Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

- Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart

- Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart

Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)
9,0 (883)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

9,6

Dick Enschede 13-05-2018

Geweldige kamera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Omdat ik op reis ging had ik een telefoon nodig met een goede camera en de mogelijkheid om een 2e Sim kaart te gebruiken. Zo voorkwam ik gesleep met een camera en een tweede telefoon. De camera is in een woord geweldig. Ook vergrotingen op A4 formaat zijn prachtig. De opnames van concerten zijn mooi en afspeelbaar op mijn Samsung TV. Het telefoongeluid is luid en duidelijk en ook de microfoon is prima. Ik ga de telefoon nu met een opvouwbaar keyboard gebruiken en kan de IPad thuis laten. Het is een geweldige telefoon.

Pluspunten

• Camera
  • 2 simkaarten mogelijk
  • Schermkwaliteit
  • Draadloos oplaadbaar

Anoniem 06-10-2019

Super elke keer vernieuwd

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Heb deze Galaxay 9+ nu een half jaar echt super en ik ontdek elke keer iets nieuws de updates zijn echt heel goed en snel

Rvkt 06-10-2019

Uitstekend toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Toestel gekocht na de Samsung s7. Een ware verbetering in alle opzichten. Perfecte vingerafdruk scanner achterop groot scherm en snel toestel

Anoniem 04-10-2019

Fantastisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Jullie hebben echt geen idee hoe goed de samsung telefoons zijn, ik mijn moeder en mijn vader zijn in 2010 overgestapt om samsung en ik wil nooit meer weg van samsung, het is echt ongelofelijk hoe goed ze zijn en wat voor goeie producten ze hebben, wij hebben een tv, wasmachine, geluidsinstalatie, game monitor en allemaal samsung telefoons en we zijn er zo blij mee met alles, we hebben nog nooit een probleem gehad en uitstekende service!!!!

Marte 03-10-2019

Zoals je van Samsung gewend bent! Top!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Mijn Samsung galaxy S10+ was gestolen, daarom 2e hands een S9+ aangeschaft.
Kan het verschil wel merken in de camera, ben die extra camera gewend en die heb ik nu niet meer, verder heeft deze camera ook mooie effecten en scherpe foto's.
Het design van samsung is ook prima, ook mis ik bij deze de vingerafdruk aan de voorkant ipv aan de achterkant.

Het is dat ik al een upgrade (s10+) heb gehad, waardoor ik dus anders gewend ben en meer functies gewend ben, maar buiten dat om is de samsung galaxy s9+ een hele goed werkende telefoon, mooie scherpe camera en veel opties in de telefoon zelf.
Vooral handig is de functie dat die apparaten en locaties onthouden voor ontgrendelfuncties.

Bert1963 03-10-2019

S9 + REVIEW

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Een fijn toestel, hiervoor had ik een S8. De S9+ is qua formaat groter en in mijn geval ligt dat veel lekkerder in de hand. Ook fijn is de sterkere accu zodat je niet zo vaak hoeft te laden. Verder zijn er verbeteringen merkbaar aan de camera. Het is gewoon weer een stap vooruit.

Gootemetoot 30-09-2019

Top Telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Sinds een paar weken in het bezit van de Samsung Galaxy S9+ en vind het een geweldige telefoon!
Mooi design, ligt lekker in de hand en zeer gebruiksvriendelijk.. Het enige min puntje voor mij persoonlijk is dat de telefoon best zwaar is, maar dat neem ik zeker voor lief!

Dany909 26-09-2019

Super toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de s9+ nu een jaartje en ben tevreden. Het is een prima toestel met veel mogelijkheden. Buiten de grote opslag en de uitbreiding die mogelijk is heeft het een leuke uiterlijk en veel funkties. De Kameras maken super leuke opnames en hebben ook meer als genoeg instellingen om met de opnames te spelen. De eigen emoji's zijn leuk gemaakt.
De Bixby funkties gebruik ik niet veel omdat het in het begin alleen maar in het Engels was en ik dan eigenlijk geen zin meer had het toe te passen toen nederlands erbij kwam.
Jammer vind ik wel dat de edge screen en bijna alle funkties nog voorhanden zijn behalve de klok die jij op tijden in kon stellen. Ik heb altijd over dag de klok op de always on display en over nacht in de edge screen, wat dus nu niet meer gaat. Verder een makkelijke leuke toestel die ik iedereen kan aanbevelen.

Anoniem 25-09-2019

Super model met afgerond scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Dit is onze vijfde Samsung telefoon,hiervoor de Samsung 6 Edge plus,was ook een prima tel. De belangrijkste reden was om over te stappen de Camera.nu met 2 lenzen ,mijn vorige maakte al goede foto,s maar dit is SUPER..Dan mijn vrouw heeft ook de S9 plus,Die vindt de snelheid met spelletjes weer een enorme vooruitgang.
Dus een All Round toestel.

Anoniem 25-09-2019

Prachtig beeldscherm en ongekende prestaties

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Al sinds de S4 ben ik te spreken over de Galaxy modellen van Samsung. Na de S4, S6, S8, en nu de S9+ te hebben weet ik het zeker. Ik blijf de Galaxy lijn trouw. Helaas was mijn S8 in Colombia tijdens vakantie gestolen waardoor ik een nieuw toestel moest kopen, en bleek dat de S10 nog niet uit was, anders had ik de koers met even nummers in de galaxy reeks kunnen voortzetten. De foto's die de S9 maakt bleken wederom een hele verbetering ten opzichte van de S8, hoewel die ook niet tegenvielen. Ik was dus ook erg verrast dat de S9 er nog eens overheen gaan wat betreft de fotokwaliteit! Het beeldscherm is al even indrukwekkend. Ga zo door Samsung!

Michel2019 25-09-2019

Sterk voor privé en werk!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Een half jaar heb ik de Samsung S9+ en gebruik hem veel voor zowel zakelijk als privé. Er draaien veel apps op mijn telefoon en allen zonder problemen. Groot opslag- en werkgeheugen. Het grote scherm maakt zelfs documenten lezen makkelijker. Zeer gebruiksvriendelijk!

Kubra54 25-09-2019

Liefde voor Galaxy S9+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik gebruik momenteel de Samsung S9+ al een jaar en ik ben zo tevreden! Ben overgestapt van een Iphone 6S+ naar een Samsung S9+ en dat was de beste keuze die ik kon maken! De telefoon werkt super en voldoet aan al mijn eisen. Nadrukkelijk wil ik het hebben over de prachtige fotocamera. Heb dit jaar op vakantie echt mooie fotos gemaakt (vond ze zelfs mooier dan gemaakte foto's met mijn Canon fotocamera). Ik zou Samsung zeker aan iedereen aanraden en zelf zo ik nooit meer overstappen naar iets anders! Ik zeg dit echt diep vanuit mijn hart; I LOVE SAMSUNG!

Renezb 24-09-2019

Mooie en een goede telefoon, maar niet mijn ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Het is een kwalitatief goede telefoon, maar past niet bij mijn. De reden hiervan is dat hij aan de grote kant is(S5 gewend) en het voorspellen van de woorden valt me tegen(woordenboek). Het positieve van de telefoon vind ik de camera, alle snufjes, het geheugen, de snelle processor, mooie en scherpe resolutie van het beeld/touchscreen scherm.

Natasha75 24-09-2019

Indrukwekende machine

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Voor mijn leeftijd had ik nooit bedacht dat ik zo goed en makkelijk kan meegaan met mijn Samsung Galaxy 9 plus..het is zo handig voor mij op werk, vakantie, feest etc..en het neemt de mooiste fotos ..ik ben meestal op werk met mijn ploegen dienst als medisch medewerker voor hospitals..ik betaal en doe alles automatically met mijn tel.ik kan in auto, op kantoor, kantine, noem maar op met mijn tell genieten..pas gisteren had ik voor eerst met mijn fotos, Al's foto shop gecreeerd.ik was zo flamagasted wat ik van alles kan doen met dit tel...I Love My Phone

Oehwy73 23-09-2019

Geweldig! Zeer tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben helemaal om naar Samsung, geweldige telefoon. Heel blij met de batterijduur. Super health app. Hij maakt geweldige foto’s. Er zitten een heleboel mooie extra’s op. Je kunt bv collagefilmpjes maken van je vakantie.

Mootje208 23-09-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik vind deze telefoon heel fijn hij is snel maakt mooie foto's. Ik vind de geluid kwaliteit voor deze telefoon heel goed ik zou het aanraden voor de mensen.

Anoniem 14-09-2019

Super toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de s9 +Nu 1 jaar en bevalt mij prima alles werkt naar behoren en de batterij laat het nooit afweten.

Ria62 07-09-2019

Een geweldig mooi en makkelijk toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben al jaren fan van Samsung en ik wil niet eens anders meer. Nu ben ik ondertussen doorgegroeid en heb de S9+ als toestel en ik ben meer dan tevreden! Ik blijf meegroeien met Samsung en er moeten rare dingen gebeuren, wil ik ooit naar een ander merk overstappen.

Tinus78 05-09-2019

Handige tools, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Wat een verassing, ik mocht al eerder overstappen bij mijn provider dus koos ik voor een nieuwe telefoon, de samsung Galaxy s9 plus. En wat een top apparaat zeg! Met Samsung Pass log ik overal automatisch in. De camera's zijn scherp, en er zijn veel mogelijkheden voor het bewerken van de foto's. Ik ben aangenaam verrast en tevreden!!

Anoniem 04-09-2019

Een van de beste

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon niet te lang gekocht maar ik moet eerlijk zijn dat deze telefoon geweldig is. Het heeft meer functies. Ik heb de afgelopen maand geen tv gekeken want ik doe bijna alles met mijn telefoon omdat hij genoeg scherm heeft. Ik doe word ook op mijn telefoon. Bedankt samsung nogmaals maken jullie meer goed telefoons net als Samsung s9+