Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

• Staat Niet nieuw
Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)
8,3 (4982)

Samsung Galaxy Note9 128 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy Note9 128 GB / zwart / (dualsim)
10,0 (1088)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

9,6

Dick Enschede 13-05-2018

Geweldige kamera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Omdat ik op reis ging had ik een telefoon nodig met een goede camera en de mogelijkheid om een 2e Sim kaart te gebruiken. Zo voorkwam ik gesleep met een camera en een tweede telefoon. De camera is in een woord geweldig. Ook vergrotingen op A4 formaat zijn prachtig. De opnames van concerten zijn mooi en afspeelbaar op mijn Samsung TV. Het telefoongeluid is luid en duidelijk en ook de microfoon is prima. Ik ga de telefoon nu met een opvouwbaar keyboard gebruiken en kan de IPad thuis laten. Het is een geweldige telefoon.

Pluspunten

• Camera
  • 2 simkaarten mogelijk
  • Schermkwaliteit
  • Draadloos oplaadbaar

Cindy78 20-05-2020

Live Focus

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Helaas mijn oude telefoon laten vallen maar wel superblij met mij nieuwe S9 plus. Samsung is en blijft voor mij de fijnste en makkelijkste telefoon. Nu ook weer uitgebreid met een prullenbak voor je foto's echt van je telefoon te verwijderen. Zelf ben ik erg blij met de scherpte van de foto's en vooral de live Focus modus is te gek.

Christina90 14-04-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze vorig jaar gekocht en ik ben er super blij mee hij heeft een goeie camera, hij is heel snel, het scherm is echt heel mooi de randen zijn aan de zijkant wat ronder waardoor je nog beter beeld hebt en hij heeft echt geweldige functies ik wil nooit meer een andere telefoon ik raad hem echt aan

Undercover98 28-03-2020

Echt een geweldige telefoon !!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon gekocht 3 maanden terug en ben er wel blij mee hij is snel en niet traag.
Helemaal tevreden ermee !

IDw2020 24-03-2020

Zeer veelzijdig met de duo sim

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de Galaxy S9+ nu bijna een jaar en is een ideaal toestel voor privé en zakelijk gebruik. Door de duo sim heb ik maar 1 toestel op zak en ben voor iedereen bereikbaar. Draadloos laden met n de auto is ook een fijn gemak. Daarnaast ook nog goede foto's en het toestel is voor mij compleet.

Arina 77 22-03-2020

Supper foon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

De beste van afgelopen jaren. Snel ,vlot ,mooi beeld.
Voor alles inzetbaar supper. Veel plezier van. Voormaat telefoon goed
Alles kan je er mee

Anoniem 22-03-2020

Top telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de telefoon nu net een jaar en hij werkt nog steeds super goed. Nooit problemen mee gehad werkt altijd zoals moet!!

Deksie 20-03-2020

Complete telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Makkelijk in gebruik te nemen telefoon met een goede snelheid en meer dan genoeg opslag ruimte. Galaxy gebruiker tot het einde!!!!!

Sayed76 19-03-2020

Uitstekende eigenschappen!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben zeer tevreden met mijn Samsung Galaxy S9 Plus. Ik heb hem nu ongeveer 2 maandjes, en ben echt blij met mijn aankoop. Tot nu toe heb ik geen grote nadelen gemerkt, alleen dat hij soms niet snel reageert en dan ga ik hem opnieuw opstarten en dan pas werkt die weer goed. En nog één kleine min puntje is, dat de battery iets sneller leeg gaat dan iphone battery. Maar voor de rest hele mooie Design. Top telefoon!

Anoniem 17-03-2020

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de samsung s9 plus een paar maanden geleden gekocht. Ben er zeer tevreden mee, het is een super fijne telefoon en heb er geen spijt van gehad. De specs van deze telefoon zijn geweldig en het edge menu kan je vormgeven zoals je wilt wat super handig is. Voor de rest goeie snelheid en een grote opslag. Deze telefoon raad ik serieus aan om te nemen. Er is geen ander woord voor dan super en geweldige telefoon.

Neo37 16-03-2020

Top kenmerken

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb nu sinds pas een s9 + en is gewoon de beste toestel ooit ..alles opent super snel en jevind alles super mekkelijk!! Heel fijn gewoon beter kan niet!!

Cootje1 12-03-2020

Geweldige mobiele telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb sinds 3 weken s9+ echt een geweldig toestel, met veel mogelijkheden, makkelijk in gebruik en overzichtelijk

Kef16 12-03-2020

Perfecte grote en een lekkere houwvast

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben super blij met de Samsung galaxy s9 Plus. Het is een echte aanrader. Het ligt lekker in de hand,perfecte grote en je kan er heel goed film op kijken door de WQHD+ schermrevolutie. En kwa foto's maken voor instagram is het de perfect telefoon om dat mee te doen je kan bij de camera instelling voor dingen aanpassen om je foto helemaal op en top te maken zonder enige foto bewerkings app. En daarom raad ik je aan om de Samsung galaxy s9 Plus te kopen!
Want ik ben er super blij mee!

Mvg

Kevin

Anoniem 11-03-2020

aangenaamd en rustig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

ik heb in het verleden verschilende merken telefoontjes gehad maar samsung is een maal de beste en in de winkel goede service ik heb nu pas een s10 plus gekocht
voor mijnvrouw dolblij

Aydin 11-03-2020

Handig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Zoals verwacht van een samsung mobiel, doet wat het moet doen! Ik ben al jaren een vaste Samsung gebruiker, dus ik ben elke keer weer verrast hoe smart deze toestel nou eigenlijk is. Zeker een aanrader!

WesLey528 05-03-2020

Uitstekend toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Mijn "relatie" met Samsung gaat ver terug, tot de D900 via de TouchWiz, S2, S5, S7 edge naar de S9+. Iedere keer weer beter!
S9+ heeft echt een supercamera! Ga zo door Samsung!

Eldk 01-03-2020

Top telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Heb deze telefoon nu al bijna 2 jaar en hij doet nog zo goed als nieuw. Camera geeft prachtige foto's. Af en toe zijn de fotos wel wat wazig. Voor de rest is de telefoon nog met zo snel als toen ik de telefoon heb gekocht. Wel is de batterij een klein beetje achteruit gegaan maar dat is bij elke telefoon wel zo.

Wendy777 24-02-2020

Powerrrrr!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben erg blij mijn mijn Samsung S9 plus, de camera met vele functies zegt het zelfs als de lens vies is. De accu gaat lang genoeg mee, en hij reageert altijd goed en snel. Echte POWERRR in mijn hand, dus een Samsung smart watch om mijn pols zou daar mooi bij passen!

Anoniem 23-02-2020

Ongelooflijke kenmerken

Ik heb de Samsung Galaxy s9+
Sinds 2mnd en ik heb nog nooit zo'n goeie telefoon gehad deze is de beste Samsung Galaxy s9 die er is

Cor GH 17-02-2020

Logische vervanger

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

In 2018 was mijn Samsung S7 edge aan vervanging toe, of was ik er aan toe .
De logische vervanger was de Samsung S9+, een geweldige smartphone ,wat in de beschrijving staat krijg je dan ook, met mijns inzien geen gebreken .