Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

Opslag
256 GB opslag
Besturingssysteem
Android

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Jelle St 28-11-2018

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik had hiervoor de S7 en mocht al een tijdje verlengen. Echter kon ik niet kiezen omdat ik over de accuduur van mijn S7 allesbehalve tevreden was en ik bang was dat de S9 niet heel veel beter zou zijn aangezien de accu niet veel groter is dan zijn voorganger(s). Na contact met m'n provider toch maar voor het toestel gegaan, dit in verband met de Black Friday deals. En ik gebruik hem nu 5 dagen en man... de accu is meer dan genoeg. 's ochtends op tijd van de stroom af en kan de hele dag prima doorkomen. En dan moet ik toegeven dat ik toch wel een beetje een gebruiker ben van m'n telefoon. Gewoon lekker de vertrouwde Samsung look over Android maar wel sneller en stabieler dan de S7. Kortom ben weer tevreden, het is wel even wennen van de S7 naar de S9+ omdat hij zo groot is, maar door de handige functies, het edge menutje waar je snelkoppelingen in kan zetten en als je over de vingerafdruk scanner wrijft komt het meldingenvenster naar beneden. Waar ik ook bang voor was, was dat het mij zou irriteren dat de vingerafdruk scanner aan de achterkant zit maar ook dit valt me reuze mee. Haast wel juist prettiger dan voorop. En de irisscan unlock moet ik nog aan wennen, ik ben gewend dat ik ff snel m'n scherm aan doe om meldingen te kijken, maar die irisscan is soms zo snel dat ik die meldingen niet eens kan lezen maar m'n telefoon gelijk ontgrendeld is haha. Zoals al eerder aangegeven, ik heb hem nog maar 5 dagen. Maar ben tot dusver zeer content met het toestel! Ik heb nog wat foto's genomen in het donker wat ook weer super werkt. Dat is toch wel een reden dat ik kies voor een Samsung, de camera is uitmuntend en ook het scherm is magnifiek! Wat ik wel mis is een glasplaatje wat perfect past en over het gehele scherm plakt bijvoorbeeld ipv alleen de randjes wat zo weer los is. En ik vind het jammer dat er geen originele hardcase Samsung case is. Deze had ik wel bij m'n S7 en die heb ik, tot ik de S9+ in ontvangst mocht nemen, gebruikt. Dat vind ik veel fijner dan die Siliconen hoesjes enzo.

PAYntema 17-09-2018

Top.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Na 2 jaar lang de S7 te hebben gebruikt, merkte ik dat ik meer van de telefoon aan het verlangen was, dan dat deze aan kon. Hij werd warm en raakte snel leeg. Tijd voor een nieuwe. Ik heb, mede door de ervaringen van de S7, direct gekozen voor de S9+ omdat deze een zwaardere processor heeft.
Tot nu toe, naar volle tevredenheid.
Toch blijft het veel geld voor een telefoon.

Erdna 23-08-2018

Zeer snelle telefoon en een schitterend scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

In juli aangeschaft en geen moment spijt van de investering gehad. Werkt echt snel, heeft ruime opslagmogelijkheden en een schitterend scherm.

Dick Enschede 13-05-2018

Geweldige kamera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Omdat ik op reis ging had ik een telefoon nodig met een goede camera en de mogelijkheid om een 2e Sim kaart te gebruiken. Zo voorkwam ik gesleep met een camera en een tweede telefoon. De camera is in een woord geweldig. Ook vergrotingen op A4 formaat zijn prachtig. De opnames van concerten zijn mooi en afspeelbaar op mijn Samsung TV. Het telefoongeluid is luid en duidelijk en ook de microfoon is prima. Ik ga de telefoon nu met een opvouwbaar keyboard gebruiken en kan de IPad thuis laten. Het is een geweldige telefoon.

Pluspunten

• Camera
  • 2 simkaarten mogelijk
  • Schermkwaliteit
  • Draadloos oplaadbaar

Marc67 11-12-2018

Fantastische Smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Heerlijk dat grote scherm . Een super camera met eindeloos veel mogelijkheden. Men denkt altijd dat het niet sneller kan dan de vorige. Maar toch weer gelukt . Iris herkenning is ook supersnel ma even wennen.Fijn dat er weer een geheugenkaart in kan. Super snel streamen naar Tv.

Intissar 11-12-2018

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de s9 nu een maand en ben er super blij mee scherpe camera makkelijke om de toestel te gebruiken

Kwaola 10-12-2018

Bediengemak

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb mijn telefoon nu 3 maanden en ontdek elke dag nog nieuwe features. De telefoon is niet te groot, ligt prima in de hand.
Het wennen zit in de knoppen, op de zijkant een Extra knop voor Bixby. Onderaan het scherm geen voelbare knoppen,maar ze zitten er nog wel. Ik vind het soms wat lastiger met een spelletje spelen, om daar uit te gaan om even wat anders te doen moet je goed d centrale toets raken.
Er zit erg mooi en goed geluid in.
Verder een super toestel!

Miesss 10-12-2018

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Deze telefoon gekocht na het stuk gaan van mijn s8. De s9+ beschikt over een fraaie kleur (rosegoud), is snel en makkelijk in gebruik en heeft een erg fijne camera.

Anoniem 10-12-2018

Een toestel met veel mogelijkheden!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Eindelijk een telefoon die prachtige duidelijke foto's met zen dubbele camera ook slowmotion is voor dit toestel geen enkel probleem ook in het donker ik werk zelf in de keuken voor mij is de food modus ideaal om foto's te maken van gerechten!

Anoniem 10-12-2018

Zoals verwacht, Samsung, Perfect!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Wat een onwijs heerlijke telefoon is het!
In 2016 had ik voor het eerst de overstap van samsung naar sony gemaakt.. o mijn god, wat een spijt had ik!

2 jaar lang uitgekeken naar de kans om weer terug te gaan naar Samsung, en daarbij de s9+ gekozen.
De telefoon is onwijs handig in bediening, snel in gebruik en heerlijk dun!

Het scherm, de camera, zowel voor ala achter zo scherp! Echt een aanrader!

Derman 10-12-2018

Geweldig perfect ik heb 1 maand geleden gekocht

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb vorige maand gekocht en het is perfect toestel beter dan iphone toestellen ik zal wel aanraden om deze toestel te gebruiken

Miranda2 10-12-2018

Wat een vooruitgang

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ben van s7 edge naar s9+ gegaan maar wauw wat een vooruitgang. Supersnel, mooi beeld, top geluid en zeker voor mij heel fijn dat de telefoon wat grotere telefoon is zodat ik hem makkelijk kan vinden in mn tas. Ik heb hem net een paar uurtjes en ga hem verder even doorspitten.

Yer_Grannie 10-12-2018

Super toestel alleen Google assistent niet in NL

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Dit toestel heeft een helder en duidelijk, groot display. Het geluid is top mede dankzij Dolby Atmos. Toestel is snel, ruim voldoende opslag (SD t/m 256GB), waterdicht en werkelijk alles draait er probleemloos op. Camera's voor en achter zijn geweldig, GPS snel en secuur. Gezicht herkenning en vinger afdruk scanner achterop maken het geheel af.
Prachtig uitgevoerd in heldere kleuren, ik kan hier wel weer even mee vooruit.

Ytman 10-12-2018

Top telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

De s9+ heb ik nu ongeveer 2 weken. En alles bevalt me eraan, er is niks wat echt slecht is. Alles verloopt helemaal soepel, batterij boven verwachting. Echt geen miskoop.

Anoniem 10-12-2018

De beste telefoon die ik ooit in gebruik heb gehad

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb ongeveer 4 maanden deze mooie telefoon in gebruik. Normaal had ik allang een kapotte telefoon met mankementen gehad maar nu niet. Werkt nog steeds als dag 1 en ben er nog steeds tevreden over. Is gigantisch sterk want is al meermalen hard gevallen en geen schade. Is ook super makkelijk te gebruiken qwa apps en alles.
Front camera en achter camera zijn allebij perfect!

Diegotjee12 10-12-2018

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Goeden telefoon alleen had de baterij wel wat groter gemochen maar zeker een goede telefoon en zeker een aanrader aan mijn viendin en familie

Inkie 10-12-2018

Super geweldige telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Wat ben ik blij met de Galaxy S9+.
Heerlijk groot scherm waar je heel goed ook tv op kunt kijken en spelletjes kunt doen.

Soerr 10-12-2018

Camera, algemeen gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik gebruik het toestel nu iets langer als een half jaar, bevalt erg goed! Ook de camera maakt hele mooie fotos!

Anoniem 10-12-2018

Toptelefoon met een hoop pluspunten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon inmiddels al een jaar in bezit. De telefoon bevalt erg goed door de vele mogelijkheden die geboden worden door Samsung zelf. Door de 2 camera's maakt deze telefoon ook waanzinnige foto's. De omstandigheden waarin je deze maakt hebben weinig invloed. Bijvoorbeeld: onder water, veel licht en tenslotte in het donker. Geweldig! Als je graag gadgets aansluit op je telefoon is dat ook geen enkel probleem alles wordt vlekkeloos ondersteund. Ook de accu gaat een lange tijd mee, hoef het device vaak pas laat in de avond aan de lader te leggen met nog 20% resterend.
Ps: ik ben student dus de telefoon wordt intensief gebruikt. Bluetooth staat altijd aan en de nodige schermtijd wordt dagelijks gemaakt.

Kris79 10-12-2018

Alles kunnen en mogen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

1 keer Apple gehad en sindsdien samsung. Werkt gewoon een stuk prettiger. Toegang tot je eigendom is al een plus. Prachtige video's en foto's. Snel. De mogelijkheid tot een sd kaart wil ik niet meer missen.