Sony Xperia XA1 zwart / 32 GB - Reviews

Opslag
32 GB opslag
Besturingssysteem
Android

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Koeienkapsel 02-07-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne mobiel, scherp scherm

Online reviews hadden vaak weinig positiefs te zeggen over de scherpte van het scherm. Valt echter alles mee, doet mij helder aan. Verder fantastische. Camera en handige Xperia en Sony functies

Pluspunten

• Goede camera
  • Ligt lekker in de hand

Minpunten

• Beetje aan de dure kant voor een budgettelefoon

Tim 27-06-2017 Product paar weken in bezit

XA1 goed budget toestel

Ik heb deze telefoon gekozen omdat ik meerdere Sony telefoons heb gehad en kwam kwaliteit ik ze goed vindt maar de keuze voor deze was de bkr reden en wil graag bij Sony blijven ik héb de telefoon nu sinds iets meer als een week en hij bevalt me prima ok er zijn wat dingetjes zo als de plastic achter kant die wat snel beschadigd maar voor de rest geen grote min punten voor het geld wat er voor betaald krijg je een goed toestel

Pluspunten

• Accu duur
  • Snel
  • Mooi beeld

Minpunten

• Plastic achterkant
  • SwiftKey kan wat irritant zijn

Nicole 26-06-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldige gsm

De Sony xperia xa1 is een hele fijne makkelijke gsm een mooi formaat scherm en makkelijk te bedienen. De Sony xperia xa1 heeft veel te bieden en is gewoon in 1 woord top. Ik zou niet anders meer willen qua geluid en qua foto's maken is deze echt geweldig.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Geweldig heldere foto's
  • Mooi formaat
  • Makkelijk hanteerbaar

Haara 25-06-2017 Product paar weken in bezit

Redelijk scherm

Dacht niet dat ik dit toestel zou bestellen. Maar nu twee weken in huis wil geen ander meer veel geheugen wat ik niet had bij mij ander toestel dus heel tevreden

Pluspunten

• Veel geheugen

Sher 22-06-2017 Product paar dagen in bezit

Helder scherm, mooie scherpe foto's, accu voldoet prima

Ik heb deze telefoon vooral gekozen om zijn goede camera, aangezien ik veel foto's van mijn kinderen maak. De voorcamera, voor de selfies is ook van erg goede kwaliteit. Het toestel is mooi strak vormgegeven.

Het toestel is zeker zijn geld dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• Camera
  • Selfie camera
  • Batterij duur
  • Vormgeving

Minpunten

• Best zwaar
  • Niet overal accessoires te krijgen

Walter 29-06-2017 Product paar maanden in bezit

Heerlijk, helder, duidelijk

Goede smartphone, overtreft verwachtingen. Eigenlijk nog geen nadelen kunnen ontdekken. De camera vergt wat oefeningen, maar duidelijk goede kwaliteit. Accuduur is prima in orde. Ben zeker langer dan 16 uren bereikbaar en vaak nog langer. Ook qua snelheid en opslag veel. Mogelijk. Als er een nadeel te noemen is gaat dat om de accessoires, met name de hoesjes die her en der worden aangeboden, die zijn niet best.

Pluspunten

• Accu
  • Camera
  • Eenvoud

Minpunten

• Alleen snellader snoer past
  • Externe leveranciers leveren geen degelijke hoezen

Jose 18-08-2017

en Aliexpress dan? daar heb ik nu verschillende flip/hars/soft cases besteld

Ilse 28-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi Toestel

Het is een heel licht en mooi toestel. Als je eenmaal begint met Sony telefoons wil je nooit geen andere meer. Het communiceert ook heel erg goed met onze Sony tv. Kortom een echte aanrader

Jochem Houtveen 26-06-2017 Product paar weken in bezit

Sony Xperia XA1

Ik vind de Sony Xperia XA1 een mooie telefoon met een top camera, ook ligt het fijn in mijn hand. Ook is mijn Sony lekker snel en kan ik er alles mee doen wat er mee wil.

Ik beveel deze telefoon zeker aan aan mensen die een slimme, sterke en zeker ook mooie telefoon willen.

Pluspunten

• Goede camera
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Niks om aan te merken

Korte 26-06-2017 Product paar maanden in bezit

Mooie telefoon voor weinig

Voor de prijs een zeer goede telefoon. Niet te groot, geweldige camera en fijn in besturing. Fijne telefoon als je een simpele versie van de XZ premium wilt.

Pluspunten

• Goede camera
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Simpel

Rina 24-06-2017 Product paar maanden in bezit

Sony XA1

Dit vind ik echt een topper.
Mooie maat van het toestel hij is snel met downloaden van internet zaken of het nu een app of film of iets amders is het gaat allemaal snel.
Grandioze camera die tov mijn vorige sony nogweer is verbeterd. Minpuntje voor mij is het gevoel dat de inwendige antenne 📶 net wat minder is.
Ik heb veel merken geprobeerd als LG. Samsung Nokia maarSony bevalt tot nu toe het best.

Groetjes Rina

Pluspunten

• Camera
  • Snelheid

Minpunten

• Antenne

Yola71 24-06-2017 Product paar maanden in bezit

Groot scherm, mooi design

Sinds een maandje in bezit van de Ax1 en moet zeggen bevalt prima! Was altijd een Samsung liefhebber maar geen moment spijt gehad. De telefoon is makkelijk in gebruik, mooi beeld, scherpe foto's en geluid is goed. Batterij moet je wel iedere dag opladen bij intensief gebruik. Ook mijn moeder heeft de Sony en kan hier ook goed mee overweg wat haar met andere smartphone niet helemaal lukte!
Wil je een mooie design smartphone zal ik zeker de Sony aanbevelen!

Pluspunten

• Helder beeld
  • Groot scherm

Minpunten

• Batterij bij intensief gebruik snel leeg