Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)
9,6 (4106)

Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)
9,6 (4106)

Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 48 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

SanneMe 16-09-2018

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Na jaren overgestapt van iPhone naar Samsung. Nog geen moment spijt gehad. Eindelijk bevrijd van IOS. De camera is geweldig.

Patrick 8124 16-11-2018

Geweldige kenmerken top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Super fijn toestel blijft me verbazen iedere keer weer. Zeer blij met deze aankoop.
Mijn vrouw wil er ook graag 1 van de Sint... dus.......

Anoniem 11-04-2019

Mooi toestel maar Pie update heeft gebreken

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Na een S7 te hebben gehad en zeer te spreken was over de camera overgestapt naar de S9.
Ik ben tevreden maar na de Pie update is de video functie waardeloos geworden. De pro mode is niet meer beschikbaar en deze was nu juist zeer belangrijk voor mij.
Als dit niet in de volgende update word opgelost dan doe ik het toestel weer weg.
Erg zonde daar de rest wel optimaal is.
Ik gebruik de video functie dagelijks maar nu moet ik terug grijpen naar mij oude S7 voor de pro mode te kunnen gebruiken. Waarom is dit eruit gehaald?

Anoniem 11-04-2019

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Helaas niet zo tevreden over dit toestel achteraf gezien had ik beter voor de Samsung S10 kunnen gaan. Helaas ook jammer na het open maken van de verpakking heb je geen recht meer om het te retouren. .

Anoniem 09-04-2019

Fijn in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Fijn deze nieuwe Samsung S9 ik heb hem i.c.m abbonnemen en ik ben heel erg tevreden mee.Sneller en mooie telefoon

HANSSie 07-04-2019

Fijne mobiel alleen zijkanten lastig bij aanraking

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Ik vind de s9 een fijne en snelle mobiel. Alleen moet ik wennen aan de schuine zijkant met aanraking en Swype...

Jeroen70 06-04-2019

Mooi apparaat. Snel en overzichtelijk.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb de gsm nu ruim een maand en ben er dik tevreden mee. T.o.v. de S7 toch een verbetering, maar toch ook herkenbaar.

Anoniem 05-04-2019

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Top telefoon! Was altijd een liefhebber van Sony omdat hij altijd voor liep. Samsung is Sony voorbij met de snelheid waarmee zij het product verbeteren qua opties en prestaties. Ik ben verkocht aan Samsung

Mocro1972 22-03-2019

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb in januari de Samsung S9 gekocht.
Het is een geweldige telefoon.geen op of aanmerkingen.gewoon Top !!!

Carr 21-03-2019

Super goed toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben al jaren fan van de Samsung mobiele telefoon, makkelijk te bedienen en mooi van vorm. Maakt prachtige heldere foto's met mooie kleurstellingen.
IK ben zeer tevreden klant/

Janssen 20-03-2019

Mooi design!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Heb de Samsung s9 nu een maand in gebruik. Toestel heeft een mooi design.Had hiervoor de s7. Persoonlijk mis ik wel de fysieke knop onderaan. Wel al een enkele keer een hapering gehad tijdens veelvuldig gebruik.

Jetraket49 20-03-2019

Super toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

De S9 heeft alles wat je van een telefoon verwacht. 1 nadeel is als je het originele hoesje hebt kun je met de originele draadloos oplader niet opladen. Maar dat heeft niets met het toestel te maken

Anoniem 20-03-2019

Waar voor je geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Inmiddels 1 maand in bezit van Galaxy S9. Zeer vertrouwde kwaliteit en functionaliteit van Samsung.
Na mijn Note2 ben ik overgetstapt op de Galaxy S5 neo vervolgens de Galaxy S7 en nu dan de Samsung Galaxy S9!
De vingerscanner aan de achterzijde was even wennen maar weet deze inmiddels blindelings te vinden. Kwaliteit van camera is sterk verbeterd. Perfecte camera met de nodige handige tools.Toestel ligt lekker in de hand en is qua formaat voor mij perfect. De meegeleverde app Traffic Reply is briljant en zou als standaard op iedere smartphone verplicht moeten worden.
Inmiddels toestel bij verschillende vrienden aangeprezen en 2 hebben ook de dezelfde keuze gemaakt.

Jeroen1546789 19-03-2019

Goed maar niet perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

De Samsung Galaxy S9 is een prima toestel voor de meeste mensen. Het formaat is zo als een toestel hoort te zijn. Het scherm is een goed scherm voor mobiele apparaten. Wat ik wel erg tegen vind vallen is toch echt de accu. Deze is echt in rap tempo leeg bij middelmatig gebruik van het toestel en daarom ook de 4 sterren.

Angie54 18-03-2019

Mooi telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Geweldig camera ik ben nog steeds aan het uitzoeken alle mogelijkheden van nu nieuwe telefoon zo ver ben ik erg tevreden

Anoniem 16-03-2019

goed toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

hij is goed, snel, makkelijk in gebruik alles is er top aan!
er zit wel een klein nadeel aan en dat is de batterij die gaat niet erg lang mee!

Anoniem 16-03-2019

Leuke en een fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Als klant ben ik samsung gewend ( android).
Wel eens de overweging gemaakt om over te stappen.Maar ik hou het toch bij Samsung.Samsung.Fijne telefoon met leuke functies.Elke dag kom ik nog nieuwe dingen tegen .Top toestel.Maar in de toek komst wil ik ook nog een qled tv en een nieuwe tablet.

Brigitte81 13-03-2019

S9 super fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb 2 maanden geleden de Samsung s9 aangeschaft, het is een geweldig toestel en voldoet aan mijn verwachtingen.

Anna Elisabeth 11-03-2019

Super snelle en mooie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

In januari 2019 mij zelf getrakteerd op deze high end telefoon in goud kleur.
En oh wat ben ik er blij mee! Mooie kleur en design, snel en ruimte voor al mijn apps.

Wim huppelepup 09-03-2019

Doet wat ik er van verwacht

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Gebruik het toestel nu al een paar maanden en ben er blij mee. Het werkt snel en heeft veel mogelijkheden.
Helaas zijn er ook nog steeds nadelen. Er worden automatisch app's geïnstalleerd door Samsung welke ik niet gebruik en/of wil en die dus onnodig ruimte gebruiken. Ook ben ik niet happy dat Samsung al bij de S8 is afgeweken van 1 charger voor alle telefoons. Gebruik mijn oude S7 ook nog, en moet dus altijd 2 chargers bij me hebben.