uit! Het beeldscherm in overigens erg mooi zo mooi dat ik er zoveel naar kijk dat de batterij het geen dag vol houdt. Dat is wel een beetje jammer, vandaar ook maar 4 sterren i.p.v. 5.