WIKO Ufeel Prime antraciet / 32 GB - Reviews

Os
Android OS
Opslag
32 GB opslag

Beoordeling op basis van 1 review

Nick H 18-11-2016 Product paar dagen in bezit

Een goede telefoon voor een mooie prijs

Dit is de 7de dag dat ik deze telefoon gebruik en daarom denk ik dat ik nu wel een review kan uitbrengen. Allereerst ziet de telefoon er goed uit. De metal coating aan de achterkant zorgt voor een wat ik noem luxe gevoel bij het vasthouden. Het Full HD scherm zorgt voor een zeer mooi beeld bij bijvoorbeeld het afspelen van filmpjes op YouTube. Wat ik persoonlijk ook fijn vind is dat deze telefoon in het begin overal apart toestemming voor vraagt zodat je wat meer controle over je privacy hebt dan bij andere telefoons die vaak alleen maar vragen; ga je akkoord met de voorwaarden?. De achtercamera (dus niet de selfiecamera) heeft als nadeel dat bij 13MP de foto niet beeldschermfullend is. Ik heb daarom de camera op 10 MP staan wat ook een zeer mooie foto oplevert. Waar ik eerst nog geen ervaring mee had is dat bij deze telefoon het geluid uit de onderkant komt en niet uit de achterkant. Over de batterijduur kan ik alleen maar zeggen dat dat echt afhankelijk is van in hoeverre je je toestel gebruikt. Er staat overal gemeld dat er een geheugen is van 32 GB, daar kunnen we wel 20-25 van maken omdat een gedeelte al gebruikt wordt door het systeem. Alsnog is een ruime 20 GB (in elk geval voor mij) ruim voldoende om de eerste 2 jaar mee door te komen. Zoals jullie lezen ben ik bijna alleen maar positief en ik denk dat deze telefoon (zolang hij niet stuk gaat) nog wel eens ±4 jaar met mij mee zal gaan. Al met al is het zeker een mooi en goed toestel van Wiko. Ik wil mensen met een budget van maximaal 300 euro dan ook zeker aanraden dit toestel te nemen!

Pluspunten

• Meer controle over je privacy
  • Ruim voldoende geheugen
  • Mooi beeld (Full HD)
  • Voelt luxe door de metal coating

Minpunten

• Bij 13 MP is de foto niet beeldvullend