Huawei P10 Plus blauw / 128 GB - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android

Beoordeling op basis van 122 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Henk 08-04-2017

Fijn toestel, goede camera

Topkwaliteit, echt waar voor je geld, gebruiksvriendelijk toestel, veel mogelijkheden, goede camera.

Sandra 10-06-2017

Mag ik vragen krijg je al je berichten binnen zoals snapchat en mail en apps ook als je de instellingen goed hebben staan ik heb een p9 lite bevalt goed alleen slecht met bepaalde apps en krijg niet alles binnen
Is de p10 plus een stuk beter voor uit gegaan op de p9 lite
Ik hoor graag een reactie
Gr Sandra ruijter

H. Hoffman MA 28-09-2017

Liefde op het eerste gezicht: mooi, snel en overtuigend

Sta je in de winkel en wordt door een enthousiaste medewerker gewezen op een tot dan toe voor mij onbekend vlaggenschip Huawei P10 Plus... mijn twijfels slaan om, mijn gevoel zegt doen! Veel meer waar voor veel minder geld, veel meer service dan bij mijn vorige merken, maar vooral door het feit dat de medewerker ook in het bezit is van een Huawei en laat zien dat deze bijna niet kapot te krijgen is door met zijn eigen toestel hard op een tafel te slaan...... inderdaad geen beschadigingen. Dan ook nog een premiumbox waarvoor ik mij meteen aanmeldde: een beleefde mail dat mijn ingescande aankoopbon geen datum bevatte, snel alsnog gescand en binnen een uur: wij hebben uw premiumbox asnog gehonoreerd. Thuis mijn (ja die is nu van mij!!) Huawei P10 Plus uitgepakt, binnen een half uur bijna helemaal opgeladen en opgestart: wat een snelheid, wat een techniek en dan lees ik ten slotte dat na registratie een defect toestel - als de mijne ooit kapot gaat: nee dus!- thuis wordt opgehaald, gerepareerd en weer wordt afgeleverd. Hoef zelfs mijn huis niet meer uit, wat wil je nog meer? Natuurlijk een Huawei P10 Plus!!

Wendy 23-09-2017

Huawei

1x een Huawei dan wil je altijd een HUAWEI. HUAWEI IS ECHT TOPPIE!!! Tegen deze telefoon kan geen enkele Iphone, Samsung of een ander merk tegenop. Ik ben al jaren in het bezit van een HUAWEI en de P10 heb ik nu enkele dagen in mijn bezit en ik heb er maar woord voor over GEWELDIG!!!

Pluspunten

• Alles

Ivo du Sanois 19-09-2017

Onverwacht Top Toestel

Ik ben zeer positief verrast door een keer niet te kiezen voor 1 van de top merken en ik zal je zeggen. Ik ben misschien nog wel meet tevreden over de P10 Plus dan over een topmerk die ik hiervoor im bezit had uit hetzelfde release jaar.

Wat mij aantrok was de processor, waarmee je nog wel n aantal jaar vooruit mee kan, het uitbreidbare geheugen (naast de interne 128gb!), het grote scherm die je trouwens alsnog met 1 hand kan bedienen en de 2 camera lenzen van Leica.

Ik hou ervan als ik niet doorheb dat mijn toestel moet nadenken als ik apps open en/of switch tussen apps. En dat is precies wat de P10 Plus doet. Hij is razendsnel.

Ook de cameras laten je de komende jaren niet in de steek. De 20mp lens maakte superscherpe fotos en de frontcamera maakt net zulke mooie fotos als de meeste nieuwe toestellen doen met de front camera.

Daarnaast vind ik t een mooi gebaar vanuit t bedrijf dat ze t toestel leveren met een hardcase die de zij- en achter beschermen tegen krassen en stoten, en zelfs een screen protector die krassen voorkomt op je beeldscherm.

Wat ook heel fijn is is dat de batterij langer dan een dag meegaat.

Ik heb geprobeerd een negatief aspect op te noemen maar die kan ik iig nu na een maand nog niet opnoemen.

Mijn allereerste ervaring met Huawei is uiterst positief, het is dan ook zeer waarschijnlijk dat mijn volgende toestel weer een Huawei wordt.

Pluspunten

• Snelheid
  • Camera

Ria Rombouts 05-09-2017

top model Huawei P10+ met schitterende Leica lenzen.

Ik heb voor de Huawei P10+ gekozen omdat er standaard een lens in zit voor zwart/wit foto's en een voor kleurenfoto's en een camera voor selfies. Geweldig.
Je maakt er schitterend scherpe foto's mee Ook de filmpjes zijn erg goed die ik er mee hebn gemaakt. IPV een foto en film camera en een telefoon ga ik tegenwoordig op pad met alleen mijn Huawei P10+ Wat een luxe toch

Pluspunten

• lensen
  • lange accuduur

P10 Plus user 04-07-2017

Intern geheugen van 128GB!!

Overgestapt na jaren Samsung gebruikt te hebben. Tot nu toe zeer tevreden, het toestel doet tot nu nog niet onder ten opzichte van m'n Samsung S7edge.
Prijs kwaliteit is ook zeer goed! Mooi Helder scherm met hoge resolutie.
De P10 plus is zeker een aanrader!

Pluspunten

• Mooi helder scherm
  • Groot scherm
  • Veel intern geheugen (128GB)
  • Werkt snel

Minpunten

• Nieuwe type lader (USB Type-C)

Carlito Amirkhan 15-06-2017

Prachtige verschijning

Na lang onderzoek is gebleken dat de Huawei P10 een top toestel is. Al jaren de underdog, maar zeker eentje die bij de top hoort. Uit mijn comfortzone gestapt en voor dit toestel gekozen. De plus versie dan. Wat een geweldig toestel, lekker snel en prachtige vormgeving. Een aanrader voor een ieder die een betaalbare toestel zoekt met of zonder een abonnement.

Pluspunten

• Grootte scherm
  • Resolutie
  • Snelheid
  • Vormgeving
  • Accuduur

Minpunten

• Home knop is niet super functioneel

M. 23-05-2017

Geweldige telefoon!

Ik ben ontzettend blij met de Huawei p10 plus! Het toetsel werkt als een trein en de foto's zijn prachtig!

Pluspunten

• Camera
  • Formaat telefoon
  • Snellenprocessor

Raymond 07-04-2017

Super toestel

Jarenlang Apple gebruiker geweest, van de 3G t/m de 5S
Daarna Samsung S6
Nu de Huawei, wat een geweldig toestel.
Heb hem nu 2 dagen en hij is mooi, goed, snel gemakkelijk bedienbaar.
Mooie cloon app om je data over te zetten.

In één woord "dit is een high-end toestel "

• Zeer snel
  • Gebruiksvriendelijk
  • Snel oplaadbaar
  • Standaard protectie cover

• Zeer grote concurent van Apple en Samsung

Tesfaye Belete 02-11-2017

Great Camera, storage and performance

I decided to buy Huawei nP 10 Plus after I went through lot of reviews on different phones.My final decision was narrowed down to 2 phones,Namely Iphone 7 plus and Huawei P 10 plus. To finally get my dream phone, I looked into Price and quality of Camera. I found Huawei P 10 plus as my favourite. I liked it more after started using it. The camera, speed of the ram , storage and size of this phone is unbelievable. Another interesting thing I got is Huawei VIP Service in which I had 3 Years warranty. This makes me really safe! I bought it online from Mobil.nl and delivery was fast too.

Generally it is very nice smartphone to have !

Belete Eindhoven

Pluspunten

• camera
  • Storage

Tugce Oguz 02-11-2017

Groot scherm

Het is een telefoon dat makkelijk te gebruiken is en een schitterende foto's maakt. Ook heb je als voordeel dat de batterij lang mee gaat

Pluspunten

• Snel
  • Twee schermen
  • Batterij

Anita 26-10-2017

Mooi beeldscherm, groot, snel en snel opgeladen

Heb het gekocht vanwege het geheugen 256mb en vanwege de camera. Daarnaast is hij binnen een uur 100% opgeladen!
Echt een hele goede en fijne telefoon. Hij is ook snel aan. Ik kan geen minpunt over deze telefoon bedenken.

Pluspunten

• Geheugen 256mb
  • Camera 20mp
  • Snellader
  • Snel opstarten
  • Mooi beeldscherm

Minpunten

• Geen minunt

Sarah 23-10-2017

Goede camera, scherp beeld, goed geluid.

Als hobby fotograaf wilde ik een smart phone met een goede camera waar ik tevens ook gewoon mee kon bellen en de andere kant van de lijn goed kan verstaan. Deze telefoon heeft alles en meer naar waar ik op zoek was.

Cris 19-10-2017

Huawei P10 Plus

Het strakke uiterlijk van de Huawei P10 Plus bevalt me wel. De matte metalen achterkant is stijlvol en is minder vatbaar voor vingerafdrukken dan een glimmende behuizing. Ook de voorkant van het toestel is strak vormgegeven. Qua capaciteit is het een perfect model. Snelle werkprocessor (6GB) en een ruim opslaggeheugen (128 BG)

Pluspunten

• werkgeheugen
  • Opslag capaciteit
  • vormgeving
  • Interface

Minpunten

• batterij

Roxanne 19-10-2017

Snel, groot scherm, licht toestel.

Ik vind het een fantastisch toestel. Beeldkwaliteit is super, camera maakt Fantastische foto's. Het toestel is snel en makkelijk in gebruik. 1 nadeel is dat de batterij vrij snel leeg is. Voordeel is wel dat hij binnen een uur weer vol is. Geen spijt van deze telefoon!

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Intern geheugen
  • Snel en makkelijk

Minpunten

• Batterij

Dennis 17-10-2017

Fijne telefoon

De P10 Plus is mijn tweede Android toestel. Daarvoor gebruikte ik al jaren Windows Phone. Ik gebruik de P10 Plus zakelijk en privé. Het is een fijn toestel, die lekker in de hand ligt. De Leica camera maakt mooie foto's. Er zit voldoende opslag en geheugen, waardoor de taken soepel verlopen.

Pluspunten

• Goede camera
  • Ligt goed in de hand
  • Snel
  • Goede Prijs/Kwaliteit verhouding

Kim de Jong 17-10-2017

Super toestel.Groot scherm. Erg overzichtelijk. Werkt snel.

Twijfel tussen Huawei p10 10+ en de Samsung. Na vergelijking meer mogelijkheden bij de Huawei p10+. Erg fijn dat de + 126g geheugen heeft. En de camera is super scherp en werkt fijn.

Han Perier 14-10-2017

Helemaal te gek!

Ik vind het een super toestel met perfecte fotocameraheel snelle processor en een super goede accu levensduur.

Kimberly 13-10-2017

Super fijne telefoon

Hele fijne telefoon, groot geheugen goede kwaliteit camera heel erg fijne telefoon.
Vingerafdruk doet het perfect hele lange accu duur.

Corine Toirkens 11-10-2017

Wooowww, wat een fijn toestel!

Nadat ik eerst de Huawei p8 lite heb gehad en daarmee NOOIT problemen heb gekend, nu weer gekozen voor Huawei P10 plus. Ik had hoge verwachtingen, ik wou een perfecte camera o.a.
Het toestel bevalt me ontzettend goed. Direct alles makkelijk te bedienen. Leuke extras, lekker veel opslag. Het enige minpuntje is niet betreffende het toestel maar het speciale Huawei hoesje voor dit model. Gevoelig voor vuil, erg stijf, kan geen betaalpasjes meer meenemen.
Overall...... Super!!!

Minpunten

• Huawei hoesje