Huawei P10 64 GB / prestige gold

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 376 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei P10 64 GB / prestige gold op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Kees 29-04-2017

Scherm uitstekend

Fijn toestel alleen te weinig licht signaal bij melding .Verder onder karakter tekens had helemaal onder op toestel moeten zitten.batterij voldoende tot nu toe.

Minpunten

• Te weinig licht signaal bij melding

Rararenate 28-04-2017

Top toestel

Dit is echt een Top toestel met een super camera, heel makkelijk in gebruik met een zeer stijlvol design

Pluspunten

• Camera
  • Prijs

Aart 27-04-2017

Super mobile

Na jaren een Sony te hebben gehad nu overgestapt op de Huawei P10. Super telefoon met lange batterij tijd 3dagen in bespaar stand. Mooie foto's en handig dat jezelf mappen kan maken. Ben dan ook erg tevreden.

Pluspunten

• Battery
  • Foto's
  • Bediening

Minpunten

• Elke 3 dagen je scherm ode invoeren

Tessa Weggers Mulder 26-04-2017

Erg tevreden

Ik werk bij tele2 en verkoop allerlei soorten toestellen, maar zelf zat ik nog met de iphone 4 niet wetende welk toestel ik moest nemen. Door prijs kwaliteitvergelijkingen die ik op mijn werk dagelijks maak wist ik dat de huawaii de beste koop was! Ik heb direct de p10 in pre order besteld. Super camera, hele mooie herinnerringen die ik met veel plezier vastleg. Super geheugen, handzaam, snel en snel op te laden. De huawaii p10 raad ik ieder aan, helemaal als je budget niet erg ruim is maar je wel graag mee gaat in ontwikkelingen en een goed toestel wilt.

Pluspunten

• Camera
  • Geheugen
  • Snelheid
  • Handzaamheid
  • Formaat

F. Pujol van Rijn 26-04-2017

Mooie foto's

Ik ben over de huawei p10 mobiel zeer tevreden voor al de camera is super de huawei is ook snel in gebruik en komt alle belofte na

Willeke 26-04-2017

Perfecte maat, mooie camera

Sinds een maand deze telefoon in gebruik, erg tevreden over het beeld kwaliteit van de foto's, mooi scherp en kleurrijk. De telefoon zelf is erg makkelijk in gebruik, doordat je geen hoofdscherm hebt, schuif je makkelijk naar je apps toe.
Paar puntjes van kritiek, telefoon is erg glad, hieraan moest ik wennen nu na een maand lijkt dit goed te gaan.
Sommige instelling waren lastig te vinden zoals toetstrilling en T9 uitschakelen, hiervoor ben ik naar een winkel gegaan.. nu weet ik ze zelf te vinden. Met deze kleine puntjes kritiek, maakt dit het toch tot de ideale telefoon en prettig om bij je te hebben.

J Horvers 26-04-2017

Fijne telefoon

Ik heb 7 jaar lang een Samsung Galaxy telefoon gehad en werd steeds minder tevreden dus wilde een keer iets anders proberen. Mijn keuze is op de Huawei P10 gevallen vanwege de goede camera welke ook echt schitterende foto's maakt! En vanwege de kwaliteit van de accu. De accu van deze telefoon gaat probleemloos 2 volle dagen mee zelfs wanneer je de telefoon actief gebruikt voor bellen, games en internet. Streamen kost natuurlijk iets meer accu maar zelfs dan hoef je hem niet aan het begin van de avond al weer aan de oplader te leggen. Hij laad ook snel​ op wanneer je accu leeg is. Verder reageert het toestel snel en na even wennen aan de indeling van de instellingen etc is hij ook zeer makkelijk in gebruik. Ook tof dat je niet standaard talloze apps op je telefoon hebt die je nooit gebruikt maar wel ruimte kosten. Overall ben ik echt heel erg tevreden over dit toestel al mis ik wel een beetje de Samsung emoticons. Die kan je natuurlijk via de app store downloaden maar dan krijg je er weer reclames bij.. De standaard emoticons van de P10 zijn erg.. uuhm "retro" is denk ik het juiste woord. Maar dat is tot nu toe ook echt het enige minpuntje naar mijn idee...

Pluspunten

• Super camer
  • Lange accu duur
  • Laad snel op
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Mis wat test invoer opties
  • Standaard emoticons zijn erg retro en beperkt
  • Mis de selfie optie die je foto egaliseert

G. G. Wessels 26-04-2017

Krachtige mobiel met mooie uitstraling

Ik heb de p10 nu een kleine maand. Hij werkt heel fijn. Ook de vingerherkenning werkt super goed. Foto's en filmpjes zijn scherp. Daarnaast is hij lekker plat. Ik krijg veel complimenten van collega's en vrienden.

Pluspunten

• Camera
  • Vingerherkenning
  • S herm
  • Gebruiksgemak

Mariska 26-04-2017

Super camera ook voor amateurs!

Een makkelijk te gebruiken telefoon als je Android bent gewend. Mooie slanke uitstraling, wel wat groter dan mijn vorige telefoon.
Hij maakt hele mooie foto's. Portret maakt hij bijv. Zo dat de persoon er scherp op staat en de achtergrond wazig wordt. Je kunt de iso waarde e.d. veranderen net zoals bij een spiegelreflexcamera.
Qua prijs kwaliteit is hij goed afgestemd. Geen dure telefoon voor een goede nieuwe telefoon met een super camera erop!

Pluspunten

• Goede camera
  • Gemakkelijk te gebruiken voor Android
  • Slanke uitstraling
  • groot uit te breiden geheugen

Minpunten

• Tot nu toe geen universele oplader
  • Niet waterdicht

D. V 23-04-2017

Huawei p10

Toestel werkt prima met vooral een heel goede camera.
Ik vond de accuduur zelf tegenvallen. Ik moest hem al vanaf dag 1 minstens 2 keer oplader.

Pluspunten

• Camera
  • Uiterlijk
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Accu

willem frederiks 23-04-2017

zeer groot en duidelijk

heb het toestel.gekocht om zijn mooie vorm en bijzondere camera.hij is mooi plat en heeft een zeer mooi scher.

Pluspunten

• camera
  • snel usb opladen

Minpunten

• geen
  • geen

Taran 23-04-2017

Fantastisch

De Huawei p10 is geweldig'
Vooral de camera met de function portrait om mooie Portret fotos te make.
Tot slot heeft het een strake design en zit er ergens zakelijk uit.

John boerboom 22-04-2017

Superfast, great screen Incredible pictures

With any phone you can call, text, browse etc. But the quality of pictures made with the P10
is unbelevable HiRes, supersharp and bright colours, is the no.1 reason why I bought the P10

Minpunten

• Not te standard mini USB charge connector

Kreijkes 21-04-2017

Mini-computer waar je ook nog mee bellen kunt

Wat een genot om met de P10 te kunnen werken. Werken ja, want dat kan er gemakkelijk mee. Betrouwbaar, lange levensduur op één lading (in vergelijking met de P8) en het geluid dat uit de speaker komt is luid en duidelijk zodat elke melding gemerkt word.
Het beeld is haarscherp, zowel op het scherm als in de foto's die je neemt met de Leica-lens. Bij donkere ruimte's kan je de foto's toch redelijk helder krijgen, zonder het zo irritante en gevreesde korrelige.
Inzoomen met 20 Mp is helaas niet mogelijk, maar met software is het object er wel uit te knippen en is de beeldkwaliteit nog goed te noemen.
Het knipperen van de led is omgezet naar het langzaam in en uitgaan van de Led, Dit is niet altijd duidelijk, maar in een donkere kamer is die indicatie nu niet meer hinderlijk.
De 64 GB interne ruimte (na app's en besturingssyteem nog 44 Gb) is ruim voldoende voor foto's en muziek en met de meegeleverde app's is het werkgeheugen goed op te ruimen waardoor de telefoon lekker vlot blijft.

Dat word voor Huawei een hele dobber om met een eventuele P11 deze standaard te overtreffen.

Pluspunten

• helder scherm
  • goed geluid

Minpunten

• touchscreen supergevoelig
  • Randen behoorlijk smal, onbedoeld indrukken

René 21-04-2017

mooi plat toestel, scherm groot genoeg

mooi toestel, voorheen Sony gehad en deze werkt een stuk beter en is goedkoper
deze Huawei reageert snel, heeft een groot zuiver scherm en accu gaat goed mee.
dubbele camera waarmee je mooie foto's kan maken (ook professionele instellingen)
bij dit toestel kun je kiezen uit de Huawei werkwijze qua openen van je apps of de werkwijze die Samsung en Sony hanteren. dus voor ieder wat wils.
toestel reageert snel, dus weinig ergenissen dat je lang moet wachten voordat je verder kunt.
prijs / kwaliteit is uitstekend.
werkt beter en heeft meer mogelijkheden dan Sony of Samsung en is een stuk goedkoper.

Pluspunten

• groot beeldscherm
  • accu gaat lang mee
  • keuze uit Huawei EMUI of normale android werkwijze
  • weinig verplichte apps die geheugen vreten
  • mooi plat handzaam toestel

Minpunten

• nog niet gevonden

Jacqueline 20-04-2017

Geweldige telefoon

Ik vind het een prachtige telefoon. Ik heb jaren Sony gehad omdat die bekend staat vanwege de goede camera... Nou Huawei heeft het overtroffen. Ik heb veel huisdieren en maak vaak foto's voor op mijn site. Top kwaliteit
Batterij gaat lang mee. Het is een gebruikersvriendelijke telefoon

Pluspunten

• Camera
  • Gebruikersgemak
  • Snel
  • Baterij duur

Minpunten

• Gevoelig scherm dus krast snel

loveboat66 20-04-2017

2de homefoon

dit toestel ligt gemakkelijk in de hand, is goed te beluisteren, vorm is comfortabel, licht van gewicht, duidelijk, snel van begrip ,lange accuduur ,hoort meteen al bij het gezin,

Auke 19-04-2017

Goede accu en scherm duidelijk afleesbaar

Prijs kwaliteitsverhouding vergeleken. Goede testresultaten; vernieuwend; snelle processor; goed handig zakformaat; vingerscan werkt zeer goed; mooi ''plat'' toestel.

Pluspunten

• prijs kwaliteitsverhouding goed
  • snelle processor
  • handig zakformaat

Minpunten

• wennen aan menu tov Samsung
  • Ver op dit moment (nog) geen minpunten ontdekt

Woutet 19-04-2017

Gebruiksgemak

Prachtige en snelle telefoon. Blij dat ik overgestapt ben van een iPhone naar de p10. Erg te spreken over deze telefoon. Enige nadeel vind ik de vele Google Apps die op geïnstalleerd staan.

Pluspunten

• Camera
  • Beeld
  • Snelheid
  • Gebruiksgemak
  • Geen Apple meer

Minpunten

• Veel Google apps

Nathalie 19-04-2017

Fantastische camera

Een fantastische telefoon. Hij heeft een lekker groot scherm, reageert snel, ligt goed in de hand. De mogelijkheden zijn groot, denk aan bedienen met één hand. De camera maakt fotograferen een genot. Ik schiet hier hé wat kiekjes weg en deze telefoon is echt de beste die ik ooit heb gehad. Mijn vorige huawei waar ik overigens ook erg tevreden over was, kon niet "zwemmen" dat hoeft met deze geen probleem meer te zijn.
Al met al erg tevreden!

Pluspunten

• Groot scherm
  • Lekker in de hand
  • Fantastische foto's
  • Waterproof

. 19-04-2017

Goede accuduur

Het is een erg fijn toestel met een mooie uitstraling en een zeer goede accuduur
zeer makkelijk in gebruik, ben heel blij met deze telefoon en zou hem aan iedereen aanraden

Pluspunten

• accuduur
  • makkelijk in gebruik

Wijnandzelf 18-04-2017

Fijn toestel, fantastische camera

Uistekend toestel, snel, mogelijkheid tot veel extra geheugen. Wat het meest bevalt is de fotocamera. Maakt fantastische foto's.

Pluspunten

• Camera
  • Uitbreidbaar geheugen
  • Snel

ZoeWarner 18-04-2017

Mooi Scherm, Goede oplader

De Huawei P10 heeft een mooi scherp scherm met de "eye-comfort" optie die de kleuren warmer maakt. De telefoon heeft ook een hele mooie camera met veel opties. Iets wat ik zelf nog niet eerder had gezien is de hoeveelheid opties om je telefoon helemaal te personaliseren. Je kan bijvoorbeeld kiezen tussen een menu met alle apps of dat alle apps op je home screen staan.

ook kan je kiezen tussen verschillende thema's voor de standard apps en het toetsenbord om ze een ander uiterlijk te geven. Dit zijn kleine gimmicks, maar die zorgen er wel voor dat het jouw gepersonaliseerde telefoon is. Ook is de vingerprint scanner prettig in gebruik, je kan gewoon je vinger op de home knop leggen om je telefoon te ontgrendelen.

Pluspunten

• Goede Camera
  • Eye comfort
  • Customizable
  • Snel

Minpunten

• Sommige instelling moeilijk te vinden

Aragorn 18-04-2017

Huawei p10

Het is een zeer goede en snelle telefoon die makkelijk mee kan met IPhone of Samsung reageerd overal snel op en alles is makkelijk te bedienen en te vinden

Pluspunten

• Snel
  • Groot scherm
  • Fijn in de hand

Harm de Jager 18-04-2017

P10 flagship

De Huawei P10 is een echt flagship zoals gezegd. De P10 is razendsnel en heeft een super afwerking. De telefoon ligt lekker in de hand dankzij de afgeronde hoeken en is goed te bedienen met 1 hand. Ook de vingerafdruk scanner is super handig en aan de voorkant geplaatst zodat je deze ook vaak gebruik en al helemaal als je de navigatie knoppen hier op insteld. Super snel multitasken is met de P10 geen probleem want met de splitscreen mode is dit erg makkelijk.