Huawei P9 Lite (3GB) zwart / 16 GB - Reviews

OS
Android OS
Opslag
16 GB opslag

Beoordeling op basis van 83 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Geert 30-08-2016 Product paar maanden in bezit

Wauw, wat een heerlijk toestel!

Inmiddels heb ik de telefoon 2 maanden en ik ben er elke dag meer tevreden over!
Het toestel kan alles wat ik ervan verlang. Alle apps draaien erg soepel, geluid is prima, camera functie vind ik uitstekend.
Was zelf niet zo tevreden met de eigen Huawei look maar die heb ik uiteindelijk vervangen door een alternatieve Launcher.
De vingerscanner aan de achterkant om het toetsel te unlocken werkt erg goed. En de accuduur is dik in orde. Met gemak een dag.

Pluspunten

• Snelheid
  • Vingerscanner
  • Beeld
  • Camera
  • NFC chip

Minpunten

• Huawei tekst op voorkant
  • Emui schil

Loxiuras 15-12-2016

Huawei tekst op voorkant kan je er gewoon afhalen...

Menno Prins 19-08-2016 Product paar maanden in bezit

Accu is perfect, goeie prestaties!

Batterij is een van de grootste pluspunten, telefoon gaat erg lang mee! Mooi hd scherm en een super camera! Niks aan te merken op deze mooie/ snelle telefoon.

Pluspunten

• Goeie camera
  • Goeie accu
  • Vingerscan

Minpunten

• Krast snel, de achterkant

jordi senden 17-12-2016 Product paar weken in bezit

huawei p9 lite super telefoon

ik heb mij de huawei p9 lite gekocht tot mijn oude tel kapot was gevallen
het is een gebruiks vriendelijk toestel
goede accuduur
geen slechten dingen gevonden
een top toestel

Pluspunten

• alles

Minpunten

• nog niet gevonden

Nicky 17-02-2017 Product paar weken in bezit

Onverwachte verwachtingen

Daar ging mijn Iphone, stuk, uit mijn leven. Wilde ik een nieuwe Iphone? eigenlijk wel. Maar toch ben ik blij dat ik dit juweeltje tegen ben gekomen. Van apple naar android is een vrij grote stap, veel werkt anders.
Ook redelijk veel negatieve reviews gelezen, ik werd er een beetje voorzichtig door. Maar de prijs, de wel positieve reviews, hebben me toch overgehaald. Toen de telefoon binnenkwam, werd ik verrast door de verpakking alleen al; het zag er allemaal heel professioneel uit. Het toestel zelf viel ook onder het professionele. Voor de prijs krijg je een meer dan degelijk toestel gekeken naar de specificaties.
Laat je niet afschrikken door de negatieve reviews, na weken gebruik ben ik nog steeds ontzettend tevreden met het toestel.
Doei Apple, hallo Huawei!

Pluspunten

• De batterijduur (min. 1 dag)
  • De interface (lijkt op apple)
  • Het toestel is zó mooi (ik heb zwart)
  • Veel zelf aan te passen
  • Geluid, heel helder en hard

Minpunten

• Voor kleine handjes net iets te groot
  • Volume iets te hard (persoonlijke mening)
  • Ledlampje niet meer te zien met flipcover
  • Videokwaliteit is niet zo goed als fotokwaliteit

Henri H. 14-01-2017 Product paar maanden in bezit

Top accuduur, design en degelijkheid

Top foon voor zeer concurrerende prijs en value for money. Prima camera met veel opties, duidelijk display en prima ontvangst wat betreft geluid en processor snelheid.
Simpel een AANRADER!!

• Accuduur

de Leeuw 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

Veel waar voor weinig geld!

Ik zocht een telefoon met goede eigenschappen, maar wat vriendelijker voor de portemonnee.
Zodoende ben ik bij de Huawei P9 Lite terecht gekomen. Een telefoon die na een week gebruikt te hebben al mijn eisen tegemoet komt. Aardige camera, snelle processor (hij draait alle apps moeiteloos) en de accuduur is fenomenaal (2,5 dag met continue video, foto's, GIF's kijken). Mooi, groot beeld en ligt goed in de hand (niet te lomp). De case is ook nog eens van ijzer, dus extra stevig.

Kortom veel waar voor weinig geld.

Loxiuras 14-12-2016 Product paar weken in bezit

Perfecte telefoon

Geweldige telefoon voor dagelijks gebruik. lange accu duur en is totaal niet sloom.

zeker een aanrader

Pluspunten

• Accu duur
  • Scherm kwaliteit
  • CPU
  • Veel instellingen opties

Minpunten

• Niet handig met klaphoesjes

Evie1997 11-12-2016 Product paar maanden in bezit

Goede hulp bij reparatie

Ik vind de huawei opzich niet zo bijzonder maar nu ik hem heb is het best wel een leuk toestel wel jammer dat de eerste die ik kreeg na een paar maanden vreemd begon te doen en dus ben ik naar mijn Provider gegaan die stuurde m op ik kreeg een nieuwe omdat ze zo snel niet konden vinden waar t probleem zat. Ik vind het wel een min puntje dat je alle apps op je interne geheugen moet zetten en niet op je SD kaart kan zetten al kan je dat wel omzetten maar dat werd me afgeraden. Dat is wel jammer want nu zit mijn geheugen bijna vol dus moet ik er om denken.

Pluspunten

• Goede reparatie
  • Niet te groot niet te klein

Minpunten

• Apps kunnen niet op SD kaart
  • Na tijdje kan batterij sneller leeg raken

Selcuk 21-02-2017 Product paar weken in bezit

Absoluut GEEN spijt

Geniet vanaf dag 1 van dit toestel. Hiervoor een hele dure vlaggenschip gehad van de concurrent, geen enkele spijt dat ik de huawei p9 lite heb genomen.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Super snel
  • Zeer goed toestel voor een zacht prijsje
  • Accuduur
  • Hihend toestel

Minpunten

• Hij doet niets minder dan de duurdere vlaggenschip

Rob Buijs 21-12-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijk toestel. Prijs, kwaliteit

Na jaren lang de samsung note gehad, is de keuze gevallen op de huawei p9 lite.
Prijs goed! Accu goed! Beeldscherm lekker scherp.
Vriendelijk in gebruik! Om de tefefoon echt naar je zin te maken moet je wel een uurtje gaan zitten.

Doet zeker niet onder samsung

• Accu
  • Duidelijke camara

Anita 20-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Wil niet meer anders!

Een superfijne telefoon! Na alle andere merken gehad te hebben wil ik niet meer weg bij Huawei. Heel groot scherp scherm. Snelle telefoon. Niet teveel rotzooi erop wat je niet gebruikt. Mooie foto's. Top :)
Al een paar keer laten vallen, maar niets aan de hand. Ligt lekker in de hand ook.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Snel

Gina 22-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

waardeloze accu

Eerst waren er problemen met wifi. Deze werd niet onthouden en viel steeds uit. Toen is het PC bord vervangen. Na 3 maanden waren er ook al problemen met de accu. Deze wilde de leverancier niet vervangen. De accu moet nu iedere 12 uur aan de stroom. Van het werk heb ik een Samsung. Die accu houdt het 5 dagen!

Loxiuras 15-12-2016

Hey Gina,

De accu van de P9 gaat bij mij minimaal 2 dagen mee. Kijk of je GPS en Data aan hebt staan. Deze vreten accu.
Ja kunt Huawei niet met Samsung vergelijken. Deze hebben beide een andere accu.

C.Timmermans 21-11-2016 Product paar maanden in bezit

Super toestel

Prettig in gebruik, ruim in opslag mogelijkheden, en betaalbare prijs. Ideaal toestel voor jong en oud

• Gebruikers gemak

Minpunten

• Geen gevonden

Valthere 21-11-2016 Product paar maanden in bezit

Top toestel voor deze prijs

Deze P9lite nu al een dikke 3 maanden gebruikt, in feite kan ik er niets slecht over zeggen. Maakt mooie foto's en video's, heeft voldoende ruimte voor app's, uitbreidbaar geheugen met SD64gb, loopt nooit vast ... top!
Als enige bemerking : hij laadt niet goed op met langere kabels blijkbaar, de vingerafdruk-sensor zit aan de achterkant ipv zijkant tov de iphone 7.

Pluspunten

• nice pics
  • nice video functie
  • loopt vlotjes

Minpunten

• vingerafdruk-sensor aan de achterkant
  • laden is soms moeilijk

E.K. 22-04-2017 Product half jaar of langer in bezit

Geweldig apparaat!

Ik heb al heel wat mobiele telefoons gehad sinds mijn eerste Kermit (wie kent hem nog), maar nog nooit zo'n fijn toestel als deze Huawei P9 lite!

Pluspunten

• Accu
  • Bediening

Minpunten

• Óf geheugenkaart óf tweede simkaart

Slimmie2005 13-04-2017 Product paar maanden in bezit

Beter dan ooit!

Ik heb nooit aan Huawei getwijfeld. Ze verzinnen altijd weer iets nieuws. Het blijft mij verbazen. Ik dacht toen ik klein was dat er maar een goed merk was, dat was Huawei. Ik ben er al een paar jaar fan van. Toen de P9 uit was, was ik meteen al aan het zeuren over de P9 lite, ik wouw hem zooooooo graag. Ik heb hem vrij snel gekregen. De vinger-ID blijf ik cool vinden. Het is erg scherp beeld, goede kwaliteit en een erg mooi model. Ik raad hem zeker aan en heb al een paar vrienden overtuigd om hem ook te kopen. Ik ben over een paar weken jarig en wil graag geld zodat ik de P10 kan kopen. De geluidskwaliteit vind ik wat minder goed dan de rest, maar is nog steeds erg goed. Hij is voor zo'n goede kwaliteit super goedkoop vergeleken met andere merken. Zoals jullie in dit bericht hebben gelezen heb ik niet echt heel veel minpunten maar ik hoop dat jullie er nog steeds veel ann hebben. Ik hoop dat ik 250 win, ik ga er dan zeker de huawei P10 van kopen! Veel succes en blijf vooral zo doorgaan!

Pluspunten

• Goedkoop
  • Goede kwaliteit
  • Batterij gaat lang mee
  • Erg scherp beeld
  • Vinger ID

Silvia Golverdingen 10-04-2017 Product paar maanden in bezit

Huawei p9lite

Super mooie smartphone voor een betaalbare prijs. Voldoet aan al mijn verwachtingen. Na veel problemen te hebben gehad met een veel duurdere telefoon is de Huawei p9lite op alle vlakken de perfecte smartphone.

Pluspunten

• Betaalbaar

e. prins 03-04-2017 Product half jaar of langer in bezit

Duidelijke telefoon

Heerlijk toestel voor een juiste prijs. Alles werkt naar behoren en blijft ook goed werken.
Heb nu al 4 jaar een Huawei top product.

Pluspunten

• goede camera
  • snelle processor

Christian Petit 29-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Veel voor weinig

Deze telefoon heeft me nooit teleurgesteld. Al vanaf dag één topprestaties. Een heel mooi full-HD scherm en ook over de accu ben ik wel te spreken. Met gemiddeld gebruik kom je ruim de dag door. Opladen is helaas niet supercharge, hij is dus niet binnen een uur vol, maar als je even geduld hebt is het prima. Ook over de prestaties ben ik niet ontevreden. Met een Kirin 650 processor is het niet de beste, maar gemiddelde games kan deze p9 lite prima aan. Multitsasken is ook geen probleemn voor deze Huawei met 3 GB ramgeheugen. Ook kan je het batterijgebruiksvermogen aanpassen aan je gebruiken. Als je dus veel games speelt, kan je je batterijprestaties verhogen. Andersom dus ook: als je niet zoveel games speelt kan je energie besparen door hem in slimme- of ultra-energiebesparingsmodus te zetten. Ook de camera is zeer goed, met 13 megapixel is de fotokwaliteit zeer hoog. Fotograferen in het donker is helaas niet erg goed, de foto's worden snel wazig. De camera-app heeft ook nog een aantal leuke functies. Ook de vingerafdrukscanner is snel en accuraat en stelt niet teleur, met de plaatsing aan de achterkant kan je er altijd bij als je hem met één hand vast hebt. Alleen zal de EMUI-layout misschien niet bij iedereen in de smaak vallen, maar dat is een persoonlijke kwestie. De geluidskwaliteit is ook prima in orde. Het klinkt niet blikkerig. Er bestaan wel betere smartphones op dat gebied, maar als we naar de prijs kijken is dit geen groot probleem. De smartphone is zeer gebruiksvriendelijk en werkt fijn. Alleen nog wel een minpuntje: met 16 gb kan het soms een beetje krap zitten. Het design van het toestel is erg mooi, de achterkant is van mat plastic en voelt erg premium aan. Er zit een soort streepjespatroon aan de voorkant, dit geeft een beetje een retro-gevoel. Ik ben dus over het algemeen zeer tevreden.
Ik raad het product aan voor mensen die niet veel zware games spelen maar wel wat spelletjes en dagelijkse functies gebruiken (vb. Whatsapp), en een gemiddeld gebruik hebben.

Pluspunten

• Goede cmera
  • Batterijvermogen
  • Prestaties
  • Full-HD resolutie, groot scherm

Minpunten

• Nachtfotografie is minder
  • Geen supercharge
  • EMUI niet favoriete skin
  • ROM van 16 gb

Hans 28-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Top telefoon heet stabiel

Stabiel, overzichtelijk toestel. Mooie vormgeving en alle functies aanwezig. Mijn vrouw en ik alle twee een P9 Lite en zeer tevreden