Apple iPhone X grijs / 256 GB - Reviews

Besturingssysteem
iOS

DJA 18-11-2017

Geweldige IPhone

Ok, ik heb lang getwijfeld of ik voor de nieuwe IPhone 8 Plus zou gaan of voor de IPhone X. De reden waarom ik voor de X ben gegaan is dat het nieuwe design me aanspreekt en ook de bediening voor een groot deel is veranderd. Daarbij, ik had een IPhone 6 Plus en wilde dan ook weer echt iets nieuws. Bijkomend voordeel is dat de afmeting van de telefoon iets kleiner is terwijl het scherm groter is.

Ik heb de X nu 1 dag gebruikt en ik ben er ontzettend blij mee. Ik was bang dat ik de Home button zou missen, maar eerlijk gezegd is de intuïtieve “veeg beweging” heel handig. Ik heb nog niet 1 keer misgegrepen.

Het scherm is fantastisch scherp, de telefoon is heel snel en het nieuwe ontwerp spreekt me erg aan. De telefoon is gewoon erg gelikt. Wel ff een screenprotector kopen morgen want het glas lijkt me toch erg kwetsbaar. Dat heb ik met met mijn 6 Plus ook gedaan en na 3 jaaar ziet die telefoon er nog uit als nieuw.

Ik ben voor de zilveren variant gegaan omdat dat voor mij mee Apple uitstraalt dan een zwarte. Maar goed, dat is natuurlijk heel persoonlijk. De camera geeft mooie scherpe foto’s.

Oh ja en dan face id. Ik was bang dat je de telefoon opzichtig voor je gezicht moest houden om de telefoon te ontgrendelen. Niets is minder waar. Ik kan de X gewoon op het bureau laten liggen en dan herkent de telefoon alsnog mijn gezicht. Kortom, het werkt feilloos, ook in het donker zo heb ik inmiddels ondervonden.

Ik vind deze X echt een aanrader voor Apple liefhebbers en voor mensen die gewoon een goed werkende smartphone willen hebben die alle snufjes heeft die je mag verwachten.

Pluspunten

• Face ID
  • Uitstraling
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Kwetsbaar vanwege vele glas
Geschreven voor: Apple iPhone X zilver / 64 GB

Apple enthousiast 10-05-2018
  • Product gekregen

Mega

Kom van de 6 waarna dit weer een mega stap voorwaarts blijkt
Face ID is een ware verademing. Word naarmate je hem meer gebruikt steeds innovatiever zelfs met cap en zonnebril op werkt het nu, was in het begin niet zo, nooit geen vingerscan voor mij meer
Batterij is op einde van de dag nog 50%
Origineel lederen Apple hoesje erbij met de beste glass protector hoop ik er weer 4 jaar tegen te kunnen
En ja de prijs, hmmm..... niet zeuren doen na 5 min. ben je dat vergeten

Pluspunten

• Scherm
  • Bediening
  • Snelheid
  • Batterij

Minpunten

• Geen idee
Geschreven voor: Apple iPhone X grijs / 64 GB

Melissa 05-03-2018

Fantastische batterij!!!

Ik had hiervoor een iPhone 6, die was behoorlijk traag geworden en de batterij ging supersnel leeg. Ik ben echt verbaasd over hoe lang de batterij van de iPhone X meegaat. Ik kan er een hele dag alles op doen wat ik wil, en dan heb ik nog steeds de helft van de batterij over. Ook ben ik aangenaam verrast over de camera, deze is echt absurd goed. De portretfunctie alleen al is genoeg reden om deze telefoon aan te schaffen. Face recognizition werkt ook goed, je bent al snel gewend aan dat je geen home button meer hebt.

Pluspunten

• Goede accuduur
  • Mooi scherm
  • Leuke functie met animoji
  • Portretfunctie is echt top
  • Sowieso mooie camera

Minpunten

• Groot (past niet in broekzak)
  • Duur
Geschreven voor: Apple iPhone X grijs / 64 GB