Motorola Moto E 4 Plus grijs / 16 GB - Reviews

Opslag
16 GB opslag
Besturingssysteem
Android

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Anneke 08-12-2017

Aanrader. mooie telefoon voor heerlijke prijs

Na 4 jaar op zoek naar een nieuwe telefoon. Samsung gewend dus op zoek naar een gelijke. Maar daar mijn ogen wat ouder zijn op zoek naar een groot scherm. Dan wordt de prijs klasse wat moeilijkers. Dus op zoek naar een alternatief betaalbaar toestel. Na het zoeken op diverse vergelijkings sites kwam deze Motorola WE 4 plus gold eruit. Een geweldig toestel waar alles op kan wat ik wens. Super mooie foto's . natuurlijk even wennen maar leer nog elke dag nieuwe dingen en er is mij nog niets negatiefs opgevallen, Kortom een aanrader. Mooi toestel voor redelijke prijs. Ik hoop dat deze ook 4 jaar meegaat.

Pluspunten

• Groot
  • Mooie voormgeving
  • Voelt aan als een telefoon niet als een velletje

Waterland 14-09-2017

Super mobiel met alle opties en lage prijs

Een oriëntatie op veel losse toestellen uitgevoerd. Uiteindelijk is mijn oog op dit toestel gevallen die in augustus uitkwam. Werkelijk een fantastisch toestel met een prachtig groot scherm.
Prima foto's mee te maken en van uitstekende kwaliteit. ( tuurlijk kan het altijd beter, maar dat is relevant aan de prijs ) Alles functioneert snel en soepel. Werk geheugen heeft daar een aandeel in net als de processor. Intern geheugen is altijd uit te breiden maar ik laat de foto's meteen in de cloud zetten dus de overige ruimte is ruim voldoende voor muziek etc.
Beeldkwaliteit is uitstekend en bijv. YouTube filmpjes draaien optimaal. Omdat het scherm groot is lees ik nieuws op de sites makkelijk in iedere omstandigheid, net als de krant of zelfs tv via de ZIGGO app. Kortom echt een aanrader voor een lage prijs. Ligt goed in de hand ook al is het gewicht iets meer. Maar dat komt door de accu! Werkelijk gigantisch zo lang je kan werken voor dat de accu weer moet opgeladen. De term uitstekend past echt bij dit toestel en geloof me ik heb echt geen aandeel bij MOTO...
Met een mooi hoesje is het een sieraad!

Pluspunten

• Mooi groot helder scherm
  • Alle opties en functioneert soepel
  • Accu duur geweldig

Minpunten