LG Stylus 2 K520 DAB+ bruin / 16 GB

Samsung Galaxy A5 (2016) goud / 16 GB

Samsung Galaxy A5 (2016) goud / 16 GB
8,8 (3)

Hugo Starkenburg 26-10-2016 Product paar dagen in bezit

Goede accuduur, onhandig om te bedienen

In eerste opzicht een mooie dunne telefoon. Hij is niet zwaar en je kan mooi films kijken door het grote scherm. Met kleine presiezie kan je met de stilus pen aantekeningen maken tekenen noem het maar op. Het scherm is niet super scherp met een 720p resolutie. Er zit zo hier en daar af en toe wat vertraging in de reactie snelheid. De pen is wel handig echter i gebruik ik deze niet zo vaak omdat het met typen heel onhandig is. Het was wel even wennen dat de volume regelknop niet aan de zijkant zit en zo ook tevens de aan en uit knop. De camera heeft wel een mooie foto kwaliteit geen onnodig hoge resolutie maar wel mooie scherpe foto’s. het besturingssysteem Android wijkt niet veel af van de kale Android software, wel vind ik het fijn dat je gelijk in het begin scherm alle apps hebt en hiervoor niet een apart scherm hoeft te openen.

Pluspunten

• Redelijke camera
  • lange accuduur

Minpunten

• Met een hand te bedienen
  • Lage resolutie

ricky 04-10-2016 Product paar weken in bezit

Super Telefoon!

Toestel voldoet volledig aan mijn verwachtingen! Ik was opzoek naar een sterke telefoon die licht, groot en een sterke accu heeft. Het enige kleine dingetje is de processor die had iets sneller gemogen!

Pluspunten

• Accu zeer sterk
  • Licht gewicht
  • Groot scherm
  • Pennetje

Minpunten

• Processor
  • Geluid speaker muziek

Fred 29-09-2016 Product paar weken in bezit

Mooi en goed budgettoestel

Als 2e toestel, ben zelf in het bezit van een Samsung s7 edge, voor dit toestel gekozen. prijs - kwaliteit is dik in orde. Stylus zal voor sommige mensen reden zijn om dit toestel aan te schaffen, ik gebruik het niet. De radio (DAB+) vind ik wel weer een hele gave feature. Toestel werkt vlot, en reageert prima. Toestel ziet er ook strak uit. Is mooi dun gehouden. al met al is dit een mooie, goede telefoon met een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• duidelijk en groot scherm
  • strak design

Minpunten

• plastick achterkant

Pieter 25-09-2016 Product paar dagen in bezit

Goed toestel, handige stylus

Fijn toestel, goede kwaliteit geluid. dab+ radio is erg helder. Jammer dat hij niet lekker in de hand ligt. De stylus is erg handig en fijn in gebruik. Tekenen en schrijven en aantippen gaat erg secuur.

Pluspunten

• Fijne stylus
  • Dab+ radio
  • Camera

Minpunten

• Te groot formaat
  • Schem scherpte

Arianne 25-08-2016 Product paar maanden in bezit

LG Stylus 2 DAB+

LG Stylus 2 DAB+

Ik vind het een heel erg leuk toestel,
Ik moest persoonlijk even wennen aan de aan en uit knop van de telefoon Bij de LG Stylus 2 DAB+ zit deze onder de lens van de camera, Dit is niet een hele logische plek vind ik zelf.

Het een snel toestel met opstarten en het wisselen van pagina's.
Zelf vind ik de telefoon niet heel overzichtelijk ingericht.
Wel is het pennetje wat bij de telefoon hoort heel erg handig, je kan gemakkelijk notities maken en leuke tekeningen maken.

Verder zijn er niet echt overbodige functies op de telefoon alleen een aantal extra's zoals de DAB+ zelf heb ik dit niet nodig en vind ik deze functie teveel lijken op de gewone fm radio die zich op elke telefoon bevindt.

Pluspunten

• snel pagina's wisseling
  • groot scherm
  • helder beeldscherm

Minpunten

• Aan en uit schakelaar
  • rommelige lay-out

mile-stone62 12-08-2016 Product paar dagen in bezit

Het kan zeer zeker wel met de grotere jongens mee doen.

LG Stylus 2 DAB+ getest voor Kieskeurig lezers.

Een heel erg leuk toestel,
Alleen toen ik het uitpakte, ging ik het natuurlijk proberen aan te zetten.
Wel heb ik ervaring met het aanzetten van een smartphone, meerdere merken zelfs.
De aanzetknop zit meestal toch aan de zijkant van het toestel.
Nou bij de LG Stylus 2 DAB+ zit deze onder de lens van de camera,
Dit is niet een hele logische plek vind ik zelf.

Het is best wel een snel toestel,
snel met opstarten,
snel in het verwisselen van de pagina’s.

Zelf heb ik een Samsung Galaxy hiermee ben ik wel zeer content.
Ruilen zal ik het niet.
Gezien de kwaliteiten en de waarde van het toestel, vind ik het wel een 8 waard hebben.
Het kan zeer zeker wel met de grotere jongens mee doen.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Vrij snel
  • Duidelijk beeld

Minpunten

• Aan en uit schakelaar

b 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

lg stylus 2 dab+

6,6
Speciaal deze telefoon gekocht omdat er dab+ op zat. Helaas is de ontvangst dermate slecht dat ik, na contact met lg, de telefoon ter reparatie heb aangeboden bij T-Mobile. Reden is dat zodra ik de kabel van de "oortjes" iets of wat beweeg, stoort de radio en het scannen duurt erg lang. Lijkt net of de aansluiting niet goed gesoldeerd is in de printplaat. Ben benieuwd of het opgelost wordt.

kmuerle 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

Niet Slecht!

6,8
Dit is een zeer goed toestel van LG.

Als iPhone 6 gebruiker was ik ietwat skeptisch, maar het toestel heeft me overtuigt.Het ziet er echt goed uit, heeft een handig formaat met een groot 5.7’’ scherm. Hoewel het slechts een 720p scherm is, zijn de kleuren en kijkhoeken aardig.

De telefoon heeft vrij matige specificaties: Een 410 processor met slechts 1 GB RAM en slechts 8GB opslag (het besturingssysteem gebruikt daarvan ongeveer 4 GB), dus wie meer geheugen wil, zou een micro-sd-kaart moeten gebruiken.
Laat je niet door de specificatie afschrikken, de software is zeer goed geoptimaliseerd. Het is eigenlijk best pittig in gebruik, met nauwelijks merkbare vertraging, dus in kon weinig verschil merken met een iPhone bij normal gebruik.

Het toestel word niet warm bij normal gebruik, en de levensduur van de batterij is uitstekend, je komt bij gemideld gebruik makkelijk door de dag. De batterij is ook verwijderbaar.
De stylus werkt goed, maar er zijn weinig stylus specifieke apps en het is niet altijd even makkelijk te begrijpen wanneer je de stylus kan gebruiken, in plaats van even een notitie te tikken.
De radio functies zijn ietwat teleurstellend. Op de foto's van de LG zie je hoe de stylus gebruikt wordt als antenne. Feit is, dat je alleen kunt luisteren samen met gebruik van oordopjes, want zij zijn de antenne voor het radio.

Ik kan deze telefoon zeker aanraden, als je een groot scherm apparaat tegen een zeer betaalbare prijs wil hebben, ook duurt het wat langer om internet pagina's te openen en is het geluid van de speaker matig.

Angelique 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

lg stylus 2 dab+

Sinds kort ben ik in het bezit van de LGstylus dab+ hiervoor had een samsung maar deze bevalt mij veel beter de dab+ radio werkt goed en heeft een kraakhelder geluid !
Het toestel is zeer gebruiksvriendelijk en is snel
Met de styluspen kun je snel memo's maken en goed tekenen
kortom het toestel heeft een zeer goede prijs/kwaliteits verhouding

Wendy 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima toestel voor een leuk prijsje!

Ik heb het toestel nu ruim een week in bezit en ben er erg tevreden over. Hiervoor had ik een Samsung Galaxy S4 mini en dit is toch wel een stuk beter. De apps werken prima alleen de Dab radio laat het soms wel afweten. Dat is dan het enige minpuntje wat ik kan verzinnen. Het toestel maakt erg mooie foto's ben erg benieuwd als ik ze af laat drukken. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. De stylus die overigens prima reageert gebruik ik niet,aangezien ik liever met mijn vingers het toestel bedien.

Ron 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima smartfoon

Na een Samsung S6 deze geprobeerd. De extra stylus is een leuke toevoeging die goed werkt. De Dab+ toevoeging werkte wel maar viel soms weg. Buiten was dat minder. Hij is groter dan een S6 wat even wennen was met vasthouden. De LG is dun waardoor ik hem niet in een broekzak vervoer. Ben toch bang dat hij dan buigt. De kwaliteit van de foto's vind ik erg goed. Zeker de moeite waard als vervanger van een Samsung.

Dennis van Scherpenzeel 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat met uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Mooi vormgegeven mobiel.
Eerder altijd Samsung gehad.. lg kan daarna makkelijk gebruikt worden.
De stylus gebruik ik nauwlijks maar als je hem gebruikt, reageert hij snel en accuraat.
DAB+ is nog niet zo mainstream in het oosten van het land, heb ik vandaar totnutoe niet veel kunnen gebruiken.
Overall een mooi toestel die ik zeker zou aanbevelen