Sony Xperia XZ2 zilver / 64 GB / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 121 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Rene 22-04-2018

Hij Het scherm is lekker scherp de camera is fantastisch.

Ik heb deze Sony gekocht om het grote beeldscherm en fantastische camera en gebruiksvriendelijk en is lekker snel met een hele goede accu

Pluspunten

• Camera
  • Accu
  • Beeldscherm

Minpunten

• Kan zijn dat je modem te oud is nieuwe vragen

Cor 20-04-2018

Top!

Mooie kwaliteit , snel en een goede batterij 🔋geweldig uit japan voorgekomen, zeer tevreden door Sony.

!

Pluspunten

• Batterij
  • Groot scherm

Minpunten

• Vingerafdruk scanner aan de achterzijde

Soroosh 19-04-2018

Happy to come back to Xperia

Since I get this phone I feel amazing about it every thing is smooth and amazingly fast.
I used to had Samsung but this phone is a actuall class it's chic and feel amazing when you grab it
Amazing camera and amazing sound quality and you can also remote play with your Playstation.
Do you really want something more from a phone? I don't think so.
You will enjoy it

Pluspunten

• Amazing processor
  • Wonderful sound quality
  • Feel great when you get it in your hands
  • High quality like all the Sony products

Minpunten

• It's hard to keep it steady on the table
  • Charger port sometimes annoy pinkie finger
  • Lack of 3mm port

Mejdy 19-04-2018

Goede accuduur

Ik heb het gekozen omdat het product goed kwaliteit heeft in vergelijking met andere producten.
Het was ook een goed koop en die kwam ook met en koptelefoon en dat is eigenlijk een voordeel voor mij.
En ik was heel enthousiast om de nieuwe versie van Sony te gebruiken.

Pluspunten

• De camera
  • Proccessor

Ben S 19-04-2018

Sony xperia XZ2 groen

M'n derde xperia telefoon, tussendoor wat andere merken gehad maar blijf toch terug gaan naar Sony. En met dit model blijf ik ook bij Sony.
Met oudere modelen al nooit problemen gehad en deze is alleen nog maar beter. Unieke kleur maakt het ook nog eens uniek. Camera, software en ontwerp, alles uitstekend en van de hoogste kwaliteit, zitten weer genoeg functies op om de rest van het jaar te ontdekken. Heb het bescherm hoesje nog niet binnen dus weet nog niet hoe dat in combinatie gaat werken maar bij vorige modellen was het een optie waarvan het alleen maar beter werd dus ga er vanuit dat dit nu weer zo zal zijn.
Echte aanrader, lust voor het oog en heerlijk in het dagelijkse gebruik, gebruik vriendelijker toestel dan deze vind je niet gauw.

Waarom lees je nog verder? Kopen dat ding!!! ;D

Pluspunten

• Software
  • Camera
  • Uniek Ontwerp en kleur

Minpunten

• Beetje gladde achterkant
  • Groene besteld maar is meer turquoise blauw(beter)

Eastbird 19-04-2018

Originele kleuren en mooie vorm .

Het vlaggenschip van Sony doet zijn naam eer aan. Mooie snelle telefoon met weinig meegeleverde appstore die veel stroom gebruiken.

Het op internet grootst genoemde nadeel, het te laag zitten van de vingerafdruksensor is bij mij niet van toepassing omdat ik geen grote handen heb.

Pluspunten

• Weinig meegeleverde apps
  • Accuduur
  • Vorm
  • Kleur

Minpunten

• Geen dubbele camera
  • Telefoon is vrij glad, hoesje kan dit verhelpen
  • Blijft niet plat liggen op achterkant (bol)

Dbergemmen 25-04-2018

Prachtig toestel. Snel en een schitterend beeld.

Gekocht omdat ik al jaren alles van Sony heb. Wordt regelmatig geüpdatet door Sony. Werkt lekker snel.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Helder en groot beeld
  • Lange accuduur
  • Lekker snel

Minpunten

• Nog niet gevonden

Tamara Bos 25-04-2018

Geweldig toestel!

Na lang wachten eindelijk sinds 6 april de telefoon binnen! Vanaf 26 februari sinds de telefoon uit kwam heb ik alles op de voet gevolgd. Het was het wachten zeker waard!
Lekker snel, batterij dat 2 (soms 3!!) dagen meegaat met intensief gebruik! Echt een aanrader!

Pluspunten

• Goede batterij
  • Super snel

John 24-04-2018

Super mooie telefoon

Sony Xperia XZ2 Zwart

Ik gebruik al jaren de sony experia telefoons en kon niet wachten tot deze uitkwam
De Sony Xperia XZ2 is een compacte high-end smartphone die door zijn prijsstelling zeer aantrekkelijk is. Doordat de telefoon in de pre-order periode een Sony WH-1000XM2 kreeg meegeleverd was de beslissing snel gemaakt. Op dit moment zijn er weinig andere kleine high-end android smartphones op de markt te vinden.

Het toestel ligt goed in de hand door de ronde vormen, maar is wel relatief dik en zwaar.
Het toestel bevat 4 knoppen die allemaal aan de rechter kant van het toestel zijn gepositioneerd
Het toestel bevat ook een Fysieke cameraknop wat handig kan zijn tijdens het fotograferen.
In de linker rand van het toestel is de sim-tray verwerkt. Deze is netjes weggewerkt in het toestel en bevat een rubber afdichting om de waterdichtheid te bevorderen.

Beeldscherm
Het 5"beeldscherm doet met de 18:9 verhouding mee trend van dit moment. Door deze verhouding is het scherm relatief lang en smal. Tijdens het surfen op internet of het gebruiken van WhatsApp zie ik de voordelen van deze verhouding wel in.
Het LCD scherm heeft een resolutie van 2160x1080, wat zorgt voor zeer scherp beeld. Het scherm heeft mooie kleuren, al is een OLED scherm nog altijd superieur wat betreft zwart weergaven.
De helderheid van het scherm is goed waardoor deze prima af te lezen is tijdens een zonnige dag.

Conclusie
Het is een toestel wat zeker aan mijn eisen voldoet. Hij is misschien wel wat overkill wat SoC betreft aangezien ik geen zware apps draai of dergelijke.
Wat ik zocht was een compact en robuust toestel wat weer een aantal jaar voort kan. Over het gewicht en de dikte van het toestel moet een ieder zelf oordelen, maar ik had hem misschien net wat dunner en lichter gezien. Al maken de ronde vormen wel dat het toestel goed in de hand ligt.
De pre-order deal van Sony maakte het toestel voor mij interessant. Door een verlengdeal en het verkopen van de headphone kom ik op een toestel prijs van rond de 220 euro. Voor deze prijs heb je weinig gelijkwaardige alternatieven.

Pluspunten

• ligt goed in de hand
  • snel en soepel
  • formaat
  • snelheid
  • batterij

Minpunten

• gewicht

Justin 24-04-2018

Mooi scherm, handige functies, goede batterijduur

Heb al jarenlang de Sony Xperia telefoon en nu overgegaan van de Z5 naar de XZ2. Hoewel een nieuwe telefoon altijd sneller is, ervaar ik dit toch als zeer aangenaam bij de XZ2. De telefoon heeft ook meer geheugen en meer ruimte, wat een verademing. De fingerprint vind ik geweldig, zowel met m'n linker- als rechterhand is de telefoon direct geopend hierdoor en het is handig met bepaalde apps (bankieren bijvoorbeeld). De vele extra functies (zoals de automatische slaapstand op ingestelde tijden, het automatisch openen van apps zodra je verbinding maakt met een bepaald netwerk of apparaat, trilfunctie bij muziek en video's, en de functies om de levensduur van de batterij te sparen) vind ik fijn werken tot nu toe. Scherm is ook erg mooi. Als ik een minpunt moet noemen: het design. Hoewel ik het design prachtig vind (het afgeronde glas aan de zijkanten, grote scherm en de glanzende achterkant) vind ik dat de telefoon aanvoelt alsof het snel uit je hand kan glijden. Doordat de achterkant een bolling heeft ligt de telefoon ook niet stabiel op een plat oppervlak en glijdt erg snel weg als het oppervlak niet plat is. Een hoesje zal ik dus echt nodig gaan hebben.

Pluspunten

• Scherm
  • Snel
  • Batterijduur
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Gladde achterkant telefoon

Maxime 24-04-2018

Heel snel, mooi scherm en goede camera

Ik ben zeer tevreden over dit nieuwe model van Sony. Het heeft een elegant design en is zeer snel. Verder beschikt hij over een goede camera. Het enige nadeel dat ik eraan ondervind is dat de batterij niet heel lang meegaat. Gemiddeld een dag bij intensief gebruik.

Pluspunten

• Snelheid
  • Scherm

Minpunten

• Batterij

Jonne 24-04-2018

Goede camera, mooi geluid

Deze gekozen bij verlengen mobiel abonnement. Zit een goede camera op en komt zeker goed geluid uit. Voor mij is het scherm groot genoeg, ik heb de Compact in kleur mosgroen wat me positief verraste maar ik wilde geen zwart, vandaar groen gekozen. Erg tevreden met dit toestel. Vingerafdruk ontgrendelen werkt ook erg goed.

Pluspunten

• Camera
  • Kleuren / scherm

Minpunten

• Uitknop midden aan de zijkant

alphons 24-04-2018

Helder scherm en mooie foto opties

Fijn toestel met snelle software en mooie foto en film opties. Lange batterijreserve van 2 dagen bij normaal gebruik.

Pluspunten

• Camera opties
  • Beeldkwaliteit

Pablo 24-04-2018

Super snel, Super accu en een super feeling

Sony stelt je nooit te leur, keer op keer crème de la crème onder de top toestellen. Heerlijke feeling, vol vermogen en sterk vertrouwen!

Pluspunten

• Comfort
  • Snelheid
  • Accuduur
  • 4k Filmen
  • HDR Gamen😍

Minpunten

• Iets zwaarder?

Rood 24-04-2018

Scherp beeld, erg prettig

Ik vind het een mooi toestel, goed geluid en scherp beeld. Vingerafdruk op de achterkant werkt erg makkelijk en snel.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Ligt prettig in de hand
  • Goed geluid

Minpunten

• Zeer gladde achterkant,

Erik 23-04-2018

Great phone

Amazing phone capable of creating beautiful photos & videos. Battery lasts a good while with the battery care feature and the screen and sound are both really beautiful.

Pluspunten

• Good camera
  • Great sound
  • Fast

Minpunten

• 3D creator has some difficulty issues

Maurice 23-04-2018

Fijne telefoon

Hele snelle telefoon met een geweldig scherm en fantastisch geluid. Vooral bij het kijken van film en luisteren van muziek is het 4d (trillen van het toestel) effect erg leuk. Enige nadeel is dat het scherm erg gevoelig is. Het gebeurt nogal eens dat bij telefoneren het droppen menu wordt geopend en bepaalde functionaliteiten worden uitgezet.

Pluspunten

• Snelheid
  • Scherm resolutie
  • Bijpassend telefoonhoesje

Mike 23-04-2018

Sony Experia Xz2

Als iPhone gebruiker was het even zoeken naar een toestel die ook aan dezelfde eisen voldoet de nieuwe Sony Experia Xz2 is een goede keuze.
Echt een top toestel met een mooi design super snel een groot beeldscherm en ook nog eens voorzien van veel functies de accu duur is ook top!
Sony heeft wederom weer een mooi design neergezet op de markt en beveel de Sony Experia Xz2 zeker aan.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Super snel
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Bescherm hoesje minder snel te bestellen

Jason 23-04-2018

Fantastisch toestel met prachtige fotocamara!

Ik heb product gekozen omdat ik Sony fan ben en kwalititatief goede spullen zijn. Tv, PlayStation 4, headset en telefoon.

Ongelooflijke specs voor relatief betaalbare prijs met een geweldige camera en dualsim. Ideaal voor werk en prive. Toestel is snel, mooi en ligt goed in dehand. De aparte vingerdruk lezer aan de achterkant is ook handig. De accu gaat langmee. Daarnaast kan ik games van de ps4 streamen naar mijn telefoon. Kortom fantastisch toestel die ik iedereen zou aanraden. Als ze de bezels van t scherm nog kleiner maken had ik een tien gegeven.

Pluspunten

• Dualsim
  • Scherm
  • Ps4 games
  • Accu
  • Camara

Minpunten

• Bezels mogen nog kleiner

Daniel Kuijper 23-04-2018

hoge beeld kwaliteit,sterk design!!

ben al jaren trouwe Sony fan.
vond normaal het scherm erg fragiel ,maar dit is nu helemaal top.
was erg benieuwd naar de slomo functie, top alleen moeilijk te timen

Pluspunten

• foto kwaliteit
  • film kwaliteit

Minpunten

• slowmotion moeilijk te timen
  • hij is erg glad