Apple iPhone X 256 GB / zilver - Reviews

Opslag
256 GB opslag
Besturingssysteem
iOS 11

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

DJA 18-11-2017

Geweldige IPhone

Ok, ik heb lang getwijfeld of ik voor de nieuwe IPhone 8 Plus zou gaan of voor de IPhone X. De reden waarom ik voor de X ben gegaan is dat het nieuwe design me aanspreekt en ook de bediening voor een groot deel is veranderd. Daarbij, ik had een IPhone 6 Plus en wilde dan ook weer echt iets nieuws. Bijkomend voordeel is dat de afmeting van de telefoon iets kleiner is terwijl het scherm groter is.

Ik heb de X nu 1 dag gebruikt en ik ben er ontzettend blij mee. Ik was bang dat ik de Home button zou missen, maar eerlijk gezegd is de intuïtieve “veeg beweging” heel handig. Ik heb nog niet 1 keer misgegrepen.

Het scherm is fantastisch scherp, de telefoon is heel snel en het nieuwe ontwerp spreekt me erg aan. De telefoon is gewoon erg gelikt. Wel ff een screenprotector kopen morgen want het glas lijkt me toch erg kwetsbaar. Dat heb ik met met mijn 6 Plus ook gedaan en na 3 jaaar ziet die telefoon er nog uit als nieuw.

Ik ben voor de zilveren variant gegaan omdat dat voor mij mee Apple uitstraalt dan een zwarte. Maar goed, dat is natuurlijk heel persoonlijk. De camera geeft mooie scherpe foto’s.

Oh ja en dan face id. Ik was bang dat je de telefoon opzichtig voor je gezicht moest houden om de telefoon te ontgrendelen. Niets is minder waar. Ik kan de X gewoon op het bureau laten liggen en dan herkent de telefoon alsnog mijn gezicht. Kortom, het werkt feilloos, ook in het donker zo heb ik inmiddels ondervonden.

Ik vind deze X echt een aanrader voor Apple liefhebbers en voor mensen die gewoon een goed werkende smartphone willen hebben die alle snufjes heeft die je mag verwachten.

Pluspunten

• Face ID
  • Uitstraling
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Kwetsbaar vanwege vele glas
Geschreven voor: Apple iPhone X 64 GB / zilver

Mj 16-11-2018

Snel in 2018

De Iphone X is ondanks hij niet de nieuwste meer is nog steeds super snel in eind 2018. Met 64 gb opslag en de A11 bionic chip is dit een serieuse smartphone. De looks zijn super en een groot voordee voor mij is ook het draadloos opladen. Na een dag ben je gewent aan die nieuwe manier van geen home-button. Face ID werkt ook Erg goed in het donker!

Toen ik de Iphone nog geen half uur had viel er een glas water om zo over de Iphone X, dit was mij nog nooit gebeurd met een andere telefoon. Gelukkig kan deze tegen water haha!

Pluspunten

• Waterdicht tot 1 meter
  • Groter scherm in een kleinere telefoon
  • Draadloos oplader
  • Accuduur
  • Rvs frame

Minpunten

• Glad zonder hoesje
Geschreven voor: Apple iPhone X 64 GB / zilver

Marloes1985 12-11-2018

Goed zicht door groot scherm, mooie kwaliteit foto’s

Bij iedere aankondiging van de iPhone, denk ik er kan toch niets meer beter zijn dan dit? Maar het lukt Apple al jarenlang zichzelf wederom te overtreffen.
Stijlvol, zonder home button, kon het me niet voorstellen, en nog mooiere geluiden en beelden!
Zeer mooi product!

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Prachtige foto’s
  • Mooie geluiden

Minpunten

• Nog niet ontdekt

ronald 04-09-2018

natuurlijke kleurenscherm van de iphone x

je gaat voor de beste en dan krijg je ook het beste wat er bieden valt op smartphone gebied.
het maakt je verwachtingen helemaal waar qua design beeldkwaliteit en snelheid van bediening.
het is een lust voor het oog en het werkt fantastisch.
mijn keuze is voor 100% geslaagd.

Pluspunten

• beeld kwaliteit
  • snelheid
  • design
  • software
  • gebruikersgemak
Geschreven voor: Apple iPhone X 256 GB / grijs

Jorg 13-08-2018

Groot scherm, goede functies

Na gebruik van een iPhone 6s Plus overgegaan naar dit toestel. Iedere dag heb ik temaken met de nieuwste innovaties, omdat ik dergelijke artikelen verkoop. Daarom kon ik het dus ook niet laten dit toestel te kopen. Reden voor mij was dat je optisch niet kunt zien of nu je toestel een iPhone 6, 7 of 8 is, en uiteraard gaat het ook een beetje om de "looks". Ik had een iPhone 6s Plus omdat ik meer scherm wilde hebben, dit heb ik nu ook op een kleiner toestel, gelukkig. Tevens is dit een klein toestel met een uitzonderlijk goede camera, de dubbele camera zit enkel op de plusmodellen & uiteraard de iPhone X.

Kortom: Wederom een goede keuze.

Pluspunten

• Accuduur
  • Schermresolutie
  • Bedieningsgemak
  • Camera

Apple enthousiast 10-05-2018
  • Product gekregen

Mega

Kom van de 6 waarna dit weer een mega stap voorwaarts blijkt
Face ID is een ware verademing. Word naarmate je hem meer gebruikt steeds innovatiever zelfs met cap en zonnebril op werkt het nu, was in het begin niet zo, nooit geen vingerscan voor mij meer
Batterij is op einde van de dag nog 50%
Origineel lederen Apple hoesje erbij met de beste glass protector hoop ik er weer 4 jaar tegen te kunnen
En ja de prijs, hmmm..... niet zeuren doen na 5 min. ben je dat vergeten

Pluspunten

• Scherm
  • Bediening
  • Snelheid
  • Batterij

Minpunten

• Geen idee

Melissa 05-03-2018

Fantastische batterij!!!

Ik had hiervoor een iPhone 6, die was behoorlijk traag geworden en de batterij ging supersnel leeg. Ik ben echt verbaasd over hoe lang de batterij van de iPhone X meegaat. Ik kan er een hele dag alles op doen wat ik wil, en dan heb ik nog steeds de helft van de batterij over. Ook ben ik aangenaam verrast over de camera, deze is echt absurd goed. De portretfunctie alleen al is genoeg reden om deze telefoon aan te schaffen. Face recognizition werkt ook goed, je bent al snel gewend aan dat je geen home button meer hebt.

Pluspunten

• Goede accuduur
  • Mooi scherm
  • Leuke functie met animoji
  • Portretfunctie is echt top
  • Sowieso mooie camera

Minpunten

• Groot (past niet in broekzak)
  • Duur