Sony Xperia X Compact zwart / 32 GB - Reviews

Opslag
32 GB opslag

Afra 26-09-2016 Product paar dagen in bezit

Doet wat je verwacht

Deze Sony xperia x compact is weer een fijne mobiel. Ik kies nu al jaren voor Sony m.n. om de goede camera's en muziek kwaliteit. Ik gebruik 'm nu 2 dagen en het persoonlijk instellen ging heel snel en ik hoef amper te wennen aan een nieuw toestel. Mooie beeldkwaliteit. Ontgrendelen met optie vingerafdruk erg handig! Enig nadeel: nieuwe oplader uitgang, waardoor je niks hebt aan je vorige stekkers (niet universeel meer blijkbaar, snap niet waarom ze die aanpassingen gedaan gedaan hebben bij dit model). Voor wie eerder een Sony heeft gebruikt, heel vergelijkbaar met eerdere apparaten, maar dan allemaal net weer wat beter, sneller en mooier! Het beeldscherm loopt trouwens iets afgerond af, wat een heel mooi beeld en fijn gebruiksgemak geeft.

Pluspunten

• Formaat
  • Beeldscherm
  • Camer

Minpunten

• Oplader

Mrblanco 25-09-2016 Product paar dagen in bezit

Super telefoon

Ligt Lekker in je hand. Hij Maakt mooie foto's. Hij Is wel iets zwaarder dan de compact 3.mooi en Strak design.

• Makkelijk in gebruik
  • Snelle processor

Minpunten

• Misschien iets te zwaar

Richard 11-09-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie compacte lichte telefoon, maakt hele scherpe foto's.

Mooie telefoon, lekker compact en licht. Gemaakt van apart materiaal, geen plastic zit speciale coating overheen, krasbestendig.
Ik wilde vooral een telefoon die ook goede foto's maakte, dus kwam bij Sony uit, die heeft de beste lenzen.
Maakt mooie scherpe foto's, ook panoramafoto's en er zitten nog leuke extra apps bij voor grappige foto's te maken in sprookjessfeer, met dino's etc.
Blij met mijn beslissing!

Pluspunten

• 23 mp. Camera/goede lens
  • Formaat compact en licht
  • Krasbestendig
  • Vingerafdrukcensor