Nokia 8 Sirocco zwart / 128 GB - Reviews

Besturingssysteem
Android

Tonio 2002 04-06-2018

Top telefoon!

Nokia is terug, wel onder de vlag van een andere fabikant, maar toch. Top specificaties en een ultra moderne vormgeving. Toestel is erg dun, door het gebruik van glas erg strak, maar....ook erg glad. Er wordt standaard een hoesje bijgeleverd en er wordt geadviseerd om dat ook te gebruiken.
Ik was erg onder de indruk van de vormgeving, maar voortdurend bang dat ik hem uit mijn handen liet glippen.
Specs zijn goed, alhoewel niet het allernieuwste. Hoeft ook niet, want alles werkt razendsnel en met standaard 128 GB erg ruim bemeten.
Ik heb dit toestel gekocht vanwege de voordelen van Android One. Daardoor ben je verzekerd van de nieuwste updates en ook nog eens binnen zeer korte tijd.
En natuurlijk ook gekocht om onderscheidend te zijn tussen alle Samsungs, Apples en Huaweis. Wil je dat laatste ook, wacht dan niet te lang, want ik denk dat Nokia met dit toestel weer serieus een kans maakt om zijn verloren positie van het vorige decennium weer te heroveren.

Pluspunten

• Android One
  • Strakke vormgeving
  • erg snel
  • veel geheugen

Minpunten

• beetje glad
Geschreven voor: Nokia 8 Sirocco zwart / 128 GB