Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver

• Staat Niet nieuw
Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver
7,1

Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black
7,1

Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)
9,6
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 50 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

Mamita 18-09-2020

goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben meer dan zeer tevreden met mijn Samsung s9 alleen na een tijdje baterij snel leeg jammer genoeg

Anoniem 17-09-2020

Prima toestel en doet alles wat je nog hebt

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Een telefoon is een gebruiks voorwerp en dan kan deze kapot gaan maar als je dan heel eenvoudig je toestel op kan laten halen, deze kan laten repareren en je kan alles volgen en je krijgt het toestel dan na 3 dagen terug MET OOK NOG EEN NIEUW OPLAADSNOERTJE
dan is het helemaal super. De volgende is weer een Samsung zeker weten.

Blijft altijd fijn.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

waar ik al jaren van gecharmeerd ben is weer aanwezig in dit nog betere werkende toestel. Het gebruiksgemak en de vele functies maken mij blij. Ik weet dat ik kan vertrouwen op het toestel. En ontdek nog dagelijks nieuwe mogelijkheden.

Anoniem 17-09-2020

Super goede kwaliteit foto's!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben heel tevreden over Samsung in het algemeen. Het is een fijn toestel en functies werken prima!

AB Fotografie 16-09-2020

Prima mobiel de S9

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

De S9 mobiel werkt snel maakt mooie foto's prima opslag ,een toestel die doet wat het moet doen, zal de batterij wat beter kunnen opladen gaat prima maar het verbruik is ook weer snel minder. Toch zou ik hem niet willen missen hoog uit met de tijd een S10 de S20 is mij nog te duur, verder heeft deze S9 goede service en kom er er nog steeds updates.

Engracia 16-09-2020

Geweldig opslagruimte!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik Ben sowieso een grote Samsung fan en sinds jaren zit ik mijn telefoon te upgraden, die S9 belt mij tot nu toe het best, de camera is perfect, ok maak er mee mijn videos voor Social Media en zelfs opnames voor mijn online cursus. De opslagruim is geweldig. Kan niet
afwachten tot dat ik volgend jaar

Merel2610 16-09-2020

Super makkelijk toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik vind de Samsung galaxy s9 een top toestel! Accu Gaat goed mee en de vingerscanner aan de achterkant werkt echt perfect! Dit is tot nu toe de fijnste telefoon die ik heb gehad!

Angie_D 16-09-2020

Super samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

het is een snel toestel.
De camera is geweldig met heel veel opties waardoor foto,s maken nog leuker is geworden.
Fijn zijn de regelmatige updates zodat je telefoon altijd geweldig werkt.
Het toestel is niet te groot waardoor hij fijn vasthouden is.

Anoniem 16-09-2020

Super telefoon ben er heel erg blij mee

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Bij aankoop van deze Samsung Galaxy s9 was ik meteen al helemaal blij! Hij is super snel en de prestaties zijn uitermate hoog en hij heeft een hele goede batterijduur. Samsung is een heel erg fijn en betrouwbaar merk zeker aan te bevelen!

Esmeeee 16-09-2020

kenmerken telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik vind de telefoon heel fijn het enigste wat me eigenlijk niet bevalt is de vinger scan achter op waar je wel uiteindelijk aan went. En de telefoon moet opsich best lang opladen verder vind ik alles fijn!

roelof 67 15-08-2020

Top toestel voor het geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

mooi en geweldige toestel. Maakt mooie foto's en video's zeer goed en voor de prijs een geweldige toestel

Ruben072 14-08-2020

Goed toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Het is een goed toestel. De edge kleuren zijn geweldig goed. De always on display is mooi verzorgt met de hoeveelheid functie die hij heeft. Samen gevad een prima toestel met een moeie prijskaartje eraan.

evde 11-08-2020

Slechte camera, batterij snel leeg

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

De camera werkt erg slecht. Mooie foto's met flits al helemaal niet. Batterij gaat niet lang mee maar dit komt misschien omdat die bijna 2 jaar oud is. Ooit van iPhone naar Samsung. Maar twijfel toch om weer terug te gaan

Bert64 08-08-2020

Gescheiden werkprofiel heel onhandig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Doordat er wordt gewerkt met een afgescheiden werkprofiel is het verschrikkelijk onhandig om contacten in het werkprofiel snel even te bellen of te whatsappe Ook is het niet meer mogelijk een gecombineerde werk en privé agenda in te zien.
Beslist een enorme achteruitgang tov mijn vorige S7.