Motorola Moto G4 Plus zwart / 16 GB - Reviews

Android OS
Opslag
16 GB opslag

hboeken 16-10-2016 Product paar maanden in bezit

Superfijn toestel met slechts twee kleine missertjes

Heel fijn toestel, geen metaal maar dat vind ik juist heel prettig vanwege lagere gewicht en glijdt ook niet snel uit je handen. Prachtig scherm met full HD, UItstekende camera. Fingerprint ID zie ik liever aan de achterkant van het toestel, nu maakt het aan de voorkant de mobiel onnodig groter. Voor het gebodene natuurlijk een geweldige prijs. Het enige jammere aan dit toestel vind ik het ontbreken van een magenometer (kompas) en de finger ID aan de voorkant. Voor de rest een toptoestel, snel en een heerlijke puur Android ervaring zonder fratsen en geen bloatware.

Pluspunten

• top camera
  • Groot helder scherm
  • Nearly stock Android 6.0
  • Zeer goede prijs
  • Geen bloatware

Minpunten

• max helderheid mag nog wat hoger
  • Geen magnetometer ingebouwd (de misser)
  • Fingerprint ID aan de voorzijde liever achter

Hanneke 08-09-2016 Product paar dagen in bezit

Groot scherm

Super!!
Groot scherm, perfect voor filmpjes kijken :) marshmallow android, zodat je niet veel apps hebt die veel geheugen innemen. Hij is ook heel mooi, dun en hij heeft een goede camera!
Het volume vind ik wat minder, maar voor deze prijs is hij supergoed!!!

Pluspunten

• groot scherm
  • kan tegen water
  • goede camera

Minpunten

• volume

MaaikedG 05-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prima telefoon voor weinig geld

9,6
Ben altijd Samsung fan geweest, maar telefoon werkte niet goed en service is beneden alle peil. Dus op zoek naar betaalbare telefoon zonder abonnement.
Prima telefoon hoor. Hij is makkelijk te bedienen, goed intuïtief te gebruiken.
Batterij gaat (nog) lang mee (heb hem pas een aantal dagen).
Tuurlijk moet ik er nog aan wennen, maar dat moet je altijd als je een ander merk telefoon kiest.
Foto's zijn superscherp.
Nederlandse handleiding lijkt voor een ander toestel te zijn geschreven, maar zonder handleiding ben ik er ook snel uitgekomen.
Mooi groot scherm, wat dan ook meteen enige nadeel kan zijn. Even snel appen met maar 1 hand is wat lastiger, maar niet onmogelijk.
Kan deze telefoon erg aanraden!

hg.schouten 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

Motorola motoG4 plus

9,4
Ik heb deze telefoon aangeschaft na veel vergelijk heb ik voor deze gekozen en heb daar geen spijt van.
In vergelijk met andere die het dubbele kosten kwam deze er het beste uit, kwa accu geweldig en de bediening gaat zeer snel en de foto,s zijn top.