Samsung Galaxy S9 256 GB / grijs - Reviews

Opslag
256 GB opslag
Besturingssysteem
Android

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 47 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 256 GB / grijs op Kieskeurig.nl.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

SanneMe 16-09-2018

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / grijs

Na jaren overgestapt van iPhone naar Samsung. Nog geen moment spijt gehad. Eindelijk bevrijd van IOS. De camera is geweldig.

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

Patrick 8124 16-11-2018

Geweldige kenmerken top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / grijs

Super fijn toestel blijft me verbazen iedere keer weer. Zeer blij met deze aankoop.
Mijn vrouw wil er ook graag 1 van de Sint... dus.......

Erwin123 12-01-2019

Knopwissel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / grijs

Super smartphone veel opties kan knop instellingen omdraaien van terug knop ideaal als je van LG komt hoef je niet meer te wennen!!

Robert24568 12-01-2019

Beter dan Verwacht

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / grijs

Begin van de maand gekocht en ben meer tevreden dan ik had gehoopt. Het is een fantastische product en werkt vele malen beter dan verwacht. Alle functies zijn meer ontwikkeld en werken boven prestaties.

vdoeselaar 12-01-2019

Top telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / grijs

Ik heb vandaag deze telefoon gekocht en vind hem echt al super fijn! Hij is heel makkelijk in gebruik en ik ben vooral heel blij met de kwaliteit van de camera! Ik raad hem iedereen aan!

Sill 12-01-2019

Fijn en super makkelijk in gebruik!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / grijs

Fijn toestel en perfect hoe simpel en snel je bestanden e.d. van je oude tel naar dit toestel kan verplaatsen. Even wennen aan het volledige touchscreen, maar dat duurt absoluut niet lang. Ik denk dat het scherm wel iets kwetsbaarder is voor krassen, dus overweeg of je er een screenprotector bijneemt. Ik ben erg blij met de functies van dit toestel. Nice!

Jeroen19981 12-01-2019

Geweldige Smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / grijs

Ik heb dit deze maand nog gekocht en ik ben er dik tevreden mee. Echt een aanrader voor iedereen. Als je houd van een snel maar ook een zakelijke telefoon dan ben je met dit toestel alles te boven ! Super tevreden

Hans123456 12-01-2019

S9

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / grijs

Ik heb vandaag de s9 gekocht en hij bevalt weer prima. Hiervoor de s7 gehad en die was al goed, maar deze is toch net weer een stap beter.

Cesterik 12-01-2019

Uitstekend toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / grijs

Vorige telefoon was een S6 edge, helaas ging de accu snel leeg ook na vernieuwen van accu. Wat een verademing is deze S9! Ik hoop er veel plezier van te hebben.

Bijan 12-01-2019

Fantastische telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / grijs

Afgelopen week ben ik overgestapt van de Samsung S7 Edge naar de S9. De telefoon voldoet aan alle verwachtingen, fantastisch scherm, mooi design, snel en voorzien van alle gemakken!

Een echte aanrader voor onze iPhone vrienden:)

Suzanne702 12-01-2019

Een hele verbetering!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / grijs

Ik had hiervoor een galaxy S7, ik heb deze telefoon 2 jaar gehad en werkte prima.
Nu overgestapt naar de S9, wat een geweldig ding!
Camera is echt een plus punt, ik heb nog nooit zulke mooie foto's kunnen maken met een telefoon.
Telefoon ligt prettig in de hand, is niet veel groter dan de S7.
Scherm heeft een geweldige resolutie, video's kijken is niet meer hetzelfde.
Je kan de telefoon zo instellen dat hij uit beide speakers geluid geeft bij bijvoorbeeld een youtube video. Zo klinkt het net als een surround system!

Het enigste minpunt wat ik heb voor deze telefoon is de 'bixby knop" aan de zijkant van de telefoon onder de volume knop.
Persoonlijk heb ik helemaal geen behoefte aan zo'n assistent.
Gelukkig kan je deze optie uitzetten! Dus daar ben ik al heel blij mee, want dat knopje word aldoor per ongeluk ingedrukt.

Top telefoon!

Danielledfc 12-01-2019

Mooie uitstraling, snelle telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / grijs

Nu ruim 2 weken in bezit en nog niet alle features uit kunnen proberen maar wederom een heerlijke telefoon, snel en overzichtelijk. Even wennen aan het feit dat er geen fysieke knop meer zit onderaan het toestel maar dat ging snel.
Foto's zoals altijd met een samsung perfect!

Maria79 12-01-2019

Fantastische telefoon met duo sim

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / grijs

Super tevreden en blij met deze telefoon. De duo sim maakt dat ik niet meer met twee telefoons loop voor zakelijk en prive. Gemakkelijk in gebruik en maakt prachtige foto's.

Antonq39 12-01-2019

Mooi toestel makkelijk in gebruik

Binnen 10 minutten alles van mijn vorige samsung, een 6 edge, op mijn nieuwe S9
En gebruisklaar
Heel gebruiks vriendelijk. En bovenal supersnel